Alexey04 Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2012 E o simpla bucsa din Bronz[ in speta un aliaj Cu-Al]. Nu confunda cu cuzinetii de biela sau palier. De altfel poti sa observi in poza initiatorului topicului ca la exterior e tot auriu materialul[culoarea bronzului] spre deosebire de otel, care e argintiu. Si nu ma cheama Tibi NU este aurie la exterior, este argintie!! N-a iesit deloc bine culoarea in poza. La interior intr-adevar, este aurie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Inseamna ca e o bucsa bimetalica, ca cea din poza de mai jos. O bucsa din bronz presata in alta din otel. Se poate inlocui fara probleme cu una complet din bronz, dar sunt sigur ca daca cauti putin pe internet gasesti si piese de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) Lagarul asta (bucsa) are o compozitie similara cuzinetului dar in cazul in care nu se gaseste se poate folosi bucsa facuta din bronz. De aici si ideea ca are mai multe metale, de fapt este o bucsa de fier pe care se toarna compozitie (aliaj) de cuzinet biela dar parca ceva mai densa. Editat Ianuarie 8, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Lagarul asta (bucsa) are o compozitie similara cuzinetului dar in cazul in care nu se gaseste se poate folosi bucsa facuta din bronz. De aici si ideea ca are mai multe metale, de fapt este o bucsa de fier pe care se toarna compozitie (aliaj) de cuzinet biela dar parca ceva mai densa. Corleone dau o bere!! Bine ca reinventezi tu bucsa. N-am chef sa intru in polemici ca n-am cu cine. O zi buna! Am sa pun maine poze cu f650 la care i-am schimbat cuzinetii si am refacut arborele,care din intamplare merge de 2 ani de zile si nicidecum cu bronz.Bronzul se foloseste in special la motoarele lente si cu ungere prin barbotare.Cele cu ambielaj cu ungere sub presiune nu folosesc BRONZ!!!! Revin cu poze. un pont se poate? sau, daca o pot lua direct de la tine, da-mi un PM te rog. Ai PM. Corleone dau o bere!! Am sa pun maine poze cu f650 la care i-am schimbat cuzinetii si am refacut arborele,care din intamplare merge de 2 ani de zile si nicidecum cu bronz.Bronzul se foloseste in special la motoarele lente si cu ungere prin barbotare.Cele cu ambielaj cu ungere sub presiune nu folosesc BRONZ!!!! Revin cu poze. Ai PM. F650 demontat si schimbat cuzineti arbore si cuzineti bloc.Se poate vedea si pompa de ulei montata pe carter care unge palierele arborelui iar de la paliere este alimentat si piciorul bielei cu ulei. Editat Ianuarie 9, 2012 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Care este cauza pentru care se uzeaza acel cuzinet de biela ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Pentru ca se invarte fier pe fier? O fi uleiul ulei, dar si ala are niste limite, dar daca te gandesti putin cum functioneaza un motor o sa-ti dai seama la ce solicitari e supusa biela, mai ales la monocilindrice. Cu cat sunt mai multe pistoane cu atat solicitarea e mai mica. La motoretele de cross biela si acea bucsa se schimba la intervale destul de scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Pentru ca se invarte fier pe fier? O fi uleiul ulei, dar si ala are niste limite, dar daca te gandesti putin cum functioneaza un motor o sa-ti dai seama la ce solicitari e supusa biela, mai ales la monocilindrice. Cu cat sunt mai multe pistoane cu atat solicitarea e mai mica. La motoretele de cross biela si acea bucsa se schimba la intervale destul de scurte. Corect!!Nu e tot una un 600 monocilindru sau un 600 in 4 cilindrii.cel in 4 cilindrii scoate forta din turatie,cel monocilindru e de cuplu,e mult mai solicitat ansamblul piston-biela. Care este cauza pentru care se uzeaza acel cuzinet de biela ? La F650 este un recipient cu ulei separat de baia motorului si multi cand schimba uleiul se uita pe joja fara sa stie ca motorul nu si-a tras uleiul in carter.Asta e una din cauze,ambielajul merge pe uscat.Alta mai este si jocul axial cand gaura de lubrefiere din ambielaj se decaleaza fata de santul din cuzinet,ceeea ce inseamna ca la biela nu ajunge ulei,implicit nici spre bolt,acesta ungandu-se din uleiul aruncat intre suncile ambielajului spre piston si cilindru prin centrifugare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.