Sari la conținut

Enduro beginer.


condamned18
 Share

Postări Recomandate

Depinde ce vrei sa faci mai exact...hard enduro, sau plimbari pe dealuri, da-ne detalii, ce inaltime, greutate. Daca vrei un enduro pentru o iesire pe deal, pe camp, un 4t ar fi super, daca vrei hard, 2t...mai multe afli de la cei din bransa. :cheers:

Pentru plimbari pe dealuri ar fi, ca incepator nu ma incumet la altceva. Inaltime 1.85, 80 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o dilema: ca incepator in enduro c mi-ati recomanda, 2t sau 4t? Si ce cilindree?

Rog un admin sa stearga postul daca a mai fost discutia, eu nu am gasit inca.

 

aici:http: /index.php?/topic/673058-vreau-sa-schimb-mobra/

sau aici: /index.php?/topic/639341-trecere-si-spre-enduro/

 

si mai sunt si altele ;)

Editat de vAli.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici:http: /index.php?/topic/673058-vreau-sa-schimb-mobra/

sau aici: /index.php?/topic/639341-trecere-si-spre-enduro/

 

si mai sunt si altele ;)

Multumesc Vali.

Acuma daca tot l-am inceput..ar fi Yamaha wr250 f o optiune buna?

Editat de condamned18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca un |KTM exc 450 ar fi fara gresala nu doar ptr dealuri ci si ptr competitii la hoby. Are tot ceea ce ai nevoie ca sa urci si sa cobori, sa treci peste obstacole si sa nu obosesti aiurea.

 

yz 250 e de motocros profi iar wr 250 e tot o moto turata care iti va muri in panta sau va trebui sa te inveti cu ambreajul si mersul in panta pe o roata...

 

exc 450 ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa iti iei un 250 in patru timpi deoarece gazul este mai controlabil fata de un 450 si iti va ierta multe din greseli. Fiind nevoit sa utilizezi mai des ambreiajul ca la un 450 cred ca e in avantajul tau deoarece iti dezvolta tehnica in enduro. Pe marea majoritate a traseelor din enduro nu puterea motorului este esentiala ...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa iti iei un 250 in patru timpi deoarece gazul este mai controlabil fata de un 450 si iti va ierta multe din greseli. Fiind nevoit sa utilizezi mai des ambreiajul ca la un 450 cred ca e in avantajul tau deoarece iti dezvolta tehnica in enduro. Pe marea majoritate a traseelor din enduro nu puterea motorului este esentiala ...:)

Tot am dat peste mentiunea asta, ca trebuie sa folosesti mult ambreiajul la urcari. Cum vine asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in caz ca simti ca motorul scade bine in ture si n-are putere,tragi ambreiajul,si il lasi incet incat sa iei cat mai mare demaraj sau sa poata continua sa urce,altfel ar "muri"(un fel de pornire de pe loc dar din mers)...ajutand motorul sa il ti in plaja lui de turatii si nu subturat unde n-are putere.Stiu ca e cam sec spus,dar in traducere libera cam asa suna.Sau evident sa schimbi intr-o viteza inferioara,insa de cele mai multe ori o panta se urca in treapta a 2-a. :drink:

 

 

Tot am dat peste mentiunea asta, ca trebuie sa folosesti mult ambreiajul la urcari. Cum vine asta?

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in caz ca simti ca motorul scade bine in ture si n-are putere,tragi ambreiajul,si il lasi incet incat sa iei cat mai mare demaraj(un fel de pornire de pe loc dar din mers)...ajutand motorul sa il ti in plaja lui de turatii si nu subturat unde n-are putere.E cam sec spus,dar in traducere libera la asta se refera.Sau evident sa schimbi intr-o viteza inferioara,insa de cele mai multe ori o panta se urca in treapta a 2-a. :drink:

Multumesc..Asta imi imaginam si eu, dar nu eram sigur ca e indicat sa o duci din ambreiaj in timpul urcarii.

Editat de condamned18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e indicat deloc,insa in cazul in care simti ca motorul scade in putere(nu neaparat in ture) si nu ai fi sigur ca urci fara ammbreiaj,atunci il folosesti.Oricum un 4t o sa aiba nevoie de mai putin "ambreiaj" fata de un 2t care are nevoie de turatii mult mai mari pentru cuplu & putere , asa ca nu iti fa griji,important este sa simti motorul dar asta o sa inveti tu in timp.Cum au zis si colegii mai sus,un 250 in 4 timpi pentru inceput e foarte ok,dupa care poti trece la 400-450 sau daca vrei hell on earth atunci iei 2t de 200-250 care e echivalent la 400-450 in 4t.

 

 

Multumesc..Asta imi imaginam si eu, dar nu eram sigur ca e indicat sa o duci din ambreiaj in timpul urcarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e indicat deloc,insa in cazul in care simti ca motorul scade in putere(nu neaparat in ture) si nu ai fi sigur ca urci fara ammbreiaj,atunci il folosesti.Oricum un 4t o sa aiba nevoie de mai putin "ambreiaj" fata de un 2t care are nevoie de turatii mult mai mari pentru cuplu & putere , asa ca nu iti fa griji,important este sa simti motorul dar asta o sa inveti tu in timp.Cum au zis si colegii mai sus,un 250 in 4 timpi pentru inceput e foarte ok,dupa care poti trece la 400-450 sau daca vrei hell on earth atunci iei 2t de 200-250 care e echivalent la 400-450 in 4t.

Foarte buna explicatia. Multumesc pentru rapunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te pe youtube la " hill climb " sau la iesiri din off-road , asta asa ca sa ai un pic de background pentru sezon , o sa iti dai seama de niste chestii interesante.

 

Foarte buna explicatia. Multumesc pentru rapunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca un |KTM exc 450 ar fi fara gresala nu doar ptr dealuri ci si ptr competitii la hoby. Are tot ceea ce ai nevoie ca sa urci si sa cobori, sa treci peste obstacole si sa nu obosesti aiurea.

 

yz 250 e de motocros profi iar wr 250 e tot o moto turata care iti va muri in panta sau va trebui sa te inveti cu ambreajul si mersul in panta pe o roata...

 

exc 450 ktm

 

Am inceput cu 400, am continuat cu 450 mai puternica si cand mi-am luat 250 4t am inceput sa invat sa merg pe motor. Puterea e buna dar te duce pe unde pe unde vrea motorul nu pe unde vrei tu(e vorba de incepatori). Sincer nu duc dorul puterii. Cred ca pt urmatoare motocicleta cand i-o veni timpul,o sa ma uit cu siguranta dupa kg nu dupa cai putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput cu 400, am continuat cu 450 mai puternica si cand mi-am luat 250 4t am inceput sa invat sa merg pe motor. Puterea e buna dar te duce pe unde pe unde vrea motorul nu pe unde vrei tu(e vorba de incepatori). Sincer nu duc dorul puterii. Cred ca pt urmatoare motocicleta cand i-o veni timpul,o sa ma uit cu siguranta dupa kg nu dupa cai putere.

 

idem :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...