catalin_motociclistu Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 ce bujie trebuie la dr 350 nu ami place cub porneste da rateu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 ce bujie trebuie la dr 350 nu ami place cub porneste da rateu Prietene incearca sa scrii si tu mai citet sa poata omul sa inteleaga ce vrei sa spui Nu ai spus anul, asa ca alege tu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 ce bujie trebuie la dr 350 nu ami place cub porneste da rateu Prietene incearca sa scrii si tu mai citet sa poata omul sa inteleaga ce vrei sa spui Nu ai spus anul, asa ca alege tu: @Catalin , incearca sa ne explici problema ta, asa cum stii tu mai bine ca noi te intelegem !! @TNG, scrie in titlu ca DR-ul este din '94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 ce bujie trebuie la dr 350 nu ami place cub porneste da rateu Joaca-te si cu astea! )))) http://www.piese-motociclete.com/bujie-ngk-cr9ek-ngk-4548/pentru-motocicleta/suzuki_dr_350-2747.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Normal e NGK DPR9EA, dar in sezonul rece foloseste NGK DPR8EA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 DA asa e am intrat direct la intrebare nu am sesizat continutul titlului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 intr-un alt topic ai zis ca dupa schimbare bujie are simptomele astea. deci daca situatia este neschimbata si dupa schimbarea bujiei trebuie atunci iti recomand sa arunci o privire si la: carburator (reglaje+eventuala mizerie) racord chiuloasa-carburator (fisurile in cuplajul de cauciuc poate duce la simptome asemanatoare) instalatia electrica (un posibil consumator "exagerat" sau probleme pe contactul general+start/stop.... eventual contact cric). compresia daca totusi porneste simptomele dispar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin_motociclistu Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2012 dupa ce porneste anpinsa merge ok . am dat bujia jos am tinut degetul an lacul ei sicand dau la pedala se simte un pic ca ar face compresie nu sa ati arunce degetu din locas. supapele sant reglate 05 010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 dupa ce porneste anpinsa merge ok . am dat bujia jos am tinut degetul an lacul ei sicand dau la pedala se simte un pic ca ar face compresie nu sa ati arunce degetu din locas. supapele sant reglate 05 010 compresia poate fi slaba/inexistenta din cauza: inchidere necorespunzatoare supape etansare necorespuzatoare a segmentilor pe cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 bujia corecta e CR9EK sau echivalent, dar problema nu e din bujie parerea mea e ca e din compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.