giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salutare m-am gandit sa-mi scurtez toba la motoreta mea pt a capata un sunet mai puternic si mai frumos(asa am auzit).Eu am o Honda cbr f4 din 1999, si o taba LeoVince SBK din carbon,toba are 50cm dar vreau sa o fac de 20cm(sper sa nu fie prea mica)....VA ASTEPT SA VA DATI CU PAREREA. mai jos aveti o poza cu toba ...si un link cu tehnica folosita!enjoy http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=121763 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Se va auzi foarte ascutit si vei pierde nitel din cuplu in ture joase. Te va inebuni de cap la drum lung. In rest, go 4 it. Totusi e pacat sa o scurtezi... Ia mai bine si vinde-o sau fa un schimb cu cineva. Daca o tai pierzi juma de toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Se va auzi foarte ascutit si vei pierde nitel din cuplu in ture joase. Te va inebuni de cap la drum lung. In rest, go 4 it. Totusi e pacat sa o scurtezi... Ia mai bine si vinde-o sau fa un schimb cu cineva. Daca o tai pierzi juma de toba. pai nu inteleg de ce se pierde din cuplu?...la 4t eu stiam k cu cat e evacuarea mai buna cu atat merge mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Pff,ii inteleg pe cei care vor sa scoata mai mult sunet din tobe,dar,desi e doar o parere proprie,mi se pare absolut HIDOS un motor cu toba din aia scurta si indesata,parca e oala unde isi tine bunica faina. Tobele lungi ,cilindrice,eventual cate una pe fiecare parte,sunt cele mai frumoase. PS:ia o toba de pe net si tai-o pe aia,asa ramai cu asta pt ITP sau revanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Se va auzi foarte ascutit si vei pierde nitel din cuplu in ture joase. Te va inebuni de cap la drum lung. In rest, go 4 it. Totusi e pacat sa o scurtezi... Ia mai bine si vinde-o sau fa un schimb cu cineva. Daca o tai pierzi juma de toba. pai nu inteleg de ce se pierde din cuplu?...la 4t eu stiam k cu cat e evacuarea gazelor mai buna cu atat merge trage mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 pai nu inteleg de ce se pierde din cuplu?...la 4t eu stiam k cu cat e evacuarea gazelor mai buna cu atat merge trage mai bine... Motoarele au nevoie de contra presiune la anumite turatii pentru a dezvolta cuplu maxim,fiecare toba este calculata pentru o cat mai buna evacuare dar fara sa afecteze performantele motorului. In concluzie nu ai sa faci altceva decat sa o strici,motorul o sa mearga balbait in relanti,o sa consume mai mult si o sa ai un amestec incorect in camera de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Motoarele au nevoie de contra presiune la anumite turatii pentru a dezvolta cuplu maxim,fiecare toba este calculata pentru o cat mai buna evacuare dar fara sa afecteze performantele motorului. In concluzie nu ai sa faci altceva decat sa o strici,motorul o sa mearga balbait in relanti,o sa consume mai mult si o sa ai un amestec incorect in camera de ardere. de asta mi-e frica...pt k al meu consuma frt putin,in jur de 5(daca merg la consum)......DAR DACA TAI DOR 10cm din ea tot o sa am probleme??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Nu se strica amestecul sub nici o forma ) incearca sa mergi fara toba, sa observi efectul maximizat. Apoi pune-i toba la fel si, facand abstractie de diferenta de sunet, fa o comparatie. Ce stii tu e ca iti da mai multi cai, insa in ture inalte. Cum nu cred ca mergi doar in 8000-12000 constant, prefer cuplul din turele joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Poti taia linistit insa la 20 de cm e cam scurta, pe la jumate e ideala...in fine gusturile nu se discuta. Mai intai dai jos niturile(cu burghiul), vezi sa ai cu ce sa pui altele la loc. Tai exteriorul si interiorul separat, nu treci ca nebunu cu flexul prin amandoua. Inauntru are sita si un fel de vata de sticla, ai grija sa pui totul la loc. Cand e gata scurtata faci gauri dupa ce masori si pui totul la loc capetele. Sa ai grija la masuratori, sa tai din sita abia dupa ce ai taiat exteriorul, o sa vezi de ce. Am poze cu before and after, arata mai bine mai scurta si se aude mult mai mishto, sunetul e mai grav, mai puternic, in nici un caz mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Poti taia linistit insa la 20 de cm e cam scurta, pe la jumate e ideala...in fine gusturile nu se discuta. Mai intai dai jos niturile(cu burghiul), vezi sa ai cu ce sa pui altele la loc. Tai exteriorul si interiorul separat, nu treci ca nebunu cu flexul prin amandoua. Inauntru are sita si un fel de vata de sticla, ai grija sa pui totul la loc. Cand e gata scurtata faci gauri dupa ce masori si pui totul la loc capetele. Sa ai grija la masuratori, sa tai din sita abia dupa ce ai taiat exteriorul, o sa vezi de ce. Am poze cu before and after, arata mai bine mai scurta si se aude mult mai mishto, sunetul e mai grav, mai puternic, in nici un caz mai subtire. Pai arata-ne si noua "before" si "after" ... daca te lauzi ca ai poze .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) am pus pe forum poze, inca de acum 2 ani dar daca insisti am sa caut si am sa repostez Editat Ianuarie 23, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Cauta pe youtube "cbr f4 short can" si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Ca sa iti faci o idee ... Ice ... daca le ai la indemana ... sunt curios ... Si eu urmaresc ... ori o scurtare de toba ... ori sa cumpar una sport ... Parca as vrea o toba .. dar e greu cu mediana de la galerie la finala ... R6. Inca ma documentez ... Editat Ianuarie 23, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Sunetul este mai baritonal daca, camera de rezonanta este mai mare. Daca este mai scurta intensitatea sunetului va creste. Insa daca tu o sa o scurtezi sa zicem...la jumate sau 3 sferturi o sa sune mai bine decat suna acum. Eu asa am facut la Leo Vince-ul meu, toba la fel ca a ta (la forma) dar din Titanium. si ai taitat din ea?.....ai taitat”o in jumate?...te-a fectat cu ceva(consum marit sau pierderea cuplului la turatii joase)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Toba am taiat-o si modificat-o in bucatarie, pe gresie, apoi am cazat si motocicleta in casa, daduse zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Toba am taiat-o si modificat-o in bucatarie, pe gresie, apoi am cazat si motocicleta in casa, daduse zapada De cati cm ai facut-o?....ada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Suportul tobei ... era in fata ... si emblema in spate ? Ai schimbai pozitia emblemei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Cred ca avea 30 de cm, da, scuze, cred ca am mutat-o...au trecut 2 ani si ceva... Editat Ianuarie 23, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 ...ada Asta era numarul initial, dar daca ar fi sa atribui numere literelor, numarul motocicletei ar fi TM 666 pentru ca 66 + A(1) D(4) A(1) = 666 acum are altul, si mai cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 M-am gandit s-o dat jos si sa fac vreo 50km fara toba sa vad daca imi consuma mai mult si daca o sa ma pierderi de cuplu in ture joase!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Tocmai am vizionat video-ul.Toba Sebring pe care am taiat-o noi a fost mult mai simpla in interior. A avut o sita de diametrul tevii de evacuare chiar sudata in continuarea ei, vata de sticla ca izolator si can-ul exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Si leoVince-ul lui e la fel...mare parte din tobele sport sunt in felul asta. da. am banuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Tocmai am vizionat video-ul.Toba Sebring pe care am taiat-o noi a fost mult mai simpla in interior. A avut o sita de diametrul tevii de evacuare chiar sudata in continuarea ei, vata de sticla ca izolator si can-ul exterior. tobele sport au doar sita aceea lunga si vata de sticla,cele stock sunt mai complicate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.