chipiko Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Salutare tuturor, pun si eu o intrebare la care nu am stiut sa dau un raspuns. Yamaha R1 din 2000 la regimul de functionare in gol totul este OK,cand atinge 98-100°C porneste electroventilatorul si totul arata bine pe ceas, in sarcina se aprinde beculetul de la ulei si nu se stinge decat dupa ce opreste motorul si scoate cheia din contact. Daca opreste motorul doar din starter, nu are efect ramane aprins.Am inteles ca yamaha nu are senzor de ulei ci senzor de nivel, ulei este la nivel. Sa fie defect senzorul? Cu toate ca pare ciudat ca becul se stinge numai dupa ce este luat contactul total! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Asta e problema destul de des intalnita la 98-01, atata timp cat ai ulei destul in motoreta nu e nici o problema, la mine se aprindea la 2 minute dupa pornire, cand avea 40 50 grade, prima oara m-am speriat, am oprit verificat nivel totul bine, la 5 secunde a disparut(asta dupa vreo 4000de km de la schimb, unde am pus mult peste nivel din diferite motive), am cautat pe net si pe r1-forum sunt cateva topicuri in care e explicata problema concret , in functie de uleiul pe care il folosesti si vremea de afara senzorul ala o ia un pic razna.Sfatul meu verifica nivelul, pune cu 3-400ml mai mult ulei in ea si nu e nici o problema. Asta in cazul fericit, daca doamne fereste ai ceva la sistemul de racire, becul de ulei si temp apei va incepe sa licare daca e in pericol de supraincalzire, poate vreo defectiune la senzor, dar asta e mai putin probabil.Vezi ce si cum si dupa aia posteaza aici!Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 11, 2012 Autor Share Postat Martie 11, 2012 Asta e problema destul de des intalnita la 98-01, atata timp cat ai ulei destul in motoreta nu e nici o problema, la mine se aprindea la 2 minute dupa pornire, cand avea 40 50 grade, prima oara m-am speriat, am oprit verificat nivel totul bine, la 5 secunde a disparut(asta dupa vreo 4000de km de la schimb, unde am pus mult peste nivel din diferite motive), am cautat pe net si pe r1-forum sunt cateva topicuri in care e explicata problema concret , in functie de uleiul pe care il folosesti si vremea de afara senzorul ala o ia un pic razna.Sfatul meu verifica nivelul, pune cu 3-400ml mai mult ulei in ea si nu e nici o problema. Asta in cazul fericit, daca doamne fereste ai ceva la sistemul de racire, becul de ulei si temp apei va incepe sa licare daca e in pericol de supraincalzire, poate vreo defectiune la senzor, dar asta e mai putin probabil.Vezi ce si cum si dupa aia posteaza aici!Numai bine ! Multani pentru sfat, dar e foarte mult 3-400ml peste nivel deci nu cred ca este foarte indicat, referitor la senzor se poate curata poate este incarcat de diferite reziduri ai idee de asa ceva?(Motul 300V 10W40) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Beculețul de ulei nu are nici o legătură cu nivelul uleiului, ci doar cu presiunea acestuia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 si eu tot 300v aveam dar 15w50, eu am mers cu 500 de ml peste nivel si nu a avut absolut nici o problema, la mine cel putin, e indicat sa ai mai mult ulei in ea, mai consuma putin ulei, poate uiti sa ii verifici nivelu, cand mergi pe o roata nu ti se mai aprinde becul asta cand mergi mai mult timp si la viteza mai mare, de curatat senzorul nu stiu ce sa zic, eu zic sa verif chestiile astea ca mai mult ca sigur unul din astea e motivul, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Chestie clasica la YAMAHA, in special la modelele mai vechi... Pune 2-300ml in plus fata de ce consideri tu acum "normal". Daca nu se rezolva, verifica senzorul, foarte probabil trebuie curatat. Pentru cei care nu stiu, YAMAHA nu are senzor de presiune. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 11, 2012 Autor Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Chestie clasica la YAMAHA, in special la modelele mai vechi... Pune 2-300ml in plus fata de ce consideri tu acum "normal". Daca nu se rezolva, verifica senzorul, foarte probabil trebuie curatat. Pentru cei care nu stiu, YAMAHA nu are senzor de presiune. Ride Safe! Multumesc pentru ajutor, de indata ce remediez situatia am sa postez ce s-a rezolvat.Am sa incerc o curatare si a coolerului. Si inca o data asa cu a scris si yo4hgx yamaha are senzor de nivel am si scris in deschiderea topicului. Editat Martie 11, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Scuze pentru dezinformarea neintenționată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 12, 2012 Autor Share Postat Martie 12, 2012 Problema rezolvata cu beculetul de ulei ,cum am fost sfatuit am pus ulei mai mult adica peste maxim ,functioneaza bine, adica nu se mai aprinde beculetul de la ulei. A aparut insa o noua problema si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Cei care aveti R1 98-01 poate ma luminati si pe mine cu furtunasele de pe carburatie care unde duc, ... sunt doua de vacuum groase cu o mufa de plastic de imbinare situate in capetele carburatoarelor din stanga respectiv in dreapta si inca doua mai subtirele intre carburatorul 1 si 2 ... 3 si 4 ... nu gasesc nici in manual .... am cumparato demontata si am impresia ca lipseste cv.... va raman dator pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Poate te ajuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 .... am cumparato demontata si am impresia ca lipseste cv.... va raman dator pt ajutor. singura solutie serioasa e sa o duci la un mecanic bun. asa, stai toata iarna si degeri pe langa ea si vara transpiri degeaba si tot nu reusesti s-o faci. eu am stat la un scuter de 50 un an de zile pe langa el si tot nu l-am reparat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Poate te ajuta... nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta? singura solutie serioasa e sa o duci la un mecanic bun. asa, stai toata iarna si degeri pe langa ea si vara transpiri degeaba si tot nu reusesti s-o faci. eu am stat la un scuter de 50 un an de zile pe langa el si tot nu l-am reparat ok. Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta? Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc.. Nu alea merg la filtru de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Nu alea merg la filtru de aer? nu.. in filtru de aer nu intra decat un furtun gros din motor si inca un furtunas de evacuare a gazelor cu un filtru micut pe el. Nu imi dau seama unde ar putea intra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 nu.. in filtru de aer nu intra decat un furtun gros din motor si inca un furtunas de evacuare a gazelor cu un filtru micut pe el. Nu imi dau seama unde ar putea intra Rezervoru l-ai montat?ai tot ce-ti trebuie pt el?Un loc au si ele,asta-i cert,doar ca ceva iti scapa!Le iei pe toate de la zero(1-2-3ori)si poate o sa-ti dai seama ce nu se leaga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Beculeţul de ulei nu are nici o legătură cu nivelul uleiului, ci doar cu presiunea acestuia ! nu vrei tu sa taci? boschetarule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Rezervoru l-ai montat?ai tot ce-ti trebuie pt el?Un loc au si ele,asta-i cert,doar ca ceva iti scapa!Le iei pe toate de la zero(1-2-3ori)si poate o sa-ti dai seama ce nu se leaga! Da l.am montat .am si pornit motocicleta functioneaza perfect... ma gandesc ca poate sunt de evacuare .. sunt luate de N ori la mana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Da l.am montat .am si pornit motocicleta functioneaza perfect... ma gandesc ca poate sunt de evacuare .. sunt luate de N ori la mana ... Incepand cu un scuter toate motoarele au aceste furtune de evacuare/surplus.Ii posibil sa fie alea Editat Decembrie 15, 2012 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta? Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc.. In imagine sunt carburatoarele de r1 99/2002 cu mici diferente intre ele.. Furtunele pe care le-ai incercuit se duc in filtru de aer in zona de compresie,una in stanga unul in dreapta spre fata Manual: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html Descarca manualul de care ai nevoie si lamureste-te singur Cu respect TNG! Editat Decembrie 16, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 In imagine sunt carburatoarele de r1 99/2002 cu mici diferente intre ele.. Furtunele pe care le-ai incercuit se duc in filtru de aer in zona de compresie,una in stanga unul in dreapta spre fata Manual: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html Descarca manualul de care ai nevoie si lamureste-te singur Cu respect TNG! Sincer chiar astazi am fost sa ma uit mai atent si chiar nu am locas in filtru pe unde pot baga acele furtunase... am sa le las libere , ms oricum de ajutor Aerisirea lichidului de racire aveti idee pe unde se face la acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Sincer chiar astazi am fost sa ma uit mai atent si chiar nu am locas in filtru pe unde pot baga acele furtunase... am sa le las libere , ms oricum de ajutor Aerisirea lichidului de racire aveti idee pe unde se face la acest model? cauta un catalog cu coduri originale si poze "explodate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.