Aleko Postat Aprilie 9, 2012 Autor Share Postat Aprilie 9, 2012 da bosulica o sa o trag in poze, te pup pe chipiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Pupa-ma, ca asa o alint mai nou. Si da-i mail ucrainianului ca i-ai facut plata, sa iti trimita piesele. Editat Aprilie 9, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 9, 2012 Autor Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) opaa, a 2-a propunere indecenta. Pacat ca eu sunt promis. Uite sa-l iei in atas, tine de cald la intrunire nu mai iei sac si izopren. Gata, ii spun, multumesc Editat Aprilie 9, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Aleko vezi ca de la 100 km/h constant in sus se pierd esapamentele pe drum...media e de 15km parcursi pe esapament! Editat Aprilie 9, 2012 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 poze ii gata de drum alecule?frumoasa a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 multumesc, merge la drum, benzina sa fie update. o plimbare aveam un zgomot repetitiv la grupul spate, am crezut ca a sarit un zeger de la crucea cardanica. La demontare am observat boltul de sigurantare cu piulita si splint ca se misca liber acolo unde ar fi trebuit sa existe strangere. Cred ca e o problema tipica. Am schibmat si cupla cardanica cu una noua. Partea metalica arata f bine si vopsita in lovitura de ciocan, partea de cauciuc insa este de foarte proasta calitate. Sunt curios daca ma tine 1000 km. Cred ca fac comanda de cuple de la Ural Moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 7, 2012 Autor Share Postat Iunie 7, 2012 http://transversealchemy.blogspot.ro/2012/06/pera-baity-dnepr-model-8157-solo.html si un grup de poze stranse de peste tot cu modelul 8.157 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) http://transversealc...-8157-solo.html si un grup de poze stranse de peste tot cu modelul 8.157 Vii cu ea la Focsani? Ma intereseaza prinderea la aripa fata.Vreau si eu la Ural. Editat Iunie 7, 2012 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Am schibmat si cupla cardanica cu una noua. Partea metalica arata f bine si vopsita in lovitura de ciocan, partea de cauciuc insa este de foarte proasta calitate. Sunt curios daca ma tine 1000 km. Cred ca fac comanda de cuple de la Ural Moto. pai nu pot sa ma laud cu 1000 km de cand am scris mai sus, cel mult jumate. Insa am avut una de schimb mai de soi, bольшое спасибо товарищу Матев! @kroko, nu stiu daca vin cu asta sau cu Uralul cu atas. Treaba e simpla, se taie brida de pe pantalonii de far si se prind la inaltimea care trebui. Si urechi in spate jos la baza amortizorului. Daca vrei o sa-i fac o poza close-up maine. UPDATE: Intrunirea de la Focsani a dezvaluit o problema, destul de des intalnita la Niprele cu grup 1WD: Slabirea prezoanelor din grup, distrugerea filetelor pas marunt, rotirea grupului cu bascula amprentand capacul fenomen ce duce incet si sigur la ruperea "aripioarelor". Incingand bine cu lampa de gaz am batut la loc aripioarele indoite cat sa nu mai joace capacul pe bascula. Am aruncat cat colo prezoanele pas metric - pas marunt si achizitionat dupa ceva cautari 4 suruburi M10x40 cap zenc cu imbus haxagonal grupa 10,9. Cu un burghiu cu unghiul foarte apropiat (vizual) de unghiul generatoarei capului zenc am facut sanfrene pe interiorul capacului ca sa ingrop suruburile zenc. Am strans temeinic suruburile punand electrolit pe filet. Dupa 3 ore electrolitul lucrase blocand otelul in aluminiu. Am pus totul la loc si sper sa nu mai am probleme niciodata cu slabirea grupului pe bascula. Editat Iunie 27, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Io Am pus cu cap hexagonal,se pare ca nu atinge in coroana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 19, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2012 Se pare ca primul Nipru dedicat Solo nu este nicidecum tarziul 8.157 ci rarul MT9 Solo avand cutie de viteze fara marsarier. Acest model era laudat ca ar atinge 155km/h cu raport de grup 3.89:1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 pai nu pot sa ma laud cu 1000 km... ehe, jocul ala care "nu conteaza"... ti-am spus din prima clipa cand am vazut-o ca asta v-a urma... in schimb suruburile cu capul ingropat, este o treaba excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 19, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2012 Ma incapatanez sa zic ca nu e de la joc. Joc este mai bine sa aiba, altfel o toaca foarte rapid - cazul cuplei de la Nipro-BMW- pana sa pun alta si inelele elastice unde trebuie. Pur si simplu materialul a fost subacceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Ma incapatanez sa zic ca nu e de la joc. Joc este mai bine sa aiba, altfel o toaca foarte rapid - cazul cuplei de la Nipro-BMW- pana sa pun alta si inelele elastice unde trebuie. Pur si simplu materialul a fost subacceptabil. Sigur nu e de la joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Ma incapatanez sa zic ca nu e de la joc... Mai am o intrebare. Dupa ce o inlocuiesti, tot jocul ala mare o sa-l lasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 21, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) e inlocuita de cand am pus poza aia pe 27 iunie, trebuie sa duduie Niprele ca nu ma ia somnul noaptea. Jocul l-am mai redus, are mai putin de 1 cm spatiu axial. Eh noua cupla de la domnul drobu este cu totul altceva, chiar zici ca e cauciuc, nicio deformare permanenta darmite material rupt. Editat Noiembrie 21, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 e inlocuita de cand am pus poza aia pe 27 iunie, trebuie sa duduie Niprele ca nu ma ia somnul noaptea. Jocul l-am mai redus, are mai putin de 1 cm spatiu axial. Eh noua cupla de la domnul drobu este cu totul altceva, chiar zici ca e cauciuc, nicio deformare permanenta darmite material rupt. ...nu are voie joc axial deloc! In pozitia in care sta bascula , si in care o si montezi , cardanul nu este aliniat cu iesirea din cutie ...se aliniaza doar cu doi grasuci urcati pe motor, si atunci apare joc.Deci la montare asa alegi /faci crestaturile pe nuturi , incat sa impingi sanatos ansamblu transmisiei ca sa poti introduce prezoanele in bascula.. La M , stii, cardanul nu are atatea grade de slobozenie, este reglabil doar la un capat , si cursa la amortizoarele spate e foarte mica comparabil cu nipru, si implicit cardanul aproape aliniat cu arborele din cutie)...de aia cuplele de M sunt 'fara moarte' , din alea 'vechi si bune'... Numa la Mosu' Berchez am vazut minunea schimbarii cuplei in 5 minute , fara sa dea jos transmisia...totul era era liber si legat cu putina sarmica ...cardanul liber la ambele capete (sa nu stranga) si joc de 2 cm sa-l poata extrage din mers.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 ...Jocul l-am mai redus, are mai putin de 1 cm spatiu axial... Probabil va rezista mai mult! La urmatoarea anuleaza jocul si ve-i uita de cuple(elasticitatea ei este suficenta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 21, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2012 Mbun am verificat si manualul de reparatie de MT9/MT10 care zice ca trebuie sa existe un joc axial intre 3 si 6mm. Daca o infigi de tot o umfli (in cazul cel mai nefavorabil e prost sudat inelul si atunci plezneste) si da materialul pe dinafara, mai si tzopai pe sosea pe gropi, si nu e ca la M sa aiba farfurii fata spate, fisureaza si nu mai duce mult. Probabil nici oloiul de cutie pe cupla nu ii face bine, acum la a mea am pus semering nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.