Sari la conținut

Mi S-a Spart Un Segment La Jawa


smokefield
 Share

Postări Recomandate

Dupa cum spune titlul mi s-a spart un segment - a afectat un pic si pistonu - asa ca e posibil sa il schimb si pe ala - intrebarea e de unde iau si eu piston si segmenti cat de cat de calitate.

 

si daca tot sunt la asta niste sfaturi nu m-ar deranja deloc. :hug:

 

Merci si mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi tunaru...e sus la "coltul comunistelor" -"preturi actualizate la piese"...unii il critica, altii il lauda...eu stiuc a am luat de la el si acum mere :hug: da-i un tel si daca iti convine, cumperi, daca nu, nu....right? :( spor la treaba

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu schimbi doar un piston! dilesti motoru'! schimbi ambele pistoane evident dupa un alezaj ca altfel degeaba schimbi doar pistoanele, se duc mai repede pistoanele noi in gauri vechi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

asa....am rezolvat pana acu o parte din treaba...adica am alezat cilindrii, luat pistoane noi..etc...dar am o nelamurire -

 

Din segmentu care s-a spart am recuperat cam 70%...restul nu l-am mai gasit..m-am uitat in tobe, in cartere (nu le-am desfacut - am incercat cu o surubelnita extensibila cu magnet ..eu as zice ce ca nu e nici acolo) - pp ca a aruncat afara resturile astea.

 

Problema mea e alta - chiulasa (chiulasele ca sunt 2 separate :peace: ) sunt impuscate din loc in loc....cred ca de la restturile de segment...asa..zgarieturi, mici adancituri....presupun ca trebuie sa le lustruiesc ?...cum sa fac asta ? :wave:

 

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

smirghel de 200, apa.... freci, freci, freci, dupa aia cu 400, la fel, cu 600, 800 si la sfarsit 1000 si wd-40 in loc de apa! ar fi de preferat sa le lustruiesti pe amandoua precum si capetele pistoanelor! dupa aia ai puitea sa termini dand oglinda adevarata cu un set de lustruit cu pasla si pasta! crede-ma ca motorul iti va multumi pt. asta! ar mai fi si alternative dar mult mai costisitoare si presupun trimiterea pieselor in state pt. tratamente si acoperiri de tot felul :peace:

 

 

despre segment... ia un taburet de bucatarie, pune motorul invers, ia un wd40, baga pe la ambielaj cat cuprinde (nu fa economie) si daca mai e acolo dupa ce o sa invarti ambielajul o sa cada! in plus o sa cureti si carterul si rulmentii ambielajului de mizerie! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe..imi aduce aminte de cand lustruiam coolere pt procesoare :ok:...

ca norocu de acolo mi-au mai ramas unele chestii folositoare acu :D

 

pistoanele sunt noi..deja le-am montat si am bagat cilindrii...

 

Carterele si ambielaju le-am curata exact inainte sa patesc chestia cu segmentu - am schimbat un rulment la ambielaj si atunci am spalat tot bine...acu nu stiu...crezi ca a ramas ceva din segment in cartere ? parca nu se simte nimic...si parca nu as mai da jos ce am montat :P.

 

merci mult de raspuns...sa fie cu noroc. :peace:

 

btw - nu cred ca am inteles bine partea cu taburetu - in ce ordine faci operatiile ? intai pui motoru invers si apoi bagi ulei la ambielaj ? adica pe unde il bagi ca parca nu ai pe unde daca nu ai desfacute carterele...sau ma insel ? :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

m-am exprimat gresit! pui ulei pe la ambielaje! :peace: dar trebuie sa dai jos cilindrii totusi... chestie care nu mi se pare grea sa mancatoare de prea mult timp! in plus oricum nu-s stransi cilindrii pe motor atata timp cat nu-s chiulasele montate! :wave: dupa aia pui motoru' cu cooru-n sus si te joci! :ok: ai destule sanse sa iasa daca mai e p-acolo! :D eu unul n-as face asa ceva, as desface motorul ca sa fiu sigur! adica gandeste-te... daca mai e pe acolo ceva si nu-ti dai seama dupa ce pui motorul pe motocicleta si se buleste din nou tot trebuie desfacut! asa macar sari peste partea cu montatul si demontatul de pe motocicleta! :P in plus ai piesele noi, merita oara sa rist sa la bulesti pt cateva ore de desfacut? :P io nu cred... :)

 

p.s. cand pui cilindrii mai intati strange galeria de admisie pe ei si dupa aia strange-i pe ei! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi-a sarit un segment (m-a mancat sa-i dau motoru la un prost)... nu am gasit nimic in carter... nici macar o zgaraietura pe cilindru sau pe chiulasa... doar pistonul spart umpic la galeria de evacuare... banuiesc ca-si duce veacul prin esapament :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm-intr-un fel ai dreptate - da nu cred ca e ceva acolo - oricum poate o sa fac ce zici ca e mai sigur..naspa ca m-am chinuit sa pun cilindrii ca sunt la fix...si in plus motoru e pe cadru montat :peace:

 

cu galeria asa faceam oricum....nu e prima data cand il desfac asa ca am aflat asta pe propria piele :wave:

 

merci

 

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata cand se sparge un segment, nu ajunge in carter. Este imposibil sa ajunga sub piston, mai ales daca ne gandim ca motorul cand admite, aspira. Nici printre piston si cilindru nu are cum sa coboare, obligatoriu se duce pe evacuare.

Da ce crezi ca ii e rusine sa intre pe ferestrele de baleiaj? Eu nu cred.....

E adevarat ca sansele sunt mai mari sa iasa pe evacuare dar.....

Mie mi-a disparut odata o bucata din colivia de la ambielaj, din carter a ajuns in cilindru si a iesit afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Niciodata cand se sparge un segment, nu ajunge in carter. Este imposibil sa ajunga sub piston, mai ales daca ne gandim ca motorul cand admite, aspira. Nici printre piston si cilindru nu are cum sa coboare, obligatoriu se duce pe evacuare.

 

motorul 2t trage si inapoi de pe evacuare putin! intr-adevar sansele sa fi iesit pe toba sunt mari, io odata am scos un segment complet pe toba la mobra! a nu se intelege ca l-am scos intreg :bow: dar mai bine e sa fii "on the safe side" daca ai reusit sa pui cilindrii bine odata, ce te-ar impiedica sa-i mai pui odata? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu e vroba doar de dat jos cilindrii :bow:...tre sa dau si motoru jos sa iau ulei sa bag acolo ..etc etc...si faza e ca nici asa nu sunt sigur ca daca e ceva acolo iese...eu m-am uitat bine zic...la invartit nu se aude sau simte ceva, cu magnetu nu am scos nimic...ma gandesc sa bag un furtun de la aspirator...:bow: puii mei - cel mai sigur e sa desfaci carteru da asta chiar nu vreau :bow:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu stiu...merci ..daca as fi sigur ca iese cu metoda ta as face..dar presupunand ca e intepenit pe acolo nu prea cred ca iese...si de aia parca nu m-as apuca sa fac degeaba...sa vedem cum ma simt zilele astea...cu chef sau nu :bow:

 

Merci oricum de sfaturi... :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man...

ia-ti inima-n dinti, o doza de bere (nu mai mult) si da-i motorul jos si fa-l bucati... asa e cel mai bine...

daca o sa gasesti segmentu in carter o sa-mi multumesti... daca nu o sa ma aleg cu injuraturi... dar mai bine eu cu injuraturile decat tu cu cilindrul zgariat... nu ?

 

mie cand mi se bulea sova de trebuia sa desfac motoru zicem ca n-o mai fac... dar nu rezistam 3 ore... si ma umpleam pe maini...

 

ps : cand mi-a sarit segmentul mie primul lucru pe care l-am facut a fost sa desfac motoru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi nu intelegeti ca am schimbat tot ce era de schimbat asta vara :lol:..de aia nu ma indur sa desfac...ca era asa frumos facut :bow:...

 

stiu ca aveti dreptate...:lol: :bow: :bow:

 

 

si daca era facut frumos ce?? crezi ca se strica daca-l mai desfaci odata ??

 

treaba ta... doamne fereste de surprize...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na ca l-am dat jos...ca sa nu mai carcoteasca nimeni :bow: - si chiar daca nu gasesc segmentu am gasit o alta mica problema - piulita care strange pinionu are filetu ras...nu inteleg cum a reusit ca are si siguranta...oricum - de unde iau si eu una ?

Daca nu gasesti piulita, imi dai dimensiunile interior/exterior/pas filet, si iti fac eu rost.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na ca l-am dat jos...ca sa nu mai carcoteasca nimeni :bow: - si chiar daca nu gasesc segmentu am gasit o alta mica problema - piulita care strange pinionu are filetu ras...nu inteleg cum a reusit ca are si siguranta...oricum - de unde iau si eu una ?

 

nu-ti fa griji ca nu ma incalzeste pe mine ca-ti faci tu motorul...

 

poate nu ai pus siguranta bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...