smokefield Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 Dupa cum spune titlul mi s-a spart un segment - a afectat un pic si pistonu - asa ca e posibil sa il schimb si pe ala - intrebarea e de unde iau si eu piston si segmenti cat de cat de calitate. si daca tot sunt la asta niste sfaturi nu m-ar deranja deloc. Merci si mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 (editat) cristi tunaru...e sus la "coltul comunistelor" -"preturi actualizate la piese"...unii il critica, altii il lauda...eu stiuc a am luat de la el si acum mere da-i un tel si daca iti convine, cumperi, daca nu, nu....right? spor la treaba Editat Octombrie 28, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 nu schimbi doar un piston! dilesti motoru'! schimbi ambele pistoane evident dupa un alezaj ca altfel degeaba schimbi doar pistoanele, se duc mai repede pistoanele noi in gauri vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 asa....am rezolvat pana acu o parte din treaba...adica am alezat cilindrii, luat pistoane noi..etc...dar am o nelamurire - Din segmentu care s-a spart am recuperat cam 70%...restul nu l-am mai gasit..m-am uitat in tobe, in cartere (nu le-am desfacut - am incercat cu o surubelnita extensibila cu magnet ..eu as zice ce ca nu e nici acolo) - pp ca a aruncat afara resturile astea. Problema mea e alta - chiulasa (chiulasele ca sunt 2 separate ) sunt impuscate din loc in loc....cred ca de la restturile de segment...asa..zgarieturi, mici adancituri....presupun ca trebuie sa le lustruiesc ?...cum sa fac asta ? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 smirghel de 200, apa.... freci, freci, freci, dupa aia cu 400, la fel, cu 600, 800 si la sfarsit 1000 si wd-40 in loc de apa! ar fi de preferat sa le lustruiesti pe amandoua precum si capetele pistoanelor! dupa aia ai puitea sa termini dand oglinda adevarata cu un set de lustruit cu pasla si pasta! crede-ma ca motorul iti va multumi pt. asta! ar mai fi si alternative dar mult mai costisitoare si presupun trimiterea pieselor in state pt. tratamente si acoperiri de tot felul despre segment... ia un taburet de bucatarie, pune motorul invers, ia un wd40, baga pe la ambielaj cat cuprinde (nu fa economie) si daca mai e acolo dupa ce o sa invarti ambielajul o sa cada! in plus o sa cureti si carterul si rulmentii ambielajului de mizerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 hehe..imi aduce aminte de cand lustruiam coolere pt procesoare ... ca norocu de acolo mi-au mai ramas unele chestii folositoare acu pistoanele sunt noi..deja le-am montat si am bagat cilindrii... Carterele si ambielaju le-am curata exact inainte sa patesc chestia cu segmentu - am schimbat un rulment la ambielaj si atunci am spalat tot bine...acu nu stiu...crezi ca a ramas ceva din segment in cartere ? parca nu se simte nimic...si parca nu as mai da jos ce am montat . merci mult de raspuns...sa fie cu noroc. btw - nu cred ca am inteles bine partea cu taburetu - in ce ordine faci operatiile ? intai pui motoru invers si apoi bagi ulei la ambielaj ? adica pe unde il bagi ca parca nu ai pe unde daca nu ai desfacute carterele...sau ma insel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 m-am exprimat gresit! pui ulei pe la ambielaje! dar trebuie sa dai jos cilindrii totusi... chestie care nu mi se pare grea sa mancatoare de prea mult timp! in plus oricum nu-s stransi cilindrii pe motor atata timp cat nu-s chiulasele montate! dupa aia pui motoru' cu cooru-n sus si te joci! ai destule sanse sa iasa daca mai e p-acolo! eu unul n-as face asa ceva, as desface motorul ca sa fiu sigur! adica gandeste-te... daca mai e pe acolo ceva si nu-ti dai seama dupa ce pui motorul pe motocicleta si se buleste din nou tot trebuie desfacut! asa macar sari peste partea cu montatul si demontatul de pe motocicleta! in plus ai piesele noi, merita oara sa rist sa la bulesti pt cateva ore de desfacut? io nu cred... p.s. cand pui cilindrii mai intati strange galeria de admisie pe ei si dupa aia strange-i pe ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 si mie mi-a sarit un segment (m-a mancat sa-i dau motoru la un prost)... nu am gasit nimic in carter... nici macar o zgaraietura pe cilindru sau pe chiulasa... doar pistonul spart umpic la galeria de evacuare... banuiesc ca-si duce veacul prin esapament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 hmmm-intr-un fel ai dreptate - da nu cred ca e ceva acolo - oricum poate o sa fac ce zici ca e mai sigur..naspa ca m-am chinuit sa pun cilindrii ca sunt la fix...si in plus motoru e pe cadru montat cu galeria asa faceam oricum....nu e prima data cand il desfac asa ca am aflat asta pe propria piele merci Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Niciodata cand se sparge un segment, nu ajunge in carter. Este imposibil sa ajunga sub piston, mai ales daca ne gandim ca motorul cand admite, aspira. Nici printre piston si cilindru nu are cum sa coboare, obligatoriu se duce pe evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 asa am zis si eu...da vezi tu ..e mereu chestia aia..si daca... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Niciodata cand se sparge un segment, nu ajunge in carter. Este imposibil sa ajunga sub piston, mai ales daca ne gandim ca motorul cand admite, aspira. Nici printre piston si cilindru nu are cum sa coboare, obligatoriu se duce pe evacuare. Da ce crezi ca ii e rusine sa intre pe ferestrele de baleiaj? Eu nu cred..... E adevarat ca sansele sunt mai mari sa iasa pe evacuare dar..... Mie mi-a disparut odata o bucata din colivia de la ambielaj, din carter a ajuns in cilindru si a iesit afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Niciodata cand se sparge un segment, nu ajunge in carter. Este imposibil sa ajunga sub piston, mai ales daca ne gandim ca motorul cand admite, aspira. Nici printre piston si cilindru nu are cum sa coboare, obligatoriu se duce pe evacuare. motorul 2t trage si inapoi de pe evacuare putin! intr-adevar sansele sa fi iesit pe toba sunt mari, io odata am scos un segment complet pe toba la mobra! a nu se intelege ca l-am scos intreg dar mai bine e sa fii "on the safe side" daca ai reusit sa pui cilindrii bine odata, ce te-ar impiedica sa-i mai pui odata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 pai nu e vroba doar de dat jos cilindrii ...tre sa dau si motoru jos sa iau ulei sa bag acolo ..etc etc...si faza e ca nici asa nu sunt sigur ca daca e ceva acolo iese...eu m-am uitat bine zic...la invartit nu se aude sau simte ceva, cu magnetu nu am scos nimic...ma gandesc sa bag un furtun de la aspirator... puii mei - cel mai sigur e sa desfaci carteru da asta chiar nu vreau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 faci cum vrei tu, e motorul tau! dar eu ti-am spus ce as face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 stiu stiu...merci ..daca as fi sigur ca iese cu metoda ta as face..dar presupunand ca e intepenit pe acolo nu prea cred ca iese...si de aia parca nu m-as apuca sa fac degeaba...sa vedem cum ma simt zilele astea...cu chef sau nu Merci oricum de sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 capodopera pt AXA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 man... ia-ti inima-n dinti, o doza de bere (nu mai mult) si da-i motorul jos si fa-l bucati... asa e cel mai bine... daca o sa gasesti segmentu in carter o sa-mi multumesti... daca nu o sa ma aleg cu injuraturi... dar mai bine eu cu injuraturile decat tu cu cilindrul zgariat... nu ? mie cand mi se bulea sova de trebuia sa desfac motoru zicem ca n-o mai fac... dar nu rezistam 3 ore... si ma umpleam pe maini... ps : cand mi-a sarit segmentul mie primul lucru pe care l-am facut a fost sa desfac motoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Si pererea mea de amator e sa desfaci motorul. E iarna (daca poti sa-i spui asa), oricum nu te dai cu troaca. Cu ocazia asta mai si schimbi un semering, un rulment daca e cazul. Bere poti sa bei mai multa la desfacut, daca iti face placere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 voi nu intelegeti ca am schimbat tot ce era de schimbat asta vara ..de aia nu ma indur sa desfac...ca era asa frumos facut ... stiu ca aveti dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 voi nu intelegeti ca am schimbat tot ce era de schimbat asta vara ..de aia nu ma indur sa desfac...ca era asa frumos facut ... stiu ca aveti dreptate... si daca era facut frumos ce?? crezi ca se strica daca-l mai desfaci odata ?? treaba ta... doamne fereste de surprize... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 12, 2006 Autor Share Postat Decembrie 12, 2006 na ca l-am dat jos...ca sa nu mai carcoteasca nimeni - si chiar daca nu gasesc segmentu am gasit o alta mica problema - piulita care strange pinionu are filetu ras...nu inteleg cum a reusit ca are si siguranta...oricum - de unde iau si eu una ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 (editat) na ca l-am dat jos...ca sa nu mai carcoteasca nimeni - si chiar daca nu gasesc segmentu am gasit o alta mica problema - piulita care strange pinionu are filetu ras...nu inteleg cum a reusit ca are si siguranta...oricum - de unde iau si eu una ? Daca nu gasesti piulita, imi dai dimensiunile interior/exterior/pas filet, si iti fac eu rost. Editat Decembrie 12, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 na ca l-am dat jos...ca sa nu mai carcoteasca nimeni - si chiar daca nu gasesc segmentu am gasit o alta mica problema - piulita care strange pinionu are filetu ras...nu inteleg cum a reusit ca are si siguranta...oricum - de unde iau si eu una ? nu-ti fa griji ca nu ma incalzeste pe mine ca-ti faci tu motorul... poate nu ai pus siguranta bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Decembrie 12, 2006 Autor Share Postat Decembrie 12, 2006 nu cred ca era nevoie de replica aia...nu stiu de ce te simti vizat tu... si nu cred ca ai cum sa pui siguranta gresit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.