ingridana Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Bună ziua tuturor, am un mare necaz,detin un Piaggio x9 500 cmc,în momentul in care vreau să-l pornesc scoate un zgomot(sunet) asemanator celui facut de aprinzatorul de aragaz (cel alimentat de la 220 V),un fel de târâit mai puternic. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 este posibil sa nu ai curent suficient,sa fie bateria descarcata incearca sa ii dai curent si vezi ce se intampla dupa ce descri tu este starterul de la electromotor care sare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Decembrie 10, 2011 Autor Share Postat Decembrie 10, 2011 bateria e relativ noua(are un an si e Varta),starterul unde este situat si cum se poate verifica? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Asa face releul de pornire atunci cand nu ai suficient curent pentru pornire. Patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Baterie descarcata,si eu am un x9 de 500,pune redresorul pe ea Asa este la x9,zici ca-i aprinzator de aragaz. Prima oara cand mi-a facut asa am crezut ca este scurt sau releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Decembrie 10, 2011 Autor Share Postat Decembrie 10, 2011 Dupa masa dau jos acumulatorul si-l incarc. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 mergi si tu prin eliminare, in loc sa cauti starterul incearca sa verifici bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 eu am spus ca asa face starterul din cauza bateriei descarcate.incarca bateria si o sa functioneza cauzele descarcarii pot fi multiple:daca ai alarma si nu ai pornit de mult,frigul,mers pe distante scurte si dupa lasata mai mult timp nepornita.astea sunt cele usoare sa ne dai un semn daca ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Da asa țăcăne când e bateria descărcată.La mine s-a resetat și kilometrajul încercând să-l pornesc cu bateria descărcată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Decembrie 11, 2011 Autor Share Postat Decembrie 11, 2011 am incarcat acumulatorul si merge brici. Multumesc tuturor pt.ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Cum ai verificat bateria? Eu zic ca tot ea e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Ianuarie 18, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2013 Problema cu starterul a reaparut,am incarcat acumulatorul si tot ţăcăne. intrebarea este: unde este starterul ? si daca se poate repara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 acumulatorul e dus, nu starterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 acumulatorul e dus, nu starterul. Sau nu incarca suficient.Verifica acumulatorul,incarcarea si dupa aia restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 sau un contact imperfect la baterie,releu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Ianuarie 18, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2013 Multumesc pentru raspunsuri.am conectat acumulatorul de la masina si a pornit fara probleme. Pe motor am un Varta de 2 ani(ma asteptam sa tina mai mult).Dezamagire totala. Ce acumulator sa-mi cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daciana Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Yuasa. Pe principiul: dai un ban, da stai in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 sau sa aibe o capacitate mai mare cu cativa amperi. si sa incapa si in locasul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 multumesc pentru raspunsuri,am sa incerc Yuasa sau Volton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 durata de viata a unei baterii moto este de aproximativ 2 ani, poti mari aceasta perioada daca utilizezi un incarcator mai destept gen OPTIMATE . de asemenea poti opta pentru o baterie cu celule de lithiu dar aceasta este mei scumpa ... BALISTIC e una din firmele producatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Nu cred ca renteaza , o baterie cum se mentiona si mai sus , tine cam 2 ani in conditii decente , daca ai sa cumperi una scumpa ai sa platesti aproape dublu si tine trei ani daca totul este bine si nu intervin alte probleme ... asa ca o schimbi la doi ani si ai baterie decenta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 O alta problema : creste nivelul de ulei in baia de ulei (99% sunt convins ca ajunge benzina in ulei) ce e de facut? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ulei sau antigel? A crescut si s-a stabilizat? Sau creste continuu? exprimarea este cam vaga. De obicei este de mers la service; dar poate tocmai ai schimbat recent uleiul si ai pus prea mult...o descriere mai ampla ar fi utila; cand, si cum ai observat, ce ai facut?; ai mai mers cu el? Ai analizat consistenta, mirosul, daca face spuma, etc... Si vorbind de baterii, am o baterie Youasa de 9AH si in vara face 5 ani; si nu da semne de oboseala; e drept nici nu e mult solicitata( e folosita cam 40.000 km, 12-13k km/an, dar numai in week-end, si la drumuri in afara, deci cicluri pornit/oprit putine). Cred ca am avut noroc cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 cred ca in primavara asta cumperi baterie Sir ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Martie 21, 2013 Autor Share Postat Martie 21, 2013 problema sta in felul urmator,am motorul de 3 ani ,am circulat putin cu el,cam 3500 km.cand l-am cumparat am facut schimbul de ulei si filtru. Acum 2 saptamani am verificat nivelul uleiului si era peste maxim pe joja,am scos cu o siringa surplusul si l-am analizat, vascozitatea era mica si murdar cu un usor miros de benzina.Am vorbit cu un mecanic si a spus ca ar fi vorba de termostat in legatura cu socul automat si ca la rece arunca (scapa) benzina in baia de ulei.Kilometri reali ai motorului nu-i cunosc.cand l-am cumparat afisa 6900 km(nu poate fi credibil). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.