Reverse Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Mama lui de nisip si de drum gropanestean Merg io grabit cu scuteru sa nu intarzi la o intalnire, ma inclin sa iau o curba de dreapta(cred ca aveam vro 30km/h) si de-o data imi fuge spatele si ma trezesc pe jos. io m-am dat vro 3 metri cu genunchii pe asfalt iar motoru era la 5 metri de mine pe sina de tramvai. Multumesc lui Dumnezeu ca nu venea vreo masina sau tremvai nebunule care esti , tu esti cu mine in liceu ma??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 46Rossi...tu ai cazut cumva cu un manet argintiu??? asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46Rossi Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 46Rossi...tu ai cazut cumva cu un manet argintiu??? asta??? hehe frumoasa poza....la zid park ai facut-o nu?Manetul meu....saracul.Apropop de accident....am intrat cu un piaggio intr-o masina nu q asta ..era o blonda proasta la volan..si a pus frana dar eu ma uitam dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 bv bv...vezi sa nu cazi si cu asta nou k e prea bijuterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46Rossi Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 bv bv...vezi sa nu cazi si cu asta nou k e prea bijuterie... MsMs.....normal k nu o sa cad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rd.Rabbit Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 (editat) Mama lui de nisip si de drum gropanestean Merg io grabit cu scuteru sa nu intarzi la o intalnire, ma inclin sa iau o curba de dreapta(cred ca aveam vro 30km/h) si de-o data imi fuge spatele si ma trezesc pe jos. io m-am dat vro 3 metri cu genunchii pe asfalt iar motoru era la 5 metri de mine pe sina de tramvai. Multumesc lui Dumnezeu ca nu venea vreo masina sau tremvai si eu am dat cu genunchiul de asfalt:) asta e ce a mai ramas ( sry de calitate> webcam) Editat Noiembrie 18, 2006 de Rd.Rabbit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 nu e cine stie ce.... dar daca zgarieturile de pe casca erau pe fata nu era prea placut...... asa ca... purtati casca... nu va costa nimic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 cum nu ne costa nimic ,ma?Nu ne mai vad gagicile fata si gelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Mi-am rupt gura-n doua ieri si am o teorie. Oare motorasu meu e instabil ? Mereu ii fuge spatele pe frina , fie ca pun fata sau spatele sau amindoua . Am un First Bike , model Elegance , stie cineva ceva de ele in sensul asta ? Sint instabile sau sint eu fraier ? Am mai mers si eu , ba cu nipru , ba cu ij , da ca asta nu am vazut, fuge de spate ceva de speriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catu Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 bai copii lu tata......e grele de tot.....sa nu care cumva sa va impinga pacatu sa calariti ceea ce detineti cand sunteti bauti......yo am cazut in iunie exact de ziua mea(misto cadou la 24 de ani) .....asa si de atunci fac apa la genunchi intruna...harca nu a patit nimic da yo eram varza.....in fine PURTATI ECHIPAMENT !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Mai trebuie sa zic ca NU ERAM BAUT ? Ma duceam la munca. Da ce dracu' poate sa fuga asa spatele la un motor , comparativ cu altele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Mi-am rupt gura-n doua ieri si am o teorie. Oare motorasu meu e instabil ? Mereu ii fuge spatele pe frina , fie ca pun fata sau spatele sau amindoua . Am un First Bike , model Elegance , stie cineva ceva de ele in sensul asta ? Sint instabile sau sint eu fraier ? Am mai mers si eu , ba cu nipru , ba cu ij , da ca asta nu am vazut, fuge de spate ceva de speriat. daca ai cauciucul uzat... fara creste, este normal sa fuga la o frana, cat de mica... sau... ai frana foarte buna, si blocheaza roata f rpd ... dar nu cred ca este cazul unui FB... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 poi daca e frana buna nu trebuie sa ai probleme cu patinatul imediat.Inseamna ca nu e buna,ci foarte puternica pe un motor care nu are nevoie de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 poi daca e frana buna nu trebuie sa ai probleme cu patinatul imediat.Inseamna ca nu e buna,ci foarte puternica pe un motor care nu are nevoie de asa ceva exact... frana are o forta prea mare, si blocheaza roata mult prea rpd. pt asta exista ABS (anti blocking system) ca sa franeze bine, dar fara sa blocheze roata. si daca roata este blocata, nu mai ai control asupra ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 si daca se blocheaza roata in unele cazuri belesti (cuvant urat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 chiar atata de rau explic ? vreau sa spun ca nu este bine sa blochezi roata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Hai sa vin cu amanunte: Am o frina de cacao pe fata , disc , da nu tine prea bine. Eu am 85 kg, motorul este pe fata(e motocicleta) si saua ma obliga si pe mine sa stau mult in fata. Cauciucurile sint stoc , are 3500 km , e noua. Presiunea in cauciucuri e buna , nu sint umflate prea rau , pe jos e uscat , ce are ???? Motoru' are roti pe 17' si centrul de greutate cam sus , pe niste cauciucuri mai subtiri ca alea de scuter( nu retin exact de cit sint cauciucurile). Hai c-am zis tot , care ai ideii , baga , ca eu numai asa am cazut , e a patra oara , da si cel mai grav. Fuge spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46Rossi Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Motor cu cauciucuri mai subtiri decat alea de scuter???? ....interesant :*:* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Iata si motoru' meu. Sau scuter , depinde cum o iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 ... Am o frina de cacao pe fata , disc ... DISK??? Unde ai vazut tu frana pe fata pe DISK??? toate bune, asfalt uscat si salutari cu farul! PS - daca scuterul sete cel din imaginea respectiva, atunci pe fata/spate ai frana pe tambur/tambur, care by the way SUX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 alias tu esti chior? de fapt nush de ce te intreb....iti recomand un control uurgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) Trebuia sa mi se intample si mie nu, ca prea aveam scuterul intreg!!! Ieri (22.NOV.2006) dimineata, ma pregateam sa plec intr-o deplasare in care trebuia sa rezolv urgent niste probleme cu 6 servere, trebuia sa ajung la serviciu cel tarziu la 08:50 pentru a putea pleca la 09:00, aveam timp berechet, cand, in timp ce traversam intersectia la P-ta. Iancului, dinspre Vatra Luminoasa inspre Dimitrov, ma ia un "BuuOU" in plin in partea stanga, "BuuOU" care venea din sens OPUS deci dinspre Dimitrov si care "cica" virase stanga stanga in intersectie sa mearga spre Sos. Iancului. Cum s-a intamplat, eu am trecut pe verde PLIN, "BuuOUL" m-a lovit si masina din spatele meu era sa intre in el, l-am vazut cu circa 6-7 metri inainte de coliziune, iar el in lok sa incetineasca accelera, eu aveam paroape 20 de KM/ora, iar in momentul impactului, poate mai putin de 10km/h (apucasem sa franez), iar el avea mai bine de 30-35KM/h poate, a franat cu mai putin de 1m inainte sa ma loveasca, deci in momentul impactului avea ceva "energie cinetice" pe care mi-a transmis-o. Cu toate ca am apucat sa franez destul de mult, nu ma oprisem complet, cu toate ca m-am ferit de el, am pus scuterul intre mine si masina, in urma impactului, m-am lovit cu casca de capota masinii si de 2 ori de asfalt, m-am rostogolit vreo 3-4 merti pe jos timp in care (desi nu stiu cum, dar) am reusit sa evit si scuterul si masina. Desi am fost perfect LUCID si u m-am pierdut, am avut SANGE RECE, ca sa zic asa! Am avut mare noroc, purtam casca si aveam manusi de piele (groasa) in maini, pe care desi le-am tarsait rau dar nu au mai nimik, sunt doar tarsaite - INCA O DATA ECHIPAMENTUL SI-A DOVEDIT UTILITATEA LA VITEZE MICI!!! Daca la maini poate scapam cu niste julituri urate, la cap sigur ma loveam rau de tot! PURTATI ECHIPAMENT DE PROTECTIE, daca de "BuuOI" nu va poate salva, va poate salva viata!!! Dupa impact, m-am rostogolit pe asfalt, aveam o geaca groasa de ploaie, care desi nu avea nici o tangenta cu mersul pe motocicleta m-a ferit de alte contuzii si/sau fracturi. Sincer dupa ce m-am oprit din rostogolit, mi-a fost foarte frica sa incerc sa ma ridic, dar am facut asta sa zic in 10 secunde, din frica de a nu fi lovit de alti soferi. M-am ridicat si individul iesise din masina si vorbea la mobil. Am crezut ca sunase el la Politie sau Salvare, dar de unde el vorbea cu nu stiu ce relatie de-a lui ca sa-l scoata bazma curata! Am sunat la 112 si am spus ce am patit. Momentul impactului a fost cam la 08:31, la si 33 am sunat la 112, dupa "doar" 9 minute a aparut un "Nene" politist care era foarte nelamurit unde se produsese accidentul, pentru ca dansul, desi se afla la mai putin de 1 statie de tramvai (intre Vatra Luminoasa si P-ta Iancului) a reusit sa scoata un timp record de "DOAR" 9 minute. Dupa alte 3 minute a aparut si "ambulanta", dotata dupa ultimele standarde, dar cu "DOAR" 12 minute intarziere, nu stiu de unde venea, dar e totusi u timp bun nu pentru traficul din Bucuresti!? Am fost transportat cu ambulanta (ma durea si inca ma mai doare tare piciorul stang atunci cand calc si ma las cu greutatea pe el) la spitalul Sf. Pantelimon, unde dupa doar 1 ora si 1 sfert de fugareala si bananait prin interior intre diferitele servicii (interne spitalului) implicate, urgente, radiologie, reanimare, ortopedie, s-a ajuns la concluzia ca nu am nici o fractura, doar o contuzie (gamba stanga fata) in urma accidentului. Am asteptat pana le la 11:45 sa vina Politia la spital, unde am efectut testul de alcolemie, evident negativ, 0,00 (poate erau 3 de zoro dupa virgula, nu mai stiu exact) din moment ce nu beau nimik atunci cand trebuie sa conduc (din principiu), desi soferului implicat nu i s-a facut testul in prezenta mea, am nteles (am vazut si un bonulet) ca nu consumase bauturi alcoolice inainte (ceea ce-mi ridica mari semne de intrebare - nu stiu de ce a franat cu doar mai putin de 1 metru inainte de impact???), dupa care ne-a retinut la amandoi buletinele si permisele de conducere) Poate vorbea la mobil, sincer nu l-am vazut, dar este imposibil sa fi fost atent si sa reactioneze asa tardiv!!! M-am dus la locul accidentului, am evaluat inca o data avariile (de data asta eram in apele mele) am incercat sa-l pornesc si a luat-o dar mai greu pana m-am prins de ce - imi sarise arcul si se strambase cricul lateral, are kill-switch si din aceasta cauza nu pornea, dupa ce am legat cricul, a plecat fara greturi, l-am condus eroic pana la curte unde l-am "pus la pastrat" pana la elucidarea misterului. Dupa aceea m-am dus acasa sa-mi iau actele de la scuter deoarece nu le port la mine sa nu le pierd (am mers cu masina, nu am condus eu, piciorul stang ma doare daca las greutate per el, sau daca apas pe ambreaj) si m-am dus la Udriste ca sa dau declaratie si sa semnez PV-ul de rigoare. Dupa 3 ore si jumatate de asteptare, timp in care piciorul ma durea de nu mai stiam de mine, buletinul si permisul erau la un anume domn politist (nu vreau sa dau nume) care plecase intre timp la alt accident si a trebuit sa-l asteptam, a aparut si bravul nostru politist, un domnn agent, cu totul altul decat acel "Nene" politist care a aparut la locul accidentului. Intre timp si-a facut aparitia acolo si "pila" soferului implicat, care a vorbit cu el cam 10 minute, dupa care foarte sigur pe sine, asa in vazut tuturor a intrat sa vorbeasca si el putin cu agentul in cauza, norocul meu a fost (zic eu) ca in acel birou se afla si un comisar sef, cu alte probleme, dar poate i-a fost frica agentului, sa "pilei" sau ambilor, pentru ca dupa alte 2 ore de dezbateri sa-l cheme pe individ inauntru, cu tot cu "pila" (care in tot acest timp a iesit de vreo 3 ori afara si a tot vb cu soferul implicat, ca cum sa o dea, etc), si dupa alte 40 de minute, vinovatul sa plece furtunos pe usa, cu permisul retinut (probabil) pana la noi ordine. Pe la ora 15:30 am fost invitat inauntru (exact cand a iesit individul) m citit un proces verbal de 10 pagini, in care zicea ca s-au efectuat masuratori, s-au facut poze si ca (my asszzz!!!) nu s-au gasit urme de vopsea sau plastic la locul accidentului, desi eu cand m-am dus sa iau scuterul, dupa ce am scapat de la spital si dupa testul de alcolemie, am vazut numai cioburi si pilitura de carena pe jos, vopsea rosie , plastic negru, dar aceste urme (probabil prea putin importante) se pare ca au scapat "ochiului vigilent al legii", mai mult au scapat si vigilentei "specialistilor criminalisti" care au toit facut poze si am inteles ca misunau pe-acolo de mama-mama. Probabil ca si dansii traiau tot in Romania si asta le ocupa tot timpul si mai ales toata vigilenta Eu sunt bine, sper sa-mi revin in 2-3 zile cel mult, deja m-a mai lasat durerea, dar piciorul este inca umflat, problema e cu scuterul care a fost destul de avariat (ce s-a vazt la exterior si ce-am putut eu constata) : - carena fata sparta, carena bord zgariata, carena fata-stanga si fata-dreapta sparte, carena lateral stanga (zdrobita in urma impactului) si carena lateral dreapta (partea pe care a cazut si pe care s-a tarsait scuterul de asfalt) avariate intr-un grad destul de ridicat (sparte in urma impactului si gaurite in urma frecari cu asfaltul). carena spate avariata in sensul ca mi-a rupt sigurantele, ma rog suportii in care se prindeau acele sigurante de plastic, care tineau (pe langa suruburi) carena "in 1 piece" - oglinzi strambe si zgariate - manete de frana strambe, posibil frana fata / rezervorul / pistonul / etrierul, sa fi fost avariate deoarece franarea pe fata nu mai era eficace, probabil si din cauuza neaxietatii rotilor (am impresia ca ruleaza pe alta dreapta la mersul in linie dreapta, fata ruleaza pe o dreapta paralela cu cea pe care ruleaza spatele), ceea ce ma duce cu gandul la ... - cadru stramb / coroanelesau rulmentii de la ghidon duse/dusi, deoarece parca prezentau ceva jok, nu foarte mare (aveam o senzatie de extrema usurinta in a vira in orice parte, ceea ce nu prea am simtit pana acum in cei 6500+ km parcursi, nu mergea greu inainte, dar acum parca sta sa ia viraje singur, in orice directie. - rezervor de ulei afectat, busonul este distrus, nu stiu, m-am uitat dar nu am vazut pe dedesupt sa curga alt ulei decat cel scurs in momentul impactului si atunci cand scuterul a stat cazut la pamant. - nu mai trage, daca inainte ,mergea cu greu, dar mergea 50km/h acum nu am reusit sa ating nici macar 40km/h Posibil sa mai fie si alte daune, dar eu la atat m-am priceput. In spatele vehiculului care m-a accidentat, rulau linistiti doi scuteristi, dintre care unul era curier, au vazut toata sccena, dar nu au oprit, cel de-al doilea nu avea casca, probabil de aia, pana am plecat cu ambulanta am vazut, cat am putut fi atent, alti doi scuteristi care au trecut pe rand pe langa fara sa opreasca! , probabil ca tine si de felul omului, vorba aia il vezi oprit langa motor (fie el si scuter) si te opresti sa-l intrebi daca are nevoie de HELP dar daca-l mai si vezi tavalit pe jos ... Tin sa multumesc prietenei si fratelui meu care mi-au fost tot timpul aproape, deasemenea tin sa multumesc Politiei romane care si-a facut ferm treaba (mi-a retinut talonul pentru ca nu aveam asigurare, ma duc marti in Candiano sa-l iau) si care desi a avut ocazia nu a cedat (cel putin nu mi-am dat eu seama)sub presiunea influentei, spagii sau altor tentatii, se pare ca acele postere de pe perete, ceva de genul "Te mananca mana sa iei spaga? Ti-o iei!" si-au aratat puterea de convingere. Tin sa multumesc echipajului "prompt" de pe ambulanta care m-a lasat sa ma chinui singur in timpul mersului cu usa laterala de la ambulanta, care se tot deschidea in timpul mersului, si eu tot ma chinuiam sa o tin cat de cat inchisa, asta in timp ce doctora cu soferul vorbeau de nu mai puteau in fata. Tin sa multumesc personalului calificat, atent si saritor de la spitalul Sf. Pantelimon, care si-au facut cu seriozitate treaba, fara sa fi primit ceva in prealabil! BRAVO & Keep Up the Good Work!!! Acum stau si reflectez la ce se intampla daca nu ma mai ridicam de acolo de jos - tipul cred ca ar fi vorbit linistit la mobil cu pila lui, asta daca nu ar fi parasit speriat locul accidentului, ambulanta/politia poate ca ar fi fost pana la urma anuntati de privitorii de pe margine, poate ca ar fi venit cu surle si trambite, dar poate mult prea tarziu! In ce lume traim!!! M-a lovit si mort copt eu a trebuit sa sun la Serviciul de Urgenta, daca-mi pierdeam cunostiinta??? Partea proasta este ca desi o sa-mi "repare" scuterul pe RCA-ul individului, probabil ca service-ul cu care lucreaza cei de la asigurarea respectiva, nu au nici o tangenta cu scuterele si din pacate o sa se uite ca prostii si nu o sa vada nimik defect, nu !?!?!? Poate voi apela la cineva in masura sa se contrazica cu ei... Imi cer scuze ca poate v-am plictisit cu "epopeea" asta dar simteam nevoia sa ma descarc. Bine ca am scapat doar cu atat, fiarele se indreapta stiu, dar depinde si cum, nu? Asta a fost - "AM AVUT BULAN" ... Am o frina de cacao pe fata , disc ... DISK??? Unde ai vazut tu frana pe fata pe DISK??? Imi cer scuze daca gresesc, dar asa cum se poate vedea din imaginea atasata .... eu cel putin nu pot sa bag mana in foc cum ca ar fi frana pe disc! Toate bune, asfalt uscat si salutari cu farul! PS - daca scuterul este cel din imaginea respectiva, atunci pe fata/spate ai frana pe tambur/tambur, care by the way SUX! PPS - Nici prin ruptul capului nu ma gandesc sa ma las de sportul asta! Sa ne vedem cat mai RPD pe sosea! alias tu esti chior? de fapt nush de ce te intreb....iti recomand un control uurgent Mai smechere "canterist" cu buletin ce esti, vezi ca ai fost cam acru si m-ai si prins intr-o pasa proasta, ti-am atasat o poza din care esti tare daca tu poti trage concluzia ca frana este pe disk!!! Asfalt uscat si salutari cu faru! Editat Noiembrie 23, 2006 de alias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 eu pot sa imi dau seama .....se vede etrieru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 eu pot sa imi dau seama .....se vede etrieru si discul de frana ar fi invizibil, nu? Se vede ceva intr-adevar banuiam ca ar putea fi un etrier, arata ca un etrier, dar unde este discul de frana, l-au furat romanii?? De unde sti ca nu este o piatra sau altceva in spate, in spatiul verde? Totusi daca acel cablu care se vede in partea stanga a scuterului ar fi cablul de la kilometraj iar furtunul de frana care duce catre etrier ar fi in partea opusa, ar fi posibil sa aiba frana pe disc, asta presupunand ca discul de frana este din plexiglas transparent...nu? In fine poate nu este suficient de relevanta poza, dar oricum daca este frana pe disk ar putea fi actionata, ca la triciclete, printr-un cablu de frana, nu neaparat prin presiunea lichidului de frana, asta pentru ca din poza nu se vede nici rezervorul cu lichid de frana! Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Prea multa agtatie pentru asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 priveste cu atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.