Sari la conținut

Africa Twin vs Transalp


Postări Recomandate

Cred ca confunzi SuperTeneristii cu Teneristii. Pe SuperTeneristi nu prea i-am auzit sa se planga de vreun consum exagerat de ulei. Ca de altfel nici pe Transalpisti sau Africani. Teneristii (cu mine in frunte) si alti posesori de monocilindre au foarte des problema asta. Plus ca astia se intorc din excursii intr-un cilindru :laugh:

nu ii confund,nu generalizez,si nu zic ca nu sunt motociclete bune,era doar o constare personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nenea Nicu,nu ma iau de motorul ST'ului,dar cand il vad pe bietul meu prieten Maruta ca umbla cu 2 bujii mereu in trusa cand pleaca la drum lung cu SuperTartareata lui de frica sa nu vina intr-un cilindru sau pe langa ea acasa

 

Carburatoare foarte uzate

Asta nu e defect, e doar... uzura

Cu o investitie de 100 euro la Kedo a rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST-ul pe dyno stand..

 

And the point is...?

Era relevant daca puneai cifrele pentru Transalp si Africa Twin

XTZ-750 nu ne intereseaza in context :blbl:

 

In plus, hai sa fim realisti: care xtz-ist duce motorul la 8-9000 rpm?

Nu e vitezana, ce naiba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

And the point is...?

Era relevant daca puneai cifrele pentru Transalp si Africa Twin

XTZ-750 nu ne intereseaza in context :blbl:

 

In plus, hai sa fim realisti: care xtz-ist duce motorul la 8-9000 rpm?

Nu e vitezana, ce naiba

 

uita-te la curba de cuplu. ca d-aia am pus-o ;)

 

75% din cuplu disponibil de la 2500rpm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te la curba de cuplu. ca d-aia am pus-o ;)

 

75% din cuplu disponibil de la 2500rpm...

daca vrei sa vezi cum e un cuplu ''de jos'' adevarat,da-te pe TA sau AT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa vezi cum e un cuplu ''de jos'' adevarat,da-te pe TA sau AT

 

Ti-am mai zis sa nu te iei de motorul de ST/TDM

E foarte bun, si sa stii ca are cuplu mai mare si de la turatie mai mica decat AT

La faza asta TA nici nu intra in discutie, fara suparare :cheers:

 

Adevarul e ca AT si TA au niste motoare Rotax destul de performante, chiar si cu doar trei supape pe cilindru.

 

:crack:

Cred ca ai luat un virus de la calculatoarele pe care le repari

Vii la mine sa te devirusez sau te descurci? :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa vezi cum e un cuplu ''de jos'' adevarat,da-te pe TA sau AT :cheers:

 

cauta daca gasesti un dyno test cu AT si TA si atunci inteleg astfel de argumente.

 

n-are nimeni asa ceva. eu am dat de asta din intamplare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca se deviaza mult de la topic ... Omul a cerut pareri pro si contra, cu argumente, ce sa aleaga intre AT si TA, nu tot felul de grafice, care sincer nu cred ca le studiaza nimeni inainte sa cumpere o motocicleta (cel putin eu nu am facut-o)...

On topic... AT e mai aratoasa si putin mai puternica, dar cu un consum(+ 1l/100km) si un pret mai mare(aproape dublu pentru acelasi an de fabricatie). Problemele sunt cam aceleasi, oricum amandoua sunt motoare foarte fiabile... Singura problema ar fi banii de care dispui sa ii cheltui la achizitie, si contrar a ce se spune sa stii ca cu cat mai noua cu atat mai buna... parerea mea...

Editat de balauru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf m-am convins cred ca pana la urma imi iau un Triumph Tiger din 2000...de asta ce stitzi?? ieri am probat unul la un dealer si m-am impacat super cu el. destul de usor as spune, motorul face treaba buna, trage ca o bruta numai ca arata un pic cam ciudat in ochi mei :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf m-am convins cred ca pana la urma imi iau un Triumph Tiger din 2000...de asta ce stitzi?? ieri am probat unul la un dealer si m-am impacat super cu el. destul de usor as spune, motorul face treaba buna, trage ca o bruta numai ca arata un pic cam ciudat in ochi mei :unsure:

inainte de a lua o englezeasca,intereseaza'te numa cat costa intretinerea si pe unde gasesti ce'ti trebuie.

incearca sa te gandesti si de ce nu prea sunt populare pe la noi :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offence, daca tii motoreta la garaj nu conteaza... daca il schimbi mai des, sau schimbi la mai multe motorete preferi sa pui gaz de banii aia... Io bag full synthetic 60 Ron= 11 l de gaz.

 

 

 

Mai Sco, adevarat grait ca pentru Transalp gasesti de toate... dar nu e atat de simpla motocicleta asta... (schimba bujiile sa vezi daca le scoti usor pe toate- bujia stanga fata dinspre radiator am dat-o jos cu slujbe, sau sincronizeaza carburatoarele sa vezi ca tre sa dai jos capacele sa faci sincronizarea, iar surubul ala de sincronizare care pare foarte accesibil te pune sa desfaci o gramada ca sa ajungi la nenorocit, te pune si sa te inchini la ea ca are filtrul de ulei bagat sa nu zic pe unde, si poate ca o sa mai descopar pe masura ce am nevoie). Am descoperit mai multe asta vara cand am pregatit-o pentru tura inafara. Stai sa ai nevoie de una alta ca vezi ce te distrezi.

Da oricum respect pentru Transalp! As merge peste tot cu motoreta asta! Testat!

 

Adica vreau sa spun ca sunt alte motorete mult mai simple decat TA-ul atunci cand e vorba de schimbat ceva. Le-a mai dat si cu virgula la astia cand au proiectat TA-ul. Dar intr-adevar foarte fiabil afurisitul. Nu m-am gandit nici un moment la caprele de cross cand am spus de motorete mai simple; astea sunt din alt film: 2 ore dai jos tot si pui la loc :lol: ; cel putin KTM-ul e tot un consumabil.

ha ah ah a

 

Ta e usor de reparat si de mentinut, toate sunt ff accesibile.

La surubul de sincro ajungi printr-o gaura prin galeria de aer folosind o surubelnita lunga, nu trebuie decat sa dai rezervorul jos, in rest toate sunt banalitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de a lua o englezeasca,intereseaza'te numa cat costa intretinerea si pe unde gasesti ce'ti trebuie.

incearca sa te gandesti si de ce nu prea sunt populare pe la noi :bigstar:

 

omu nu e in romania!! gaseste piese usor, mail ales ca acolo unde e el nu are probleme cu firme de curierat care taxeaza enorm pt ca esti in lumea a 3-a...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic... AT e mai aratoasa si putin mai puternica, dar cu un consum(+ 1l/100km) si un pret mai mare(aproape dublu pentru acelasi an de fabricatie). Problemele sunt cam aceleasi, oricum amandoua sunt motoare foarte fiabile... Singura problema ar fi banii de care dispui sa ii cheltui la achizitie, si contrar a ce se spune sa stii ca cu cat mai noua cu atat mai buna... parerea mea...

 

Nope...

La acelasi regim de mers, AT-ul meu a consumat la fel cu TA-ul, si vorbesc de 1100 km, nu 20-30 sau din auzite

Pretul nu e dublu, AT din 1999 era 3000 si AT 2000-2200

Nu regret nicio clipa alegerea si nu doar din cauza ca AT e "mai aratoasa"

Dupa ce m-am obisnuit cu AT, am avut ocazia sa calaresc din nou TA. Mi s-a parut o jucarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu nu e in romania!! gaseste piese usor, mail ales ca acolo unde e el nu are probleme cu firme de curierat care taxeaza enorm pt ca esti in lumea a 3-a...

am si uitat ca omul nostru e din Suedia. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ah ah a

 

Ta e usor de reparat si de mentinut, toate sunt ff accesibile.

La surubul de sincro ajungi printr-o gaura prin galeria de aer folosind o surubelnita lunga, nu trebuie decat sa dai rezervorul jos, in rest toate sunt banalitati.

 

Pentru mine care nu am mai avut de-a face cu TA-ul inainte mi-a luat ceva ca sa ma descurc cu una alta. De exemplu suzukiul pe care l-am avut nu mi-a dat prea mult de furca. Toate erau usor de mesterit din prima. Stiu sigur ca ai dreptate pentru ca si cu Liviu (Unchiu) am dezbatut subiectul, el m-a mai ajutat cu una-alta prin telefon cand aveam ceva de mesterit si am vazut ca nu erau asa incurcate dupa ce aflam de la el care e artificiul. Iar concluzia la care am ajuns este ca TA-ul daca il cunosti, devine foarte simplu de reparat. Daca tre sa o iei de la zero si sa descoperi tu cum se face nu e asa de simplu. Si acum ca mi-ai zis ca sunt banale toate, daca mai am ceva de facut stai fara grija ca apelez la tine cand nu ma descurc :blbl:

 

:cheers:

 

Inca ceva: nu am cheia originala de bujii. ;)

 

Deci daca mai are cineva curioziatea asta confirm: te chinui ca prostul daca nu ai cheia de la ea.

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta asa e, incearca sa gasesti una, mai sunt motociclete care au trusa de chei originala.

 

Ca idee, eu pot sa scot ambele bujii pe cilindrul din fata fara sa ma ating de radiatoare.. cu cheia originala, bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf m-am convins cred ca pana la urma imi iau un Triumph Tiger din 2000...de asta ce stitzi?? ieri am probat unul la un dealer si m-am impacat super cu el. destul de usor as spune, motorul face treaba buna, trage ca o bruta numai ca arata un pic cam ciudat in ochi mei :unsure:

ia-o pe aia care iti place cum arata, altfel o vei vinde repede si probabil in pierdere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Buna seara, buna seara si "La multi ani!" !

Asta prima data.

A doua oara... o intrebare pentru @White Raven:

 

Parca te-am mai intrebat pe topicul asta (daca da, sper sa nu fie cu suparare repetarea/completarea):

Cat ai voie sa te dai off in Suedia? Vorbesc de drumuri forestiere, de macadam, din salbaticie, inchise circulatiei publice, neasfaltate? Genul asta de off-road, vreau sa zic?

Chiar ma intereseaza serios raspunsul. Daca stii ceva si despre Danemarca, scrie-mi te rog. Scuze de off-topic.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Danemarca, nici daca ar vrea autoritatile sa te lase sa te dai offroad, nu ai avea unde. Ce pante gasesti in Danemarca? Cred ca nici pe malul marii nu exista faleza.

 

 

PS Eventual in Groenlanda. Ca tine de Danemarca.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, buna seara si "La multi ani!" !

Asta prima data.

A doua oara... o intrebare pentru @White Raven:

 

Parca te-am mai intrebat pe topicul asta (daca da, sper sa nu fie cu suparare repetarea/completarea):

Cat ai voie sa te dai off in Suedia? Vorbesc de drumuri forestiere, de macadam, din salbaticie, inchise circulatiei publice, neasfaltate? Genul asta de off-road, vreau sa zic?

Chiar ma intereseaza serios raspunsul. Daca stii ceva si despre Danemarca, scrie-mi te rog. Scuze de off-topic.

 

 

 

da ai mai intrebat:) de dat off in suedia ai unde fara nici o problema! drumuri forestiere, salbaticie , padure la greu, nu prea sunt noroaie pt ca solul este compus din piatra, chiar si aici in sud adik scania sau skåne terenul este 40% piatra trebe sa ii vezi pe agricultori cum ies ca culeaga pietre de pe camp primavara si toamna sa poata cultiva si apropo in skåne se face agricultura in rest este numai padure si dai de case pe nici unde nu te asteptzi undeva prin mijlocul pustietatzii :rolleyes: pot sa itzi spun ca la vreo 3-4 km de mine deja intru in padure deasa si culmea ca sunt drumuri care nici nu crezi ca ar putea fi vreodata pe acolo intri pe unul si iesi pe partea cealalta a suediei. cat despre danemarka este moale nu ai unde sa mergi o traversezi in 2 ore cu motorul sau masina .... este plata si fara nimik interesant de genul dar este plina de alte locuri faine care merita vizitate.

 

numai bine!!! :friends:

 

 

 

PS: cine a incercat un tdm din 98 pe off??

Editat de WHITE RAVEN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raveneeeee, laso ma incolo de fiara, africana-i proasta, grea, consuma etc, eu o am de 3 ani si nu stiu cum sa fac sa o vind sa o iau paia de 1000(care nu a iesit), ia fi atent ce fac astia cu ochii mici la o scoala moto de-a lor.

http://4riders.ro/videoclipuri-moto/scoala-moto-in-japonia-asa-da#comment-14

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...