Sari la conținut

Bucsile din interorul telescoapelor fata


Postări Recomandate

De ceva timp am o problema cu telescoapele fata.Problema consta in faptul ca daca misc de ghidon stanga-dreapta in mers,simt o usoara serpuire,iar la viteza mare tinde sa intre in voblaj.Am eliminat pe rand cauza rulmentilor rotii, rulmentilor conici de la furca,am schimbat semeringurile+ulei dar degeaba...problema persista.

Acum vreau sa schimb bucsile din interiorul telescoapelor...crezand ca de acolo e problema,dar nu stiu cum se numesc.

Multzam :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp am o problema cu telescoapele fata.Problema consta in faptul ca daca misc de ghidon stanga-dreapta in mers,simt o usoara serpuire,iar la viteza mare tinde sa intre in voblaj.Am eliminat pe rand cauza rulmentilor rotii, rulmentilor conici de la furca,am schimbat semeringurile+ulei dar degeaba...problema persista.

Acum vreau sa schimb bucsile din interiorul telescoapelor...crezand ca de acolo e problema,dar nu stiu cum se numesc.

Multzam :friends:

Cu cauciucul fata cum stam? umflat? uzat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cauciucul fata cum stam? umflat? uzat?

 

corect! neaparat verifica starea gumei ca eu, ca prostu', aveam un cui si pierdeam usor presiunea si nu stiam de ce merge ca barca pe valuri...apoi, verifica daca nu-ti "pling" furcile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul de pe fata este nou,aprox 1000km, presiunea corecta,rulmentii nu au joc.Practic daca tin virat la maxim intr'o parte si misc de roata fata se vede un joc la imbinarea telescoapelor...de aici si concluzia de a schimba cuzinetii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu motorul avand simeringurile uzate (la furca)?Daca da, ai mari sanse sa fi uzat peste limita acei cuzineti.

Daca nu, verifica alinierea rotilor cu o sfoara si ghidonul drept (sa nu ai cadrul stramb), sau centrajul rotii spate si starea basculei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu motorul avand simeringurile uzate (la furca)?Daca da, ai mari sanse sa fi uzat peste limita acei cuzineti.

Daca nu, verifica alinierea rotilor cu o sfoara si ghidonul drept (sa nu ai cadrul stramb), sau centrajul rotii spate si starea basculei.

Asa este,am luat motorul avand simeringurile uzate, si am facut si eu ceva km pana sa le schimb.posibil sa fie uzate bucsile peste limita.Bascula spate precum si rulmentii de la roata sunt intr-o stare buna. :cheers:

Editat de danny690
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu simeringurile uzate, si la mine a inceput sa se prelinga ulei pe langa simering dar momentan nu pot sa fac schimbul, mi-a zis si mecanicul ca daca se scurge prea mult ulei atunci incep sa se uzeze si cuzinetii si ma mai costa vreo 70 de euro si astia, dar chestie e relativa... Eu imi pun intrebarea cati km am voie sa fac cu furca in starea asta fara sa fie afectati cuzinetii? Stiu ca ideal ar fi sa le schimb cat pot de repede si sa nu mai fac km in plus dar eu as putea doar luna viitoare sa le servisez... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...