Sari la conținut

problema semnalizare


mike1981
 Share

Postări Recomandate

Te-as intreba ,nefiind de meserie,asa cum te declari, cum deosebesti tu unul "mai avizat"de unul "neavizat" ?

ii pipai la co.aie , numai unu' le are patrate :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as intreba ,nefiind de meserie,asa cum te declari, cum deosebesti tu unul "mai avizat"de unul "neavizat" ?

eu gasesc interesanta remarca asta, si cam dezvaluie problema fundamentala a forumurilor si informatiilor de pe internet.

adicatelea, cand pui o intrebare la .....sa ma uit cati useri are motorism.ro ....cica 40.520, trebuie sa te astepti ca vor posta si ceva bagatori de seama.

e de asteptat ca la cati useri sunt pe internet si au voie sa posteze pe unde le vrea muschiu (libertate de exprimare), foarte multi vor posta ineptii. ramane doar inteligenta fiecaruia sa filtreze idioteniile de ce este adevarat sau viabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Am citit ce s-a scris inainte, dar sa va spun situatia mea :D (similara zic eu). Am spalat motorul zilele trecute, acasa cu furtunul si sampon, si am constatat apoi ca nu mai merg semnalizarile(cele din spate nu sunt chiar etanse, dar nu am avut probleme pana acum). Totul functiona in afara de semnalele stanga, dreapta(deloc). Am observat ca, daca semnalizam si puneam contactul in acelasi timp, se aprindea o data si gata. Acum, dupa 3 zile, functioneaza(oarecum). Daca semnalizez mai mult de un minut incepe sa se aprinda tot mai rar. Cateodata se opreste dupa mai mult de 1 min sau o ia din nou normal, cu fluctuatii.

Am verificat becurile si sunt toate de 21W. Inainte sa spal motorul nu am observat nici o anomalie de genul acesta. Ce parere aveti? Multumesc

Editat de OutOfCtrl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

eu intuiesc asa:

releele de semnalizare au fost proiectate ca la rezistenta mai mica sa "clipeasca" mai des, pentru a semnala lipsa unui bec pe circuitul respectiv. din intamplare, a reiesit si viceversa: la rezistenta mai mare (becuri mai multe sau acelasi numar, insa de puteri mai mari) sa clipeasca mai rar.

astfel, orice anomalie (bec ars, contact imperfect, bec de putere diferita) va fi semnalata prin frecventa intermitentei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...