Scarabel Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 Multumesc pentru pareri little wayne. Deocamdata o sa schimb cuplajul ala cu 2 bucsi (piesa este aceasta din link-uri: http://motointercom....0-original.html, http://www.motosp.gr...00-00&year=2002) ca pare terminat si daca tot o sa simt maxiscuterul ciudat pe curbe o sa "aprofundez" problema. Sa speram ca nu va fi cazul ca n-as vrea sa-l demolez. Imi pare rau pentru scuterul tau, sper ca cine ti l-a luat sa plateasca cumva pentru aceasta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Multumesc pentru pareri little wayne. Deocamdata o sa schimb cuplajul ala cu 2 bucsi (piesa este aceasta din link-uri: http://motointercom....0-original.html, http://www.motosp.gr...00-00&year=2002) ca pare terminat si daca tot o sa simt maxiscuterul ciudat pe curbe o sa "aprofundez" problema. Sa speram ca nu va fi cazul ca n-as vrea sa-l demolez. Imi pare rau pentru scuterul tau, sper ca cine ti l-a luat sa plateasca cumva pentru aceasta! multumesc foarte mult pentru informatiile referitoare la majesty , mai pune aici in continuare eu unul te voi urmari , inca odata multumesc.ai avut cumva ocazia sa mergi si cu o honda de 250??ma refer la scuter honda de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 Am vrut sa fac din acest topic unul cat mai "profesionist" in care sa prezint cat mai obiectiv un utilaj. Adica un review facut cum trebuie ca sa stie si altii care vor sa cumpere cum stau lucrurile. Din pacate, nu am avut ocazia sa calaresc si un maxiscuter Honda de 250cc dar banuiesc ca sunt foarte bune si acelea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 salutare sunt si eu proaspatul mecanic al unui majesty . vecinu la cumparat si eu ma ocup de partea de servisare . Vreau sa va intreb : am schimbat uleiul (motul scooter expert 10w40 ) si la 5 minute de la pornit motorul imi palpaie becul de ulei (precizez ca acelasi lucru facea si inainte de schimb ) Trebuie resetat cunva intervalul de service la ulei ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Salutare! Da, trebuie resetat intervalul de schimb la uleiul de motor (resetarea se face in functie de procedura prezentata in manual (la fiecare 3000 km se va aprinde din nou becul in bord pentru a va atentiona ca trebuie sa faceti iar schimbul) - depinde si ce model de Majesty detineti). Eu detin manualele de reparatii si intretinere (la toate modelele) si vi le pot pune la dispozitie imediat daca imi dati pe PM adresa dvs. de e-mail. Sa ne vedem cu bine la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgm Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut!! Am si eu un yamaha majesty 250 din 1996. Primava asta i-am facut schimbul de ulei la motor, ii pun ulei de motor de mobil 1 special pt motociclete 10w-40 semi sintetic, de ceva timp dupa 15 minute de mers cu el imi aprinde martorul din bord de la ulei, imi clipeste in bord si nu stiu ce sa fac, a-ti patit vreun dintre voi asa ceva? Un prieten mi-a spus sa apas butonul de langa martor si cica se opreste pentru ca el se reseteaza dar tot asa face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu83ro Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 salutare... domnul Scarabel mi-ai putea trimite si mie te rog manualele pentru yamaha majesty 250 pe adresa : laurentiu83ro@yahoo.com ....am luat de curand unul care scoate fum rau si as vrea sa vad cum trebuie reglate supapele.multumesc! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 Pentru alexgm: Butonul pentru reset la ulei se tine apasat o perioada de timp, nu stiu exact cat (in jur de 3-5 secunde banuiesc), iti spune in cartea de service. Daca imi dai adresa ta de e-mail pe privat iti pot trimite manualul unde iti explica toata procedura. Sper sa nu fie defect butonul ca atunci nu mai ai ce sa faci. laurentiu83ro: Ti-am trimis pe e-mail materialele pe care le aveam. Sa ne vedem la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu83ro Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Pentru alexgm: Butonul pentru reset la ulei se tine apasat o perioada de timp, nu stiu exact cat (in jur de 3-5 secunde banuiesc), iti spune in cartea de service. Daca imi dai adresa ta de e-mail pe privat iti pot trimite manualul unde iti explica toata procedura. Sper sa nu fie defect butonul ca atunci nu mai ai ce sa faci. laurentiu83ro: Ti-am trimis pe e-mail materialele pe care le aveam. Sa ne vedem la drum! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgm Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 alex.graur92@yahoo.com asta e mailul meu multumesc anticipat!! daca e stricat ce as putea face in cazul asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salutate! are cineva de vanzare un parbriz de yamaha majesty de 250 din 2000? sau stiti pe cineva care are asa ceva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
downlaw Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Salutare, sunt posesor de ~8 luni al unui Majesty 2006(cu toate ca in acel an deja iesise pe piata noul model.....plasticele au an de fabricatie 2006) eu l-am luat la ~17000km( nu stiu cat de real ) ,iar acum are 21000 am facut revizia la ~20000km cu schimb de ulei,role(care nu mai erau rotunde),cureaua(care avea pn de Yamaha dar nu stiu daca era prima.......mai ducea dar aparusera mici fisuri intre dinti)......am mers pe malossi am cumparat si bieleta mai sus mentionata la un pret promo (am gasit pe ebay sigilata la jumatate din pretul de mai sus)(la mine avea o singura bucsa dusa ) revizia am facut-o deoarece la rece cand plecam de pe loc vibra tot scuterul foarte ciudat(ulterior am realizat ca acele role tesite in combinatie cu bieleta problema alimentau acele vibratii) per ansamblu ma inteleg perfect cu el....il folosesc numai in oras.....cu un demaraj care e mai mult decat multumitor,nu este foarte agil printre masini din cauza gabaritului dar confortul face toti banii @Scarabel ; imi cer scuze de poluarea topicului......sper c nu te superi prea tare @Amendatu` : cauta pe olx dupa majesty si o sa gasesti un tip din Suceava/Parhauti sau cam asa ceva care are preturi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 Salut! Intre timp am vandut Majesty-ul dar mai pot oferi suport tehnic daca este nevoie. L-am dat la 65000 km fara niciun fel de probleme tehnice. Amendatu', cauta parbriz si la rycymoto.ro sau mai erau cativa pe 4tuning.ro care mai dezmembrau - daca cauti bine pana la urma gasesti. downlaw ma bucur ca ai scris impresiile tale despre acest model. vibratiile de care ai pomenit le-am simtit si eu si de aceea am schimbat suportul elastic motor. Dupa cum am spus, comportamentul scuterului s-a imbunatatit considerabil mai ales pe viraje si pe drumuri denivelate - am inteles ca suportul acela ar fi o problema frecventa pentru acest model. Am achizitionat un Honda Silverwing FJS400D 400cc an 2008 de putin timp si o sa scriu un review si despre acest model la timpul potrivit. Sa ne vedem cu bine la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanix Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Hai cu review Scarabel, ca SW400 vreau sa-mi iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shogo Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Salutare. Sunt posesor de Yamaha Majesty 250cc 1997 si am cateva probleme cu el, ma gandeam daca exista un mecanic bun printre noi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Salutare. Sunt posesor de Yamaha Majesty 250cc 1997 si am cateva probleme cu el, ma gandeam daca exista un mecanic bun printre noi??? ...care sa fie problemele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shogo Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 ...care sa fie problemele? Deci, abia am schimbat rolele si cureaua si am iesit la plimbare cam o saptamana a mers minunat dar acum 2 zile eram in mers si a trebuit sa opresc la semafor cand am pus frana sa incetinesc a scos o trepidatie urata care sa simtit pe partea stanga si parca a dat motoru sa moara a trebuit putin gas ca sa nu moara. Daca nu intelegi la ce m-am referit mai bine ne auzim la un tel prin pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Daca Scarabel ne-a tradat si acum se da cu Honda sper sa nu se supere daca continuam discutiile despre Majesty pe acest topic . OK . Din iunie 2015 sunt posesor de majesty 2001 si foarte multumit de el . Intradevar la confort nota 10 [cel mai lung drum 150km fara probleme], tehnic nu am nimic de comentat , a pornit de fiecare data usor nu m-a lasat in drum . Dupa un sezon cu el in iarna asta vreau sa-l bag la o revizie generala deoarece au aparut unele probleme la el nu grave . Furca fata[un brat curge] vreau sa schimb ulei ,acel cuplaj elastic motor cadru si eu am probleme, intradevar datorita lui nu mai are o tinuta de drum sigura . Intrebari; Cat ulei intra in furca fata ? Ce dimensiuni are semeringul ? De unde pot cumpara acel cuplaj elastic ? Am intrebat la magazine sa fac comanda si nimic . Cate sunt 1 sau 2 buc ? Parbrizul a avut folie neagra si am dat-o jos deoarece seara ma deranja dar a ramas lipici pe plastic si arata tare urat . Cu ce se poate curata ? » Post actualizat in 26 Nov 2015 11:38Ozi buna va urez si sa ne vedem la primavara » Post actualizat in 26 Nov 2015 11:45 » Post actualizat in 26 Nov 2015 11:47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Noiembrie 26, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2015 Salut! Nu e problema sa se continue discutiile pe acest topic despre acest model de maxi. Cantitatea de ulei din furca si dimensiunile simeringurilor necesare se gasesc in manualul de reparatie pe care ti-l pot pune la dispozitie gratuit daca imi dai adresa ta de e-mail. Pentru cuplajul elastic de la motor, ia legatura cu userul mexykanu de aici de pe forum, eu am cautat mult timp acum vreo 2 ani cand am intentionat sa schimb si eu si la el am gasit cel mai ieftin (a costat atunci vreo 250 lei fara transport) - gasesti doar piesa originala OEM, nu exista varianta aftermarket pentru un cost mai redus. Unii au mai incercat doar schimbarea bucsilor respective dar daca pui bucse "pline" (ca nu gasesti "jumatati" - ai intelege despre ce vorbesc daca ai desface acel cuplaj) o sa simti vibratiile de la motor si de la denivelari mult mai tare in ghidon si nu o sa fie confortabil. Ai nevoie de un singur cuplaj elastic care se gaseste pe partea drepta a scuterului (cum te uiti la scuter din spate inspre bord), care se desface usor daca dai jos cutia (portbagajul) de sub sa unde intra castile cu o cheie de 14. Tot in manual ai si procedura de schimbare a acelui cuplaj. In legatura cu folia de pe parbriz nu te pot ajuta ca nu am cunostintele necesare. Iti recomand sa folosesti ulei full sintetic la motor ca iti pasteaza calitatile mai mult timp si merge mai bine motorul - il poti tine in motor chiar si 3500 km (iti spun asta din proprie experienta). Sa ne vedem cu bine la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Ok . stiu unde este piesa cu probleme , am luat legatura cu mexykanu se rezolva . Multumesc de info . Mai astept un sfat pt parbriz cum scap de lipiciul de pe el ca am fost la cei care polisheaza dar vor bani multi si munca putina . In cazul asta cumpar altul bun . Cu acel cuplaj am intrebat daca sunt 2 pt ca la un magazin - service moto m-i sa spus ca sunt 2 piese stanga dreapta si de asta eram nelamurit , dar se pare ca si aia alti mesteri buni si sa lasi motoreta pe mana lor . Oricum toata iarna am timp de ea . O zi buna » Post actualizat in 27 Nov 2015 10:53stefy_viteza@yahoo.com daca i-mi trimiti si manualul de service al ei raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Noiembrie 27, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2015 Salut! Ti-am trimis pe e-mail toate manualele pe care le aveam. Iti recomand sa incerci tu sa rezolvi problemele tehnice cu ajutorul manualelor pentru ca e posibil sa dai peste niste nepriceputi de "mecanici" daca apelezi la ei. Totusi, schimbul de ulei din furca ar trebui sa fie facut de cineva care a mai facut acest lucru cred eu (nu iti recomand sa-l faci singur ci mai degraba desfa tu jambele de pe motor si mergi cu ele la un service moto sa iti faca schimbul si apoi le poti monta tot tu - pentru un cost mai redus). Acum tu stii mai bine la ce te descurci si la ce nu. Ma bucur ca ti-am putut fi de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cergă Cristian Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Cat a fost piesa de la cadru-motor ? Eu am reusit sa o rezolv cu niste bucsi de dacie , le am dat pe cele vechi jos care jucau ca margeaua acolo si le am bagat pe cele de dacie la menghina. Sunt multumit de rezultat ca nu mi mai fuge de poponeata in curbe , singurul inconvenient ar fi ca vibreaza cam mult cand e pe cricul central... Gatul la carburator dupa vreo 3 cumparate , am modificat unul si nu mai are moarte. Am pus 3 poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Piesa cadru-motor costa 60e si nu se gaseste decat de la Yamaha . Acele vibratii le da din cauza cauciucului din bucsa , se pare ca este alta compozitie cel original . Vibratii pe cric dar la mers nu te deranjeaza ? Sau esti multumit ca nu mai fuge roata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cergă Cristian Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Nu simt nimic deranjant la mers ci doar o mega imbunatatire pe curbe. Inainte in curbe il opream si il luam de coarne ). Cand e pe roti, sta perfect fara vibratii aiurea , doar pe cricul central. Acum eu nu stiu diferenta fata de produsul original nou... dar in afara de vibrarea pe cricul central nu cred ca difera... Ai cumparat piesa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Da dar inca nu am montat . Luna viitoare il scot la plimbare » Post actualizat in 13 Feb 2016 09:20Tovarasi colegi va rog ajutati-ma cu un raspuns . Cat ulei se pune in furca fata . Tre sa schimb semeringuri si schimb ulei odata cu ele, de 10w e ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.