Sari la conținut

Dnepr Solo MT19 come back


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

opaa, a 2-a propunere indecenta. Pacat ca eu sunt promis.

Uite sa-l iei in atas, tine de cald la intrunire nu mai iei sac si izopren.

Gata, ii spun, multumesc :peace:

post-4291-0-86716300-1333970428_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko vezi ca de la 100 km/h constant in sus se pierd esapamentele pe drum...media e de 15km parcursi pe esapament! :cheers: :moto:

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

multumesc, merge la drum, benzina sa fie

 

update.

o plimbare

 

aveam un zgomot repetitiv la grupul spate, am crezut ca a sarit un zeger de la crucea cardanica. La demontare am observat boltul de sigurantare cu piulita si splint ca se misca liber acolo unde ar fi trebuit sa existe strangere. Cred ca e o problema tipica.

Am schibmat si cupla cardanica cu una noua. Partea metalica arata f bine si vopsita in lovitura de ciocan, partea de cauciuc insa este de foarte proasta calitate. Sunt curios daca ma tine 1000 km. Cred ca fac comanda de cuple de la Ural Moto.

post-4291-0-43454200-1335863934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Am schibmat si cupla cardanica cu una noua. Partea metalica arata f bine si vopsita in lovitura de ciocan, partea de cauciuc insa este de foarte proasta calitate. Sunt curios daca ma tine 1000 km. Cred ca fac comanda de cuple de la Ural Moto.

pai nu pot sa ma laud cu 1000 km de cand am scris mai sus, cel mult jumate. :grinbandit:

post-4291-0-15145800-1339097565_thumb.jpg

Insa am avut una de schimb mai de soi, bольшое спасибо товарищу Матев!

 

@kroko, nu stiu daca vin cu asta sau cu Uralul cu atas. Treaba e simpla, se taie brida de pe pantalonii de far si se prind la inaltimea care trebui. Si urechi in spate jos la baza amortizorului. Daca vrei o sa-i fac o poza close-up maine.

 

UPDATE:

Intrunirea de la Focsani a dezvaluit o problema, destul de des intalnita la Niprele cu grup 1WD:

Slabirea prezoanelor din grup, distrugerea filetelor pas marunt, rotirea grupului cu bascula amprentand capacul fenomen ce duce incet si sigur la ruperea "aripioarelor".

 

Incingand bine cu lampa de gaz am batut la loc aripioarele indoite cat sa nu mai joace capacul pe bascula.

Am aruncat cat colo prezoanele pas metric - pas marunt si achizitionat dupa ceva cautari 4 suruburi M10x40 cap zenc cu imbus haxagonal grupa 10,9.

Cu un burghiu cu unghiul foarte apropiat (vizual) de unghiul generatoarei capului zenc am facut sanfrene pe interiorul capacului ca sa ingrop suruburile zenc.

Am strans temeinic suruburile punand electrolit pe filet. Dupa 3 ore electrolitul lucrase blocand otelul in aluminiu. Am pus totul la loc si sper sa nu mai am probleme niciodata cu slabirea grupului pe bascula.post-4291-0-56493600-1340822922_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Se pare ca primul Nipru dedicat Solo nu este nicidecum tarziul 8.157 ci rarul MT9 Solo avand cutie de viteze fara marsarier. Acest model era laudat ca ar atinge 155km/h cu raport de grup 3.89:1.

post-4291-0-55136600-1353319703_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma incapatanez sa zic ca nu e de la joc. Joc este mai bine sa aiba, altfel o toaca foarte rapid - cazul cuplei de la Nipro-BMW- pana sa pun alta si inelele elastice unde trebuie. Pur si simplu materialul a fost subacceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma incapatanez sa zic ca nu e de la joc. Joc este mai bine sa aiba, altfel o toaca foarte rapid - cazul cuplei de la Nipro-BMW- pana sa pun alta si inelele elastice unde trebuie. Pur si simplu materialul a fost subacceptabil.

 

Sigur nu e de la joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e inlocuita de cand am pus poza aia pe 27 iunie, trebuie sa duduie Niprele ca nu ma ia somnul noaptea. Jocul l-am mai redus, are mai putin de 1 cm spatiu axial. Eh noua cupla de la domnul drobu este cu totul altceva, chiar zici ca e cauciuc, nicio deformare permanenta darmite material rupt.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e inlocuita de cand am pus poza aia pe 27 iunie, trebuie sa duduie Niprele ca nu ma ia somnul noaptea. Jocul l-am mai redus, are mai putin de 1 cm spatiu axial. Eh noua cupla de la domnul drobu este cu totul altceva, chiar zici ca e cauciuc, nicio deformare permanenta darmite material rupt.

...nu are voie joc axial deloc! In pozitia in care sta bascula , si in care o si montezi , cardanul nu este aliniat cu iesirea din cutie ...se aliniaza doar cu doi grasuci urcati pe motor, si atunci apare joc.Deci la montare asa alegi /faci crestaturile pe nuturi , incat sa impingi sanatos ansamblu transmisiei ca sa poti introduce prezoanele in bascula..

La M , stii, cardanul nu are atatea grade de slobozenie, este reglabil doar la un capat , si cursa la amortizoarele spate e foarte mica comparabil cu nipru, si implicit cardanul aproape aliniat cu arborele din cutie)...de aia cuplele de M sunt 'fara moarte' , din alea 'vechi si bune'...

Numa la Mosu' Berchez am vazut minunea schimbarii cuplei in 5 minute , fara sa dea jos transmisia...totul era era liber si legat cu putina sarmica ...cardanul liber la ambele capete (sa nu stranga) si joc de 2 cm sa-l poata extrage din mers....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mbun am verificat si manualul de reparatie de MT9/MT10 care zice ca trebuie sa existe un joc axial intre 3 si 6mm.

Daca o infigi de tot o umfli (in cazul cel mai nefavorabil e prost sudat inelul si atunci plezneste) si da materialul pe dinafara, mai si tzopai pe sosea pe gropi, si nu e ca la M sa aiba farfurii fata spate, fisureaza si nu mai duce mult.

Probabil nici oloiul de cutie pe cupla nu ii face bine, acum la a mea am pus semering nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...