Sari la conținut

Reconditionare DKW NZ 350-1


i_alex
 Share

Postări Recomandate

Rabinu' inca este-n tara. Ax pedala de pornire +arc +pedala de Ij sunt de cel putin 2 feluri, cel vechi de l-am vazut pe Ij 56 cu mai multi craboti mici si cel de Ij P5 crabotii mai mari departati. Sunt aproape interschimbabile ca ansamblu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intre timp, am dezmembrat motorul, l-am sablat si l-am dus la vopsit.

 

Ce as avea nevoie, daca imi poate vinde careva sau poate ma ajuta cu idei despre unde le gasesc:

 

- cauciucuri si camere - ma gandaem la haidenau.ro

- spite pentru roata fata, toate

- lantul de la motor la roata, pinionul si foaia.

 

Inca nu am rezolvat problema cu motorul, ca se invarte pinionul si cand e bagat in viteza, ca si cand ambreiajul ar fi cuplat. In rest... am tot si ma pot apuca sa il asamblez la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru spite uite numerele de mai jos ale lui "Rabinu", e din Bucuresti. Eu trebuie sa spitez ambele roti

Vodafone: 0724452023
Cosmote: 0768612061

 

ai piese de dkw care nu-ti trebuie, daca pot sa ma exprim asa.....?

 

Pentru problema cu "motorul", la mine, butucul ambreiajului are canelurile pe jumatate rupte, mai am o piesa similara de la ij 49 la care a fost alamita o bucsa cu canelurile, cred, din acelasi motiv - s-au rupt. Asadar, nu e exclus ca si la tine sa fie aceeasi problema, ceea ce ar explica simptomele de care vorbesti, mai ales daca asta se intampla in toate treptele de viteza cum cred ca spuneai in topicul tau cu ceva timp in urma. Scoate-i macar capacul din stanga al cutiei, vezi ce e pe-acolo. Si mai bine ar fi sa desfaci tot motorul, cutia, curata-le inlocuieste garnituri, simeringuri, etc. De ce te-ai grabit sa le sablezi si sa le vopsesti daca , dpdv mecanic nu sunt in regula?

 

Spor

Editat de i_alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp, am dezmembrat motorul, l-am sablat si l-am dus la vopsit.

 

Ce as avea nevoie, daca imi poate vinde careva sau poate ma ajuta cu idei despre unde le gasesc:

 

- cauciucuri si camere - ma gandaem la haidenau.ro

- spite pentru roata fata, toate

- lantul de la motor la roata, pinionul si foaia.

 

Inca nu am rezolvat problema cu motorul, ca se invarte pinionul si cand e bagat in viteza, ca si cand ambreiajul ar fi cuplat. In rest... am tot si ma pot apuca sa il asamblez la loc.

 

Abia dupa ce ii montezi ambreiajul vei putea verifica schimbarea vitezelor din cutie dar inainte de a inchide cutia trebuie sa fi sigur ca ai respectat toate cotele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru spite uite numerele de mai jos ale lui "Rabinu", e din Bucuresti. Eu trebuie sa spitez ambele roti

Vodafone: 0724452023

Cosmote: 0768612061

 

ai piese de dkw care nu-ti trebuie, daca pot sa ma exprim asa.....?

 

Pentru problema cu "motorul", la mine, butucul ambreiajului are canelurile pe jumatate rupte, mai am o piesa similara de la ij 49 la care a fost alamita o bucsa cu canelurile, cred, din acelasi motiv - s-au rupt. Asadar, nu e exclus ca si la tine sa fie aceeasi problema, ceea ce ar explica simptomele de care vorbesti, mai ales daca asta se intampla in toate treptele de viteza cum cred ca spuneai in topicul tau cu ceva timp in urma. Scoate-i macar capacul din stanga al cutiei, vezi ce e pe-acolo. Si mai bine ar fi sa desfaci tot motorul, cutia, curata-le inlocuieste garnituri, simeringuri, etc. De ce te-ai grabit sa le sablezi si sa le vopsesti daca , dpdv mecanic nu sunt in regula?

 

Spor

Deci ce imi zici tu e ca sa vorbesc cu Rabinu' sa ii trimit lui cercul si butucul si sa imi faca el spitele? Partea asta de manopera am unde o rezolva local, eu ma gandeam mai degraba la o solutie ca sa cumpar de undeva spitele si sa o rezolv aici.

 

Ma tem ca nu am piese de care nu mai am nevoie, numai o roata. Nu e nici din fata, nici din spate. O sa ii fac poze si le pun aici, poate e careva interesat.

 

De sablat si vopsit am facut doar cadrul si aripile si ce mai era. La motor nu am facut nimic, decat sa ii inlocuiesc bucsa de la boltul pistonului, si sa vad ca porneste. Nu am desfacut inca motorul, doar partea cu cilindrul, cand am schimbat bucsa respectiva. Pe masura ce descoper nereguli, le postez, poate imi dati idei despre de unde sa iau piesele necesare.

 

Abia dupa ce ii montezi ambreiajul vei putea verifica schimbarea vitezelor din cutie dar inainte de a inchide cutia trebuie sa fi sigur ca ai respectat toate cotele.

Ideea e ca o sa merg cu tot motorul la un mester, sa il desfaca el si sa imi zica de ce piese am nevoie.

 

Va tin la curent ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salutare tuturor.

Vad ca s-au reorganizat lucrurile pe-aici si uite-asa nu-mi mai gaseam topicul care a ajuns in "Bursa clasicelor" . Cred ca mai potrivit era ca acesta sa ramana direct in "Colectionari si pasionati..." din moment ce scopul lui nu este "comertul". Daca cineva este abilitat sa se ocupe de asta il rog sa o faca.

Intre timp ma straduiesc sa-mi refac rotile. Deci, are cineva spite de DKW NZ 350 sau IJ 49 :) , haideti, putin spirit de solidaritate, si asta e rostul forumului, nu-i asa, nu numai sa vindem si sa cumparam dupa regula cine apuca-imbuca ....

Editat de i_alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut site-ul din Germania cu cele de inox, sau cromate, si eu o sa le iau de acolo. Daca nu ma insel, erau pe la 160 eur pt ambele roti.

 

Daca crezi ca te incalzeste, da un semn, si facem shippiing-ul pe din doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 years later...
La ‎24‎.‎01‎.‎2013 la 11:42, i_alex a spus:

Salutare

 

Inca nu am poze cu motorul asamblat, deoarece nu am terminat asamblarea. Trebuie sa rectific alezajul carcasei ambreiajului si sa refac bucsa pe care aceasta se roteste atunci cand ambreiajul este actionat.

 

Intre timp, m-am apucat de cadru.

Asa cum o sa vedeti in poze am trei zone de reparat: coloana de directie ( modificata cu o evazare urata in partea de jos pe care am taiat-o complet, fara sa stric ranforsarile interioare mai mult decat erau deja ) , zona unde a fost sudata bascula pentru suspensie (zona care era "muci" de suduri peste tot, nenea sudase placutele de fixare a motorului de cadru si impreuna cu teava respectiva........... - am taiat-o si o voi reface cu o bucata decupata dintr-un cadru de ij 49 rupt si ala peste tot + un ranfort interior ) ; in sfarsit, fisura din partea de jos a cadrului - oboseala materialului, etc .

Iata pozele, facute cu telefonul :

 

post-68376-0-37807200-1359020066_thumb.jpg

post-68376-0-39353200-1359020096_thumb.jpg

post-68376-0-56648700-1359020121_thumb.jpg

post-68376-0-87490100-1359020152_thumb.jpg

post-68376-0-29260600-1359020160_thumb.jpg

post-68376-0-94022900-1359020171_thumb.jpg

post-68376-0-03506500-1359020180_thumb.jpg

 

 

 

post-68376-0-61440300-1359020396_thumb.jpg

 

 

post-68376-0-77341800-1359020411_thumb.jpg

post-68376-0-12311200-1359020426_thumb.jpg

post-68376-0-28970100-1359020434_thumb.jpg

 

 

post-68376-0-61440300-1359020396_thumb.jpg

 

 

post-68376-0-77341800-1359020411_thumb.jpg

post-68376-0-12311200-1359020426_thumb.jpg

post-68376-0-28970100-1359020434_thumb.jpg

Salut...bascula e din '43 ?...daca e asa , inseamna ca nu e din '41 ca restul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...