sco. Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Cred ca confunzi SuperTeneristii cu Teneristii. Pe SuperTeneristi nu prea i-am auzit sa se planga de vreun consum exagerat de ulei. Ca de altfel nici pe Transalpisti sau Africani. Teneristii (cu mine in frunte) si alti posesori de monocilindre au foarte des problema asta. Plus ca astia se intorc din excursii intr-un cilindru nu ii confund,nu generalizez,si nu zic ca nu sunt motociclete bune,era doar o constare personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 nenea Nicu,nu ma iau de motorul ST'ului,dar cand il vad pe bietul meu prieten Maruta ca umbla cu 2 bujii mereu in trusa cand pleaca la drum lung cu SuperTartareata lui de frica sa nu vina intr-un cilindru sau pe langa ea acasa Carburatoare foarte uzate Asta nu e defect, e doar... uzura Cu o investitie de 100 euro la Kedo a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 ST-ul pe dyno stand.. crrrr Over and out! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 ST-ul pe dyno stand.. And the point is...? Era relevant daca puneai cifrele pentru Transalp si Africa Twin XTZ-750 nu ne intereseaza in context In plus, hai sa fim realisti: care xtz-ist duce motorul la 8-9000 rpm? Nu e vitezana, ce naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 And the point is...? Era relevant daca puneai cifrele pentru Transalp si Africa Twin XTZ-750 nu ne intereseaza in context In plus, hai sa fim realisti: care xtz-ist duce motorul la 8-9000 rpm? Nu e vitezana, ce naiba uita-te la curba de cuplu. ca d-aia am pus-o 75% din cuplu disponibil de la 2500rpm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 uita-te la curba de cuplu. ca d-aia am pus-o 75% din cuplu disponibil de la 2500rpm... daca vrei sa vezi cum e un cuplu ''de jos'' adevarat,da-te pe TA sau AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Adevarul e ca AT si TA au niste motoare Rotax destul de performante, chiar si cu doar trei supape pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 daca vrei sa vezi cum e un cuplu ''de jos'' adevarat,da-te pe TA sau AT Ti-am mai zis sa nu te iei de motorul de ST/TDM E foarte bun, si sa stii ca are cuplu mai mare si de la turatie mai mica decat AT La faza asta TA nici nu intra in discutie, fara suparare Adevarul e ca AT si TA au niste motoare Rotax destul de performante, chiar si cu doar trei supape pe cilindru. Cred ca ai luat un virus de la calculatoarele pe care le repari Vii la mine sa te devirusez sau te descurci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 daca vrei sa vezi cum e un cuplu ''de jos'' adevarat,da-te pe TA sau AT cauta daca gasesti un dyno test cu AT si TA si atunci inteleg astfel de argumente. n-are nimeni asa ceva. eu am dat de asta din intamplare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Iar Tenere e Motori Minarelli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 (editat) Vad ca se deviaza mult de la topic ... Omul a cerut pareri pro si contra, cu argumente, ce sa aleaga intre AT si TA, nu tot felul de grafice, care sincer nu cred ca le studiaza nimeni inainte sa cumpere o motocicleta (cel putin eu nu am facut-o)... On topic... AT e mai aratoasa si putin mai puternica, dar cu un consum(+ 1l/100km) si un pret mai mare(aproape dublu pentru acelasi an de fabricatie). Problemele sunt cam aceleasi, oricum amandoua sunt motoare foarte fiabile... Singura problema ar fi banii de care dispui sa ii cheltui la achizitie, si contrar a ce se spune sa stii ca cu cat mai noua cu atat mai buna... parerea mea... Editat Decembrie 30, 2011 de balauru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 30, 2011 Autor Share Postat Decembrie 30, 2011 Offf m-am convins cred ca pana la urma imi iau un Triumph Tiger din 2000...de asta ce stitzi?? ieri am probat unul la un dealer si m-am impacat super cu el. destul de usor as spune, motorul face treaba buna, trage ca o bruta numai ca arata un pic cam ciudat in ochi mei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Offf m-am convins cred ca pana la urma imi iau un Triumph Tiger din 2000...de asta ce stitzi?? ieri am probat unul la un dealer si m-am impacat super cu el. destul de usor as spune, motorul face treaba buna, trage ca o bruta numai ca arata un pic cam ciudat in ochi mei inainte de a lua o englezeasca,intereseaza'te numa cat costa intretinerea si pe unde gasesti ce'ti trebuie. incearca sa te gandesti si de ce nu prea sunt populare pe la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 No offence, daca tii motoreta la garaj nu conteaza... daca il schimbi mai des, sau schimbi la mai multe motorete preferi sa pui gaz de banii aia... Io bag full synthetic 60 Ron= 11 l de gaz. Mai Sco, adevarat grait ca pentru Transalp gasesti de toate... dar nu e atat de simpla motocicleta asta... (schimba bujiile sa vezi daca le scoti usor pe toate- bujia stanga fata dinspre radiator am dat-o jos cu slujbe, sau sincronizeaza carburatoarele sa vezi ca tre sa dai jos capacele sa faci sincronizarea, iar surubul ala de sincronizare care pare foarte accesibil te pune sa desfaci o gramada ca sa ajungi la nenorocit, te pune si sa te inchini la ea ca are filtrul de ulei bagat sa nu zic pe unde, si poate ca o sa mai descopar pe masura ce am nevoie). Am descoperit mai multe asta vara cand am pregatit-o pentru tura inafara. Stai sa ai nevoie de una alta ca vezi ce te distrezi. Da oricum respect pentru Transalp! As merge peste tot cu motoreta asta! Testat! Adica vreau sa spun ca sunt alte motorete mult mai simple decat TA-ul atunci cand e vorba de schimbat ceva. Le-a mai dat si cu virgula la astia cand au proiectat TA-ul. Dar intr-adevar foarte fiabil afurisitul. Nu m-am gandit nici un moment la caprele de cross cand am spus de motorete mai simple; astea sunt din alt film: 2 ore dai jos tot si pui la loc ; cel putin KTM-ul e tot un consumabil. ha ah ah a Ta e usor de reparat si de mentinut, toate sunt ff accesibile. La surubul de sincro ajungi printr-o gaura prin galeria de aer folosind o surubelnita lunga, nu trebuie decat sa dai rezervorul jos, in rest toate sunt banalitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 inainte de a lua o englezeasca,intereseaza'te numa cat costa intretinerea si pe unde gasesti ce'ti trebuie. incearca sa te gandesti si de ce nu prea sunt populare pe la noi omu nu e in romania!! gaseste piese usor, mail ales ca acolo unde e el nu are probleme cu firme de curierat care taxeaza enorm pt ca esti in lumea a 3-a... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 On topic... AT e mai aratoasa si putin mai puternica, dar cu un consum(+ 1l/100km) si un pret mai mare(aproape dublu pentru acelasi an de fabricatie). Problemele sunt cam aceleasi, oricum amandoua sunt motoare foarte fiabile... Singura problema ar fi banii de care dispui sa ii cheltui la achizitie, si contrar a ce se spune sa stii ca cu cat mai noua cu atat mai buna... parerea mea... Nope... La acelasi regim de mers, AT-ul meu a consumat la fel cu TA-ul, si vorbesc de 1100 km, nu 20-30 sau din auzite Pretul nu e dublu, AT din 1999 era 3000 si AT 2000-2200 Nu regret nicio clipa alegerea si nu doar din cauza ca AT e "mai aratoasa" Dupa ce m-am obisnuit cu AT, am avut ocazia sa calaresc din nou TA. Mi s-a parut o jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 omu nu e in romania!! gaseste piese usor, mail ales ca acolo unde e el nu are probleme cu firme de curierat care taxeaza enorm pt ca esti in lumea a 3-a... am si uitat ca omul nostru e din Suedia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 (editat) ha ah ah a Ta e usor de reparat si de mentinut, toate sunt ff accesibile. La surubul de sincro ajungi printr-o gaura prin galeria de aer folosind o surubelnita lunga, nu trebuie decat sa dai rezervorul jos, in rest toate sunt banalitati. Pentru mine care nu am mai avut de-a face cu TA-ul inainte mi-a luat ceva ca sa ma descurc cu una alta. De exemplu suzukiul pe care l-am avut nu mi-a dat prea mult de furca. Toate erau usor de mesterit din prima. Stiu sigur ca ai dreptate pentru ca si cu Liviu (Unchiu) am dezbatut subiectul, el m-a mai ajutat cu una-alta prin telefon cand aveam ceva de mesterit si am vazut ca nu erau asa incurcate dupa ce aflam de la el care e artificiul. Iar concluzia la care am ajuns este ca TA-ul daca il cunosti, devine foarte simplu de reparat. Daca tre sa o iei de la zero si sa descoperi tu cum se face nu e asa de simplu. Si acum ca mi-ai zis ca sunt banale toate, daca mai am ceva de facut stai fara grija ca apelez la tine cand nu ma descurc Inca ceva: nu am cheia originala de bujii. Deci daca mai are cineva curioziatea asta confirm: te chinui ca prostul daca nu ai cheia de la ea. Editat Decembrie 30, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Asta asa e, incearca sa gasesti una, mai sunt motociclete care au trusa de chei originala. Ca idee, eu pot sa scot ambele bujii pe cilindrul din fata fara sa ma ating de radiatoare.. cu cheia originala, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Offf m-am convins cred ca pana la urma imi iau un Triumph Tiger din 2000...de asta ce stitzi?? ieri am probat unul la un dealer si m-am impacat super cu el. destul de usor as spune, motorul face treaba buna, trage ca o bruta numai ca arata un pic cam ciudat in ochi mei ia-o pe aia care iti place cum arata, altfel o vei vinde repede si probabil in pierdere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Buna seara, buna seara si "La multi ani!" ! Asta prima data. A doua oara... o intrebare pentru @White Raven: Parca te-am mai intrebat pe topicul asta (daca da, sper sa nu fie cu suparare repetarea/completarea): Cat ai voie sa te dai off in Suedia? Vorbesc de drumuri forestiere, de macadam, din salbaticie, inchise circulatiei publice, neasfaltate? Genul asta de off-road, vreau sa zic? Chiar ma intereseaza serios raspunsul. Daca stii ceva si despre Danemarca, scrie-mi te rog. Scuze de off-topic. Editat Ianuarie 2, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) In Danemarca, nici daca ar vrea autoritatile sa te lase sa te dai offroad, nu ai avea unde. Ce pante gasesti in Danemarca? Cred ca nici pe malul marii nu exista faleza. PS Eventual in Groenlanda. Ca tine de Danemarca. Editat Ianuarie 3, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 3, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Buna seara, buna seara si "La multi ani!" ! Asta prima data. A doua oara... o intrebare pentru @White Raven: Parca te-am mai intrebat pe topicul asta (daca da, sper sa nu fie cu suparare repetarea/completarea): Cat ai voie sa te dai off in Suedia? Vorbesc de drumuri forestiere, de macadam, din salbaticie, inchise circulatiei publice, neasfaltate? Genul asta de off-road, vreau sa zic? Chiar ma intereseaza serios raspunsul. Daca stii ceva si despre Danemarca, scrie-mi te rog. Scuze de off-topic. da ai mai intrebat:) de dat off in suedia ai unde fara nici o problema! drumuri forestiere, salbaticie , padure la greu, nu prea sunt noroaie pt ca solul este compus din piatra, chiar si aici in sud adik scania sau skåne terenul este 40% piatra trebe sa ii vezi pe agricultori cum ies ca culeaga pietre de pe camp primavara si toamna sa poata cultiva si apropo in skåne se face agricultura in rest este numai padure si dai de case pe nici unde nu te asteptzi undeva prin mijlocul pustietatzii pot sa itzi spun ca la vreo 3-4 km de mine deja intru in padure deasa si culmea ca sunt drumuri care nici nu crezi ca ar putea fi vreodata pe acolo intri pe unul si iesi pe partea cealalta a suediei. cat despre danemarka este moale nu ai unde sa mergi o traversezi in 2 ore cu motorul sau masina .... este plata si fara nimik interesant de genul dar este plina de alte locuri faine care merita vizitate. numai bine!!! PS: cine a incercat un tdm din 98 pe off?? Editat Ianuarie 3, 2012 de WHITE RAVEN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 toti posesorii.... si toti fara exceptie, iti vor spune ca daca ii pui crampoane stie offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Raveneeeee, laso ma incolo de fiara, africana-i proasta, grea, consuma etc, eu o am de 3 ani si nu stiu cum sa fac sa o vind sa o iau paia de 1000(care nu a iesit), ia fi atent ce fac astia cu ochii mici la o scoala moto de-a lor. http://4riders.ro/videoclipuri-moto/scoala-moto-in-japonia-asa-da#comment-14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.