Aleko Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Rabinu' inca este-n tara. Ax pedala de pornire +arc +pedala de Ij sunt de cel putin 2 feluri, cel vechi de l-am vazut pe Ij 56 cu mai multi craboti mici si cel de Ij P5 crabotii mai mari departati. Sunt aproape interschimbabile ca ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Intre timp, am dezmembrat motorul, l-am sablat si l-am dus la vopsit. Ce as avea nevoie, daca imi poate vinde careva sau poate ma ajuta cu idei despre unde le gasesc: - cauciucuri si camere - ma gandaem la haidenau.ro - spite pentru roata fata, toate - lantul de la motor la roata, pinionul si foaia. Inca nu am rezolvat problema cu motorul, ca se invarte pinionul si cand e bagat in viteza, ca si cand ambreiajul ar fi cuplat. In rest... am tot si ma pot apuca sa il asamblez la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Salut, Pentru spite uite numerele de mai jos ale lui "Rabinu", e din Bucuresti. Eu trebuie sa spitez ambele roti Vodafone: 0724452023Cosmote: 0768612061 ai piese de dkw care nu-ti trebuie, daca pot sa ma exprim asa.....? Pentru problema cu "motorul", la mine, butucul ambreiajului are canelurile pe jumatate rupte, mai am o piesa similara de la ij 49 la care a fost alamita o bucsa cu canelurile, cred, din acelasi motiv - s-au rupt. Asadar, nu e exclus ca si la tine sa fie aceeasi problema, ceea ce ar explica simptomele de care vorbesti, mai ales daca asta se intampla in toate treptele de viteza cum cred ca spuneai in topicul tau cu ceva timp in urma. Scoate-i macar capacul din stanga al cutiei, vezi ce e pe-acolo. Si mai bine ar fi sa desfaci tot motorul, cutia, curata-le inlocuieste garnituri, simeringuri, etc. De ce te-ai grabit sa le sablezi si sa le vopsesti daca , dpdv mecanic nu sunt in regula? Spor Editat Februarie 14, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Intre timp, am dezmembrat motorul, l-am sablat si l-am dus la vopsit. Ce as avea nevoie, daca imi poate vinde careva sau poate ma ajuta cu idei despre unde le gasesc: - cauciucuri si camere - ma gandaem la haidenau.ro - spite pentru roata fata, toate - lantul de la motor la roata, pinionul si foaia. Inca nu am rezolvat problema cu motorul, ca se invarte pinionul si cand e bagat in viteza, ca si cand ambreiajul ar fi cuplat. In rest... am tot si ma pot apuca sa il asamblez la loc. Abia dupa ce ii montezi ambreiajul vei putea verifica schimbarea vitezelor din cutie dar inainte de a inchide cutia trebuie sa fi sigur ca ai respectat toate cotele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Salut, Pentru spite uite numerele de mai jos ale lui "Rabinu", e din Bucuresti. Eu trebuie sa spitez ambele roti Vodafone: 0724452023 Cosmote: 0768612061 ai piese de dkw care nu-ti trebuie, daca pot sa ma exprim asa.....? Pentru problema cu "motorul", la mine, butucul ambreiajului are canelurile pe jumatate rupte, mai am o piesa similara de la ij 49 la care a fost alamita o bucsa cu canelurile, cred, din acelasi motiv - s-au rupt. Asadar, nu e exclus ca si la tine sa fie aceeasi problema, ceea ce ar explica simptomele de care vorbesti, mai ales daca asta se intampla in toate treptele de viteza cum cred ca spuneai in topicul tau cu ceva timp in urma. Scoate-i macar capacul din stanga al cutiei, vezi ce e pe-acolo. Si mai bine ar fi sa desfaci tot motorul, cutia, curata-le inlocuieste garnituri, simeringuri, etc. De ce te-ai grabit sa le sablezi si sa le vopsesti daca , dpdv mecanic nu sunt in regula? Spor Deci ce imi zici tu e ca sa vorbesc cu Rabinu' sa ii trimit lui cercul si butucul si sa imi faca el spitele? Partea asta de manopera am unde o rezolva local, eu ma gandeam mai degraba la o solutie ca sa cumpar de undeva spitele si sa o rezolv aici. Ma tem ca nu am piese de care nu mai am nevoie, numai o roata. Nu e nici din fata, nici din spate. O sa ii fac poze si le pun aici, poate e careva interesat. De sablat si vopsit am facut doar cadrul si aripile si ce mai era. La motor nu am facut nimic, decat sa ii inlocuiesc bucsa de la boltul pistonului, si sa vad ca porneste. Nu am desfacut inca motorul, doar partea cu cilindrul, cand am schimbat bucsa respectiva. Pe masura ce descoper nereguli, le postez, poate imi dati idei despre de unde sa iau piesele necesare. Abia dupa ce ii montezi ambreiajul vei putea verifica schimbarea vitezelor din cutie dar inainte de a inchide cutia trebuie sa fi sigur ca ai respectat toate cotele. Ideea e ca o sa merg cu tot motorul la un mester, sa il desfaca el si sa imi zica de ce piese am nevoie. Va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 o solutie ca sa cumpar de undeva spitele Incearca aici: http://www.speichen-spokes.de/DKW/72-Speichen---Nippel--DKW-NZ350--Chrom.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Salutare tuturor. Vad ca s-au reorganizat lucrurile pe-aici si uite-asa nu-mi mai gaseam topicul care a ajuns in "Bursa clasicelor" . Cred ca mai potrivit era ca acesta sa ramana direct in "Colectionari si pasionati..." din moment ce scopul lui nu este "comertul". Daca cineva este abilitat sa se ocupe de asta il rog sa o faca. Intre timp ma straduiesc sa-mi refac rotile. Deci, are cineva spite de DKW NZ 350 sau IJ 49 , haideti, putin spirit de solidaritate, si asta e rostul forumului, nu-i asa, nu numai sa vindem si sa cumparam dupa regula cine apuca-imbuca .... Editat Noiembrie 13, 2013 de i_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Am vazut site-ul din Germania cu cele de inox, sau cromate, si eu o sa le iau de acolo. Daca nu ma insel, erau pe la 160 eur pt ambele roti. Daca crezi ca te incalzeste, da un semn, si facem shippiing-ul pe din doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Decembrie 9, 2013 Autor Share Postat Decembrie 9, 2013 E interesanta ideea ta, numai ca eu cautam o solutie mai autohtona tocmai din cauza pretului. Mersi de propunere insa cel putin pentru moment nu ma pot angaja si nu vreau sa te incurc putin off-topic din motive tehnice..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Daca te ajuta ceva din semnatura.....nu ezita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo71 Postat Februarie 28, 2020 Share Postat Februarie 28, 2020 La 24.01.2013 la 11:42, i_alex a spus: Salutare Inca nu am poze cu motorul asamblat, deoarece nu am terminat asamblarea. Trebuie sa rectific alezajul carcasei ambreiajului si sa refac bucsa pe care aceasta se roteste atunci cand ambreiajul este actionat. Intre timp, m-am apucat de cadru. Asa cum o sa vedeti in poze am trei zone de reparat: coloana de directie ( modificata cu o evazare urata in partea de jos pe care am taiat-o complet, fara sa stric ranforsarile interioare mai mult decat erau deja ) , zona unde a fost sudata bascula pentru suspensie (zona care era "muci" de suduri peste tot, nenea sudase placutele de fixare a motorului de cadru si impreuna cu teava respectiva........... - am taiat-o si o voi reface cu o bucata decupata dintr-un cadru de ij 49 rupt si ala peste tot + un ranfort interior ) ; in sfarsit, fisura din partea de jos a cadrului - oboseala materialului, etc . Iata pozele, facute cu telefonul : Salut...bascula e din '43 ?...daca e asa , inseamna ca nu e din '41 ca restul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.