condamned18 Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Am si eu o dilema: ca incepator in enduro c mi-ati recomanda, 2t sau 4t? Si ce cilindree? Rog un admin sa stearga postul daca a mai fost discutia, eu nu am gasit inca. Editat Februarie 1, 2012 de condamned18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Depinde ce vrei sa faci mai exact...hard enduro, sau plimbari pe dealuri, da-ne detalii, ce inaltime, greutate. Daca vrei un enduro pentru o iesire pe deal, pe camp, un 4t ar fi super, daca vrei hard, 2t...mai multe afli de la cei din bransa. Pentru plimbari pe dealuri ar fi, ca incepator nu ma incumet la altceva. Inaltime 1.85, 80 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Am si eu o dilema: ca incepator in enduro c mi-ati recomanda, 2t sau 4t? Si ce cilindree? Rog un admin sa stearga postul daca a mai fost discutia, eu nu am gasit inca. aici:http: /index.php?/topic/673058-vreau-sa-schimb-mobra/ sau aici: /index.php?/topic/639341-trecere-si-spre-enduro/ si mai sunt si altele Editat Februarie 1, 2012 de vAli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) aici:http: /index.php?/topic/673058-vreau-sa-schimb-mobra/ sau aici: /index.php?/topic/639341-trecere-si-spre-enduro/ si mai sunt si altele Multumesc Vali. Acuma daca tot l-am inceput..ar fi Yamaha wr250 f o optiune buna? Editat Februarie 1, 2012 de condamned18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Multumesc Vali. Acuma daca tot l-am inceput..ar fi Yamaha wr250 f o optiune buna? foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 foarte buna Merci de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Parerea mea e ca un |KTM exc 450 ar fi fara gresala nu doar ptr dealuri ci si ptr competitii la hoby. Are tot ceea ce ai nevoie ca sa urci si sa cobori, sa treci peste obstacole si sa nu obosesti aiurea. yz 250 e de motocros profi iar wr 250 e tot o moto turata care iti va muri in panta sau va trebui sa te inveti cu ambreajul si mersul in panta pe o roata... exc 450 ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Parerea mea este sa iti iei un 250 in patru timpi deoarece gazul este mai controlabil fata de un 450 si iti va ierta multe din greseli. Fiind nevoit sa utilizezi mai des ambreiajul ca la un 450 cred ca e in avantajul tau deoarece iti dezvolta tehnica in enduro. Pe marea majoritate a traseelor din enduro nu puterea motorului este esentiala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 Parerea mea este sa iti iei un 250 in patru timpi deoarece gazul este mai controlabil fata de un 450 si iti va ierta multe din greseli. Fiind nevoit sa utilizezi mai des ambreiajul ca la un 450 cred ca e in avantajul tau deoarece iti dezvolta tehnica in enduro. Pe marea majoritate a traseelor din enduro nu puterea motorului este esentiala ... Tot am dat peste mentiunea asta, ca trebuie sa folosesti mult ambreiajul la urcari. Cum vine asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 intocmai cum faci la 600 rr (oare??? ) ca sa pleci de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Pai in caz ca simti ca motorul scade bine in ture si n-are putere,tragi ambreiajul,si il lasi incet incat sa iei cat mai mare demaraj sau sa poata continua sa urce,altfel ar "muri"(un fel de pornire de pe loc dar din mers)...ajutand motorul sa il ti in plaja lui de turatii si nu subturat unde n-are putere.Stiu ca e cam sec spus,dar in traducere libera cam asa suna.Sau evident sa schimbi intr-o viteza inferioara,insa de cele mai multe ori o panta se urca in treapta a 2-a. Tot am dat peste mentiunea asta, ca trebuie sa folosesti mult ambreiajul la urcari. Cum vine asta? Editat Februarie 2, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Pai in caz ca simti ca motorul scade bine in ture si n-are putere,tragi ambreiajul,si il lasi incet incat sa iei cat mai mare demaraj(un fel de pornire de pe loc dar din mers)...ajutand motorul sa il ti in plaja lui de turatii si nu subturat unde n-are putere.E cam sec spus,dar in traducere libera la asta se refera.Sau evident sa schimbi intr-o viteza inferioara,insa de cele mai multe ori o panta se urca in treapta a 2-a. Multumesc..Asta imi imaginam si eu, dar nu eram sigur ca e indicat sa o duci din ambreiaj in timpul urcarii. Editat Februarie 2, 2012 de condamned18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu e indicat deloc,insa in cazul in care simti ca motorul scade in putere(nu neaparat in ture) si nu ai fi sigur ca urci fara ammbreiaj,atunci il folosesti.Oricum un 4t o sa aiba nevoie de mai putin "ambreiaj" fata de un 2t care are nevoie de turatii mult mai mari pentru cuplu & putere , asa ca nu iti fa griji,important este sa simti motorul dar asta o sa inveti tu in timp.Cum au zis si colegii mai sus,un 250 in 4 timpi pentru inceput e foarte ok,dupa care poti trece la 400-450 sau daca vrei hell on earth atunci iei 2t de 200-250 care e echivalent la 400-450 in 4t. Multumesc..Asta imi imaginam si eu, dar nu eram sigur ca e indicat sa o duci din ambreiaj in timpul urcarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 Nu e indicat deloc,insa in cazul in care simti ca motorul scade in putere(nu neaparat in ture) si nu ai fi sigur ca urci fara ammbreiaj,atunci il folosesti.Oricum un 4t o sa aiba nevoie de mai putin "ambreiaj" fata de un 2t care are nevoie de turatii mult mai mari pentru cuplu & putere , asa ca nu iti fa griji,important este sa simti motorul dar asta o sa inveti tu in timp.Cum au zis si colegii mai sus,un 250 in 4 timpi pentru inceput e foarte ok,dupa care poti trece la 400-450 sau daca vrei hell on earth atunci iei 2t de 200-250 care e echivalent la 400-450 in 4t. Foarte buna explicatia. Multumesc pentru rapunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Uita-te pe youtube la " hill climb " sau la iesiri din off-road , asta asa ca sa ai un pic de background pentru sezon , o sa iti dai seama de niste chestii interesante. Foarte buna explicatia. Multumesc pentru rapunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Nu e indicat deloc,insa in cazul in care simti ca motorul scade in putere(nu neaparat in ture) si cam cum vine asta ? :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Parerea mea e ca un |KTM exc 450 ar fi fara gresala nu doar ptr dealuri ci si ptr competitii la hoby. Are tot ceea ce ai nevoie ca sa urci si sa cobori, sa treci peste obstacole si sa nu obosesti aiurea. yz 250 e de motocros profi iar wr 250 e tot o moto turata care iti va muri in panta sau va trebui sa te inveti cu ambreajul si mersul in panta pe o roata... exc 450 ktm Am inceput cu 400, am continuat cu 450 mai puternica si cand mi-am luat 250 4t am inceput sa invat sa merg pe motor. Puterea e buna dar te duce pe unde pe unde vrea motorul nu pe unde vrei tu(e vorba de incepatori). Sincer nu duc dorul puterii. Cred ca pt urmatoare motocicleta cand i-o veni timpul,o sa ma uit cu siguranta dupa kg nu dupa cai putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am inceput cu 400, am continuat cu 450 mai puternica si cand mi-am luat 250 4t am inceput sa invat sa merg pe motor. Puterea e buna dar te duce pe unde pe unde vrea motorul nu pe unde vrei tu(e vorba de incepatori). Sincer nu duc dorul puterii. Cred ca pt urmatoare motocicleta cand i-o veni timpul,o sa ma uit cu siguranta dupa kg nu dupa cai putere. idem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.