adiy32 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Sanse mari sa ai termostatul blocat!Eu am patit-o in toamna.Era 3/4 inchis,s-a lasat cu garnitura impuscata.Daca nu ai ulei in instalatia de racire inca nu ai prajit garnitura dar nu te risca,desfa termostatul si verifical! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Nu am nimic impotriva manualelor dar daca aveti nevoie de manual pt a verifica un termostat lasati-va de mecanica. pai am zis omului cum sa-si verifice electroventilatorul si vad ca tot la mecanic ajunge. iar la hornet, sa dai termostatul afara e la fel de complicat ca fumatul unei tigari, deci ce pretentie de mecanica ai? oricum, probabil ca dupa ce a oprit motorul, prin inductie termica s-o fi incalzit si radiatorul Nu inteleg care e treaba cu "iar de caldut... pe naiba". zicea cineva mai sus ceva de genul ca poti sa mergi ca e doar caldut si nu prea se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Dacă sunt 2-3 grade și mergi în oraș hornetul se încinge suficient cât să fie nevoie de ventilator. Cel mai probabil e siguranța arsă. Ți s-a spus pe pagina anterioară cum să verifici. Mi s-a întâmplat și mie lafel, anul trecut tot prin martie. Palele ventilatorului sunt prea apropiate de coroana de tablă ce le înconjoară și mai întră mizerie acolo blocându-l. Astfel siguranța se arde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Martie 31, 2012 Autor Share Postat Martie 31, 2012 Gata, s-a rezolvat. Radiatorul era spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.