Sari la conținut

R1 '02 vs 954 vs k4


cashu21
 Share

Postări Recomandate

Salut, in primavara vreau sa trec la miar si cam astea 3 sunt optiunile cu plusuri si minusuri pe fiecare model. stiu ca:

-954 sta cel mai bine dintre toate pe curbe, franeaza foarte bine, este comoda la mers mai lung, am mers odata cu ea prin oras vreo 10 km si mi-a placut

-R1 cred ca e cea mai puternica dintre toate, n-am mers cu ea, deci nu stiu nimic de franat, curbe, etc. Cel mai mare avanataj este ca, daca aleg r1, e aceasta motocilceta /index.php?/topic/672766-de-vanzare-yamaha-r1-2002/ , a unui prieten, f bine ingrijita, plus ca se angajeaza sa-mi faca rost de carene de cursa(ma gandesc ca si alea sunt 3-400 de euro). plus ca o cunosc, am vazut cum merge cu ea, deci e ok

-k4 nu stiu nimic despre ea, n-am mers, dar mi se pare ce-a mai sexy dintre toate

 

 

deci, dati si voi un sfat, o parere,

 

aa, am avut un r6 inainte cu care m-am inteles f bine. Nu sunt pui de rossi, dar cat de cat pot frana violent, sunt aproape cu genunchiul la pamant, stiu sa stau pe mobra in curba.

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

parerea mea ----

 

 

am avut r1 2003 care e aceeasi treaba au acelasi motor ca si cel din 99 doar ca e pe injectie deci ai cica 10 cai in plus , consuma mult si le cam pushca cutie dar intradevar is sexi .... are inca exploziile de care se stie bine care m`au pacalit de 2 ori si era sa o mushc

 

 

cbr 954 - iar m`ai prins ca am un 929 care e cam 90% aceeasi treaba cu 954 doar ca are alt desiign dar nu pot sa iti dau detalii inca despre ea exacte ca o am de doar o luna si am facut 20 km cu ea ... in aia 20 km am vazut ca e foarte liniara , cuplu mare de jos ce yamaha nu iti ofera acum .... nu e asa de nebuna ca un suzuki sau yamaha dar parerea mea ca is fiabile si reusine in plus faza cu franele .... are cam cele mai mari discuri de la modelele honda , nici 1000rr nu are asa discuri mari

 

 

suzuki k4 - deja se incadreaza in alta clasa de motoare alti ani ... au deja sistem de telescoape mai evoluat cu pompe frane radiale si prinderi diferite la etriere iar din cate am vazut e cam foarte stabila si controlabila , sunt destul de nervoase

 

 

 

dintre cele 3 fiind fan Honda as alege clar 954 dar daca e vb de performante cred c aas merge pe K4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 nu e 1000

comparatia o poti face numai pe strada 954 vs r1

gixxeru k4-k5 de 1000 este alta mancare de peste

 

954 nu e 929

cine a luat de la mine 954 poate spune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gixxeru k4-k5 de 1000 este alta mancare de peste

K4 si K5 de 1000 sunt modele diferite. Intr-adevar, K5/6 este alta mancare de peste.

 

M-am dat cu toate cele trei mobre. Ce-i drept, cu R1 mai putin.

Ce am simtit eu, deci parere pur personala:

 

954 - e o adevarata bijuterie. Foarte placuta pe curbe. Cu cauciucuri adecvate nu-ti vine sa te mai dai jos de pe ea. Confortabila la mers lung. Puterea ti-o livreaza intr-un mod frumos. Comparativ cu celelalte modele, se simte diferenta de putere.

K4 1000 = forta bruta. Mi-a intins mainile bine de tot. In schimb, vorba posesorului, e "ca un topor". Comparativ cu 954, puneam mai multa forta cand era de-o culcat pe-o parte. Dar cand ieseam din viraj... :rolleyes: Diferenta la franare n-am vazut intre ea si 954. Ce-i drept, avea radiala Brembo care face toti banii.

R1 '02 - M-am dat mai putin cu ea, nu pot sa vorbesc foarte mult. Mi s-a parut inalta, la fel de "greu" de culcat pe curbe, comparativ cu 954. Puterea nu m-a surprins, la fel cum a facut-o K4, dar mi-a dat un sentiment de siguranta la viteze mari. La 200+ aveam impresia ca merg cu 150. Intr-adevar, e sexy, dar aici depinde de gusturile fiecaruia.

 

S-ar putea ca aceste concluzii sa fie afectate si de setarile pe care si le-au facut prietenii mei pentru ei. Fiecare-si "modeleaza" mobra dupa cum ii place lui. Eu m-am dat asa cu ele.

 

In concluzie, daca mobrele ar fi la fel de bine intretinute si dupa feedback-ul pe care l-am avut eu mergand pe ele, as alege 954 fara ezitare.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k4-1000,k4-k5-600-750(am avut),YAMAHA (R1 2002-o vaca de motocicleta) toate astea sunt greu de culcat pe CURBE ,mi-au mancat zilele mai ales R1 cu care nu am putut lua o curba pe Fagaras calumea mai mult drept mergeam...,in comparatie cu R1-2006 care pe cuvantul meu ca am mers o singura data cu ea si mult mai bine decat cu propria motocicleta pe care mergeam de 2 ani,am ramas placut surprins de ciclistica.Am avut posibilitatea de a merge pe un 954 dar am refuzat pt ca fusese imediat dupa ce am dat 929`le care era foarte usor de manevrat si ma gandeam ca un + de putere nu ma incanta.

Parerea mea :

1.954

2.k4

.

.

.

.

.

.r1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" 954 nu e 929........cine a luat de la mine 954 poate spune"

pai spun : parerea mea ca sunt diferente destul de maricele. nu am apucat sa merg mult cu 954 dar din primii 20 km este altfel...mai mica ...mai usoara...mai agila...akum poate ma insel. Este bine ca vad numa de bine de 954 :D beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar k4 este "BOMBA" imi place cum arata dar...din cauza basculei spate care este tot o bara rectangulara chiar si in 2004 ma face sa nu o vad la fel de "SEXY" ca 954. Akum depinde si cati bani ai pentru ca este diferenta de pret.

Editat de lexysexy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ca bani dispun de 3000, si nu stiu ce 954 gasesc in mintile lui, plus un amortizor de ghidon, plus o evacuare sport, plus scarite sport....urca pretul...cel putin pe r1 le am pe toate acestea si stiu ca motorul e in mintile lui....

 

sau, e mai ok un k4 chel decat un r1 cu ceva pe el?

Editat de cashu21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da; dupa toate sfaturile, nu stiu de ce te mai gandesti la r1.

Man, eu am avut modelul acesta acum 5 ani si l-am dat deoarece mi se parea uzat moral, pretul mi se pare foarte mare.

ps: uita-l!

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ca bani dispun de 3000, si nu stiu ce 954 gasesc in mintile lui, plus un amortizor de ghidon, plus o evacuare sport, plus scarite sport....urca pretul...cel putin pe r1 le am pe toate acestea si stiu ca motorul e in mintile lui....

 

sau, e mai ok un k4 chel decat un r1 cu ceva pe el?

 

R1 2002 e carburatie daca nu gresesc,deci k4 fiind pe injectie pare alegera mai buna,pe langa putere in plus,look,amortizor de ghidon din fabrica(nu e cine stie ce,dar oricum e mai bun decat deloc) faptul ce e mai tanara cu 2 ani fata de r1 2002...

 

depinde si ce vrei sa faci cu mobra,pt strada as alege 954...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti iei k4 sa nu o dai pe-o roata...sa nu ai surprize cu cadrul la suduri la aterizare.

doar un gand...

r1 cred ca e deja cam obosita la anii aia...

cu durere si eu trebuie sa recomand 954, ie buna ce sa mai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti iei k4 sa nu o dai pe-o roata...sa nu ai surprize cu cadrul la suduri la aterizare.

doar un gand...

r1 cred ca e deja cam obosita la anii aia...

cu durere si eu trebuie sa recomand 954, ie buna ce sa mai...

 

brembo,ala cu probleme e k5-k6 din cate stiu eu nu k4

uita de r1 modelul ala , e vai de capu`lui si de k4 pt ca nu te incadrezi in plaja de bani

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ca bani dispun de 3000, si nu stiu ce 954 gasesc in mintile lui, plus un amortizor de ghidon, plus o evacuare sport, plus scarite sport....urca pretul...cel putin pe r1 le am pe toate acestea si stiu ca motorul e in mintile lui....

 

sau, e mai ok un k4 chel decat un r1 cu ceva pe el?

Am eu 954....2003 cu 30.000 km amortizor ghidon,frane schimbate...nitro-x fuel comander...nu il dau...doar ma laud.

Dar in alta ordine de idei...motor folosit mai bine il iei de la cunoscuti mia bine de la prieten.....nu conteaza ce ii sau depinde ce vrei sa faci cu el.....daca tu stii ca r1 este in stare bune si tovarasul tau a avut grija de el.....ce mia astepti? adevarat este ca pretul este putin mare pt un 2002 dar poate va intelegeti voi....daca l-as da pe al meu la un 2800 ma gandeam eu......cine stie poate poate...

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei te pun in legatura cu un amic ce are un 954 la vanzare dar nu a pus-o pe net pt ca nu il incurca banii si nici nu dispara sa o dea. e genu care nu fuge sa vanda doar ca sa scape de ea. el e sofer pe aubuz si nu iese cu ea mai deloc. o are de acu 2 ani luata si nu cred ca are 3000Km cu ea in timpul asta, in rest arata supeeeer. ca pret.....te incadrezi cu banii si iti mai ramane sa iti mai pui si ceva pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe toate 3 si iti pot spune cateva lucruri R1 putere mai mare ca 954, mai greu pe curbe, mai putina fiabilitate, 80% sanse sa patesti ceva la cutie, frane mai slabe ca la 954

954 ok pe curbe, putere medie, fiabilitate buna, frane ok

K4 e bomba daca le compari cu astea 2 - putere peste R1 2002 net, diferenta cam ca intre un 750 si 1000 ale acealuias producator, acelasi an .Frane super, fiabilitate foarte buna, nu are pb la cadru, pb la cadru apar la k5-k6, un pic greuta pe curbe.

Dintre astea 3 recomand clar k4 daca este intr-o stare buna. e diferenta de la cer la pamant

Editat de upi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 clar...STAU-DE-6 stie de ce......eu i-am zis tot ce a scris acolo:)

:makeout:

 

 

R1 2002 e carburatie daca nu gresesc,deci k4 fiind pe injectie pare alegera mai buna,

Gresesti. 2002 e pe injectie.

 

 

Un +1 si de la Cesar, tot pt 954. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 pe sosea e de vis. Acceleratie liniara, usor de culcat in curbe, foarte stabila, confortabila la drumuri de pana in 500 km, frane foarte bune, motor al naibii de fiabil, dar in primul rand e cea mai frumoasa din toate. M-am dat pe toate cele 3 enumerate si aveam exact aceiasi dilema ca si tine, dar mi-am luat 954 fara sa o probez macar, fara sa fac un km pe ea, dar iti pot spune acum ca am facut alegerea perfecta, pentru mine. Acum, la un an dupa ce am vandut-o, imi vine sa o cumpar din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de un 954 Alb/albastru cu amortizor si akrapovic?

daa ma intrebasei pe mine, nu e ea. adica nu o tin minte cu albastru. ci doar cu alb. cat de evacuare nu stiu ce avea pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...