yo4hgx Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Mi-a sosit compresometru..dar acuma de craciun nu ma pot apuca de masurat...carburatoarele le-am suflat cu aer..o-ringurile de la suruburile pilot sunt ok...vreau sa fac ce ai zis tu cu garnitura aia de la main jet..sa iau putin din "chestia" aia care apasa tot angrenajul ala ca sa il apese mai tare...vreau sa te intreb..ce intelegi tu prin O-ring deteriorat..sau in neregula la cum le-am privit eu cele de la membrane de la suruburile pilot arata bine...in legatura cu rezistentele respective le-am desfacut la inceput toate si le-am curatzat..am gasut pe acolo ceva oxizi mai ales pe arcurile alea finutze ce le tin...dar le-am curatzat..o sa le reverific...dar astea pe marzti cam asa...pana atunci iti multumesc de sfaturi si iti doresc Sarbatori Fericite! Craciun Fericit! Da, incearca sa iei pe smirghel fin (pe un geam) un pic din materialul suprafetei piesei unde se monteaza garnitura aia ciudata de la jiglere. La mine cel putin "operatiunea" a facut minuni... Un O-ring nu trebuie neaparat sa fie deteriorat vizibil, poate doar imbatrani si ramane turtit sau chiar solidifica, neaiasigurand etanseitatea perfecta. Probabil ca stii deja, insa o sa repet totusi procedura de masurare a compresiei : - carburatoarele trebuie demontate, galeriile de admisie libere - valvula exup deschisa la maxim - toate bujiile demontate, orificiile bujiilor libere - bateria incarcata la maxim sau cel mai bine folosirea unei baterii auto in tampon, de preferat incarcata anterior cu redresorul - pe cat posibil, timpul in care se actioneaza starterul electromotorului sa fie egal pentru toti cilindri sau numarul de rotatii sa fie acelasi (pe langa valoarea propriu-zisa a compresiei conteaza extrem de mult, poate mai mult decat valoarea in sine, ca valorile compresiei sa nu fie mult diferite intre cilindri). Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 O tiu si eu pe a mea: Sincronizare si reglaj amestec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 O tiu si eu pe a mea: Sincronizare si reglaj amestec! De regula este carburatie.Eu am desfacut carburile pe un fzr,gasit depuneri ffff fine in camera de nivel.Suflat cu aer comprimat,sincronizat si mers ok.Dar numai 2 zile.Refcaut operatia si gasit iarasi namol ,se manifesta astfel:Se balbaia la relanti,uneori pornea in 3 cilindri.. Am curatat rezervorul,pompa de benzina,carburatoarele din nou si am luat-o la forja.Vad ca merge ok ,dar mi-a dat de cap malul acela fin care trecea de filtru si ajungea in camera de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 26, 2011 Autor Share Postat Decembrie 26, 2011 O tiu si eu pe a mea: Sincronizare si reglaj amestec! TNG...Spune-mi te rog ce alte reglaje se pot face la carburatie inafara de sincronizare,reglarea nivelului si reglarea suruburilor pilot?...Azi mi-a trecut ceva prin cap..la admisia de la pistonul 1 galeria are stutul pentru vacuum la rezervor...pe acolo nu se trage aer fals daca furtunul nu e cuplat la rezervor?Maine ma duc la garaj sa masor compresia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Datorita inclinarii cilindrilor la YZF750 si FZR(GENESIS) nu se poate folosi alimentarea cu benzina prin cadere libera (presiune hidrostatica prea mica) si robinet vacuumatic, tocmai de aceea folosindu'se pompa de benzina care la FZR este in exterior iar la YZF750 in interiorul rezervorului. Din cate stiu eu la YZF750/FZR nici nu exista asa-zisele "stuturi" unde se cupleaza furtunele de sincronizare, pe galeriile de admisie fiind practicate niste orificii care in mod normal sunt astupate cu suruburi cu garnituri de cupru si unde, atunci cand se face sincronizarea, se infileteaza niste reductii/adaptoare metalice. Operatiunea este destul de anevoioasa, in special la cilindrul 3, datorita accesului restrictionat de traseul lichidului de racire. In acest sens eu am montat permanent niste adaptoare d'astea la care am cumplat 4 furtune de cca 30cm, terminate cu dopuri. Daca insa vre'unul dintre orificii nu este bine astupat... ar putea cauza probleme de genul celor reclamate de tine. Nu strica sa verifici un pic mai atent. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 TNG...Spune-mi te rog ce alte reglaje se pot face la carburatie inafara de sincronizare,reglarea nivelului si reglarea suruburilor pilot?...Azi mi-a trecut ceva prin cap..la admisia de la pistonul 1 galeria are stutul pentru vacuum la rezervor...pe acolo nu se trage aer fals daca furtunul nu e cuplat la rezervor?Maine ma duc la garaj sa masor compresia.. Daca faci aceste reglaje ,eu zic ca este minim destul, ca motorul sa functioneze in 4 cilindri. Da daca acel furtun nu este conectat la membrana de la rezervor ,sau daca acea membrana este rupta,poate trage aer fals si motorul nu functioneaza cu acel cilindru. Daca ai alimentare cu rezervor suplimentar atunci acel furtun trebuie sa fie astupat. Deci,baga o compresie sa lamuresti anumite necalaritati,dupa care daca totul este ok treci la carburatie.SINCRONIZATA,REGLAT AMESTECUL CARBURANT si vedem ce este dupa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 27, 2011 Autor Share Postat Decembrie 27, 2011 Daca faci aceste reglaje ,eu zic ca este minim destul, ca motorul sa functioneze in 4 cilindri. Da daca acel furtun nu este conectat la membrana de la rezervor ,sau daca acea membrana este rupta,poate trage aer fals si motorul nu functioneaza cu acel cilindru. Daca ai alimentare cu rezervor suplimentar atunci acel furtun trebuie sa fie astupat. Deci,baga o compresie sa lamuresti anumite necalaritati,dupa care daca totul este ok treci la carburatie.SINCRONIZATA,REGLAT AMESTECUL CARBURANT si vedem ce este dupa! Bun.Asadar astazi am fost la garaj..cu motorul rece am dat jos bujiile am pus compresometru pe fiecare cilindru de la 1 la 4.Rezultatele au fost astea:Cilindru 1(cel care nu mergea)-12 Cilindru 2-11 Cilindru 3-12 Cilindru 4-10,5 Masuratorile au fost facute la rece fara ulei in camera de ardere la 3 secunde de electromotor pe fiecare cilindru. TNG-Am pus toate la loc bujii bobine tot.Furtunul pentru vacuum de la cilindru 1 l-am astupat ,am bagat gaz si am dat cheie.Surprinzator a pornit motorul in toti cei 4 cilindrii.Are mici fluctuatii de relantii si acatza putin la 1500 de ture cand il turez si coboara.Suruburile pilot sunt la 2 ture jumate cat zice cartea.Daca il sincronizez oare scap de fluctuatiile alea blestemate?Mersi TNG astept parerile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) Sincronizeaza perfect carburile,dupa care de la doua ture pe care le ai initiale,incerci in plus sau minus ture la suruburile de amestec (pe rand)pana gasesti cea mai ridicata turatie pe care o poti realiza la relanti. Daca creste relantiul in timp ce reglezi(asta inseamna ca esti pe drumul cel bun),termini cu turele pentru fiecare si mai cobori relantiul la turatia initiala,si iar mai dai o tura stabilesti relantiul...etc pana vezi ca nu mai creste sau chiar coboara atunci o jumate de tura inapoi si asta este. De preferat sa faci asta incepand cu o jumate de tura la fiecare cilindru. Este clar ca nu o sa fie perfect dar o sa fie destul de acurativ sa mearga super Mai este nevoie si de experienta sa sesizezi diferentele in functionare a motorului,asta se deprinde in timp pot spune ca am ajuns setez amestecul acultand motorul si ce miros are fumul si am fost aproape perfect la verificarea cu sonda lambda Bafta la reglaje! PS. Cu placere! Editat Decembrie 27, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 28, 2011 Autor Share Postat Decembrie 28, 2011 Sincronizeaza perfect carburile,dupa care de la doua ture pe care le ai initiale,incerci in plus sau minus ture la suruburile de amestec (pe rand)pana gasesti cea mai ridicata turatie pe care o poti realiza la relanti. Daca creste relantiul in timp ce reglezi(asta inseamna ca esti pe drumul cel bun),termini cu turele pentru fiecare si mai cobori relantiul la turatia initiala,si iar mai dai o tura stabilesti relantiul...etc pana vezi ca nu mai creste sau chiar coboara atunci o jumate de tura inapoi si asta este. De preferat sa faci asta incepand cu o jumate de tura la fiecare cilindru. Este clar ca nu o sa fie perfect dar o sa fie destul de acurativ sa mearga super Mai este nevoie si de experienta sa sesizezi diferentele in functionare a motorului,asta se deprinde in timp pot spune ca am ajuns setez amestecul acultand motorul si ce miros are fumul si am fost aproape perfect la verificarea cu sonda lambda Bafta la reglaje! PS. Cu placere! Pana deprind si eu acelasi miros ca tine ca sa reglez amestecul fac cancer la plamani..))..ok..o sa incerc zilele astea reglajele...te anuntz cum decurge treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) La ligheanul meu numai cilindrul 1 are shtutz de vacuum pe care e bagat un furtun ce duce la robinetul de benzina. Ceilalti cilindri aveau niste stutzuri mai mici de plastic cu furtune cu doape in cap. Dar le-am eliminat dupa RK si am astupat cu suruburi cu garnituri de cupru fiindca erau cam batrane si am vrut sa inlatur dubiile. @yo4ghx - se vede ca yzf-ul si fzr-ul sunt dintr-aceeasi muma si sunt prea mici diferentele intre ele; exact asa face si a mea a dracu daca o speli cu cracker-ul ai belit-o ca merge in cati cilindri vrea ea pana se usuca complet Editat Decembrie 29, 2011 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Martie 24, 2012 Autor Share Postat Martie 24, 2012 Mai intra cineva pe aici?Am revenit cu noutatile despre aceasta creatura teribila cu 20 de supape care ma omoara cu zile...Deci...intre timp am pus burdufuri de admisie noi am reglat nivelul in carburatoare am incercat sa sincronizez carburatoarele cu un sincronizator homemade..care e destul de bun e pe ulei insa fluctuatiile de relantii nu imi permit sa sincronizez nimic...nu pot sincroniza pentru ca motorul se tureaza singur pana pe la 3000 de ture cand vrea muschii lui si trebuie sa tot stau cu surubul de relantii in mana sa il tot ajustez...e cumplit..imi vine sa iau barosu'...si dupa ce se tot tureaza il cobor din surubul de relantii si coboara cam la 700 de ture unde da sa moara si daca nu ii maresc relantiul iarasi moare...apoi porneste greu undeori..si trebuie sa infiletez oleaca surubul de relanti si apoi porneste...dar iar se tureaza de il ia Faraon...la rece porneste bine ..l-am pornit ieri dupa 4 luni si a luat-o la prima cheie..nu imi mai uda bujiile...dar nu pot sa-i fac nimic...ca nu stiu unde sa ma uit...daca as stii macar orientativ care-i baiu as putea suna la un service sa vedem..dar daca nu stiu aproximativ ce are s-ar putea sa ma salte baietii de un salar...aici la Cluj preturile is "bune"...dic 350 de ron ziua de lucru,50 de lei ora...noah iti dai seama daca imi tin aia motorul 1 saptamana in service ce factura imi dau...direct pa sul de hartie...deci oricine a mai intalnit problema sau are habar feel free to help meeeee..!!!!!!!!!!!IM GONNA DIE BEBE!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 trage aer fals pe undeva sau circuitul pilot nu e curatat cum trebuie. verifica sa fie totul etansat, inclusiv airbox-ul sa nu traga aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Principala problema in astfel de situatii este uzura tuburilor emulsoare si a acelor de dozaj si probleme de etanseitate pe traseul vacuumului si jiglerelor de benzina si aer. Uzura tuburilor emulsoare si/sau a acelor de dozaj face ca amestecul sa fie prea bogat la relanti si pana in primul sfert de tura al manetei de acceleratie. O metoda empirica, temporara, este scaderea nivelului in camera de nivel cu 1mm sub cel normal. Inlocuieste toate O-ringurile cu altele noi, in special cele de la capacele membranelor si suruburile pilot. Verifica integritatea membranelor vacuumatice. Nu in ultimul rand, relantiul instabil este de multe ori cauzat de imbatranirea garniturii de la piesa care gazduieste cele 2 jiglere din camera de nivel si care uneori permite ca cele 2 trasee sa comunice. Ori o inlocuiesti (nu se gaseste separat, ci doar tot kitul) ori smirgheluiesti un pic din suprafatele de contact (pentru a permite garniturii sa fie presata mai bine). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Martie 25, 2012 Autor Share Postat Martie 25, 2012 Membranele nu au gaurele...m-am uitat la lumina...acuma cu acele de dozaj si cu tuburile emulsoare.Unde gasesc eu kitul asta de cumparat?dar nu dynojet si caca..cele stock?....Cum sa ma uit daca e ovalizat tubul...imi trebuie un aparat mega profesional de fotografiat?..din ochi m-am uitat la ele si nu am vazut sa fie deformate gaurile...daca stiti careva unde pot gasii ace si tuburi de cumparat?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Schimba O-ring-urile si rectifica putin suprafata piesei ce sustine cele 2 jiglere. Daca relantiul se stabilizeaza dar revine greu din ture sau balbaie pe acceleratie mergi la pasul urmator si coboara un pic (1-1.5mm) nivelul in camera de nivel constant dupa care te joci cu suruburile pilot (foarte fin, in pasi de cate 1/8 de tura). Abia apoi, daca e nevoie, schimbi tuburile emulsoare si acele de dozaj (eu le'am cumparat prin intermediul forumului www.exup1000.co.uk unde, din cand in cand, administratorul organizeaza "buy-groups" pentru a obtine preturi minime). Ce fabricatie are motorul, este varianta cu TPS? Reglajele sunt destul de anevoioase in lipsa unui stand dyno si analizor de gaze, sau macar a unui analizor de gaze portabil cu care sa poti monitoriza amestecul atat la relanti (ceea ce te intereseaza in pe tine in mod special) dar si in sarcina. Relantiul fluctuant mai poate avea si alte cauze in afara carburatiei... jocuri supape, etanseitate supape, lant distributie, lipsa sau compresie inegala, probleme electrice... etc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Relantiul fluctuant mai poate avea si alte cauze in afara carburatiei... jocuri supape, etanseitate supape, lant distributie, lipsa sau compresie inegala, probleme electrice... etc. Succes! As recomanda si desfacerea capacului de la chiulasa si verificarea axelor cu came / distributiei sa fie "la punct". You can never know! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 12, 2012 Autor Share Postat Aprilie 12, 2012 capacul la chiuloasa l-am desfacut de 2 ori...prima data i-am refacut jocul la supape.am facut semne cu alb pe lant si pe roti deci nu are cum sa fie puse gresit la loc..plus semnele de pe axuri care erau in sus pe ambele si jos la volanta era varful in scobitura...JOcul e in specificatii...etansitatea supapelor exclus. Compresia a iesit :1-12,2-11,3-12,4-10,5.electrice nu cred.O sa shlefuiesc piesa aia cum spui..si o sa ma reuit la tuburile emulsoare ace sa vedem daca is uzate tare.Cel mai tare ma deranjeaza ca nu-i pot stabiliza relantiul ca sa pot sincroniza.si cand il turez imi acatza.Aer fals n-are pe unde burdufurile sunt noi.Ciudat este ca atunci cand l-am cumparat mergea brici...deci relantiul era cui cobora rapid din ture mergea impecabil dar avea acele de dozaj ridicate piloatele aproape 5 ture desfiletate si imi uda bujiile 1 si 2 si jocul la supape era in afara specificatiilor la 18 din ele...si totusi motorul mergea lux...mancal-ar jermii...Maine o sa-i fac o sincronizare de banc cu lerele mele profesionale"DRAPER"...)ar trebuii sa se sincronizeze putin oricum...Va anuntz maine cum decurge beshina...Ceaules si ms! cacao ,tot asa....joi vine mecanicul cu platforma sa o duca la spital....sper sa se rezolve ca deja fac hemoroizi de disperare...aveti careva vreun motor de YZF 750 SAU FZR 1000 de vanzare??? ...mai intra careva pe aici..?am dus motorul la mecanic...si nu reuseste sa-i de-a de cap...motorul merge bine..dar cand se incalzeste incepe si se tureaza singur pana pe la 3000 si coboara greu de acolo....pisham-as pe el...are fluctuatiile astea blestemate...cablurile la exup is noi valva e reglata,jocul la supape bun,axurile cu came reverificate de macanic is la punct,compresie buna,nivel de benzina bun,membrane negaurite,bujii ngk iridium....ciudat e ca la masurarea rezistentei din pipele bobinelor rezultatul e cu mult peste specificatiile de manual....i-am zis la omu de la service a zis ca nu e din electrica ca trage aer fals pe undeva....bun dar pe unde politia romana trage..burdufurile de cauciuc la carburatoare is noi...is de alt model de yamaha (FZ 750)aceeasi chestie doar ca is mai stramte putin deci nnici ca sa fie cel mai sugator motor nu poate trage pe acolo.....OAMENI BUNI UNDE SA MA MAI UIT CA DEJA FAC CU NERVII..!!...deja ma tot uit la barosu' de 5 kg din balcon si tare ma ademeneste.....care aveti sau atzi avut motor dinasta ca am inteles ca la astea e un comon issue...astept raspunsurile voastre... ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Sunt astupate bine de tot porturile de vacuum? Adica stuturile alea de sub galeriile de admisie unde vin vacuumetrele... Deasemenea verifica bine bine furtunul de vacuum de la galeria cilindrului 1 - care vine la robinetul de benzina sa nu fie nici ala imbatranit si sa stea bine pe mustiuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 12, 2012 Autor Share Postat Aprilie 12, 2012 Sunt astupate bine de tot porturile de vacuum? Adica stuturile alea de sub galeriile de admisie unde vin vacuumetrele... Deasemenea verifica bine bine furtunul de vacuum de la galeria cilindrului 1 - care vine la robinetul de benzina sa nu fie nici ala imbatranit si sa stea bine pe mustiuc. kktul asta de motor avea in loc de stuturi pentru sincronizare niste suruburi cu saiba stranse acolo cu filet de 6..le-am scos afara si am facut eu stuturi cu filet de 6.Am taiat niste suruburi cu filet de 6 cam de 2-3 cm lungime din care jumate e filet si jumate parte nefiletata si le-am infiletat acolo in loc de suruburi..si pe ele am montat furtunurile...pe capete am pus niste mici colierashe...acuma mi-a venit in cap o chestie..eu am facut in shtuturi gauri de 3.5 dar la cilindru 1 nu i-am pus shtutz pentru ca are deja mufa pentru vacuum cu furtun pe ea care din cate am tras eu de furtun se tine bine...dar shtutul de la cilindrul asta are gaura mai mare decat am facut eu la 2,3 si 4 adika mai mare decat 3,5.Influentzeaza cu ceva la sincronizarea clapetelor?ar trebuii sa-i pun si la nr 1 shtutz cu gaura tot de 3,5 si sa nu folosesc la sincronizare furtunul pt vacuum rezervor?furtunele sunt la fel la toti 4 cilindrii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 kktul asta de motor avea in loc de stuturi pentru sincronizare niste suruburi cu saiba stranse acolo cu filet de 6..le-am scos afara si am facut eu stuturi cu filet de 6.Am taiat niste suruburi cu filet de 6 cam de 2-3 cm lungime din care jumate e filet si jumate parte nefiletata si le-am infiletat acolo in loc de suruburi..si pe ele am montat furtunurile...pe capete am pus niste mici colierashe...acuma mi-a venit in cap o chestie..eu am facut in shtuturi gauri de 3.5 dar la cilindru 1 nu i-am pus shtutz pentru ca are deja mufa pentru vacuum cu furtun pe ea care din cate am tras eu de furtun se tine bine...dar shtutul de la cilindrul asta are gaura mai mare decat am facut eu la 2,3 si 4 adika mai mare decat 3,5.Influentzeaza cu ceva la sincronizarea clapetelor?ar trebuii sa-i pun si la nr 1 shtutz cu gaura tot de 3,5 si sa nu folosesc la sincronizare furtunul pt vacuum rezervor?furtunele sunt la fel la toti 4 cilindrii.. N-ai treaba cu shtutzul nr. 1, ce daca e diferit. Original el e oricum mai baliu vizibil la ochi decat celelalte. E probabil o diferenta foarte mica. Oricum ce ai tu acolo nu cred ca e din sincronizare. A mea e sincronizata "la neon" (sincronizare de banc) si merge de n-are o treaba. La relanti are o extraordinar de mica fluctuatie de 100 rpm uneori (deci nu e sincronizata perfect, e clar, dar nu face nici o problema). Merge asa de un an si consumul e foarte ok, vana are din belsug, porneste la o atingere de buton deci as miza tot pe partea de amestec carburant incorect dat de aer fals sau alte traznai. Burdufele zici ca-s ok... n-ar strica nici la alea o inspectie amanuntita. Eu - in locul tau - daca as avea posibilitatea si fiindca ai zis ca ai epuizat destul de multe variante - m-as fi enervat groaznic si i-as fi luat o baterie de carburatoare de pe una dezmembrata (avea @ultimate_sharky una la dezmembrat). Pai da-o in ma-sa in kur ca tre' sa mearga pana la urma, mnezeii mamii ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 N-ai treaba cu shtutzul nr. 1, ce daca e diferit. Original el e oricum mai baliu vizibil la ochi decat celelalte. E probabil o diferenta foarte mica. Oricum ce ai tu acolo nu cred ca e din sincronizare. A mea e sincronizata "la neon" (sincronizare de banc) si merge de n-are o treaba. La relanti are o extraordinar de mica fluctuatie de 100 rpm uneori (deci nu e sincronizata perfect, e clar, dar nu face nici o problema). Merge asa de un an si consumul e foarte ok, vana are din belsug, porneste la o atingere de buton deci as miza tot pe partea de amestec carburant incorect dat de aer fals sau alte traznai. Burdufele zici ca-s ok... n-ar strica nici la alea o inspectie amanuntita. Eu - in locul tau - daca as avea posibilitatea si fiindca ai zis ca ai epuizat destul de multe variante - m-as fi enervat groaznic si i-as fi luat o baterie de carburatoare de pe una dezmembrata (avea @ultimate_sharky una la dezmembrat). Pai da-o in ma-sa in kur ca tre' sa mearga pana la urma, mnezeii mamii ei. Esti mondial omu'!)bine zici si burdufurile alea trebuie inspectate chiar daca sunt noi...ei ce sa vezi..a pus mecanicul apa cu sapun pe la burdufuri si facea bulbuci la buci..))pe acolo trajea aer fals...s-a rezolvat..mi le-a sincronizat si acuma merge brici..mi-a mai coborat oleaca acele de dozaj si acuma culoarea e brun la bujiutze..merge ceas...nici eu nici el nu ne-am gandit ca se poate ca niste burdufuri noi sa faca sf-uri...shit happens...mersi oricum mane..si le multumesc la toti pentru sfaturi....by the way..nu stii de unde pot face rost de doua pahare de carburatoare?mi s-au stricat shurubelele de la drenaj...le-am carpit cu poxilina da ma seaca sa stiu tigania aia acolo....eventual si pahare de fzr 1000 ca se potrivesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Bine ca i-ai dat de cap iepei. da, orice lucru tre verificat chiar daca-i nou. e testata practic Pahare vezi pe la baietii astia de dezmembreaza yzf-uri. erau vreo doua la dezmembrat la un moment dat pe-aici. Oricum, tre sa se potriveasca de la orice giubra care are Mikuni-uri d-alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 N'am inteles exact la care "burdufuri" te referi... este vorba despre galeriile intermediare de cauciuc dintre motor si carburatoare? Pe unde tragea aer fals, pe la colierele de prindere sau erau fisurate? Daca nu o rezolvi cu capacele de la carburatoare pana ajung eu acasa... cam peste o luna, te rezolv. Am 2 baterii de carburatoare de "rezerva", una de YZF750 si una de FZR1000 (corpurile sunt identice). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 n-am citit decat doua pagini din tot topicul. in mare s-au spus destule. dar s-a gandit careva la tuburile emulsoare si la cuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 n-am citit decat doua pagini din tot topicul. in mare s-au spus destule. dar s-a gandit careva la tuburile emulsoare si la cuie? pai de ce ai rasp, daca nici macar nu ai citit? s-a rezolvat motoru demult, se si da cu el de atunci. nu era nici de la tuburi nici din cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.