Sari la conținut

Dakar 2012


Postări Recomandate

Deci ,ia bagati,care ce stiti despre editia 2012 a Dakar-ului .

Dupa lista participantilor de pe www.dakar.com, vad ca ii avem la start pe Emanuel Gyenes pe KTM 450 RR si pe Butuza Marcel pe Honda CRE F 450 X ???

 

Ma intriga oarecum alegerea lui Marcel Butuza , nu din cauza ca motorul nu ar fi unul ok pentru competitie ,cat pentru faptul ca sunt doi pe doua motoare diferite ceea ce implica piese de schimb s.a.m.d. pentru ambele motoare ,deci niste bani in plus.

Sunt foarte curios cum se vor comporta ambele motoare .

Sa le tinem pumnii si sa speram ca televiziunile vor fi mai generoase cu transmisiile de la acest eveniment.

 

Hai baietii !!!! :banana: :banana:

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 176
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa dea Domnul sa te vedem si pe tine acolo !!!!!

 

Ia zi-ne ce sti despre ambele motoare ,ca-s al naibii de curios care-o fi mai bun -tehnic vorbind.

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca 450 rr e modelul nou rally-replica, cu carenajul si rezervoarele de 690 rally si motorizarea de 450 smr, instrumentele de navigatie clasice ICO si MD, stabilizator ohlins... d-astea, clasice :D

post-1864-0-82200000-1323458045_thumb.jpg

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine credeti ca va castiga anul asta la piloti?

 

Coma sau Despres, normal :grinbandit:

Au sanse bune Chaleco Lopez si Helder Rodriguez care au aratat ca ii pot "arde" pe campioni daca lasa garda jos.

Sper ca si Casteau sa prinda podium - anul asta alearga pe Yamaha si o sa-l ajute mai mult decat il ajuta Sherco.

Si mai e un pretendent la titlu/podium - Fretigne - anul asta e pe Husquarna (BMW-urile vechi dar mai bune). Daca il tine motoreta, la experienta si viteza lui, o sa le stea in coaste celor de la KTM.

 

Va fi interesant de urmarit.

Si mai interesant o sa fie la auto unde Al Attiyah a facut echipa cu Roby Gordon si va face totul sa-si bata fostii colegi de la VW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Se bat cu Mini-Cooper-urile. Ditamai Hummer-urile....

 

"mini"-urile alea de Dakar sunt la fel de mari ca BMW X3 de Dakar si ambele sunt mai mari decat un BMW x5 normal

uite aici cat e un "mini" http://www.x-raid.de/en/x-raid-vehicles/technical-details-mini-all4-racing.htm

si aici un X5 (nu mai zic de X3) de serie http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/x/x5/2010/showroom/technical_data/index.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Se bat cu Mini-Cooper-urile. Ditamai Hummer-urile....

 

N-are nici o legatura masina de Dakar cu masina de serie... Mini-ul n-are nimic in comun cu mini-ul decat o vaga asemanare... si Hummer-urile de Dakar, daca-mi aduc aminte anul trecut erau din putinele din clasa cu tractiune doar pe spate... pur si simplu n-au legatura cu masina al carui nume il imprumuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, mai. Am zis si eu asa. Ca suna intr-un fel...

Uite, la moto poti cumpara din magazin un utilaj foarte asemanator cu cele din competitie. Mai adaugi doar kitul rally raid de rezervoare, carene etc.

La masini cam greu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si Hummer-urile de Dakar, daca-mi aduc aminte anul trecut erau din putinele din clasa cu tractiune doar pe spate...

 

regulamentul Dakarului limiteaza strict dimensiunea rotilor, ampatamentul si cursa suspensiior la auto. Masinile din clasa buggy (tractiune doar pe o punte) pot fi mai late, cu roti mai mari si cu un travel mai mare la suspensii -> pot sa mearga mult mai tare pe anumite portiuni de traseu. Robby Gordon stie sa faca masini de genul asta pentru ca se da de multi ani la Baja. DAR Roby Gordon are o experienta limitata in Raliuri si de multe ori a facut greseli de pilotaj si navigatie.

Acum insa are navigator nou si super experimentat - Johnny Campbell - de 11 ori castigator Baja 1000 la moto - o legenda. A fost de 2 ori la Dakar pe moto si s-a descurcat excelent.

Al Attiyah vine cu o super experienta de desert racing si de raliuri in general (el alearga cu mult succes si in etape de IRC (ex WRC - merci Motomax de precizare).

 

Eu as pune bani pe echipa Hummer anul asta. DOar sa se inteleaga intre ei pentru ca amandoi sunt cam dementi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe "entry list" doi participanti de la hobby single, Romaniacs 2010. Rios Felipe locul 9 si BeKTAS Selcuk, abandon. Daca termina unul din astia doi poate ca ma duc si eu in viata asta :))

trebuie neaparat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, la moto poti cumpara din magazin un utilaj foarte asemanator cu cele din competitie. Mai adaugi doar kitul rally raid de rezervoare, carene etc.

La masini cam greu....

 

Poti si la masini sa cumperi EXACT masini de Dakar - VW, BMW de la X Ride, Mitsubishi sau Desert Warrior (facute de niste englezi). Desert Warrioirul e mai ieftin (vreo 300,000 Euro), restul sunt vreo 7-800,000

Daca ai mai putini bani poti sa inchiriezi pachet masina cu asistenta - vreo 150,000 - Desert Warrior de la Rally Raid UK.

:grinbandit:

 

Ionut73...IRC si WRC sunt doua chestii diferite....IRC-ul nu este fostul WRC.

 

Your're right. Le-am incurcat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti si la masini sa cumperi EXACT masini de Dakar - VW, BMW de la X Ride, Mitsubishi sau Desert Warrior (facute de niste englezi). Desert Warrioirul e mai ieftin (vreo 300,000 Euro), restul sunt vreo 7-800,000

Daca ai mai putini bani poti sa inchiriezi pachet masina cu asistenta - vreo 150,000 - Desert Warrior de la Rally Raid UK.

:grinbandit:

 

 

 

Your're right. Le-am incurcat

Dar la moto ce taxe sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la moto ce taxe sunt?

 

http://www.dakar.com/dakar/2012/us/register.html

minim 14,400 - taxa de participare la ASO (pilot + motor)

motoreta - minim 15,000 Euro daca mergi pe varianta cea mai ieftina - Yamaha WR 450 cu kit meca system

apoi incepe distractie:

- transport motoreta la lehavre si inapoi in RO inainte si dupa

- transport, cazare si haleala inainte si dupa

- vize

- benzina pe legaturi

- piese si cauciucuri

- transport pentru piese si cauciucuri

- asistenta/mecanic

- cheltuieli neprevazute

Eu zic ca cu 50,000 Euro iti faci treaba :grinbandit:

 

In plus trebuie sa mai bagi unu-doua raliuri de desert, gen Maroc, UAE Desert Challenge sau Faraoni ca sa nu te sperii de prima duna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...