Sari la conținut

Problema furtune de la robinet/Vaacum Benzina. Aprilia rs 50.


joohn
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!. Fiind iarna m-am apucat de o reconditionare completa la noua motoreta achizitonata. Am desfacut-o in proportie de 80 % sters, degresat , uns,etansat si montat la loc. Aproape de final am intampinat o mica problema, cand sa conectez furtunele de la robinetu /pompa de vaccum de benzina de la rezervor am realizat ca nu stiu care unde vine. In sensul in care am 2 iesiri, una lateral si una in jos , si 2 furtune ( cel de benzina si cel de vaacum ) ambele intrand in carburator. Stiu care este furtunul de benzina si care este de vaaacum deoarece cel de benzina are filtrul pe el. Intrebarea mea este : Furtunu de benzina vine montat la iesirea din lateral a robinetului si cel de vaacum jos sau invers ?

 

Am atasat o poza cu pompa de vaacum pentru a va face o idee despre ce e vorba. multumeesc!!

 

 

 

 

Este vorba de o APRILIA RS 50!

 

 

post-67176-0-64502300-1330541330_thumb.jpg

Editat de joohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

In poza care ai atasato tu ,furtunu de benzina intra in partea de sus,si furtunu de vacuum in partea de jos .Stiu asta,ca si eu am patit chestia asta de multe ori la scuterele ce le-am avut inainte si pana m-am prins cum vine smecheria ,cred ca am probat vreo 4 robinete crackup.gif.Numai bine si sper ca te-am ajutatbeer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Genial. 2 Raspunsuri total contradictorii! exact ce speram sa nu se intample. maine o sa atasez o poza exact cu robinetul meu pentru a se lamuri toata treaba . Multumesc oricum pentru timpul acordat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Genial. 2 Raspunsuri total contradictorii! exact ce speram sa nu se intample. maine o sa atasez o poza exact cu robinetul meu pentru a se lamuri toata treaba . Multumesc oricum pentru timpul acordat!

 

Iti explic din experienta proprie,la robinetu din poza ce ai atasato,asa este,furtunu de benzina e sus si cel de vacuum e jos.Apropo ,ca sa te convingi singur,da sita jos de pe robinet si sufla ....o sa iti dai seama singur care e wink.gif .Respectthumb.gif

Editat de EduardS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Genial. 2 Raspunsuri total contradictorii! exact ce speram sa nu se intample. maine o sa atasez o poza exact cu robinetul meu pentru a se lamuri toata treaba . Multumesc oricum pentru timpul acordat!

 

le. eroare de logica :)

Editat de bec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata 

 

la asta nu m-am gandit. tocmai asta e si ideea unui forum. daca stiam nu mai intrebam. dar multumesc pentru raspuns.

 

@EduardS

 

vad maine ce si cum. mersi oricum de raspuns.

 

@Bec

 

Nu am inteles ce ai vrut sa zici. probabil ora .. destul de tarzie pentru mine.!

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza aia a ta, conducta de sus e pentru benzina, aia de jos e pentru vacuum. Peste aia de sus sta o membrana de cauciuc care e impinsa de un arc. In momentul in care faci vacuum la conducta de jos, vacuumul invinge forta arcului si curge benzina ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Bec

 

Nu am inteles ce ai vrut sa zici. probabil ora .. destul de tarzie pentru mine.!

 

 

 

 

 

 

am editat pentru ca spusesem o tampenie,

 

fa vacum cu gura pe furtunul mai subtire(stutul pozitionat in jos) ar trebui sa simti cum actioneaza robinetul, nu stiu cum sa-ti explic.

 

oricum nu se intimpla nici o mare nenorocire daca le pui invers, doar n-o sa mai porneasca motorul.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai de ce ,oricand beer.gif

avand treaba zilele trecute nu am avut timp sa ma mai ocup de robinet. aseara cand am apucat sa trec pe acolo , si in urma raspunsurilor voastre am o noua nelamurire. Nu sunt sigur care e furtunul de benzina si care este cel de vaacum , in sensul in care unul este negru si mai gros si altul transparent , mai subtire decat cel negru . cel subtire are pe el ceea ce cred eu ca este filtrul de benzina. insa mai mullti useri au afirmat ca cel de benzina ar trebui sa fie mai gros si cel de vaacum mai subtire . Toare raspunsuriile sunt binevenite. [ Cel mai frustrant este faptul ca la alte lucruri mai complicate m-am descurcat , asta mi-a pus capac. ]

Editat de joohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

avand treaba zilele trecute nu am avut timp sa ma mai ocup de robinet. aseara cand am apucat sa trec pe acolo , si in urma raspunsurilor voastre am o noua nelamurire. Nu sunt sigur care e furtunul de benzina si care este cel de vaacum , in sensul in care unul este negru si mai gros si altul transparent , mai subtire decat cel negru . cel subtire are pe el ceea ce cred eu ca este filtrul de benzina. insa mai mullti useri au afirmat ca cel de benzina ar trebui sa fie mai gros si cel de vaacum mai subtire . Toare raspunsuriile sunt binevenite. [ Cel mai frustrant este faptul ca la alte lucruri mai complicate m-am descurcat , asta mi-a pus capac. ]

 

Daca poti,fai te rog o poza la tot mecanismusi te indrum eu catre orice lucru la care nu ii stii raspunsu,apropo,daca vrei iti las si id-ul meu de messenger pentru mai multe detalii friday.gifNumai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...