Sari la conținut

bucsa alunecare biela


Alexey04
 Share

Postări Recomandate

E o simpla bucsa din Bronz[ in speta un aliaj Cu-Al]. Nu confunda cu cuzinetii de biela sau palier. De altfel poti sa observi in poza initiatorului topicului ca la exterior e tot auriu materialul[culoarea bronzului] spre deosebire de otel, care e argintiu. Si nu ma cheama Tibi ;)

 

 

NU este aurie la exterior, este argintie!! N-a iesit deloc bine culoarea in poza. La interior intr-adevar, este aurie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e o bucsa bimetalica, ca cea din poza de mai jos. O bucsa din bronz presata in alta din otel. Se poate inlocui fara probleme cu una complet din bronz, dar sunt sigur ca daca cauti putin pe internet gasesti si piese de schimb.

post-10713-0-52954700-1326022818_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Lagarul asta (bucsa) are o compozitie similara cuzinetului dar in cazul in care nu se gaseste se poate folosi bucsa facuta din bronz. De aici si ideea ca are mai multe metale, de fapt este o bucsa de fier pe care se toarna compozitie (aliaj) de cuzinet biela dar parca ceva mai densa.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lagarul asta (bucsa) are o compozitie similara cuzinetului dar in cazul in care nu se gaseste se poate folosi bucsa facuta din bronz. De aici si ideea ca are mai multe metale, de fapt este o bucsa de fier pe care se toarna compozitie (aliaj) de cuzinet biela dar parca ceva mai densa.

 

Corleone dau o bere!!

 

Bine ca reinventezi tu bucsa. N-am chef sa intru in polemici ca n-am cu cine. O zi buna!

 

Am sa pun maine poze cu f650 la care i-am schimbat cuzinetii si am refacut arborele,care din intamplare merge de 2 ani de zile si nicidecum cu bronz.Bronzul se foloseste in special la motoarele lente si cu ungere prin barbotare.Cele cu ambielaj cu ungere sub presiune nu folosesc BRONZ!!!!

Revin cu poze.

 

un pont se poate? sau, daca o pot lua direct de la tine, da-mi un PM te rog.

 

Ai PM.

 

Corleone dau o bere!!

 

 

 

Am sa pun maine poze cu f650 la care i-am schimbat cuzinetii si am refacut arborele,care din intamplare merge de 2 ani de zile si nicidecum cu bronz.Bronzul se foloseste in special la motoarele lente si cu ungere prin barbotare.Cele cu ambielaj cu ungere sub presiune nu folosesc BRONZ!!!!

Revin cu poze.

 

 

 

Ai PM.

 

F650 demontat si schimbat cuzineti arbore si cuzineti bloc.Se poate vedea si pompa de ulei montata pe carter care unge palierele arborelui iar de la paliere este alimentat si piciorul bielei cu ulei.

post-62968-0-36080800-1326095328_thumb.jpg

post-62968-0-93857500-1326095346_thumb.jpg

post-62968-0-56360200-1326095380_thumb.jpg

post-62968-0-48633200-1326095639_thumb.jpg

Editat de edysson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca se invarte fier pe fier? :grinbandit: O fi uleiul ulei, dar si ala are niste limite, dar daca te gandesti putin cum functioneaza un motor o sa-ti dai seama la ce solicitari e supusa biela, mai ales la monocilindrice.

Cu cat sunt mai multe pistoane cu atat solicitarea e mai mica.

 

La motoretele de cross biela si acea bucsa se schimba la intervale destul de scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca se invarte fier pe fier? :grinbandit: O fi uleiul ulei, dar si ala are niste limite, dar daca te gandesti putin cum functioneaza un motor o sa-ti dai seama la ce solicitari e supusa biela, mai ales la monocilindrice.

Cu cat sunt mai multe pistoane cu atat solicitarea e mai mica.

 

La motoretele de cross biela si acea bucsa se schimba la intervale destul de scurte.

 

 

Corect!!Nu e tot una un 600 monocilindru sau un 600 in 4 cilindrii.cel in 4 cilindrii scoate forta din turatie,cel monocilindru e de cuplu,e mult mai solicitat ansamblul piston-biela.

 

Care este cauza pentru care se uzeaza acel cuzinet de biela ?

 

 

La F650 este un recipient cu ulei separat de baia motorului si multi cand schimba uleiul se uita pe joja fara sa stie ca motorul nu si-a tras uleiul in carter.Asta e una din cauze,ambielajul merge pe uscat.Alta mai este si jocul axial cand gaura de lubrefiere din ambielaj se decaleaza fata de santul din cuzinet,ceeea ce inseamna ca la biela nu ajunge ulei,implicit nici spre bolt,acesta ungandu-se din uleiul aruncat intre suncile ambielajului spre piston si cilindru prin centrifugare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...