Sari la conținut

Dakar 2012


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 176
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recunosc nu stiu foarte multe despre rally raid.cu ce este diferita o motocicleta de serie fata de ce-a de rally raid pt un asfel de concurs?

 

pai strictul necesar din cate stiu eu, excluzand ce ai voie sa faci ca sa cresti performante sau componente mai bune ar fi: rezervor mare / rezervoare suplimentare ca nici un 450 nu are destul cat sa tina o etapa, lumini, echipamentul de "navigatie" + consola pt el + carenaj rally raid care s-o acopere si sa protejeze, alternator schimbat capabil sa tina toate electricile de pe motoreta... si cu astea mari si vizibile nici nu te-ai apucat bine de modificari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine spuneai care sunt diferentele ;)

 

Pai daca te duci in programul KTM pe un 450 Rally Factory Replica si incerci 4 coduri(cadru, amortizor spate, ambielaj, set piston)la "usage list"... ai sa ramai uimit ca nu au legatura cu modelele de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh soso, nu e chiar asa frate, e munca draq sa inveti sa mergi pe dune, de la abordarea pantei pana la oprirea in varful dunei ca sa nu faci bunjee pah partea hailalta :friends: plus ca nu are legatura cu nisipul de la noi. mi-au trebuit vreo trei zile sa ma prin de schema si dupaia s-a terminat zona de dune... plm asa-i la rally :burnout:

 

pe mine m-a dus preparatul motoretei vreo 2000: 1000 in motor, 500 rezervorul suplimentar, inca 500 distractia cu turnul de navigatie...instrumentele le aveam...

 

apropos, ma gandesc sa fac cateva kit-uri de rally care sa se monteze mecanic pe orice mobra... doritori??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur, mestere, cum ti-am zis, oricand subscriu la un kit de protectie de rally prelungit cu un parbriz de plexi pe care sa-l poti da jos simplu si rapid cand intri in teren (dupa ce vii direct de la drum lung) si exista riscul sa scapi motorul si sa crapi parbrizul. Asteptam ingineria, speram sa fim consultati sa iasa ceva simplu si fain...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La clasa moto, merita urmarita, printre altele, evolutia lui Mattieu Lagrive, multiplu campion de anduranta. De asemena imbucuratoare revenirea in competitie a lui David Fretigne, dupa accidentul urat de anul trecut, care l-a impiedicat sa ia startul in Dakar.

 

Ceea ce ma nedumereste, este absenta lui Carlos Sainz si a VW-urilor Tuareg de la start. Al Attiah vad ca merge pe H3. Stie cineva amanunte??

 

La clasa auto se anunta o cursa foarte interesanta cu Nasser si Gordon pe Hummer, Peterhansel, Holowczyc si Nani Roma pe Mini...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemena imbucuratoare revenirea in competitie a lui David Fretigne, dupa accidentul urat de anul trecut, care l-a impiedicat sa ia startul in Dakar.

 

Din pacate Fretigne nu va participa NICI anul asta la DAKAR. nu s-a refacut dupa accidentarea din vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vor sa transmita personal urarile de bine echipajului Vectra Racing format din Marcel Butuza si Mani -piloti si cei doi care le vor asigura asistenta tehnica -Liviu Butuza si Romeo Duicu,acestia decoleaza marti,27 decembrie la ora 18:30,de pe aeroportul Otopeni.

Editat de REA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate Fretigne nu va participa NICI anul asta la DAKAR. nu s-a refacut dupa accidentarea din vara

 

Zilele trecute era in lista participantilor, acum vad ca, intr-adevar, nu mai apare.... Pacat. Este un pilot care imi place mult si as fi vrut sa il vad la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vor sa transmita personal urarile de bine echipajului Vectra Racing format din Marcel Butuza si Mani -piloti si cei doi care le vor asigura asistenta tehnica -Liviu Butuza si Romeo Duicu,acestia decoleaza marti,27 decembrie la ora 18:30,de pe aeroportul Otopeni.

 

prezent :) care mai mergi?

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sponsorii pot veni de unde nu te astepti!

fiti creativi ca baiatul asta :rolleyes:

 

http://uk.eurosport.yahoo.com/video/23112011/58/porn-king-lends-backing-dakar-biker.html

 

Pai, mai, ce sa zic... producatorii de tigari nu mai au voie sa sponsorizeze, aia de alcool, la fel... ramane doar pornache sa sustina motorsportu'! Aprob si sustin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta regulamentul este foarte restrictiv, in ceea ce priveste inlocuirea motoarelor sau a diferitelor componente din interiorul motorului.

 

"The standard engine cases will be marked at scrutineering. All lose of markings will result in

penalties up to disqualification.

The preparation of the engine is free, with the exception of the main engine cases which must be

strictly standard.

Repairs to the engine’s ’top--end --end’ are free during the event. All interventions t ’ are free during the event. All interventions to t o the ‘bottom he ‘bottom- he ‘bottom-end’ --

(inside the main engine cases) will be considered as a change of engine. s a change of engine.

Once removed and replaced by engine B, the refitting of engine A into the machine will be

considered as a change of engine, in the same way a engine, in the same way as replacement by engine C s replacement by engine C.. .

 

The first change of engine will incur a 15’ penalty, the second a penalty of 45’, and all following

changes a 2 hour penalty for each change."

In aceste conditii, fiabilitatea motoarelor va fi o variabila care va juca un rol foarte important in obtinerea victoriei. De vazut ce strategii vor adopta echipele, in special cei de la KTM, unde rivalitatea Coma - Despres este binecunoscuta.

 

Anul acesta regulamentul este foarte restrictiv, in ceea ce priveste inlocuirea motoarelor sau a diferitelor componente din interiorul motorului.

 

"The standard engine cases will be marked at scrutineering. All lose of markings will result in

penalties up to disqualification.

The preparation of the engine is free, with the exception of the main engine cases which must be

strictly standard.

Repairs to the engine’s ’top--end --end’ are free during the event. All interventions t ’ are free during the event. All interventions to t o the ‘bottom he ‘bottom- he ‘bottom-end’ --

(inside the main engine cases) will be considered as a change of engine. s a change of engine.

Once removed and replaced by engine B, the refitting of engine A into the machine will be

considered as a change of engine, in the same way a engine, in the same way as replacement by engine C s replacement by engine C.. .

 

The first change of engine will incur a 15’ penalty, the second a penalty of 45’, and all following

changes a 2 hour penalty for each change."

In aceste conditii, fiabilitatea motoarelor va fi o variabila care va juca un rol foarte important in obtinerea victoriei. De vazut ce strategii vor adopta echipele, in special cei de la KTM, unde rivalitatea Coma - Despres este binecunoscuta.

 

Mai pun odata textul regulamentului. Nu inteleg de ce a fost reprodus atat de incorect cu copy paste...

 

"The standard engine cases will be marked at scrutineering. All lose of markings will result in

penalties up to disqualification.

The preparation of the engine is free, with the exception of the main engine cases which must be

strictly standard.

Repairs to the engine’s ’top end end’ are free during the event. All interventions to the ‘bottom-end’(inside the main engine cases) will be considered as a change of engine.

Once removed and replaced by engine B, the refitting of engine A into the machine will be

considered as a change of engine, in the same way as replacement by engine C.

 

The first change of engine will incur a 15’ penalty, the second a penalty of 45’, and all following

changes a 2 hour penalty for each change."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

io astept sa vad ce face aprilia anul asta,mai mult decat atat insa,astept cu deosebita nerabdare sa vad in ce fel ne uimeste tzarul si de data asta

hai Chagin !! :rock:

:cheers:

 

Probabil ca (mai degraba) taranul rally-raid-ului o sa isi dea toata silinta sa mai treaca un motociclist in lumea celor drepti.

Dar, stii cum e, in manualele de propaganda sovietice nu scrie nicaieri despre asta.

Stii ce cred eu?

Ca vesticii nu vor sa isi bata capul si sa piarda zeci sau sute de milioane de euro cu dezvoltarea unui segment total neinteresant in calculele lor economice - camioanele off-road.

Altfel, Kamaz nu ar mai exista de mult.

E cam aceeasi poveste cu neimplicarea japonezilor (si de fapt a majoritatii covarsitoare a producatorilor moto) in dezvoltarea segmentului enduro-touring pur, asa cum exista el in anii `80/90, cu motociclete care sa faca Africa, Asia, America de Sud.

Parerea mea.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montajul eurosport cu principalii "suspecti" pentru top 10.

http://uk.eurosport.yahoo.com/video/28122011/58/castera-reliability-key-bikes.html

 

Tinand cont de noul regulament privind penalizarile la schimbarea de motoare si de cum s-au rearanjat echipele cred ca va fi un Dakar cu multe rasturnari de clasament si podiumul se va juca pana in ultima zi.

 

Daca nu merg blana si reusesc sa termine cu motorul original, cei din esalonul 2 (si aici il includ si pe Mani) ar putea furniza multe surprize in clasamentul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montajul eurosport cu principalii "suspecti" pentru top 10.

http://uk.eurosport.yahoo.com/video/28122011/58/castera-reliability-key-bikes.html

 

Tinand cont de noul regulament privind penalizarile la schimbarea de motoare si de cum s-au rearanjat echipele cred ca va fi un Dakar cu multe rasturnari de clasament si podiumul se va juca pana in ultima zi.

 

Daca nu merg blana si reusesc sa termine cu motorul original, cei din esalonul 2 (si aici il includ si pe Mani) ar putea furniza multe surprize in clasamentul final.

 

Asta gandesc si eu. Vor fi multe rasturanari de situatie si surprize. Matematic, insa, tot echipele de uzina vor avea sansele cele mai mari, atat din perspectiva bugetelor alocate pentru dezvoltarea motoarelor cat si a valorii si experientei pilotilor pe care ii au. Cat ii priveste pe baietii nostrii, sa le tinem pumnii sa ajunga la finish si sa se claseze cat mai sus la general. Putem visa si la o victorie de etapa??? Hmm.. ce frumos ar fi, dar trebuie sa fim realisti... este foarte greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce cred eu?

Ca vesticii nu vor sa isi bata capul si sa piarda zeci sau sute de milioane de euro cu dezvoltarea unui segment total neinteresant in calculele lor economice - camioanele off-road.

Altfel, Kamaz nu ar mai exista de mult.

Pai au demonstrat :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...