Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Pt o curatare, ungere & intindere lant, ce pret? + o evaluare / estimare a ce ar mai fi nevoie de reparat / ajustat.

 

Se face cu programare sau pot veni oricand in timpul programului tau?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Costurile pentru operațiunile solicitate mai sus,sunt 35 de lei.Diagnosticarea primara nu costa,însă dacă este nevoie de desfacere, operațiunile v-or fi taxate cu 80 de lei pe ora.

» Post actualizat in 09 Aug 2015 20:07

Puteți veni oricând în timpul programului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am rupt o prindere la codita spre rezervor,se poate repara?

 

Trebuie programare?Multumesc

Salutare.

De principiu putem repara orice.Trebuie sa veniti cu motocicleta,sa vedem despre ce e vorba pentru a putea oferta corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Skandal! Te gasesc azi in jurul orei 16 pentru o estimare costuri/piese?

 

Multumesc, Razvan.

Ce s-a dorit o estimare s-a transformat intr-o lucrare. Problema fiind ...ulei in antigel -> circuit racire infundat -> motor fiert :)

 

Zona cu probleme a fost identificata corect, interventia a fost facuta cu precizie. Dupa cinci zile si 200km rulati nu sunt urme de scurgeri, antigelul este curat, racirea lucreaza corect, motorul e vesel.

 

Sar'na pentru tot, Skandal...mai ales pentru devotament :)

 

Ah ...si sar'na pentru ca ati si spalat motocicleta, ma intreba lumea daca e noua :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca motocicletele care stau peste iarna la SKR incep sa manance ulei si sa dea cu fum subit... cica se mai schimba piesele intre ele, ambielaj bun cu ambielaj cu uzura/joc, probabil si pistoanele/segmentii se strang si fuge uleiul pe langa ei, apare (de la frig cred) silicon in locul garniturilor originale si tot asa. Nu dau vina pe nimeni, doamne fereste, doar ca se intampla chestii paranormale.

Prietenul patit nu are cont aici si am zis ca-l ajut sa postez in numele lui, poate rezolvam dilema. Cand iese mobra din service (alt service, evident!), o sa-l rog sa-mi dea si pozele facute motorului demontat.

A... sa nu uit si de un cbr care a ajuns la SKR pt curatare/sincronizare de carburatoare si revizie clasica si a ramas cu el in drum. Dupa ce s-au "resincronizat", cica subit a disparut bateria, era "defecta" si nu a mai vrut sa apara. Pe langa oferta primita pt o baterie noua, cica trebuia sa schimbe si regulatorul ca nu incarca. O nimica toata... Tot paranormal... la fel ca si uleiul care nu fusese schimbat, ci doar platit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru feedback.Plimbari placute si fara stricaciuni.


» Post actualizat in 13 Aug 2015 15:47

Am auzit ca motocicletele care stau peste iarna la SKR incep sa manance ulei si sa dea cu fum subit... cica se mai schimba piesele intre ele, ambielaj bun cu ambielaj cu uzura/joc, probabil si pistoanele/segmentii se strang si fuge uleiul pe langa ei, apare (de la frig cred) silicon in locul garniturilor originale si tot asa. Nu dau vina pe nimeni, doamne fereste, doar ca se intampla chestii paranormale.

Prietenul patit nu are cont aici si am zis ca-l ajut sa postez in numele lui, poate rezolvam dilema. Cand iese mobra din service (alt service, evident!), o sa-l rog sa-mi dea si pozele facute motorului demontat.

A... sa nu uit si de un cbr care a ajuns la SKR pt curatare/sincronizare de carburatoare si revizie clasica si a ramas cu el in drum. Dupa ce s-au "resincronizat", cica subit a disparut bateria, era "defecta" si nu a mai vrut sa apara. Pe langa oferta primita pt o baterie noua, cica trebuia sa schimbe si regulatorul ca nu incarca. O nimica toata... Tot paranormal... la fel ca si uleiul care nu fusese schimbat, ci doar platit :))

La noi in service nu se fac "operatiuni" ca cele descrise mai sus.Daca nu aveti dovezi concrete si probabile,nu aruncati cu noroi in scop defaimator.

Nu stiu acum cate ierni a stat motocicleta la noi,insa stiu ca daca cele mentionate mai sus erau adevarate,clientul avea suficient timp sa-si facacont ori sane aduca la cunostinta.

Nu cunosc nici povestea cbr-ului care a ramas in drum.


» Post actualizat in 13 Aug 2015 16:36

Am auzit ca motocicletele care stau peste iarna la SKR incep sa manance ulei si sa dea cu fum subit... cica se mai schimba piesele intre ele, ambielaj bun cu ambielaj cu uzura/joc, probabil si pistoanele/segmentii se strang si fuge uleiul pe langa ei, apare (de la frig cred) silicon in locul garniturilor originale si tot asa. Nu dau vina pe nimeni, doamne fereste, doar ca se intampla chestii paranormale.

Prietenul patit nu are cont aici si am zis ca-l ajut sa postez in numele lui, poate rezolvam dilema. Cand iese mobra din service (alt service, evident!), o sa-l rog sa-mi dea si pozele facute motorului demontat.

A... sa nu uit si de un cbr care a ajuns la SKR pt curatare/sincronizare de carburatoare si revizie clasica si a ramas cu el in drum. Dupa ce s-au "resincronizat", cica subit a disparut bateria, era "defecta" si nu a mai vrut sa apara. Pe langa oferta primita pt o baterie noua, cica trebuia sa schimbe si regulatorul ca nu incarca. O nimica toata... Tot paranormal... la fel ca si uleiul care nu fusese schimbat, ci doar platit :))

Stii ce mi se pare ciudat?Aproape 2luni a fost topicul inactiv .Cum a ridicat cineva topicul cu cateva cuvinte de lauda,brusc s-au descoperit fenomene "paranormale" de acum x ierni.Aceasta relatare pare desprinsa din filme Sf.Nu-i panica! Si anti-reclama e tot reclama.In permanenta v-or exista prieteni din umbra care isi gasesc rezolvarea "problemelor" la alte service-uri.

Service-ul nostru are clienti fideli,oameni ce cunosc calitatea serviciilor si apeleaza cu incredere si recomanda aceasta unitate la randul lor.

Ne pare rau,totusi,sa aflam ca am avut clienti nemultumiti.Suntem intr-o continua inbunatatire a serviciilor si consideram ca sugestiile prietenului tau,ne-ar fi ajutat sa remediem hibele sistememului.


» Post actualizat in 13 Aug 2015 16:40

Mi se pare normal ca nemultumirile clientilor sa fie adresate direct servisului.In felul acesta,ele pot fi analizate,iarunitatea in cauza poate propune o solutie spre multumirea clientului.

E foarte trist sa citesc aceste acuzatii grave si nefondate,purtate din gura-n-gura pana pe motociclism.ro


» Post actualizat in 13 Aug 2015 19:08
Ps: Rog toți reclamagii virtuali să atașeze fisa de service ,bonul sau factură după caz și numărul de înregistrare al reclamației adresate unității.Reclamațiile postate aici, neînsoțite de aceste documente,sunt considerate fictive.

Toate lucrările sunt făcute dintr-un cadru legal în urma unor solicitări adresate direct de către client și sunt consemnate fie în fisa de service fie în contractul de service.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am dat un mail sa intreb de un pret estimativ pt urmatoarea problema:

Am un Derbi GPR 50 Racing, cu kit de 96c si carburator de 19.
Problema este ca se ineaca la relanti, in 30-60 secunde. In rest daca e turata, merge fara probleme. M-am plimbat cu ea aproximativ o ora si a mers perfect.
Bujia este uda si neagra/afumata (atunci cand se ineaca).

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am dat un mail sa intreb de un pret estimativ pt urmatoarea problema:

Am un Derbi GPR 50 Racing, cu kit de 96c si carburator de 19.

Problema este ca se ineaca la relanti, in 30-60 secunde. In rest daca e turata, merge fara probleme. M-am plimbat cu ea aproximativ o ora si a mers perfect.

Bujia este uda si neagra/afumata (atunci cand se ineaca).

 

Multumesc.

Salut.

Trebuie sa vi cu jucaria pe la noi.V-om studia problema si dupa iti putem spune ce implica reparatia si cat costa.Cost orientativ :80 lei /h de manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 5 months later...

Ai grija,

Am schimbat un cauciuc la ei si a fost montat prost. Banii nu au fost multi dar...........

Nu era bine asezat pe janta si era mult aer prins intre camera si janta datorita neglijentei.......

E evident ca nu am revenit dupa ce am observat asta - am mers la o vulcanizare dedicata si care are masina de echilibrat. (nu fus.......)

Roata spate F650GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost anul trecut, nu acum cativa ani.

 

Am zis Atentie - adica casca ochii bine.

Daca mergeam cu ea asa - pe langa mica asimetrie vizibila la exterior - ar fi pierdur aer rapid din portiunea in afara camerei si - mai periculos - naba stie cum freca in interior camera aia, cu potential de belea.

 

in plus - roata avea un dezechiliburu de aprox 70 grame in regim dinamic (pot sa ma uit exact ce e pe ea - roata cu spite, peste 1 suta mii km) iar pe fusul lor a primit doar 2 plumbi (in jurul a 10 grame in total). Personal am incredere mai mare in ce spune masina..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Intamplator(am obosit sa citesc aberatii) am ajuns sa citesc acest post si daca nu ma insel,memoria imi spune ca sunteti domnul cu roata de Bmw,care la 20:30 inca mai avea chef de vorba si care totodata, a asistat la intreaga operatiune, realizata intr-u totul dupa indicatiile dumneavoastra,declarandu-va la final multumit de executie.

Cat despre echilibrat...e foarte simplu.Partea grea se lasa jos!adaugam plumbi sus(ora 12) pana cand partea initial mai grea si cea lestata (cu plumb) ajung sa fie echilibrate in balanta(ora 3,respectiv ora 9 pe cadran) corect? Daca 10 gr au fost indeajuns pt a achilibra acea balanta (sub ochii dumneavoastra) de ce sa mai adaugam eroarea unei masinarii(respectiv celelalte 60 gr)? Cu tot respectul,va spun ca am renuntat la masina de echilibrat dinamic din considerente ce tin strict de performanta.In toate reprezentantele si service urile moto ce executa lucrari de vulcanizare se foloseste acelas instrument pentru echilibrare.

» Post actualizat in 13 Apr 2016 21:12

Cat despre "aer intre camera si janta"... Sa ma ierte D zeu, insa stiti despre ce vorbiti? Acea vulcanizare "dedicata"v-a vidat cumva cauciucul cu insalatie de vacumare? Pe bune!?! Camera cand isi mareste volumul ,disloca si inlatura aerul ramas in cavitatea anvelopei prin gaura de montaj a valvei!Cum sa ma balacaresti cu afirmatii de gen "a lasat aer intre camera si cauciuc" si alte prostii enumerate mai sus? Draga user " Zidu", nu te obosii sa -ti argumentezi postarea pentru ca nu sunt curios.Contul de motoretism se va inchide in curand.M -am saturat de motoretism la tastatura si km pe hartie.Seara faina.

» Post actualizat in 13 Apr 2016 21:16

Ps: cei care au gandit ca roata sa fie utilizata cu camera,au tras concluzia ca prin gaurelele dedicate spitelor iese aerul :)) prin urmare cum pana mea puteam sa-l uit eu inauntru "cu neglijenta"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

1) la telefon am intrebat daca aveti masina de echilibrat. Tocmai - sa stiu daca bat sau nu drumul pana la voi. Cand am ajuns acolo - si dupa ce cauciucul era pe janta - iete furca de echilibrat........ ca nu e nevoie de masina -> tarziu sa mai zic ceva ..... hai ca poate iese.. Da ooops nu se centreaza ca rulmentii (sigur? vezi mai jos).

Am ignorat totalmente ce ati facut voi pe furca de echilibrat iti dai seama ca o roata la peste 100mii km nu mai e perfecta si ca nu se aplica doar chestia cu balansul, trebuie compensat si felul in care se comporta in regim dinamic. Tocmai de aia am mers si am pus roata pe o masina de echilibrat adevarata.

 

2) daca desfaci piulita care tine valva pe janta si incepe sa iasa aer in cantitate insemnata ce inseamna ??? ai idee de unde vine? Rotile pe spite au garnitura de cauciuc peste capetele spitelor. Roata va tine aer chiar si fara camera (unii mai un ceva smacolina peste banda aia de cauciuc si le declara "tubeless") E o situatie de evitat, nu e functionarea normala pentru care a fost proiectata.

 

3) bine ca m-am bagat nitel in seama - altfel scoteati rulmenti de pe butuc de bmw la rece (se distruge butucul ala ...... vezi manualu si topicurile userilor care se plang ca se invarte rulmentu in roata). Si asa - tii minte ca omu tau ratase siguranta interioara si a bagat ciocanu pe ea.

 

4) am intrebat daca aveti rulmentii 6203 - C3 - din prostia mea dupa ce incepuse operatiunea - ai zis ca pui ce pui la toate mobrele. News---- au doar cateva mii de km si nu se mai pot invarti la mana cu roata data jos. Practic merg mai greu decat aia care erau pe ea. Trebuie sa desfac si sa inspectez care e faza acolo - fie sunt 6203 normali care se blocheaza in cazul in care sunt montati pe locas cu strangere - ca in cazul de fata, fie e din momentul montajului - daca au fost presati pe distantier prea tare.......

 

 

Daca in cazul montarii cauciucului - povestea e de mult remediata trecuta, in cazul rulmentilor (aspect constatat we asta) - ramane sa ma uit cu atentie dupa ce rezolv un necaz mai mare (amortizorul e in reconstructie -> i-a venit timpul).

Te tin la curent care e concluzia la capitolul rulmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca pur si simplu te -a deranjat ca nu mai aveam rabdare (se facuse deja noapte)si te-am poftit sa plecam usor,fiecare spre casa lui).Avem pe stoc aproape toata gama de rulmenti(fie koyo fie AllBalls) si nu au fost niciodata probleme.Nu inteleg cum poate cineva sa rabde un an ca mai apoi sa semnaleze problema?... Nu citesc topicuri despre schimbat rulmenti.Ii schimb asa cum o fac de 15 ani si nu au fost probleme.In cazul de fata au fost schimbati la cald, asa cum ni s-a sugerat.V-am respectat dorinta, v-ati asigurat (ati urmarit intreaga operatiune) ca lucram asa cum doriti...unde e buba? Abia acum v-ati adus aminte de noi? Trebuia sa semnalati la momentul executiei eventualele nemultumiri,respectiv sa refuzati rulmentii/manopera.Imi pare sincer rau ca nu ne-am ridicat la standardele dumneavoastra,insa dupa aproape un an de functionare ...A mai reclamat un tip p'aici ca a inceput sa curga furca la 7 luni dupa ce a fost la noi si uitase sa mentioneze ca a avut accident frontal ,violent,in urma caruia atat roata cat si amortizoarele se strambasera considerabil. ne am obisnuit cu astfel de sesizari,motiv pentru care nu ne mai facem veacul p-aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Skandal.

 

Voi avea nevoie de verificare/reglare supape la CBR 1000f. Nu arde, dar vreau sa stiu daca, in principiu, pot conta pe tine pentru aceasta operatiune. Am eu manualul motocicletei unde avem tot ce ne trebuie, distante, cupluri de stragere, ordine de strangere etc. Mai trebuie insa o cheie speciala pentru reglaj supape. Ma intereseaza un cost estimativ, discutam si de garnitura separat.

Repet, nu e graba. Imi dai detalii cand poti. Oricum vroiam sa trec pe la tine dar nu stiam daca ai deschis sau nu :)

 

Numai bine!

Razvan

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Skandal.

 

Voi avea nevoie de verificare/reglare supape la CBR 1000f. Nu arde, dar vreau sa stiu daca, in principiu, pot conta pe tine pentru aceasta operatiune. Am eu manualul motocicletei unde avem tot ce ne trebuie, distante, cupluri de stragere, ordine de strangere etc. Mai trebuie insa o cheie speciala pentru reglaj supape. Ma intereseaza un cost estimativ, discutam si de garnitura separat.

Repet, nu e graba. Imi dai detalii cand poti. Oricum vroiam sa trec pe la tine dar nu stiam daca ai deschis sau nu :)

 

Numai bine!

Razvan

Salutare.Poti conta oricand pe mine.Program zilnic 10-19:00.seara faina.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar rulmentii au fost schimbati incalzind butucul, Apreciez receptivitatea la cerinta mea. Nu stiu daca a avut chiar temperatura corecta butucul ala (manualul zice 100 grade ) dar in mod clar este mai bine decat deloc.

 

nu firma care face rulmentii e importanta ci varianta lor constructiva. Literele si cifrele din completarea numelui inseamna niste lucruri importante.

c3 - despre care tot spun aici - este o valoare a tolerantei interne a rulmentilor. In cazul rotilor (si nu numai al rotilor) in care rulmentul este plasat intr-o piesa care il strange - se folosesc rulmenti cu toletanta interna mai mare - ea ajungand la valori normale datorita strangerii suplimentare.

Nici atunci nu stiati despre subiectul asta, nici acum nu stiti desi am explicat care e faza. (spui de firme, nu de tipuri).

Uie aici explicatia pe larg http://www.skf.com/ph/products/bearings-units-housings/roller-bearings/principles/bearing-data-general/bearing-internal-clearance/index.html

 

Nu stiu care e situatia acolo, cert este ca merg suficient de greu cat sa nu ii poti invarti la mana. Fie nu au toleranta corecta, fie preseaza excesiv in distantier datorita faptului ca unul e bagat mai adanc in butuc. Aici am promis ca revin cu info cand sap pe la ei sa remediez.

 

Dece abia acum dau informatiile astea ? - Simplu

De la momentul interventiei pana acum am mers foarte putin, doar cateva mii de km, cu o pauza pe timpul iernii (alte obligatii, nu mai am timp de golaneala cu mobra la zapada). Motoreta a stat in garaj adunand praf.

We trecut am observat situatia, cu ocazia altor activitati ded mentenanta.

Extern nu se simte nimic - daca invarti cu mana de roata - se va invarti - cuplul e imens datorita dimensiunii rotii.

 

Daca vrei sa asisiti la investigatie - esti bine venit la mine la curte. (Amortizorul meu nu e gata pana saptamana viitoare - probabil nu o sa ma ating dde mobra pana il am acasa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Efectiv am obosit.Daca rulmentii sunt oful tau,ai un set nou de la mine.Siguranta,rulment-distantier-rulment! Siguranta este opritor.nu se pot presa mai mult decat permite siguranta,presiunea fiind data de strangerea axului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de oferta dar am 2 seturi de rulmenti pe birou. Problema mea principala e lipsa timpului....

 

Rulmentul se preseaza apasand pe inelul exterior (cu tubulara / presa speciala / rulmentul vechi - ce are omul acolo...... ). Pe partea care nu are siguranta el se va opri cu inelul central in distantier. Daca cumva inelul exterior se duce prea mult inauntru apare tensiune in interiorul celor 2 rulmenti, transmisa datorita distantierului (termeni mai pretentiosi - apare incarcare axiala in rulmenti care nu sunt proiectati pr asa ceva).... Am facut si eu de cateva ori astfel de greseala, se intampla. Consecinta - rulmentiimerg greu si in timp sufera.

 

Axul rotii nu produce nici un fel de tensiune in interiorul rulmentilor la momentul strangerii (doar nu e bicicleta pe cuvete) daca rulmentii au fost corect pozitionati. Strangerea axului este preluata in totalitate de inelele interioare ale rulmentilor si de distantierii si saibele aferente. tocmai de aia se pozitioneaza in asa fel incat ele sa se atinga dar sa nu apese unu pe altul


» Post actualizat in 15 Apr 2016 06:27

cum am promis - revin cu info dupa ce imi fac timp sa umblu acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...