George_Costin Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Problema se manifesta in felul urmator: Se da o Yamaha R1 din '99. Turometrul merge uneori corect indicand turatia bine iar alteori o ia razna stand in 11k sau alte valori iar atunci pare ca ar fura curent. Este clar o problema electrica probabil face un scurt. Unde ar trebui sa ma uit ? Ce imi recomandati? De unde ar fi problema, in ce locuri ar fi bine sa verific prima data? Multumiri! Editat Februarie 24, 2012 de George_Costin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Problema se manifesta in felul urmator: Se da o Yamaha R1 din '99. Turometrul merge uneori corect indicand turatia bine iar alteori o ia razna stand in 11k sau alte valori iar atunci pare ca ar fura curent. Este clar o problema electrica probabil face un scurt. Unde ar trebui sa ma uit ? Ce imi recomandati? De unde ar fi problema, in ce locuri ar fi bine sa verific prima data? Multumiri! de obicei cand turometru sta la o anumita turatie cu contactul pus iti indica codul unei erori. caut in manualul motocicletei, il gasesti in format electronic si o sa iti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 mie imi face la fel la FZR600R - asta cand am cumparat-o - am auzit cand miscam usor stanga dreapta de ea ca imi era cutia de la filtru de aer desfacuta de pe carburatoare asa ca am dat jos rezervoru si am constatat ca mufa de la pompa de benzina era deconectata - dupa reconectare turometru n-a mai sarit aiurea! Alt comportament ciudat in momentu cand trageam gazu la maxim statea cam 1 secunda, parca avea lag, se tura usor pana pe la o anumita turatie, iarasi scadea dupa care exploda in putere... dupa conectarea mufei acceleratia era liniara! Bafta si da-ne un raspuns! Cum zice colegu e un cod de eroare daca nu e mufa probabil e altceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 mie imi face la fel la FZR600R - asta cand am cumparat-o - am auzit cand miscam usor stanga dreapta de ea ca imi era cutia de la filtru de aer desfacuta de pe carburatoare asa ca am dat jos rezervoru si am constatat ca mufa de la pompa de benzina era deconectata - dupa reconectare turometru n-a mai sarit aiurea! Alt comportament ciudat in momentu cand trageam gazu la maxim statea cam 1 secunda, parca avea lag, se tura usor pana pe la o anumita turatie, iarasi scadea dupa care exploda in putere... dupa conectarea mufei acceleratia era liniara! Bafta si da-ne un raspuns! Cum zice colegu e un cod de eroare daca nu e mufa probabil e altceva! Mersi de raspuns. Maine facem o curatare a carburatoarelor si schimbare de bujii asa ca o sa ma ocazia impreuna cu posesorul sa analizam problema. Voi fi foarte atent le ce ai spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 mie imi face la fel la FZR600R - asta cand am cumparat-o - am auzit cand miscam usor stanga dreapta de ea ca imi era cutia de la filtru de aer desfacuta de pe carburatoare asa ca am dat jos rezervoru si am constatat ca mufa de la pompa de benzina era deconectata - dupa reconectare turometru n-a mai sarit aiurea! Alt comportament ciudat in momentu cand trageam gazu la maxim statea cam 1 secunda, parca avea lag, se tura usor pana pe la o anumita turatie, iarasi scadea dupa care exploda in putere... dupa conectarea mufei acceleratia era liniara! Bafta si da-ne un raspuns! Cum zice colegu e un cod de eroare daca nu e mufa probabil e altceva! genial... NOT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Daca acul turometrului se pozitioneaza pentru cateva scunde la turatia respectiva ai probleme cu: 3000 rpms: throttle position sensor 7000 rpms: exup 8000 rpms: fuel level indicator light In rest conexiuni ,oxidate,nestabile,conexiune cu masa. PS. Pentru fiecare ai in manual procedura de verificare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Februarie 25, 2012 Autor Share Postat Februarie 25, 2012 Daca acul turometrului se pozitioneaza pentru cateva scunde la turatia respectiva ai probleme cu: 3000 rpms: throttle position sensor 7000 rpms: exup 8000 rpms: fuel level indicator light In rest conexiuni ,oxidate,nestabile,conexiune cu masa. PS. Pentru fiecare ai in manual procedura de verificare. Bafta! Mersi mult tng pentru raspuns. Interesanta chestia cu pozitionarea la anumite turatii (dupa eroare) dar eu tin minte ca sta mai sus de 8000 rpm. Dar azi voi verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.