vargoneti Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 ca si o completare , dupa ceva vreme cu amortizorul pe motor , este absolut geniala aceasta scula , este mai greu pana te obisnuiesti cu el si pana ajungi sa ai incredere in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegt Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Amortizorul de ghidon preia socurile din furca adica nu poti brusca ghidonul automat reduce vibratiile intre furca si cadru acest fapt duce la o stabilitate mai mare la denivelari , pietre , gropi si pete de ulei ( nelasand sa bruschezi furca e un fel si de antisperietura - cei care trag brusc invers si o da pe cealalta parte ) nu e folositor in hard enduro , trial si acrobatii dar pentru mersul pe strada e foarte indicat mai ales la clasa sport si supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 19, 2014 Autor Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Amortizorul de ghidon preia socurile din furca adica nu poti brusca ghidonul automat reduce vibratiile intre furca si cadru acest fapt duce la o stabilitate mai mare la denivelari , pietre , gropi si pete de ulei ( nelasand sa bruschezi furca e un fel si de antisperietura - cei care trag brusc invers si o da pe cealalta parte ) nu e folositor in hard enduro , trial si acrobatii dar pentru mersul pe strada e foarte indicat mai ales la clasa sport si supersport e foarte folositor la enduro , ai avut cumva pe un enduro si ai hotarat ca nu te ajuta cu nimic ? Editat Martie 19, 2014 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 La enduro varianta spre rally-ride, Baja, viteze mari, nisipuri, etc. Ma indoiesc ca la enduro varianta spre trial ar ajuta cu ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 19, 2014 Autor Share Postat Martie 19, 2014 (editat) amortizorul de ghidon pt enduro NU este numai pt viteze mari , nu are rost sa discutam pareri de la oameni care nu au sau nu au avut asa ceva(fara suparare) care doar cred ca este intr-un fel , trebuie sa ai asa ceva si sa fi mers cu el ceva vreme sa iti dai seama cu ce te ajuta( nu 1 tura sau 1 zi) . Inainte sa il iau m-am documentat foarte mult despre el, oarecum eram sceptic si eu dar face exact ce se zice despre el , de la viteze mici la viteze mari , la urcari pe bolovani , la socuri neasteptate care iti iau ghidonul din mana , etc , pe mine personal m-a salvat de foarte multe ori de la cazaturi care puteau deveni nasoale. Evident , daca esti vrun hard endurist cu aspiratii care rupe toate normele si face 20 de km de hard enduro cu un plin , la viteze de 3-4-5 km pe ora acolo intradevar , s-ar putea sa nu te ajute mai deloc ( cu exceptii desigur ) , dar daca esti genul de rider care le combina pe toate , este un device folositor. Editat Martie 19, 2014 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegt Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 L-ai folosit tu in hard enduro si ti-a fost de folos ? e foarte folositor la enduro , ai avut cumva pe un enduro si ai hotarat ca nu te ajuta cu nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 L-ai folosit tu in hard enduro si ti-a fost de folos ? spre uimirea si curiozitatea ta , da , l-am folosit si mi-a fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 La trial l-ai folosit? Cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 La trial l-ai folosit? Cum e? nu stiu eu de alea , dar nici nu exista suporti pt amortizor pt motoarele de trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 care-i diferenta dintre si n-as putea pune un amortizor de ghidon ca in prima fotografie pe un enduro touring? cum m-ar dezavantaja off road? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 cred ca este mai expus, mai incomod, usor de lovit,dar tinand cont ca il pui pe enduro touring s-ar putea sa mearga pt ca nu faci cine stie ce cu el. al doilea e dedicat, mic,usor, compact. diferenta de bani nu cred ca e asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.