Sari la conținut

Yamaa R1


chipiko
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor, pun si eu o intrebare la care nu am stiut sa dau un raspuns. Yamaha R1 din 2000 la regimul de functionare in gol totul este OK,cand atinge 98-100°C porneste electroventilatorul si totul arata bine pe ceas, in sarcina se aprinde beculetul de la ulei si nu se stinge decat dupa ce opreste motorul si scoate cheia din contact. Daca opreste motorul doar din starter, nu are efect ramane aprins.Am inteles ca yamaha nu are senzor de ulei ci senzor de nivel, ulei este la nivel. Sa fie defect senzorul? Cu toate ca pare ciudat ca becul se stinge numai dupa ce este luat contactul total!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema destul de des intalnita la 98-01, atata timp cat ai ulei destul in motoreta nu e nici o problema, la mine se aprindea la 2 minute dupa pornire, cand avea 40 50 grade, prima oara m-am speriat, am oprit verificat nivel totul bine, la 5 secunde a disparut(asta dupa vreo 4000de km de la schimb, unde am pus mult peste nivel din diferite motive), am cautat pe net si pe r1-forum sunt cateva topicuri in care e explicata problema concret , in functie de uleiul pe care il folosesti si vremea de afara senzorul ala o ia un pic razna.Sfatul meu verifica nivelul, pune cu 3-400ml mai mult ulei in ea si nu e nici o problema. Asta in cazul fericit, daca doamne fereste ai ceva la sistemul de racire, becul de ulei si temp apei va incepe sa licare daca e in pericol de supraincalzire, poate vreo defectiune la senzor, dar asta e mai putin probabil.Vezi ce si cum si dupa aia posteaza aici!Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema destul de des intalnita la 98-01, atata timp cat ai ulei destul in motoreta nu e nici o problema, la mine se aprindea la 2 minute dupa pornire, cand avea 40 50 grade, prima oara m-am speriat, am oprit verificat nivel totul bine, la 5 secunde a disparut(asta dupa vreo 4000de km de la schimb, unde am pus mult peste nivel din diferite motive), am cautat pe net si pe r1-forum sunt cateva topicuri in care e explicata problema concret , in functie de uleiul pe care il folosesti si vremea de afara senzorul ala o ia un pic razna.Sfatul meu verifica nivelul, pune cu 3-400ml mai mult ulei in ea si nu e nici o problema. Asta in cazul fericit, daca doamne fereste ai ceva la sistemul de racire, becul de ulei si temp apei va incepe sa licare daca e in pericol de supraincalzire, poate vreo defectiune la senzor, dar asta e mai putin probabil.Vezi ce si cum si dupa aia posteaza aici!Numai bine !

Multani pentru sfat, dar e foarte mult 3-400ml peste nivel deci nu cred ca este foarte indicat, referitor la senzor se poate curata poate este incarcat de diferite reziduri ai idee de asa ceva?(Motul 300V 10W40)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot 300v aveam dar 15w50, eu am mers cu 500 de ml peste nivel si nu a avut absolut nici o problema, la mine cel putin, e indicat sa ai mai mult ulei in ea, mai consuma putin ulei, poate uiti sa ii verifici nivelu, cand mergi pe o roata nu ti se mai aprinde becul asta cand mergi mai mult timp si la viteza mai mare, de curatat senzorul nu stiu ce sa zic, eu zic sa verif chestiile astea ca mai mult ca sigur unul din astea e motivul, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestie clasica la YAMAHA, in special la modelele mai vechi...

 

Pune 2-300ml in plus fata de ce consideri tu acum "normal". Daca nu se rezolva, verifica senzorul, foarte probabil trebuie curatat.

 

Pentru cei care nu stiu, YAMAHA nu are senzor de presiune.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestie clasica la YAMAHA, in special la modelele mai vechi...

 

Pune 2-300ml in plus fata de ce consideri tu acum "normal". Daca nu se rezolva, verifica senzorul, foarte probabil trebuie curatat.

 

Pentru cei care nu stiu, YAMAHA nu are senzor de presiune.

 

Ride Safe!

Multumesc pentru ajutor, de indata ce remediez situatia am sa postez ce s-a rezolvat.Am sa incerc o curatare si a coolerului. Si inca o data asa cu a scris si yo4hgx yamaha are senzor de nivel am si scris in deschiderea topicului.

Editat de chipiko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata cu beculetul de ulei ,cum am fost sfatuit am pus ulei mai mult adica peste maxim ,functioneaza bine, adica nu se mai aprinde beculetul de la ulei.

A aparut insa o noua problema si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Cei care aveti R1 98-01 poate ma luminati si pe mine cu furtunasele de pe carburatie care unde duc, ... sunt doua de vacuum groase cu o mufa de plastic de imbinare situate in capetele carburatoarelor din stanga respectiv in dreapta si inca doua mai subtirele intre carburatorul 1 si 2 ... 3 si 4 ... nu gasesc nici in manual .... am cumparato demontata si am impresia ca lipseste cv.... va raman dator pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... am cumparato demontata si am impresia ca lipseste cv.... va raman dator pt ajutor.

singura solutie serioasa e sa o duci la un mecanic bun. asa, stai toata iarna si degeri pe langa ea si vara transpiri degeaba si tot nu reusesti s-o faci. eu am stat la un scuter de 50 un an de zile pe langa el si tot nu l-am reparat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te ajuta...

nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta?

 

singura solutie serioasa e sa o duci la un mecanic bun. asa, stai toata iarna si degeri pe langa ea si vara transpiri degeaba si tot nu reusesti s-o faci. eu am stat la un scuter de 50 un an de zile pe langa el si tot nu l-am reparat ok.

Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana

 

cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc..

post-60253-0-84581000-1355588697_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta?

 

Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana

 

 

cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc..

 

Nu alea merg la filtru de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu.. in filtru de aer nu intra decat un furtun gros din motor si inca un furtunas de evacuare a gazelor cu un filtru micut pe el.

Nu imi dau seama unde ar putea intra

 

Rezervoru l-ai montat?ai tot ce-ti trebuie pt el?Un loc au si ele,asta-i cert,doar ca ceva iti scapa!Le iei pe toate de la zero(1-2-3ori)si poate o sa-ti dai seama ce nu se leaga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervoru l-ai montat?ai tot ce-ti trebuie pt el?Un loc au si ele,asta-i cert,doar ca ceva iti scapa!Le iei pe toate de la zero(1-2-3ori)si poate o sa-ti dai seama ce nu se leaga!

Da l.am montat .am si pornit motocicleta functioneaza perfect... ma gandesc ca poate sunt de evacuare .. sunt luate de N ori la mana ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da l.am montat .am si pornit motocicleta functioneaza perfect... ma gandesc ca poate sunt de evacuare .. sunt luate de N ori la mana ...

Incepand cu un scuter toate motoarele au aceste furtune de evacuare/surplus.Ii posibil sa fie alea

Editat de THE GYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt carburatoarele ca la R1 dar in principiu mi.as da seama ... imi poti da link cu manualul acesta?

 

Eu am si pornito , i.am inlocuit si motorul ... aproape e finish ... numai acele furtunase parca nu le gasesc locul... la un kawasaki zx6r intrau intr.un vacuum pentru membrana

 

cele incercuite cu rosu sunt furtunasele care nu inteleg unde duc..

 

 

In imagine sunt carburatoarele de r1 99/2002 cu mici diferente intre ele..

Furtunele pe care le-ai incercuit se duc in filtru de aer in zona de compresie,una in stanga unul in dreapta spre fata

 

Manual: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html

 

Descarca manualul de care ai nevoie si lamureste-te singur :hug:

 

Cu respect TNG!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

In imagine sunt carburatoarele de r1 99/2002 cu mici diferente intre ele..

Furtunele pe care le-ai incercuit se duc in filtru de aer in zona de compresie,una in stanga unul in dreapta spre fata

 

Manual: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html

 

Descarca manualul de care ai nevoie si lamureste-te singur :hug:

 

Cu respect TNG!

 

 

Sincer chiar astazi am fost sa ma uit mai atent si chiar nu am locas in filtru pe unde pot baga acele furtunase... am sa le las libere , ms oricum de ajutor

 

 

Aerisirea lichidului de racire aveti idee pe unde se face la acest model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sincer chiar astazi am fost sa ma uit mai atent si chiar nu am locas in filtru pe unde pot baga acele furtunase... am sa le las libere , ms oricum de ajutor

 

 

Aerisirea lichidului de racire aveti idee pe unde se face la acest model?

cauta un catalog cu coduri originale si poze "explodate"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...