yuk Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Te-as intreba ,nefiind de meserie,asa cum te declari, cum deosebesti tu unul "mai avizat"de unul "neavizat" ? ii pipai la co.aie , numai unu' le are patrate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Te-as intreba ,nefiind de meserie,asa cum te declari, cum deosebesti tu unul "mai avizat"de unul "neavizat" ? eu gasesc interesanta remarca asta, si cam dezvaluie problema fundamentala a forumurilor si informatiilor de pe internet. adicatelea, cand pui o intrebare la .....sa ma uit cati useri are motorism.ro ....cica 40.520, trebuie sa te astepti ca vor posta si ceva bagatori de seama. e de asteptat ca la cati useri sunt pe internet si au voie sa posteze pe unde le vrea muschiu (libertate de exprimare), foarte multi vor posta ineptii. ramane doar inteligenta fiecaruia sa filtreze idioteniile de ce este adevarat sau viabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Am citit ce s-a scris inainte, dar sa va spun situatia mea (similara zic eu). Am spalat motorul zilele trecute, acasa cu furtunul si sampon, si am constatat apoi ca nu mai merg semnalizarile(cele din spate nu sunt chiar etanse, dar nu am avut probleme pana acum). Totul functiona in afara de semnalele stanga, dreapta(deloc). Am observat ca, daca semnalizam si puneam contactul in acelasi timp, se aprindea o data si gata. Acum, dupa 3 zile, functioneaza(oarecum). Daca semnalizez mai mult de un minut incepe sa se aprinda tot mai rar. Cateodata se opreste dupa mai mult de 1 min sau o ia din nou normal, cu fluctuatii. Am verificat becurile si sunt toate de 21W. Inainte sa spal motorul nu am observat nici o anomalie de genul acesta. Ce parere aveti? Multumesc Editat Iunie 18, 2012 de OutOfCtrl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 eu intuiesc asa: releele de semnalizare au fost proiectate ca la rezistenta mai mica sa "clipeasca" mai des, pentru a semnala lipsa unui bec pe circuitul respectiv. din intamplare, a reiesit si viceversa: la rezistenta mai mare (becuri mai multe sau acelasi numar, insa de puteri mai mari) sa clipeasca mai rar. astfel, orice anomalie (bec ars, contact imperfect, bec de putere diferita) va fi semnalata prin frecventa intermitentei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.