danny690 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 De ceva timp am o problema cu telescoapele fata.Problema consta in faptul ca daca misc de ghidon stanga-dreapta in mers,simt o usoara serpuire,iar la viteza mare tinde sa intre in voblaj.Am eliminat pe rand cauza rulmentilor rotii, rulmentilor conici de la furca,am schimbat semeringurile+ulei dar degeaba...problema persista. Acum vreau sa schimb bucsile din interiorul telescoapelor...crezand ca de acolo e problema,dar nu stiu cum se numesc. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 De ceva timp am o problema cu telescoapele fata.Problema consta in faptul ca daca misc de ghidon stanga-dreapta in mers,simt o usoara serpuire,iar la viteza mare tinde sa intre in voblaj.Am eliminat pe rand cauza rulmentilor rotii, rulmentilor conici de la furca,am schimbat semeringurile+ulei dar degeaba...problema persista. Acum vreau sa schimb bucsile din interiorul telescoapelor...crezand ca de acolo e problema,dar nu stiu cum se numesc. Multzam Cu cauciucul fata cum stam? umflat? uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Cu cauciucul fata cum stam? umflat? uzat? corect! neaparat verifica starea gumei ca eu, ca prostu', aveam un cui si pierdeam usor presiunea si nu stiam de ce merge ca barca pe valuri...apoi, verifica daca nu-ti "pling" furcile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Verifică rulmenții de la roata față. Bcușile se numesc cuzineți, dacă la ăia te referi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny690 Postat Martie 24, 2012 Autor Share Postat Martie 24, 2012 Cauciucul de pe fata este nou,aprox 1000km, presiunea corecta,rulmentii nu au joc.Practic daca tin virat la maxim intr'o parte si misc de roata fata se vede un joc la imbinarea telescoapelor...de aici si concluzia de a schimba cuzinetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ai mers cu motorul avand simeringurile uzate (la furca)?Daca da, ai mari sanse sa fi uzat peste limita acei cuzineti. Daca nu, verifica alinierea rotilor cu o sfoara si ghidonul drept (sa nu ai cadrul stramb), sau centrajul rotii spate si starea basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny690 Postat Martie 26, 2012 Autor Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Ai mers cu motorul avand simeringurile uzate (la furca)?Daca da, ai mari sanse sa fi uzat peste limita acei cuzineti. Daca nu, verifica alinierea rotilor cu o sfoara si ghidonul drept (sa nu ai cadrul stramb), sau centrajul rotii spate si starea basculei. Asa este,am luat motorul avand simeringurile uzate, si am facut si eu ceva km pana sa le schimb.posibil sa fie uzate bucsile peste limita.Bascula spate precum si rulmentii de la roata sunt intr-o stare buna. Editat Martie 26, 2012 de danny690 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 In legatura cu simeringurile uzate, si la mine a inceput sa se prelinga ulei pe langa simering dar momentan nu pot sa fac schimbul, mi-a zis si mecanicul ca daca se scurge prea mult ulei atunci incep sa se uzeze si cuzinetii si ma mai costa vreo 70 de euro si astia, dar chestie e relativa... Eu imi pun intrebarea cati km am voie sa fac cu furca in starea asta fara sa fie afectati cuzinetii? Stiu ca ideal ar fi sa le schimb cat pot de repede si sa nu mai fac km in plus dar eu as putea doar luna viitoare sa le servisez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.