b374 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Se pare ca am optiunea sa ma "dau" de la cateva zile spre 2 saptamani cu ceva la care nu ma pricep... in conditii mixte si de ceva gen echivalent comute, si de ceva autostrada si de ceva drumuri secundare ce recomandati dintre urmatoarele pt un tip de vreo 1.93 care e obisnuit cu naked/street sau enduro-touring? Eu in principiu oscilez intre a nu fi total diferit cu ce-s obisnuit si experienta exotica... am optiuni un GS1200 cu care as fi total pe felie dar ar trebui sa merg un pic mai departe sa-l iau, un Honda Pan-European care m-ar costa probabil ceva amenzi si ceva din urmatoarele... HD Street Glide HD Sporster 883 HD Road King HD Dyna Low Rider HD Heritage Softail Classic HD Fatboy HD Electra Glide Honda Shadow 750 Aero Honda Goldwing 1800 - no way. Nu ma pricep ioc la HD, numele de mai sus in afara de Sportster care din ce stiu ar fi cel mai aproape de naked nu-mi suna a nimic... Goldwing-ul il neg din principiu, n-am nimic cu motoreta in afara ca nu rezonez cu ea de nici un fel... diferentele de pret nu ar fi majore intre ele... culmea GS-ul mentionat anterior ar fi cel mai scump iar Pan European cam la acelasi pret cu restul HD-urilor... Sportsteru si Shadow ar fi cel mai ieftine... Stiu ca suna stupid dar sa-mi bag daca ma pricep, d-aia si cer sfaturi... n-am nimic impotriva experienta noua, da' daca e total diferita sau nu pot sa fac macar 500km pe zi, no way :S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 TU vrei sa ne faci in ciuda sau ce ? Pe toate 9 le/as incerca .. poate mai putin shadow ul ca este mai accesibil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Ia un autobus de Street Glide daca ai mult motorway sau un Road King... altfel un Fatboy sau Dayna. Pana una alta mergi acolo si vezi-le... care iti pica la inima ia-l. Iti trebuie 20 de metrii sa te obisnuiesti si 30 de m ca sa ranjesti sa strambi casca. Distractie placuta! Si ca sfat... respecta motorul - unde parchezi si cum... nimic mai haios decat un "baiat dur" care se chinuie sa-si scoata motorul din parcarea in panta... aici sunt kile cat ambele tale capritze (nu chiar da...) In miscare, impinse de motor, toate sunt agile. Cand ai luat contactul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 23, 2011 Autor Share Postat Decembrie 23, 2011 TU vrei sa ne faci in ciuda sau ce ? Pe toate 9 le/as incerca .. poate mai putin shadow ul ca este mai accesibil . Nu, serios, daca n-ar fi vorba de logistica vreo 100km si pret destul de mare comparat cu optiunile date as lua GS-ul ca-l stiu... Pan European ar fi second choice la ce am habar, desi, cum am zis cred ca as lasa ceva bani la politie pe parcurs. 883 / shadow sunt cele mai ieftine, dar nu e diferenta incat asta sa fie un criteriu fatza de celelalte... asta e, nu e conserva sa fie 'orice e bun'... Nu am cum sa incerc pe toate. O sa trebuiasca sa ma decid la una si asta e... dupa ce m-am decis asupra care si cat timp, aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Brava, atunci ia GS-ul! ... Io nu stiu cum puii mei gandesc unii? Ia tractorul! Dece nu? E bine sa te duci la servici cu tractorul ca... asa sunt unii, cool!(????) hahahahahahah Daca tot iei GS-ul sper sa te imbraci si in costumatie de cross, ca sa fi beton. Goggles si armura exterioara pentru orice eventualitate ... poate incepe sfarsitul lumii si se rup soselele... sa fi pregatit dupa bombardamentul atomic! Sa ii pui cutiile alea hidoase de aluminiu umplute cu conserve si apa! .... Defapt ce vrei aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Brava, atunci ia GS-ul! ... Io nu stiu cum puii mei gandesc unii? Ia tractorul! Dece nu? E bine sa te duci la servici cu tractorul ca... asa sunt unii, cool!(????) hahahahahahah Daca tot iei GS-ul sper sa te imbraci si in costumatie de cross, ca sa fi beton. Goggles si armura exterioara pentru orice eventualitate ... poate incepe sfarsitul lumii si se rup soselele... sa fi pregatit dupa bombardamentul atomic! Sa ii pui cutiile alea hidoase de aluminiu umplute cu conserve si apa! .... Defapt ce vrei aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Salut, ai vazut mai sus pareri de la oameni mult mai experimentati in ale motociclismului, dar uite si parerea mea (chiar daca valoreaza putin)... Poti incera un HD, este ceva nou si exotic, o sa-ti placa dar nu pt o distanta asa lunga, pergonal nu cred ca vei reusi sa faci un traseu 500km cu el "asa de la inceput" asta datorita pozitiei diferite de pe enduro fata de chopper (mie mi-a fost FOARTE greu sa trec de pe sport-touring pe chopper, iar primul drum de 100km pe chopper m-a terminat fizic... la fel si al II-lea drum), dar fiecare persoana e diferita). GS-ul o sa-ti fie "prea" cunoscut. Personal as alege Honda Pan-European, un super motor dupa cum probabil sti, care nu-ti da o experienta noua dar tot e al naibi de tare si perfect pt drumuri lungi. Deci in concluzie alege ceva touring de capacitate mare, nu o sa regreti. PS':stai putin pe langa ele si alege dupa ce macar te sui pe ele (daca se poate) e o varianta buna de a alege fara sa cunosti prea multe, zic eu PS":daca ai fi avut optiunea sa alegi Yamaha FJR 1300, nici nu trebuia sa te mai gandesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 24, 2011 Autor Share Postat Decembrie 24, 2011 @Shobolanu': mersi de primul reply, nu-l inteleg pe al doilea... pusca mea... ce atata inflamare? As fi luat GS-ul fara sa ma gandesc daca nu era departe, in alt oras si ar fi trebuit ridicat / dus acolo... am zile in care merg la birou prin oras si am si restul de program in oras, deci un fel de utilizare de comute, si zile in care o sa vreau sa ma plimb, mult... in mod sigur s-ar fi pretat si nu de el intreb. Intrebam care s-ar preta dintre restul la ce am nevoie, pentru ca ar fi mai comod sa iau una din cele mentionate si probabil ar fi si o experienta diferita... n-am drumuri proaste in program, n-am offroad in cap, n-o sa am echipament decat minimal, n-o sa am pasager... vreau doar sa pot sa "acoper" niste distante in zile libere... daca in conditiile astea mi se recomanda una din alea, o s-o incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Este fan HD .. logic ca se ataca cand tu le pui in lista ta si totusi le acorzi atat de putina importanta . Cred ca in locul lui si eu as face la fel .. dar eu sunt fan Kawasaki asa ca nu o fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Gs 1200 sau Pan European. Pesonal mi-ar place un Africa Twin, dar deja e prea tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Vax! Asta e parerea mea! GS-ul e un tractor! Goldwingul e o masina hidoasa si gretos de calarit. Dece sa ma inflamez? Astea sunt parerile mele. Deranjeaza? Problema ta: e forum aici... de "chopperisti" chiar Pai daca tu m-ai vedea in costum conducand un tractor ce ai spune? Asta vad eu cand vad pe cineva in oras cu GS-ul... Daca vrei sa "incerci" ceva , ia GS-ul pt o tura in Sahara (chiar daca si acolo ai avea optiuni (KTM-uri und andere) muuuuult mai tari, ia panEuropeanul la o tura pe autostrazile Europei intre Germania si Finlanda, cu toate ca si acolo as gasi ceva muuuuult mai bun : Glide-ele de la HD - motor adevarat nu masina taiata in doua cu sunet de televizor intre canale... Iar Sharky ... ma faci sa rad... sincer... opreste-te ca sa nu izbucnesc in plans! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 ...Iar Sharky ... ma faci sa rad... sincer... opreste-te ca sa nu izbucnesc in plans! mda.. pai daca te fac sa plangi.. sau sa razi.. sau sa plangi de ras.. ma rog macar zi de ce, ca sa invat din greseli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Dragule, fa niste km si o sa descoperi singur dece "m-am suit pe-un cioapar si dupa 100 de km eram varza..." este o prostie mai mare decat "am frecat o femeie si am luat latzei... asa ca sfatuiesc toti barbatii sa ramana la frecat maimutza pt ca femeile au scorobetzi"... Ce fel de cioapar ai calarit? Un Steed de 400cc? Un VTX1800? Un Nipru rat? Un Big Dog de 2000? Un Vulcan de 1600cc? Un Panhead hardtail? Un Vrod? Un Victory bagger? ... Despre ce discutam ca am uitat? Aaaa... despre cat de dificil e sa cruiseresti pe cruiser ... fata de CBR 600 F .... aaaaahahahahah.... dece plang oamenii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 * Sharky, draga, la tatzi ni-i greu... Eu am trecut de be BMW enduro-touring (visul oricarui biker/bikerite ) pe Harley. vrei sa-ti spun diferente? intre noi fie vorba, eu n-am nevoie de testosteron in plus, da' plasticele chiar sunt ptr. pussies (mai putin daca te dai cu ele extrem, asta insemnand enduro, supermoto si supersport). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 * Sharky, draga, la tatzi ni-i greu... Eu am trecut de be BMW enduro-touring (visul oricarui biker/bikerite ) pe Harley. vrei sa-ti spun diferente? intre noi fie vorba, eu n-am nevoie de testosteron in plus, da' plasticele chiar sunt ptr. pussies (mai putin daca te dai cu ele extrem, asta insemnand enduro, supermoto si supersport). yeeeeees! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.