Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 572
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa inteleg ca se platesc 700 RON iar acesti bani includ manopera pe perioada iernarii (exclusiv piesele ce urmeaza a fi schimbate)?

Buna ziua.

Piesele ce se impun a fi inlocuite,sunt supuse la plata.Costul gazduirii acopera doar costurile de manopera care nu sunt de neglijat, atunci cand vine vorba de o servisare 'din roata-n roata'.

Asfalt uscat si vreme calduroasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK.

700 RON (iernat + manopera pentru eventualele operatiuni) + costul pieselor.

Multumesc !

Buna ziua.

Noi nu le numim "eventuale operatiuni".Exista tabelul producatorului cu "inspect" si "replace".

-cabluri de acceleratie,soc si ambreiaj spalate si unse/inlocuite

-rulmenti de jug si bascula spalati si unsi/inlocuiti

-bujii curatate /inlocuite

-verificarea jocului liber al supapelor/schimbarea pastilutelor...lant de distributie

-verificarea rulmentilor de roata/inlocuirea lor

-verificarea sistemului de alimentare si calibrarea acestuia

-curatarea contactilor electrici de oxid si protejarea acestora cu solutii speciale

-servisatul amortizoarelor...cuzineti,arcuri,semeringuri

-curatarea etrierelor /inlocuirea garniturilor

-verificarea sudurilor de pe sasiu

.....e o lista foarte lunga,iar suma costurilor acestor operatiuni executate individual ,depaseste cu mult cei 700 ron,la care adaugam bonus "iernatul" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.

Noi nu le numim "eventuale operatiuni".Exista tabelul producatorului cu "inspect" si "replace".

-cabluri de acceleratie,soc si ambreiaj spalate si unse/inlocuite

-rulmenti de jug si bascula spalati si unsi/inlocuiti

-bujii curatate /inlocuite

-verificarea jocului liber al supapelor/schimbarea pastilutelor...lant de distributie

-verificarea rulmentilor de roata/inlocuirea lor

-verificarea sistemului de alimentare si calibrarea acestuia

-curatarea contactilor electrici de oxid si protejarea acestora cu solutii speciale

-servisatul amortizoarelor...cuzineti,arcuri,semeringuri

-curatarea etrierelor /inlocuirea garniturilor

-verificarea sudurilor de pe sasiu

.....e o lista foarte lunga,iar suma costurilor acestor operatiuni executate individual ,depaseste cu mult cei 700 ron,la care adaugam bonus "iernatul" .

 

Da, sunt de acord.

Am zis "eventuale operatiuni", cu sensul de "posibil", "probabil". Adica posibil sa necesite inlocuirea cablului X din cauza uzurii etc....

 

Multumesc de lamuriri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vreme mohorata, sezonul se incheie... Nu disperati. Ne intalnim si facem un mega party!

 

Concursuri cu premii consistente, o ACTIUNE CARITABILA si.... surpriza serii: un PROIECT UNIC in Romania, realizat de SKR Super-Bikes.

Ne vedem in Biker's Club !

Pentru a putea vedea eventul, dati click AICI

10658645_10152672086000617_6488916224180


» Post actualizat in 11 Nov 2014 17:09

Raluca Stoica va multumeste pentru gandurile bune!

10457935_826596847364195_135394689488124

10679523_882660958440780_253941996073308

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor celor care au participat la eveniment!

Cateva poze pentru cei ce au lipsit,in likul de mai jos :

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005126059146&sk=photos&collection_token=100005126059146%3A2305272732%3A69&set=a.349350901912442&type=1&pnref=story

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

Care este pretul verificarii unei motociclete in vederea achizitionarii?

Mentionez ca este nevoie de deplasare in sectorul 3, deoarece moto numai detine RCA si nici vremea nu permite deplasarea la service-ul dvs.

As avea nevoie pentru luni 29.12.2014.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Care este pretul verificarii unei motociclete in vederea achizitionarii?

Mentionez ca este nevoie de deplasare in sectorul 3, deoarece moto numai detine RCA si nici vremea nu permite deplasarea la service-ul dvs.

As avea nevoie pentru luni 29.12.2014.

Multumesc

Buna ziua si La Multi Ani!

Pretul poate varia intre 100 si 300 de ron,in functie de motocicleta si complexitatea lucrarilor in vederea diagnosticarii.

Ne puteti oferi mai multe detalii despre motocicleta la nr 0723989672.

O zi cat mai placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Marea majoritate a clientilor sunt multumiti de SKR...

Eu de ce am avut o experienta FOARTE NEPLACUTA ?

Sunt mult mai multi nemultumiti decat cei care se dau clienti multumiti pe forum

Cei mai multi inghit galusca si merg mai departe fara sa spuna ca ..e rusinos sa spui cand iei teapa

De SKR,numai de bine.insa evit sa trec prin fata service ului de teama sa nu iau microbi dupa cate am auzit de el

eu va recomand SKR(sa il evitati).prietenii stiu de ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cunoscut ca fiind poama ,, buna'' de mult timp.Norocul lui e ca Bucurestiul e un izvor nesecat de creduli iar el profita din plin

Sunt chiar si prostovani multumiti de ,,serviciile'' pe care le presteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu se incumeta sa posteze asa ca incep eu distractia, cititi cu mare atentie urmatoarea drama:

 

Am cumparat in luna August TL-ul care am incercat sa il vand pe acest forum dar au sarit toti cocalarii pe mine asa ca am renuntat. Din pacate am luat o teapa cat romania de mare, pe scurt s-a spart chiuloasa fata la 3 zile dupa achizitie

Am intrat pe forum si am citit lucruri bune despre SKR asa ca am duso la Silviu (Skandal).

Omu mi-a facut un deviz cu Suma X si a zis ca dureaza pana vin piesele + sa ii achit un avans, am zis okei si achit 1/4 din suma.

Dupa 2 -3 saptamani ma suna sa ii mai duc niste bani din deviz, ca el cu ce achita piesele ? Zic ok, ii mai duc niste bani si achit 2/4 din deviz si ii spun clar ca restul baniilor ii dau dupa ce imi repara motoru in sine unde a fost si deacord.

Cu o saptamana inainte sa vina piesele ma suna din nou sa ii mai duc niste bani, eu zicand: Pai cum adica ? Parca a ramas vorba ca restul baniilor cand e gata reparatia motorului. Iar el pe un ton ofensat: Pai eu cu ce platesc piesele ?

Am zis ok, ii mai duc niste bani si rezult 3/4 din deviz.

 

La o saptamana dupa ce au venit piesele ma suna sa trec pe la el sa vad ce si cum. Ajung la el, motoru asamblat frumos iar el era plin de nervi si spume pentru ca EU sunt devina ca el NU a vazut ca CICA pe cilindru din fata era montata o chiuloasa de SPATE (nu am auzit asa ceva pana acum, am intrebat 30 de persoane) si a trebuit sa cumpere el repede un motor ca sa i-a chiuloasa de pe el si sa o monteze.

In fine, motoru pornea usor dar mergea intr-un piston... Si acum sa achitam ultima parte de bani... SURPRIZA !

Pretul s-a modificat cu MULT si nici macar nu m-a anuntat... Teoretic trebuia sa platesc 5700 ron in loc de 4000 ron de cat s-a discutat initial

Platesc suma respectiva si am accpetat tot CACATU cu care l-a aruncat in mine

 

Intre timp a mai scos niste inventii cum ar fi ca, corpul clapeti si ECM-ul sunt defecte, ca din cauza asta imi da o eroare in bord (omu nu s-a obosit sa o puna in dealer mode sa vada ce eroare da motoreta)

Asa ca am mai scos 100E pe corp clapeti injectoare + 100E ECM + 50E alte roti ca a vazut el ca alea sunt naspa, ce o fi naspa la ele nu stiu, m-am uitat atent la ele si nu sunt lovite, indoite sau mancate

Intr-un final am platit aproximativ 7400 lei, REPET, saptemii patru sute de lei.

Asta ca nu am acceptat sa imi mai comante cativa senzori care zicea el ca sunt busiti, gen ca nu indica temperatura bine in bord (inainte indica)

 

Mai trece o saptamana si il taie o idee buna din punctul meu de vedere la care am renuntat INSTANT vazant ce atitudine are fata de mine dupa ce m-a inselat la multe piese. Ex: Garnitura Chiuloasa Fata + Spate 1000 ron iar garnitura costa 150 lei la mymoto adica 300 lei total, pistonu mi-a luat 600 lei pe el iar la mymoto era pe la 300 ron. Cand i-am spus ca am vazut "dincolo mai ieftin" indirect m-a facut PROST, ca am vazut de la alte motociclete.

Pai BAI omule, in prezent mi-am reparat multe chestii impreuna cu un prieten comandand piese de la mymoto pe baza acestor coduri http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/#/l/suz/50d416e8f8700230d8b521cf/2001-tl1000s-parts

 

Acum ca a venit caldura si timp de 2 luni am stat si am citit toate forumurile de pe tot internetu am stiut ce am de facut:

1. In deviz scrie: Instalatie Electrica taiata cu fire lipsa si neizolata

Hai sa vedem, am gasit senzoru de la cric si lumina de la frana spate izolate si ATAT !

 

2. Lipsa releu pompa Benzina

M-am luat dupa deviz si am comandat un releu, ghici ce, releu era montat pe motoreta

 

3. Airbox Incomplet, necesita inlocuire

Stai asa... DE CE necesita inlocuire daca el e INCOMPLET ? Ii comanzi asa frumos ce lipseste de la el, nu ? Dupa zile si alte zile pierdute nu am gasit a fi ceva neinregula cu Airboxul, poate trebuie schimbat Filtrul de aer ca pare destul de uzat...

 

4. Lipsa Releu Pompa de benzina, aceasta baga continuu benzina

Stai asa, CE ? Nu ai fost in stare sa vezi ca sunt doua fire inversate la releu ca sa repari problema asta, omu ma punea sa schimb TOATA instalatia electrica pentru a remedia acest lucru + alte prompele de care el NU era constient

 

5. Mi-a montat senzor de inclinare

Ghiciti de ce nu pornea motocicleta ? Pentru ca senzoru era spart inauntru si facea masa astfel incat ii spunea ECM-ului sa nu ma lase sa pornesc motocicleta, teoretic vedea ca motoreta era cazuta, l-am inlocuit cu unu nou

 

6. Intro zi a zis ca Filtru de aer ii da benzina la motocicleta iar urmatoarea zi a zis ca ii da Aer

Pai Hotarastete ! Aer sau Benzina ? Stiu deja raspunsul, GOOGLE IT !

 

7. Instalatia electerica a fost curatata + montat sigurante noi.

Acum e "Error-less", totul e montat corect

 

8. Omu mi-a inversat senzoru de la Airbox cu cel e la Thermostat (DA, se pot inversa)

Din acest motiv imi arata 27 de grade in bord si termostatu baga benzina ca spartu ca citea ca motoru e rece si trebuie sa ii dea mai multa benzina

 

9. Nu s-a obosit sa puna garnituri la cilindrul din fata nici decum cel din spate

Siliconu e sfant nu ? Stie el ce discutie am avut cu el pe tema siliconului la cilindru si cum se batea cu pumnii in piept ca niciodata nu se face asa ceva. Daia si am compresia de 8 la rece si 13 la cald pe pistonu din fata, la cat de buna a fost manopera de 7400 ron

 

10. De ce pisa ulei si apa pe la capacu de ulei ?

Inainte de patanie nu pisa, dar dupa ce si-a bagat el nasu acolo, acum pisa... Garnitura noua la capac si pompa de apa care au fost montate de mine si un prieten sambata trecuta. MAGIE, nu mai curge ulei

 

11.Ghici ce sta pe birou in timp ce scriu acest Thread ?

Un set de garnituri complete pentru Cilindru Fata si Spate + Capacelor de la Axu cu Came si da, le voi monta singur cu acel prieten al meu, avem si spatiu si scule si TIMP si Rabdare

 

12. L-am vazut intr-o zi cand ii sincroniza corpul de clapeti

Dar Senzoru de la Corpul de clapeti de ce nu l-ai sincronizat si pe el ? Am avzut eu grija la 800RPM sa arate _ la 1200 RPM sa arate - la 1400 rpm sa arate ¯

 

Dupa ce ii rezolv compresia pe fata e GATA

Asta e povestea mea, chit ca ma credeti sau nu ma credeti, e alegerea voastra !

 

PS:

KTM HeadLight, adica ce am eu in mana in momentu asta http://www.aeroflowscreens.com/KTM/Images/CIMG59366.JPG

Si ce ziceai tu ca am eu, mai aveai putin si te bateai cu pumnii in piept zicand ca e far de F4 http://pirateslair.net/mvheadd.jpg

 

Spre final... Sa inceapa Skandalul corect ?

Editat de ulquiorra4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu se incumeta sa posteze asa ca incep eu distractia, cititi cu mare atentie urmatoarea drama:

 

Am cumparat in luna August TL-ul care am incercat sa il vand pe acest forum dar au sarit toti cocalarii pe mine asa ca am renuntat. Din pacate am luat o teapa cat romania de mare, pe scurt s-a spart chiuloasa fata la 3 zile dupa achizitie

Am intrat pe forum si am citit lucruri bune despre SKR asa ca am duso la Silviu (Skandal).

Omu mi-a facut un deviz cu Suma X si a zis ca dureaza pana vin piesele + sa ii achit un avans, am zis okei si achit 1/4 din suma.

Dupa 2 -3 saptamani ma suna sa ii mai duc niste bani din deviz, ca el cu ce achita piesele ? Zic ok, ii mai duc niste bani si achit 2/4 din deviz si ii spun clar ca restul baniilor ii dau dupa ce imi repara motoru in sine unde a fost si deacord.

Cu o saptamana inainte sa vina piesele ma suna din nou sa ii mai duc niste bani, eu zicand: Pai cum adica ? Parca a ramas vorba ca restul baniilor cand e gata reparatia motorului. Iar el pe un ton ofensat: Pai eu cu ce platesc piesele ?

Am zis ok, ii mai duc niste bani si rezult 3/4 din deviz.

 

La o saptamana dupa ce au venit piesele ma suna sa trec pe la el sa vad ce si cum. Ajung la el, motoru asamblat frumos iar el era plin de nervi si spume pentru ca EU sunt devina ca el NU a vazut ca CICA pe cilindru din fata era montata o chiuloasa de SPATE (nu am auzit asa ceva pana acum, am intrebat 30 de persoane) si a trebuit sa cumpere el repede un motor ca sa i-a chiuloasa de pe el si sa o monteze.

In fine, motoru pornea usor dar mergea intr-un piston... Si acum sa achitam ultima parte de bani... SURPRIZA !

Pretul s-a modificat cu MULT si nici macar nu m-a anuntat... Teoretic trebuia sa platesc 5700 ron in loc de 4000 ron de cat s-a discutat initial

Platesc suma respectiva si am accpetat tot CACATU cu care l-a aruncat in mine

 

Intre timp a mai scos niste inventii cum ar fi ca, corpul clapeti si ECM-ul sunt defecte, ca din cauza asta imi da o eroare in bord (omu nu s-a obosit sa o puna in dealer mode sa vada ce eroare da motoreta)

Asa ca am mai scos 100E pe corp clapeti injectoare + 100E ECM + 50E alte roti ca a vazut el ca alea sunt naspa, ce o fi naspa la ele nu stiu, m-am uitat atent la ele si nu sunt lovite, indoite sau mancate

Intr-un final am platit aproximativ 7400 lei, REPET, saptemii patru sute de lei.

Asta ca nu am acceptat sa imi mai comante cativa senzori care zicea el ca sunt busiti, gen ca nu indica temperatura bine in bord (inainte indica)

 

Mai trece o saptamana si il taie o idee buna din punctul meu de vedere la care am renuntat INSTANT vazant ce atitudine are fata de mine dupa ce m-a inselat la multe piese. Ex: Garnitura Chiuloasa Fata + Spate 1000 ron iar garnitura costa 150 lei la mymoto adica 300 lei total, pistonu mi-a luat 600 lei pe el iar la mymoto era pe la 300 ron. Cand i-am spus ca am vazut "dincolo mai ieftin" indirect m-a facut PROST, ca am vazut de la alte motociclete.

Pai BAI omule, in prezent mi-am reparat multe chestii impreuna cu un prieten comandand piese de la mymoto pe baza acestor coduri http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/#/l/suz/50d416e8f8700230d8b521cf/2001-tl1000s-parts

 

Acum ca a venit caldura si timp de 2 luni am stat si am citit toate forumurile de pe tot internetu am stiut ce am de facut:

1. In deviz scrie: Instalatie Electrica taiata cu fire lipsa si neizolata

Hai sa vedem, am gasit senzoru de la cric si lumina de la frana spate izolate si ATAT !

 

2. Lipsa releu pompa Benzina

M-am luat dupa deviz si am comandat un releu, ghici ce, releu era montat pe motoreta

 

3. Airbox Incomplet, necesita inlocuire

Stai asa... DE CE necesita inlocuire daca el e INCOMPLET ? Ii comanzi asa frumos ce lipseste de la el, nu ? Dupa zile si alte zile pierdute nu am gasit a fi ceva neinregula cu Airboxul, poate trebuie schimbat Filtrul de aer ca pare destul de uzat...

 

4. Lipsa Releu Pompa de benzina, aceasta baga continuu benzina

Stai asa, CE ? Nu ai fost in stare sa vezi ca sunt doua fire inversate la releu ca sa repari problema asta, omu ma punea sa schimb TOATA instalatia electrica pentru a remedia acest lucru

 

5. Mi-a montat senzor de inclinare

Ghiciti de ce nu pornea motocicleta ? Pentru ca senzoru era spart inauntru si facea masa astfel incat ii spunea ECM-ului sa nu ma lase sa pornesc motocicleta, teoretic vedea ca motoreta era cazuta, l-am inlocuit cu unu nou

 

6. Intro zi a zis ca Filtru de aer ii da benzina la motocicleta iar urmatoarea zi a zis ca ii da Aer

Pai Hotarastete ! Aer sau Benzina ? Stiu deja raspunsul, GOOGLE IT !

 

7. Instalatia electerica a fost curatata + montat sigurante noi.

Acum e "Error-less", totul e montat corect

 

8. Omu mi-a inversat senzoru de la Airbox cu cel e la Thermostat (DA, se pot inversa)

Din acest motiv imi arata 27 de grade in bord si termostatu baga benzina ca spartu ca citea ca motoru e rece si trebuie sa ii dea mai multa benzina

 

9. Nu s-a obosit sa puna garnituri la cilindrul din fata nici decum cel din spate

Siliconu e sfant nu ? Stie el ce discutie am avut cu el pe tema siliconului la cilindru si cum se batea cu pumnii in piept ca niciodata nu se face asa ceva. Daia si am compresia de 8 la rece si 13 la cald pe pistonu din fata, la cat de buna a fost manopera de 7400 ron

 

10. De ce pisa ulei si apa pe la capacu de ulei ?

Inainte de patanie nu pisa, dar dupa ce si-a bagat el nasu acolo, acum pisa... Garnitura noua la capac si pompa de apa care au fost montate de mine si un prieten sambata trecuta. MAGIE, nu mai curge ulei

 

11.Ghici ce sta pe birou in timp ce scriu acest Thread ?

Un set de garnituri complete pentru Cilindru Fata si Spate + Capacelor de la Axu cu Came si da, le voi monta singur cu acel prieten al meu, avem si spatiu si scule si TIMP si Rabdare

 

12. L-am vazut intr-o zi cand ii sincroniza corpul de clapeti

Dar Senzoru de la Corpul de clapeti de ce nu l-ai sincronizat si pe el ? Am avzut eu grija la 800RPM sa arate _ la 1200 RPM sa arate - la 1400 rpm sa arate ¯

 

Dupa ce ii rezolv compresia pe fata e GATA

Asta e povestea mea, chit ca ma credeti sau nu ma credeti, e alegerea voastra !

 

PS:

KTM HeadLight, adica ce am eu in mana in momentu asta http://www.aeroflowscreens.com/KTM/Images/CIMG59366.JPG

Si ce ziceai tu ca am eu, mai aveai putin si te bateai cu pumnii in piept zicand ca e far de F4 http://pirateslair.net/mvheadd.jpg

 

Spre final... Sa inceapa Skandalul corect ?

Fa un alt topic diferit de asta.

Cum e cel cu cei care se ocupa de ducati.

Asa o sa vada lumea mai bine cum sta treaba.

Eu o singura data am "incercat" sa apelez la ei cu niste schimburi de cauciucuri+echilibrat si mi-au zis o suma... :crack: .Cred ca intra in pret schimb de rulmenti,cuzineti furca,schimb ulei si altele.GLumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' imi pare rau de patania ta.cand cauti un mecanic,ceri referinte.nu cauti ce posteaza aplaudacii unuia care a venit din moldova la prostit de Bucuresteni creduli.era foarte simplu sa deschizi un topic ca sa iti recomandam un mecanic bun si onest....TNG e un super om,poate si altii.deschide un topic pe care sa l vada toti userii sa ocoleasca mizeria aia de om.ai grija.daca nu ai fost amenintat(cu bataia) pana acum..urmeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost la SKR cu un dr 650 din 92,avea proble cu ambreiajul,nu imi intra in neutru,dupa ce a dat capacul de la ambreiaj jos ,mi-a spus ca e stramb axul de la la cutia de viteze,si ca poate sa il indrepte dar nu o sa iasa perfect,dar surpriza are el un motor de dr ca al meu si schimba axul ,operatiune care ma costa 500 de ron manopera si 1000 de ron motorul ,atentie motorul nu avea chiuloasa,si dupa cum stim la dr 650 asta este buba lor chiuloasa,M-a sunat ca e gata motoul ,mergea ok iesea si intra ok din viteze,dar cand m-am uitat la motor nu era desfacut deloc dar el mi-a luat 500 de ron pe manopera.probabil a schimbat doar oala de ambreiaj.Deci am platit 1000 de on pe un motor de dr 650 din 92 fara chiuloasa.

Si ca sa fiu si mai idiot avea el o oferta de iarna ,cum ca plateai 600 de ron iernatul (la 20 de grade,dar de cate oi ma duceam nu erau cred mai mult de 12-14 grade)si manopera era gratis.Si mi-a facut devizul cu ce trebuie schimbat si a rezultat asa arcuri progresive,placute fata-spate ,ulei filtru si antigel.Toate astea 2000 sau 2200 (nu mai tin minte)ron.Intradevar placutele trebuiau schimbate.Mi-a mai facut o inlocuire de conducte de frane pe fata si schimbat anvelopa fata(piesele le-am adus eu.)

Deci o pereche semeringuri praf si ulei ,arcuri pogresive fata ,ulei ,filtru,antigel si placute fata +spate(placute gold fren) 2000 de ron.

Pe site am gasit arcuri progresive 450 de ron,placute 330 de ron,ulei +filtru 300 ron+semeringuri 180 de ron+antigel 30 ron +lichid de frana 20 de ron+ulei furca 70 de ron=1380 de ron,hmm cam japca nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca n-as vedea bine...cum adica 7400 lei?? Mai exact ce a intrat in banii astia?

Iar cu DR-u de mai sus, nu stiam ca-s chiar asa de scumpe la intretinere :crack: Mai glumim si noi, sa uitam de suparari...dar e tot mai clara nevoia de service-uri serioase pe piata.

Sa vedem si parerea "oficiala", ar fi bine sa fie fara prea mult PR. Scurt si la obiect, fara vrajelile alea cu "o saptamana frumoasa", "weekend minunat" si alte cacaturi irelevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 7400 de RON nu numai ca imi luam una din astea 3 dar aveam si garantie si o casca noua bonus:
http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-suzuki-bandit-ID2PVN9.html#2820f49536

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-honda-hornet-ID2UaWx.html#2820f49536

http://olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-kawasaki-zr7s-ID2NwRB.html#2820f49536

 

Lanturi de distributie in valoare de 860 lei asta in cazul in care ele se invart pe la http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-12760-02F00.html si am un "feeling" puternic ca a schimbat fix NIMIC

Pastile

Garnituri chiuloasa de 500 lei una

Piston

Segmenti

Supape Evacuare si Admisie

Talersupapa

Sigurante si Semeringuri supape

Ulei

Corp clapeti injectoare

Antigel

ECM

Bujii

O pereche de roti

Si o chiuloasa pe fata de la motoru care l-a cumparat (macar nu are suduri sau reparatii)

 

Exista vreo scula ca la bicicleta numita Lera de Lant care masoara uzura lantului de distributie ? As vrea sa desfac capacu de la chiuloasa pe fata si sa masor uzura lantului... Am o presimtire puternica ca nu a schimbat lanturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...