Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

Dafway 2...repara mobra de 7400(propulsorul) nu ofera nici o garantie si se mai da cu ghaozul de asfalt.el nu e in stare sa monteze mufele senzorilor corect,nu vreau sa ma gandesc ce prapad a facut in motor daca nici garniturile nu etanseaza.nu e deloc prost cand nu ofera garantie.stie ca nu are habar sa repare dar nu spune.te lasa sa descoperi singur surpriza. precum oualele kinder.sunt vreo 3 mecanici in Bucuresti care au cunostintele necesare in repararea unui motor.skandal nu ar fi acceptat nici ca ucenic in service ul tipilor aia.asta nu avea nici scule cand a deschis service ul in Bucuresti,nu stiu acum.nu lasati tipi care stiu doar sa schimbe fluidele,sa deschida motorul.va aruncati singuri banii pe fereastra si mai iesiti si umiliti din povestea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

PS: Omu mi-a cerut motocicleta mea + 1500 Euro pe Ducatiu lui din 2003

In luna Ianuarie la ultima discutie am s-a discutat ceva de motocicleta mea + 1500 Euro pe un TL din 98 care mi-a spus ca nu porneste din cauza bateriei

 

La el toate motocicletele costa 3000E chit ca e din 98 99 00 etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Omu mi-a cerut motocicleta mea + 1500 Euro pe Ducatiu lui din 2003

In luna Ianuarie la ultima discutie am s-a discutat ceva de motocicleta mea + 1500 Euro pe un TL din 98 care mi-a spus ca nu porneste din cauza bateriei

 

La el toate motocicletele costa 3000E chit ca e din 98 99 00 etc...

Acum,fara suparare,dar sti ca TLul nu e genul de mobra in care sa bagi bani.

Cand o vei vinde,sa zici multumesc daca apuci sa iei 1300 pe ea...

Eu mi-am luat tzeapa o data cu asemenea model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci manopera era de 500 doar pe dr,la zx9 a fost oferta de iernat 600 pe 4 luni cu manopera gratis,si banii i-am platit intr-o luna jumate daca imi aduc bine aminte.La pretul pieselor mi-ai zis ca am avut si 5 la suta discount,si in primavara m-am uitat sa vad preturile la ce mi-ai schimbat,si surpriza in sezon erau mai ieftine ca in extrasezon,si in afara de un deviz facut de tine,nu mi-ai aratat nici o factura pe piese.Faza este ca eu nu reprosez calitatea ta de mecanic fiindca stiu ca esti foarte ok.Problema sunt preturile,fiindca dupa ce am facut un calcul am iesit net pe minus,dar asta este omul cat traieste invata.Am expus modul in care am colaborat,eu pot sa imi expun problema si peste 3 ani,am platit,erau banii mei munciti de mine,asa ca am un minim de drept sa ma consider nemultumit.Marea problema cu multe serviceuri e ca nu sunt transparente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci manopera era de 500 doar pe dr,la zx9 a fost oferta de iernat 600 pe 4 luni cu manopera gratis,si banii i-am platit intr-o luna jumate daca imi aduc bine aminte.La pretul pieselor mi-ai zis ca am avut si 5 la suta discount,si in primavara m-am uitat sa vad preturile la ce mi-ai schimbat,si surpriza in sezon erau mai ieftine ca in extrasezon,si in afara de un deviz facut de tine,nu mi-ai aratat nici o factura pe piese.Faza este ca eu nu reprosez calitatea ta de mecanic fiindca stiu ca esti foarte ok.Problema sunt preturile,fiindca dupa ce am facut un calcul am iesit net pe minus,dar asta este omul cat traieste invata.Am expus modul in care am colaborat,eu pot sa imi expun problema si peste 3 ani,am platit,erau banii mei munciti de mine,asa ca am un minim de drept sa ma consider nemultumit.Marea problema cu multe serviceuri e ca nu sunt transparente.

iti multumesc pt feedbackul pozitiv al manoperei.

Te stiu om serios si am convingerea ca intr-o zi cu soare vei da o fuga pe la service sa-ti explic cu pix si foaie socotelile.Daca nu dau bine...mi le asum si ai manopera de intretinere cu costuri 0 timp de 2 ani.Daca ies bine...berea o dai tu. :alcy:

» Post actualizat in 25 Feb 2015 13:02

PS: Omu mi-a cerut motocicleta mea + 1500 Euro pe Ducatiu lui din 2003

In luna Ianuarie la ultima discutie am s-a discutat ceva de motocicleta mea + 1500 Euro pe un TL din 98 care mi-a spus ca nu porneste din cauza bateriei

 

La el toate motocicletele costa 3000E chit ca e din 98 99 00 etc...

Am dreptul sa pun ce pret vreau pe lucrurile mele.Repet si pt ultima data iti spun ca vand ce vreau si cu cat vreau.Tu cumperi de unde vrei si cu cat vrei.

 

Ca tot m-au facut unii "moldovean pacalitor de bucuresteni" ,hai sa va spun cum ar face moldoveanul din mine:

Merg la Domo,vad televizor si pret 4000 lei.Merg cu el la casa si mi se spune 7400 lei.Ce fac eu?nu cumpar.

In cazul tau...am vb de o suma ,da-mi motorul.Nu ti-a sechestrat nimeni motocicleta pana la achitarea integrala.Ai platit ce aveai de platit .

Eu cred ca esti rau pur si simplu.

Si prietenii tai spun asta despre tine.Mi-au spus-o si mie.Faza cu saritul de pe bloc ,halucinatii si alte elemente definitorii ale comportamentului tau...ti le amintesti?nu vreau sa o lungesc ,insa consider ca ar trebui sa te retragi.

Iti multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulquiorra4 inca din pagina 2 spune un nene ce reparatii face skandal.Se pare ca garniturile noi nu lipsesc din deviz dar se refolosesc cele vechi.traiasca siliconul(aviz amatorilor) si cine stie ce alte piese

Am aflat ca cei mai multumiti clienti ai lui sunt amicii cu care bea la inturnirile moto.ii vei recunoaste dupa cum se agita pe topic

 

 

/index.php?/topic/672756-bucuresti-iuliu-maniu-6-sector-6-skr-super-bikes-service-moto/page-2


» Post actualizat in 25 Feb 2015 13:34

/index.php?/topic/672756-bucuresti-iuliu-maniu-6-sector-6-skr-super-bikes-service-moto/page-3

 

sa continuam


» Post actualizat in 25 Feb 2015 13:43

lecturand fara prea mare placere topicul, am ramas cu faptul ca nu mai vin cu mobra la service la skandal motors. scuze baieti, nu-i cu suparare dar nu mi se pare corect ce vad pe aici. adevarul o fi pe la mijloc (ca de fiecare data).

un tip care a luat o decizie inteleapta in urma cu ceva timp

 

Se pare ca skandal a fost de la bun inceput un carpaci tepar.Asta e natura fiintei lui.Carpitul si mintitul clientilor care ii calca pragul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa.... :))))) CE ??? O folosesc zilnic munca CASA ??? ZILNIC ??? Dupa 2 zile nu a mai pornit

 

Omu a zis in felu urmator: Sefu, dai garantie ? Zic eu

El: Da, iti dau garantie daca folosesti piesele mele si uleiul meu (asta a fost motivul pentru care am vandut uleiul din threadurile mele

 

Dupa ce s-a apucat de manopera a zis: Garantie ? Nu tati eu nu ofer garantie, garantia e la tine, daca nu ii dai rosu in bord, motoreta va functiona bine.

Deci pe scurt garantie ZERO

 

Eu ciupesc de pe marginea cilindrilor silicon si nu numai eu am zis asta, au mai zis 2 persoance acelasi lucru

Da, probabil eram putin entuziasmat in seara in care am luato ca mergea relativ bine si aveam o curiozitate maxima de a o descoperii ( ca pe femei )

Dar dupa ce i-am facut un test de compresie acum 3 saptamani am aflat ca am compresie slaba pe piston din fata... oare de ce, scaune la supape ? Oare ai schimbat segmentii la piston ? Am o lista cu ce am de verificat pentru a remedia aceasta problema.

 

Am cumparat instalatie electrica, o am chiar acum in mana la birou cu 35$ + transport 25$ si vama 32 lei platita acum 4 ore la ora 8 AM la posta

AM gasit multe piese la preturi ok NOI sau SH dar tu m-ai facut PROST indirect zicand ca am gasit de la alte motociclete

 

Am continuat sa repar motocicleta ca STIAM ca am de platit 4000 ron SI NU 7400 RON !

Asta da dovada ca devizul tau a fost de (cuvant urat) si ti-am zis asta printr-un SMS si ai cautat scuze jalnice

ai devizul stampilat si semnat atat de unitatea noastra,cat si de tine.Daca nu il atasezi tu,o voi face eu .

Sa vada si domnii spectatori pe ce ai dat banii si ce ai semnat.

Cand citesti un deviz,esti de acord cu el si il semnezi,platesti.

 

Ca la x luni distanta ai realizat ca puteai sa-ti comanzi de undeva o piesa cu 5 lei mai ieftina dar cu livrare in 30 de zile...e problema ta.Eu am comandat piesele de la suzuki,le-am platit la pretul lor,pret comunicat tie.

Acum sa ma ierte Dumnezeu...dar cred ca esti ofticat si te inteleg(eu ti am spus ca reparatul depaseste valuarea,insa tu Batman,ca widow maker si alte prostii ,ai tinut mortis sa o repari la costurile alea_

» Post actualizat in 25 Feb 2015 13:50

cat despre valuarea totala ...in loc de 7400 ar fi trebuit sa spui 6713 din care 900 au fost costuri de manopera si 5813 piese :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe deviz de ce nu apare garnitura cilindru Fata si Spate ?

Sa fim seriosi, daca ziceam NU la ultima suta de lei din deviz, mai vedeam eu din pastele cailor banii inapoi de la tine...

Am scris in in unu din posturi ce piese ai montat... Si da, trebuie sa il semnez nu ? Din clipa din care eu ti-am inmanat prima mie de lei eu nu mai vedeam banii inapoi de la tine in veci pentru ca, cautai tu tot felu de scuze...

 

Ai comandat piese de la suzuki ? I-a baga factura cu garniturile de chiuloasa si piston de la Importator (nu pretul de raft) sa vedem si noi cu cat ai cumparat tu garnitura si pistonu

 

PS: Daca zici ca ai montat garniturile la chiuloasa, de ce am compresia slaba pe cilindru din fata ?

Ai dato in bara la supape ? Macar scapa-ma de un stress si zimi ce nu e ok acolo ca sa stiu exact pe ce sa ma concentrez

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu vara trecuta cu operatiuni de mentenanta si am plecat cu un gust amarui. Nu critic aiurea, guma pe care am avut-o de schimbat s-a rezolvat curat si corect la un pret decent.

In schimb am fost tratat de sus si tzafnos cu aer de superioritate, iar cand am intrebat de solutii de imbunatatire a franelor ce trebuiau servisate, mi s-a recomandat o "reconditionare de etrieri" care ar fi urma sa coste 100eur per etrier(placutele le aveam deja) si o alta pompa de frana "mai performanta" care avea sa vina de pe un kawasaki naked de prin '98 la pretul de 100eur.

Pe langa asta, mi s-a spus ca mobra mea e praf si in afara de cazut si schimbat ulei nu s-a facut nimic la ea, in conditiile in care o aveam deja de 6 ani si stiam foarte bine ca in afara de rulment de jug, melc viteza semi-spart si frane de servisat era tipla dpdv mecanic..
Am multumit politicos si mi-am vazut de treaba.

 

Vorba aia.. daca pica, pica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 de E manopera / etrier ?!

costa 250 ron o-ringurile.Cel putin atat au costat unele la gsxr care are 4 pistonase.La sv ar trebui sa fie mai putin pentru ca are doar 2 pistonase/per etrier

Pana la 200 e....

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceeasi intrebare:

Dupa toata drama ai putea macar sa imi zici de ce am compresie 8 la rece si 13 la cald ? (13 fiind commpresia buna)

Ce ai uitat sau ce zona nu ai acoperit ? Scaun supape ? Segmenti piston ? Arcurile de la supape bubuite ? Axu cu came uzat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta un alt Tl, lasa- l o saptamana nepornit si i-ai compresia.Refa testul si cu motorul pornit....pam pam.Il lasi sa se raceasca la 25 de grade si ii mai faci un test.Imi vb despre motoare de parca ai mai reparat cel putin 50 de Tl uri.Completeaza- ti air boxul,punei o baterie corespunzatoare, cablu de soc...si mobra porneste la sfert.pam pam


» Post actualizat in 25 Feb 2015 18:03

Am fost si eu vara trecuta cu operatiuni de mentenanta si am plecat cu un gust amarui. Nu critic aiurea, guma pe care am avut-o de schimbat s-a rezolvat curat si corect la un pret decent.

In schimb am fost tratat de sus si tzafnos cu aer de superioritate, iar cand am intrebat de solutii de imbunatatire a franelor ce trebuiau servisate, mi s-a recomandat o "reconditionare de etrieri" care ar fi urma sa coste 100eur per etrier(placutele le aveam deja) si o alta pompa de frana "mai performanta" care avea sa vina de pe un kawasaki naked de prin '98 la pretul de 100eur.

Pe langa asta, mi s-a spus ca mobra mea e praf si in afara de cazut si schimbat ulei nu s-a facut nimic la ea, in conditiile in care o aveam deja de 6 ani si stiam foarte bine ca in afara de rulment de jug, melc viteza semi-spart si frane de servisat era tipla dpdv mecanic..
Am multumit politicos si mi-am vazut de treaba.

 

Vorba aia.. daca pica, pica :)

Nu stiu de ce spui ca sunt arogant sau superior.Nu am gadilat pe nimeni la oo si asta e cu totul asta poveste.Ma bucur ca ai fost multumit de manopera si de pretul corect al acestei.Sunt convins ca si celelalte oferte erau ok.

Tratati lucrurile asa cum sunt ,obiectiv si fara superficialitate.

Ex : te duci la stomatolog -500 lei un dinte plus durerea aferenta.

Poti incerca sa cauti un stomatolog mai ieftin...durerea tot a ta ramane...daca te ajuta cu ceva in diminuarea durerii o asistenta care gadila outele pacientului....noi nu avem asa ceva.

Noi nu ascundem defecte .Poate avem noi alte standarde de calitate.

Cand intrebi ce trebuie sa i fac sa functioneze perfect,asteapta-te la mai mult de "ulei si filtru".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi poti spune te rog cat m-ar costa schimbul kit-ului de distributie si cauciucul spate la un CBR F3 ?

 

Multumesc.

Salut,

Costul manoperei pentru distributie este 350 lei.

Inlocuit anvelopa spate + echilibrat 40 lei.

Pastilute de supapa 30 lei bucata X cate bucati trebuiesc inlocuite.

Garnitura capac lant (pulse gen) 25 lei.

Pentru pret anvelopa spate,trebuie sa imi oferiti mai multe detalii.(stil de pilotaj,preferinte).

Seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi poti spune te rog cat m-ar costa schimbul kit-ului de distributie si cauciucul spate la un CBR F3 ?

 

Multumesc.

Lant de distributie 290 lei

» Post actualizat in 26 Feb 2015 00:45

Alte standarde de calitate fata ce ceilalti mecanici.cu siguranta ai...garnituri refolosite cu silicon la pret de noi.cred ca te reprezinta

Exista o explicatie: fie eu visez si tu nu existi in realitate ,fie esti clona lui little wayne! ...altfel nu-mi explic cum dracu poti abera 3 pagini despre garnituri lipite.

Care garnituri sunt lipite?alea care erau rupte si din care lipseau bucati?Daca ai habar ori minime cunostinte in domeniul mecanicii ai sti ca silicon nu este egal cu metal si unde lipseste metalul...nu completeaza siliconul.Tu stii ce presiuni sunt in capul pistonului si ca japonezul a gandit o garnitura din metal din 3 straturi ambutisate care toate la un loc au 0,3 mm?de ce au facut asta?ca sa diminueze suprafata de contact cu flacara/explozie! Tu stii ca siliconul nu rezista la benzina si nici la foc?

Ca sa te luminez:

Nenea asta(copilul) care a cumparat un tl cu 20 de mil pe care inca nu i a achitat propietarului(trebuia sa -mi dea de gandit/my bad) nu face diferenta intre o chiuloasa si un capac de chiuloasa.

Singurele garnituri refolosite si lipite cu silicon(in caz ca nu sunt rupte)sunt cele de cauciuc care etanseaza capacul chiuloasei(capacul de culbutori/axe).

Garnitutile de chiuloasa se pun noi.Regula sfanta!!!

Chiar si dupa rectificarea suprafetei plane, piatra de rectificat lasa umbre.Eu consider ca vopseaua data de producator pe garnitura este insuficienta cand vine vorba de componente sh,motiv pt care mai aplic un strat de vopsea.

De aici si pana la acuzatii de hotie si garnituri lipite cu scuipat...e doar nestiinta/fantezie.

Consider ca acest individ ,intrebandu-ma de "axu cu came" si "arcuri bubuite" da dovada ca nu se pricepe,motiv pt care a apelat de altfel la serviciile Skr.

Intrebare:

Daca tot si-a furat-o cu vanzatorul si mecanicul care l-a consiliat la achizitie,(care a fost si pilotul de test ce a tinut mobra in limitare pana a spart motorul)de ce nu a apelat la un serice dedicat marcii Suzuki?

Raspuns:

Pentru ca nu-si permitea costurile de manopera si pentru ca cei de acolo nu s-ar fi incumetat sa lucreze si mai apoi sa testeze acea motocicleta.

Scurta descriere a mobrei la sosirea motociletei in service.

Motor:

-chiuloasa sparta

-supape rupte

-bujia rupta in chiuloasa de o supa ce a trecut prin ea

-garnituri rupte

-Pistonul fata ...multe cioburi:))

-cilindru fata spart

Tot antigelul din radiator era in corpul clapet.

Sasiu:

Conducte frana fata sparte si prinse nu coliere

Carenajul cioburi

Carenajul,farul de er 6 sau ce o fi el,bordul,parbrizul si vasul de expansiune erau strasnic lipite cu spuma de termopane.

Airbox fara capace si senzor IAT...adica degeaba

Cablu soc necesar pornirii lipsa,power comander plin cu apa si rugina care a defectat cdi ul ....sa mai continui?

Ca sa raspund la intrebarea cu garantia:

Cum iti poate garanta cineva functionalitatea si pornirea "la sfert" la minus 15 grade cand il invarti cu o jumatate din curentul necesar pornirii,cand airboxul are rol doar de reazem pt rezervor,cand cablul de soc necesar pornirii lipseste...voi credeti ca acei 20 mii de ingineri care au proiectat motocicleta,au pus aceste piese pe ea doar ca sa fie mai scumpa la achizitie?

» Post actualizat in 26 Feb 2015 00:58

Invit pe toti cei interesati de reparatie tl ului la noi la service.Cafea o dau eu.Facem socotelile cu pix si foaie,cerem oferte de pret la mai mylte unitati serice,studiem devizul care e mai mic cu vreo 700 de lei decat sustine individul...si lamurim problema o data pt totdeauna.

In fisa de service sunt trecute si recomandarile cu piese si operatiuni necesare unei bune functionari,dar asta ,iarasi a omis s-o spuna...

Judecati la rece.Usa mea va este mereu deschisa si expresorul in priza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta porneste la sfert dupa ce i-am montat alta baterie de 12Ah, pus cablu soc, curatat instalatia electrica, rezolvat problema la pompa de benzina, schimbat senzoru de inclinare care era busit, pus ulei nou, pus garnitura noua la capacu unde curgea ulei, dar porneste intr-un piston

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i si un airbox complet,un filtru de aer stoc,rezolva tot ce e pe lista....o bujie noua pe cilindru din fata si va functiona bine...vezi ca nu e dracul atat de negru pe cat l-ai descris...

Pacat,ma oferisem sa te ajut cu toate cele...insa dupa toate rautatile scrise aici,te-ai "lins pe bot" cum s-ar zice!


» Post actualizat in 26 Feb 2015 06:31

Pune-i si un airbox complet,un filtru de aer stoc,rezolva tot ce e pe lista....o bujie noua pe cilindru din fata si va functiona bine...vezi ca nu e dracul atat de negru pe cat l-ai descris...

Pacat,ma oferisem sa te ajut cu toate cele...insa dupa toate rautatile scrise aici,te-ai "lins pe bot" cum s-ar zice!

Ps:cand termini de complectat cu piese,sa-ti cumperi si un set de vacumetre pt o sincronizare.

Nu uita sa stergi cu o carpa cu diluant vopseaua (pardon-"siliconul")dintre cilindru si chiuloasa ...puncte termice de dilatare :))

Glumeam si eu,asa cum ai facut si tu cu imaginea mea.

Succes la surubarit.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 07:02

Ai putea sa-ti cumperi si ColorTune pt reglajul amestecului aer /combustibil pt mersul in gol si cu siguranta v-or porni ambii cilindrii .

Verifica si colectoarele de admisie(coturile de cauciuc).Aer fals-amestec saraca pe cilindru cu pricina.In fine,asta e deja alta lectie de mecanica,dar sunt convins ca o cunosti ca pe Tatal Nostru.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 07:11

Am uitt sa mentionez câ senzorul Iatt nu e montat la intamplare in dreptul ram-airului.El citeste o valoare atmosferica...cdi ul interpreteaza si dozeaza amestecul...in concluzie,iti trebuie si ram-airuri...pe care nu le ai :D


» Post actualizat in 26 Feb 2015 07:23

Daca ai studiat manualul atat bine pe cat sustii(si l-ai si inteles) inseamna ca ai observat ca-ti mai trebuiesc vreo 15 furtune de vacum si un compensator.In caz ca nu ai montat bateria acolo unde trebuia sa fie(cu tot cu suport),sper ca ai inlaturat problema innadirii bornelor cu cabluri lungi/dintr-o bucata si fara banda izolatoare si alte celofane.Sper ca ai luat in calcul si presiunea din rampa care e de 0,4 bari(vezi pompa de injectie si filtrul de combustibil-sunt trecute tot la recomandari in fisa de service)


» Post actualizat in 26 Feb 2015 07:31

Si voi incheia prin a te intreba:

Daca eu sunt cel care ti-a umflat preturile,tu cum justifici diferenta de 700 lei de la 6700 la 7400 lei ,trantita cu nesimtire aici pe forum?

Al de sus ne vede pe toti.

Folosesteti timpul liber intr-un mod constructiv.

Nu te obosii sa raspunzi.Nu pun pret pe halucinatii.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 07:37

Esti de acord sa punem propulsorul tau pe Tl ul meu sa-i testam functionalitatea si montajul corespunzator? Costul de manopera este 1000 ron.

Daca motorasul tau functioneaza in parametrii pe motocicleta mea (completa-cu toate cele 2000 mil de piese montate de galbejiti)platesti 1000 de lei si motorul ti-l montezi inapoi pe mobra singurel?


» Post actualizat in 26 Feb 2015 07:51

Pana una -alta ,astept niste scuze de la cei care nu cunosc mecanica,au comentat in nestiinta de cauza,fara a ma conoaste si care nu au asistat la receptia /reparatia/predarea motocicletei.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 08:07

Cat despre preturi...preturile pieselor imi sunt impunse de catre furnizor.Cand nu pot jongla cu acest pret in favoarea clientului,caut in permanenta sa-l recompensez pe partea de manopera.(spalat motocicleta,ajustat /spalat/curatat lant,completarea suruburilor lipsa....chestii netaxate.) cine imi este client,cunoaste.

In continuare astept un link cu nemultumirile celor care platesc 50 de bani in plus pe pasta de dinti(ex mega image vs. Lidl)


» Post actualizat in 26 Feb 2015 08:22

Nu uita de radiator spart si supapa dopului de la radiator...calculatorul dozeaza cantitatea de benzina si in functie de temperatura...Ar fi multe de spus ,iar ca acea motocicicleta sa functioneze ca noua...trebuie sa fie noua:))sau cel putin completa si cele 300 de pagini al manualului,trebuiesc bifate foarte atent...

Cu totii ne dorim mult-bun-ieftin,insa nu in totdeauna asa ceva este posibil.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 08:28

Dupa ce completezi motocicleta,faci reglajul de amestec,apoi sincronizarea clapetilor.Urmatorul pas este corelarea TPS cu corpul clapeta-dealer mode.

O ultima completare cu o idee sustinuta de experienta mea de viata: Nu in totdeauna ce e scump e si buna,insa ce e ieftin in totdeauna este prost)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mana pe TL-u meu nu o mai pui in veci vecilor stai tu linistit...

Dupa cum vezi sunt MULTE persoane care confirma rautata si inselaciunile din service, eu pur si simplu mi-am facut datoria de a posta aceasta drama.

Ieri am aruncat o privire la senzorii de vacuum si ghici ce, sunt montati total gresit !

 

Cum sunt ei montati acum, NU are nici o treaba cu schema atasata !

Vacuum damperu meu sta complet in aer iar motzoflenderu ala numit DIAPHRAGM (nu stiu termenu romanesc) la fel, sta atasat de airbox fara nici un dumenzeu... Weekendu asta o sa ii schimb toata instalatia electrica + rearanjat furtunele

 

PS: Tot eu sunt RAU dupa ce m-ai inselat in ultimu hal... Macar eu mi-am respectat partea mea si ti-am umplu buzunaru de CASH CASH

post-69771-0-07643800-1424941052_thumb.jpg

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De vanzare Suzuki TL1000S

Pentru Dezmemberari sau cine vrea sa o repare
Defectul consta in faptul ca uneori porneste si in alte cazuri nu


In poze nu sunt montate capacele de la bord si plasticele de la air box (sunt demontate)
Motocicleta cand functioneaza trage foarte bine
Inmatriculata RO, toate actele, ITP pana in 2016, asigurare pana in Februarie 2015

 

Accept schimburi cu alte moto cu diferenta din partea mea, minim an 2001

Inbunatatiri:
Far - MV Agusta F4
Amortizor Spate - Ohlins
Scarite Pilot Ajustabile
Filtru Aer Sport - BMC

Tobe Sport (nu cunosc modelul, sunet de muscle car)

 

Pret 1100E

Contact: 0720.811.008 Alex

Se poate vedea in Bucuresti

 

 

Deci motocicleta functioneaza foarte bine.(am inlaturat problema montajului necorespunzator)

Pentru o pornire ca la carte,asigura-te ca ai respectat toate indicatiile producatorului.(vezi ce ti am scris mai sus)


» Post actualizat in 26 Feb 2015 09:06

Pune-te pe treaba sau continua sa aberezi.Nu uita ca incepe sezonul si mai ai mult de lucru.

Ma bucur ca motocicleta trage foarte bine (ai scris cu manuta ta in anunt).


» Post actualizat in 26 Feb 2015 09:16

Cum poate o motocicleta cu ateatea piese montate anapoda sa "traga foarte bine"?eu cred ca tot ce e pus anapoda e pus de tine,fie aberezi sa-ti speli rusinea.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 09:25

. Macar eu mi-am respectat partea mea si ti-am umplu buzunaru de CASH CASH

 

Ca sa-mi umplii buzunarele,implica sa-ti cumperi piese,sa-ti repari motocicleta si mie sa -mi dai bani in loc de buna ziua.

Pana una alta,ai platit piese si reparatii.Vad ca omiti in continuare cateva aspecte importante.

Opreste-te.Te faci de ras pe topicul meu.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 09:44
ulquiorra4

Incepator

  • Membru
  • bullet_black.png
  • 62 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: TL1000S
  • Club: None

Posted 23 December 2014 - 07:41 PM

Esti batut in cap si vrei sa iti dai foc la paie.

Cum Dumnezeu Dumnezeilor circul eu cu o motocicleta cu chiuloasa sparta ?

Vreau un raspuns de la tine inainte sa iti postez devizul !


» Post actualizat in 23 Dec 2014 17:53

Si te rog sa te abtii de la comentarii aiurea cand NU stii un lucru

Mai ales ca nu ne cunoasten ca sa iti permiti cuvinte gen samsar cu mine

 

Iar ce ma deranjeaza cel mai rau este ca tu ma acuzi pe mine ca eu circul cu o motocicleta cu chiuloasa sparta in Bucuresti

Tu te auzi cat de patetic suni ?

Attached Thumbnails

Cam asta e omul nostru.

Cine e patetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar esti batut in cap si incepi sa ma enervezi grav, DACA ai ceva in capu ala si ti minte ce am scris pe threadu tau care a ajuns batjocura tuturor motociclistilor, TOATA LUMEA ARE ACCESS la informatia care tu i-ai dat copy paste ba chiar am specificat in unu din posturile mele

 

Si DA eram dispus sa scap de ea la 3500 ron dupa ce m-ai inselat, chiar daca ieseam intr-o paguba imensa Moldovene.

CUM Naiba iti permiti tu sa ma judeci pe mine dupa ditamai teapa care mi-ai traso... HUH ???

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man...cum sa dai atat???

Eu am vandut TL din 2000 cu 1300 euro.

Avea carene originale si finale mivv de carbon.

Motorul mergea perfect.Singura problema era ca ii cam patina ambreiajul....

ala cu GOX la nr?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...