Sari la conținut

Big Dog


ZeDevil
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Deschid acest topic pentru a prezenta un chopper custom, dar mai ales pentru a le multumi fratilor Dinamita pentru inca o lucrare executata ca la carte.

 

Datele problemei:

Marca: Big Dog

Model: Chopper

An: 2003

Motor: S&S Super Sidewinder V107, motor pe arhitectura Harley generatia EVO, racit cu aer

Cilindree: 107 cui (1750 cmc)

Putere: 105 CP si in jur de 150 Nm cuplu.

Alimentare: Carburator S&S Super G

Cutie viteze: Baker 6 speed Overdrive

Transmisie primara pe lant

Transmisie finala pe curea

Ampatament: 2,70m

Rezervor : 14 L

Greutate: 330kg

Unghi furca: 45 grade

Dimensiune anvelope 90x90x21 fata si 250x40x18 spate

Culoare: rosu

 

Probleme:

Nimic grav sau prea costisitor, in momentul achizitiei se afla intr-o stare tehnica functionala, insa foarte neingrijit, curgea ulei pe peste tot, electromotorul era pe moarte, cateva filete necesitau majorare si refiletare.

Din motive subiective m-am decis sa-i schimb culoarea - deci motoreta trebuia dezmembrata complet, cadrul necesitand si el vopsire.

 

A urmat demontarea motocicletei (si ulterior remontarea + micile reparatii) de catre Dynamite Brothers Custom apoi in timp ce ansamblele sa aflau la vopsit la Aero-Art eu am comandat piesele necesare reparatiilor, majoritatea lor potrivindu-se de la modele Harley Softail EVO '96-'99.

Mi-ar fi placut daca as fi putut lucra personal la acest proiect, dar sunt ca melcul: am casa in spate, n-am garaj, n-am curte, asa ca tot ce-am putut sa fac a fost sa las pe altii mai asezati sa ma ajute.

 

Impresii personale?

Pe scurt: Motor tipic american, facut sa inghita km de autostrada, in timp ce tu te simti in al noualea cer.

In traducere: Fiind foarte jos si destul de greu, manevrabilitatea este redusa considerabil, desi prin oras nu mi-e jena sa merg cu el, insa pe serpentine stau cuminte ca nu-i de mine. Cu garda la sol poate fi o problema la noi, spre exemplu, am reusit sa ating cu burta cand incercam sa ma urc pe BAC sa trec Dunarea.

 

Consumul in oras in aglomeratie ajunge lejer la 12-13% , ca nu ai unde sa mergi mai mult de treapta 1, 2 si eventual 3.

La exterior povestea se schimba, la 110-120 kmh in treapta 6 sta undeva la 2000 ture si consuma 5-6%.

 

Performante pot spune doar ce am simtit, ca de cronometrat n-am de gand.

Acceleratia este foarte sensibila si foarte brutala. Depasiri in treapta 5 sau 6 fara nici o problema. La 120-130 kmh daca bagi mana in ea, efectiv zboara de sub tine. Am mers impreuna cu o Yamaha V-Max si in reprize scurte (plecari de pe loc, demaraje la 100kmh fara treapta inferioara) V-Max-ul ramanea in urma pana intra pe plaja lui de cuplu. (Pentru cine nu e familiarizat, V-Max are 4 cilindri in V si vreo 150 de caluti, un motor deosebit).

 

Pentru gurile rele care vor spune acum "All show and no go" am urmatoarele lucruri de spus: Inaintea acestei motociclete am avut una cu furca si mai lunga, dar mai usoara ce-i drept, cu care faceam lejer 15000 km pe vara, la munte sau la mare. Cu dinozaurul asta am facut deja 1000km in ultimele zile si a fost foarte placut. Poate nu ma inclin in curbe cat sa ma bucur de ele, sau poate n-o sa merg vreo data pe un drum neasfaltat, dar toate neajunsurile astea sunt compensate de feeling-ul inegalabil pe care il ofera acest motor.

 

post-57114-0-86010200-1332768175_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Salut!

 

Deschid acest topic pentru a prezenta un chopper custom, dar mai ales pentru a le multumi fratilor Dinamita pentru inca o lucrare executata ca la carte.

 

Datele problemei:

Marca: Big Dog

Model: Chopper

An: 2003

Motor: S&S Super Sidewinder V107, motor pe arhitectura Harley generatia EVO, racit cu aer

Cilindree: 107 cui (1750 cmc)

Putere: 105 CP si in jur de 150 Nm cuplu.

Alimentare: Carburator S&S Super G

Cutie viteze: Baker 6 speed Overdrive

Transmisie primara pe lant

Transmisie finala pe curea

Ampatament: 2,70m

Rezervor : 14 L

Greutate: 330kg

Unghi furca: 45 grade

Dimensiune anvelope 90x90x21 fata si 250x40x18 spate

Culoare: rosu

 

Probleme:

Nimic grav sau prea costisitor, in momentul achizitiei se afla intr-o stare tehnica functionala, insa foarte neingrijit, curgea ulei pe peste tot, electromotorul era pe moarte, cateva filete necesitau majorare si refiletare.

Din motive subiective m-am decis sa-i schimb culoarea - deci motoreta trebuia dezmembrata complet, cadrul necesitand si el vopsire.

 

A urmat demontarea motocicletei (si ulterior remontarea + micile reparatii) de catre Dynamite Brothers Custom apoi in timp ce ansamblele sa aflau la vopsit la Aero-Art eu am comandat piesele necesare reparatiilor, majoritatea lor potrivindu-se de la modele Harley Softail EVO '96-'99.

Mi-ar fi placut daca as fi putut lucra personal la acest proiect, dar sunt ca melcul: am casa in spate, n-am garaj, n-am curte, asa ca tot ce-am putut sa fac a fost sa las pe altii mai asezati sa ma ajute.

 

Impresii personale?

Pe scurt: Motor tipic american, facut sa inghita km de autostrada, in timp ce tu te simti in al noualea cer.

In traducere: Fiind foarte jos si destul de greu, manevrabilitatea este redusa considerabil, desi prin oras nu mi-e jena sa merg cu el, insa pe serpentine stau cuminte ca nu-i de mine. Cu garda la sol poate fi o problema la noi, spre exemplu, am reusit sa ating cu burta cand incercam sa ma urc pe BAC sa trec Dunarea.

 

Consumul in oras in aglomeratie ajunge lejer la 12-13% , ca nu ai unde sa mergi mai mult de treapta 1, 2 si eventual 3.

La exterior povestea se schimba, la 110-120 kmh in treapta 6 sta undeva la 2000 ture si consuma 5-6%.

 

Performante pot spune doar ce am simtit, ca de cronometrat n-am de gand.

Acceleratia este foarte sensibila si foarte brutala. Depasiri in treapta 5 sau 6 fara nici o problema. La 120-130 kmh daca bagi mana in ea, efectiv zboara de sub tine. Am mers impreuna cu o Yamaha V-Max si in reprize scurte (plecari de pe loc, demaraje la 100kmh fara treapta inferioara) V-Max-ul ramanea in urma pana intra pe plaja lui de cuplu. (Pentru cine nu e familiarizat, V-Max are 4 cilindri in V si vreo 150 de caluti, un motor deosebit).

 

Pentru gurile rele care vor spune acum "All show and no go" am urmatoarele lucruri de spus: Inaintea acestei motociclete am avut una cu furca si mai lunga, dar mai usoara ce-i drept, cu care faceam lejer 15000 km pe vara, la munte sau la mare. Cu dinozaurul asta am facut deja 1000km in ultimele zile si a fost foarte placut. Poate nu ma inclin in curbe cat sa ma bucur de ele, sau poate n-o sa merg vreo data pe un drum neasfaltat, dar toate neajunsurile astea sunt compensate de feeling-ul inegalabil pe care il ofera acest motor.

 

post-57114-0-86010200-1332768175_thumb.jpg

 

Nu prea postez, in general, dar aici simt nevoia sa spun ceva => E superb, sa-l folosesti sanatos si sa te bucuri de el !!

E foarte aproape de idea si gustul meu de chopper. Ampatamentul 2,7m si unghiul 45, sunt .....nu gasesc cuvinte.

Am cochetat si eu cu ideea unui custom 100%, dar pana la urma am optat pt un Raider1900, pe care l-am cam modificat/personalizat. Are ampatament 1,9m si unghi de 40, restul caracteristicilor/preformante sunt cam la fel cu cele ale motorului tau.

Inca o data ... e superb, multi km in siguranta !

 

Marcel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...