Norbyke Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Multumesc pentru sugestii As avea alta intrebare acum, ce spray de ungere a lantului imi recomndati ? Intentionez sa cumpar de la wurth insa mi se pare cam mult pt un spray de 400 ml ( aprox. 60 lei ). este si la praktiker, si la obi ceramic (alb) parca 40 de ron a fost in vara... nu stropeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Multumesc pentru sugestii As avea alta intrebare acum, ce spray de ungere a lantului imi recomndati ? Intentionez sa cumpar de la wurth insa mi se pare cam mult pt un spray de 400 ml ( aprox. 60 lei ). Motul Road Plus testat 25000 km pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2012 Mersi edi, imi poti spune daca e ceara sintetica sau vaselina ? Asta de la wurth e ceara sintetica, as merge totusi pe motul fiindca probabil sunt mai specializati pe produse de motorete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 La uleiuri sunt opinii f impartite.Castrol insa mie mi se pare foarte bun. Spray pt lant,am incercat o gramada.Mi-a zis insa un prieten cu multi ani de motociclism in spate ca si el a incercat toata gama si acum mere numai pe ulei de lant de la LukOil .A zis ca uleiul ala "sta" cel mai mult pe lant. Sunt foarte curios,o sa incerc si eu sa vad daca simt vreo imbunatatire.De ieftin,e ieftin oricum. @ COObra : Mai nu stiu,eu am avut un Hornet,e adevarat,primul model,an '98,si avea intinzator mecanic.Motoarele au fost luate de pe cbr f2,dar in '98 erau arhicunoscute problemele pe care le avea f2-ul la intinzatorul hidraulic si astfel au adoptat o solutie "de buget",adica in loc sa updateze intinzatorul hidraulic,i-au pus un surub cu o patina si un arc Solutia e pe cat de simpla pe atat de buna si din cate stiu eu e aplicata la toate Hornet-urile pana in 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 pai eu tot dala am, dar 99. dar stiam invers. offtopic - schimba dracu poza de la avatar ca nu mai citesc nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 pai eu tot dala am, dar 99. dar stiam invers. offtopic - schimba dracu poza de la avatar ca nu mai citesc nimic. Piese hornet 600 2004,vezi semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 @initiator:sa o stapanesti sanatos si bafta maxima fara incidente! intinzatorul de la distributie e mecanic.tacanitul daca vine de la oala de ambreiaj e normal,daca vine de la distributie nu ai ce sa te bagi sa il intinzi(e cofetareala ieftina se poate face dar nu iti recomand) pt ca el se intinde singur.trust me,5 ani de viespe,dupa 4 ani a inceput tacanitul(la rece evident ca mai apoi sa inceteze),desfacut motorul,verificat distributia,schimbata in cele din urma.discutiile despre ulei sunt intermniabile,asa ca...baga un ochi si in telescoape,vezi ce e pe acolo,vezi filtrul de aer,vezi bujiile,iar carburile nu strica niciodata sa le cureti-sincronizezi,vezi si placutele,lichidul de frana,pistonasele daca isi fac treaba corespunzator,verifica discurile de frana.mai pe scurt,eu personal,iti recomand un chekp-up complet la un atelier specializat avand in vedere ca ai luat acum motorul si cine stie pe unde gasesti ceva problematic.la gume,sincer,dupa poza(cam neclara ce e drept) mi se pare ca are "talpa" exagerat de mare spatele pt 2000km(dar poate gresesc). .@method:cand carburile iti dau semne ca sunt desincronizate deja inseamna ca e o varza mare acolo(le poti sincroniza azi,si maine sa se dea peste cap din nou de la benzina,praf,etc)eu personal curatam-sincronizam de 2 ori pe an in ideea ca e un motor vechi si sa primeasca atentie mai des decat poate era nevoie.si uite ca dupa 55k km facuti viespea se tine tare. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Martie 6, 2012 Autor Share Postat Martie 6, 2012 Mersi de sfaturi George. Acum ca se apropie caldura, voi merge cu ea sa ii curat/sincronizez carburatoarele. Lichidele sunt verificate/schimbate Gumele sunt ok Tacanitul il voi verifica odata cu carburatoarele ! Daca are cineva cateva informatii despre casca asta : http://bit.ly/yMdMUR Raman dator, nu am casca si inca nu m-am hotarat ce sa cumpar. Am un buget de maxim 120 euro. Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Vezi ca e un tip fain din Cluj, vinde Shoei la 150-450 euro/ second dar arata 10 din 10. Eu am luat un RAID 2 MATT la 170. Sunt mega bucuros de alegere, vroiam si eu initial sa iau ceva de pe louis si asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Martie 8, 2012 Autor Share Postat Martie 8, 2012 Mersi, am comandat un Marushin 999 RS de pe Louis .. Sper sa fie ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.