Sari la conținut

Scurtare toba!?


giucu
 Share

Postări Recomandate

Salutare m-am gandit sa-mi scurtez toba la motoreta mea pt a capata un sunet mai puternic si mai frumos(asa am auzit).Eu am o Honda cbr f4 din 1999, si o taba LeoVince SBK din carbon,toba are 50cm dar vreau sa o fac de 20cm(sper sa nu fie prea mica)....VA ASTEPT SA VA DATI CU PAREREA.

mai jos aveti o poza cu toba ...si un link cu tehnica folosita!enjoy :scratch:

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=121763

post-66680-0-94963800-1327355764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se va auzi foarte ascutit si vei pierde nitel din cuplu in ture joase. Te va inebuni de cap la drum lung.

In rest, go 4 it. :cheers:

 

Totusi e pacat sa o scurtezi... Ia mai bine si vinde-o sau fa un schimb cu cineva. Daca o tai pierzi juma de toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se va auzi foarte ascutit si vei pierde nitel din cuplu in ture joase. Te va inebuni de cap la drum lung.

In rest, go 4 it. :cheers:

 

Totusi e pacat sa o scurtezi... Ia mai bine si vinde-o sau fa un schimb cu cineva. Daca o tai pierzi juma de toba.

pai nu inteleg de ce se pierde din cuplu?...la 4t eu stiam k cu cat e evacuarea mai buna cu atat merge mai bine...:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff,ii inteleg pe cei care vor sa scoata mai mult sunet din tobe,dar,desi e doar o parere proprie,mi se pare absolut HIDOS un motor cu toba din aia scurta si indesata,parca e oala unde isi tine bunica faina. Tobele lungi ,cilindrice,eventual cate una pe fiecare parte,sunt cele mai frumoase.

 

PS:ia o toba de pe net si tai-o pe aia,asa ramai cu asta pt ITP sau revanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se va auzi foarte ascutit si vei pierde nitel din cuplu in ture joase. Te va inebuni de cap la drum lung.

In rest, go 4 it. :cheers:

 

Totusi e pacat sa o scurtezi... Ia mai bine si vinde-o sau fa un schimb cu cineva. Daca o tai pierzi juma de toba.

pai nu inteleg de ce se pierde din cuplu?...la 4t eu stiam k cu cat e evacuarea gazelor mai buna cu atat merge trage mai bine...:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu inteleg de ce se pierde din cuplu?...la 4t eu stiam k cu cat e evacuarea gazelor mai buna cu atat merge trage mai bine...:cheers:

Motoarele au nevoie de contra presiune la anumite turatii pentru a dezvolta cuplu maxim,fiecare toba este calculata pentru o cat mai buna evacuare dar fara sa afecteze performantele motorului.

In concluzie nu ai sa faci altceva decat sa o strici,motorul o sa mearga balbait in relanti,o sa consume mai mult si o sa ai un amestec incorect in camera de ardere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele au nevoie de contra presiune la anumite turatii pentru a dezvolta cuplu maxim,fiecare toba este calculata pentru o cat mai buna evacuare dar fara sa afecteze performantele motorului.

In concluzie nu ai sa faci altceva decat sa o strici,motorul o sa mearga balbait in relanti,o sa consume mai mult si o sa ai un amestec incorect in camera de ardere.

 

de asta mi-e frica...pt k al meu consuma frt putin,in jur de 5(daca merg la consum)......DAR DACA TAI DOR 10cm din ea tot o sa am probleme???:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se strica amestecul sub nici o forma :)) incearca sa mergi fara toba, sa observi efectul maximizat. Apoi pune-i toba la fel si, facand abstractie de diferenta de sunet, fa o comparatie. Ce stii tu e ca iti da mai multi cai, insa in ture inalte. Cum nu cred ca mergi doar in 8000-12000 constant, prefer cuplul din turele joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti taia linistit insa la 20 de cm e cam scurta, pe la jumate e ideala...in fine gusturile nu se discuta.

Mai intai dai jos niturile(cu burghiul), vezi sa ai cu ce sa pui altele la loc. Tai exteriorul si interiorul separat, nu treci ca nebunu cu flexul prin amandoua. Inauntru are sita si un fel de vata de sticla, ai grija sa pui totul la loc. Cand e gata scurtata faci gauri dupa ce masori si pui totul la loc capetele. Sa ai grija la masuratori, sa tai din sita abia dupa ce ai taiat exteriorul, o sa vezi de ce.

 

Am poze cu before and after, arata mai bine mai scurta si se aude mult mai mishto, sunetul e mai grav, mai puternic, in nici un caz mai subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti taia linistit insa la 20 de cm e cam scurta, pe la jumate e ideala...in fine gusturile nu se discuta.

Mai intai dai jos niturile(cu burghiul), vezi sa ai cu ce sa pui altele la loc. Tai exteriorul si interiorul separat, nu treci ca nebunu cu flexul prin amandoua. Inauntru are sita si un fel de vata de sticla, ai grija sa pui totul la loc. Cand e gata scurtata faci gauri dupa ce masori si pui totul la loc capetele. Sa ai grija la masuratori, sa tai din sita abia dupa ce ai taiat exteriorul, o sa vezi de ce.

 

Am poze cu before and after, arata mai bine mai scurta si se aude mult mai mishto, sunetul e mai grav, mai puternic, in nici un caz mai subtire.

Pai arata-ne si noua "before" si "after" ... daca te lauzi ca ai poze ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa iti faci o idee ...

 

 

Ice ... daca le ai la indemana ... sunt curios ...

 

Si eu urmaresc ... ori o scurtare de toba ... ori sa cumpar una sport ...

 

Parca as vrea o toba .. dar e greu cu mediana de la galerie la finala ... R6.

 

Inca ma documentez ...

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul este mai baritonal daca, camera de rezonanta este mai mare. Daca este mai scurta intensitatea sunetului va creste. Insa daca tu o sa o scurtezi sa zicem...la jumate sau 3 sferturi o sa sune mai bine decat suna acum. Eu asa am facut la Leo Vince-ul meu, toba la fel ca a ta (la forma) dar din Titanium.

 

si ai taitat din ea?.....ai taitat”o in jumate?...te-a fectat cu ceva(consum marit sau pierderea cuplului la turatii joase)?:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ada :makeout:

 

Asta era numarul initial,

dar daca ar fi sa atribui numere literelor, numarul motocicletei ar fi TM 666 pentru ca 66 + A(1) D(4) A(1) = 666

 

acum are altul, si mai cool :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am vizionat video-ul.Toba Sebring pe care am taiat-o noi a fost mult mai simpla in interior. A avut o sita de diametrul tevii de evacuare chiar sudata in continuarea ei, vata de sticla ca izolator si can-ul exterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am vizionat video-ul.Toba Sebring pe care am taiat-o noi a fost mult mai simpla in interior. A avut o sita de diametrul tevii de evacuare chiar sudata in continuarea ei, vata de sticla ca izolator si can-ul exterior.

 

tobele sport au doar sita aceea lunga si vata de sticla,cele stock sunt mai complicate...moron.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...