ZeDevil Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salut! Deschid acest topic pentru a prezenta un chopper custom, dar mai ales pentru a le multumi fratilor Dinamita pentru inca o lucrare executata ca la carte. Datele problemei: Marca: Big Dog Model: Chopper An: 2003 Motor: S&S Super Sidewinder V107, motor pe arhitectura Harley generatia EVO, racit cu aer Cilindree: 107 cui (1750 cmc) Putere: 105 CP si in jur de 150 Nm cuplu. Alimentare: Carburator S&S Super G Cutie viteze: Baker 6 speed Overdrive Transmisie primara pe lant Transmisie finala pe curea Ampatament: 2,70m Rezervor : 14 L Greutate: 330kg Unghi furca: 45 grade Dimensiune anvelope 90x90x21 fata si 250x40x18 spate Culoare: rosu Probleme: Nimic grav sau prea costisitor, in momentul achizitiei se afla intr-o stare tehnica functionala, insa foarte neingrijit, curgea ulei pe peste tot, electromotorul era pe moarte, cateva filete necesitau majorare si refiletare. Din motive subiective m-am decis sa-i schimb culoarea - deci motoreta trebuia dezmembrata complet, cadrul necesitand si el vopsire. A urmat demontarea motocicletei (si ulterior remontarea + micile reparatii) de catre Dynamite Brothers Custom apoi in timp ce ansamblele sa aflau la vopsit la Aero-Art eu am comandat piesele necesare reparatiilor, majoritatea lor potrivindu-se de la modele Harley Softail EVO '96-'99. Mi-ar fi placut daca as fi putut lucra personal la acest proiect, dar sunt ca melcul: am casa in spate, n-am garaj, n-am curte, asa ca tot ce-am putut sa fac a fost sa las pe altii mai asezati sa ma ajute. Impresii personale? Pe scurt: Motor tipic american, facut sa inghita km de autostrada, in timp ce tu te simti in al noualea cer. In traducere: Fiind foarte jos si destul de greu, manevrabilitatea este redusa considerabil, desi prin oras nu mi-e jena sa merg cu el, insa pe serpentine stau cuminte ca nu-i de mine. Cu garda la sol poate fi o problema la noi, spre exemplu, am reusit sa ating cu burta cand incercam sa ma urc pe BAC sa trec Dunarea. Consumul in oras in aglomeratie ajunge lejer la 12-13% , ca nu ai unde sa mergi mai mult de treapta 1, 2 si eventual 3. La exterior povestea se schimba, la 110-120 kmh in treapta 6 sta undeva la 2000 ture si consuma 5-6%. Performante pot spune doar ce am simtit, ca de cronometrat n-am de gand. Acceleratia este foarte sensibila si foarte brutala. Depasiri in treapta 5 sau 6 fara nici o problema. La 120-130 kmh daca bagi mana in ea, efectiv zboara de sub tine. Am mers impreuna cu o Yamaha V-Max si in reprize scurte (plecari de pe loc, demaraje la 100kmh fara treapta inferioara) V-Max-ul ramanea in urma pana intra pe plaja lui de cuplu. (Pentru cine nu e familiarizat, V-Max are 4 cilindri in V si vreo 150 de caluti, un motor deosebit). Pentru gurile rele care vor spune acum "All show and no go" am urmatoarele lucruri de spus: Inaintea acestei motociclete am avut una cu furca si mai lunga, dar mai usoara ce-i drept, cu care faceam lejer 15000 km pe vara, la munte sau la mare. Cu dinozaurul asta am facut deja 1000km in ultimele zile si a fost foarte placut. Poate nu ma inclin in curbe cat sa ma bucur de ele, sau poate n-o sa merg vreo data pe un drum neasfaltat, dar toate neajunsurile astea sunt compensate de feeling-ul inegalabil pe care il ofera acest motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Foarte frumos dom`le! Editat Martie 26, 2012 de Cercelush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZeDevil Postat Martie 26, 2012 Autor Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Update, video in timp ce se afla pe masa de operatie la Dynamite Brothers: http://www.youtube.com/watch?v=aar_t6CetHc http://www.youtube.com/watch?v=3L8tpg3egcM Editat Martie 26, 2012 de ZeDevil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Altfel trezeste omul cand in garaj are treaba cu un astfel de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boaba_bw Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Frumos animal ! Frumos animal ! L-am vazut si pe viu,e superb ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 si eu l-am vazut....la Pirati in VV...e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salut! Deschid acest topic pentru a prezenta un chopper custom, dar mai ales pentru a le multumi fratilor Dinamita pentru inca o lucrare executata ca la carte. Datele problemei: Marca: Big Dog Model: Chopper An: 2003 Motor: S&S Super Sidewinder V107, motor pe arhitectura Harley generatia EVO, racit cu aer Cilindree: 107 cui (1750 cmc) Putere: 105 CP si in jur de 150 Nm cuplu. Alimentare: Carburator S&S Super G Cutie viteze: Baker 6 speed Overdrive Transmisie primara pe lant Transmisie finala pe curea Ampatament: 2,70m Rezervor : 14 L Greutate: 330kg Unghi furca: 45 grade Dimensiune anvelope 90x90x21 fata si 250x40x18 spate Culoare: rosu Probleme: Nimic grav sau prea costisitor, in momentul achizitiei se afla intr-o stare tehnica functionala, insa foarte neingrijit, curgea ulei pe peste tot, electromotorul era pe moarte, cateva filete necesitau majorare si refiletare. Din motive subiective m-am decis sa-i schimb culoarea - deci motoreta trebuia dezmembrata complet, cadrul necesitand si el vopsire. A urmat demontarea motocicletei (si ulterior remontarea + micile reparatii) de catre Dynamite Brothers Custom apoi in timp ce ansamblele sa aflau la vopsit la Aero-Art eu am comandat piesele necesare reparatiilor, majoritatea lor potrivindu-se de la modele Harley Softail EVO '96-'99. Mi-ar fi placut daca as fi putut lucra personal la acest proiect, dar sunt ca melcul: am casa in spate, n-am garaj, n-am curte, asa ca tot ce-am putut sa fac a fost sa las pe altii mai asezati sa ma ajute. Impresii personale? Pe scurt: Motor tipic american, facut sa inghita km de autostrada, in timp ce tu te simti in al noualea cer. In traducere: Fiind foarte jos si destul de greu, manevrabilitatea este redusa considerabil, desi prin oras nu mi-e jena sa merg cu el, insa pe serpentine stau cuminte ca nu-i de mine. Cu garda la sol poate fi o problema la noi, spre exemplu, am reusit sa ating cu burta cand incercam sa ma urc pe BAC sa trec Dunarea. Consumul in oras in aglomeratie ajunge lejer la 12-13% , ca nu ai unde sa mergi mai mult de treapta 1, 2 si eventual 3. La exterior povestea se schimba, la 110-120 kmh in treapta 6 sta undeva la 2000 ture si consuma 5-6%. Performante pot spune doar ce am simtit, ca de cronometrat n-am de gand. Acceleratia este foarte sensibila si foarte brutala. Depasiri in treapta 5 sau 6 fara nici o problema. La 120-130 kmh daca bagi mana in ea, efectiv zboara de sub tine. Am mers impreuna cu o Yamaha V-Max si in reprize scurte (plecari de pe loc, demaraje la 100kmh fara treapta inferioara) V-Max-ul ramanea in urma pana intra pe plaja lui de cuplu. (Pentru cine nu e familiarizat, V-Max are 4 cilindri in V si vreo 150 de caluti, un motor deosebit). Pentru gurile rele care vor spune acum "All show and no go" am urmatoarele lucruri de spus: Inaintea acestei motociclete am avut una cu furca si mai lunga, dar mai usoara ce-i drept, cu care faceam lejer 15000 km pe vara, la munte sau la mare. Cu dinozaurul asta am facut deja 1000km in ultimele zile si a fost foarte placut. Poate nu ma inclin in curbe cat sa ma bucur de ele, sau poate n-o sa merg vreo data pe un drum neasfaltat, dar toate neajunsurile astea sunt compensate de feeling-ul inegalabil pe care il ofera acest motor. Nu prea postez, in general, dar aici simt nevoia sa spun ceva => E superb, sa-l folosesti sanatos si sa te bucuri de el !! E foarte aproape de idea si gustul meu de chopper. Ampatamentul 2,7m si unghiul 45, sunt .....nu gasesc cuvinte. Am cochetat si eu cu ideea unui custom 100%, dar pana la urma am optat pt un Raider1900, pe care l-am cam modificat/personalizat. Are ampatament 1,9m si unghi de 40, restul caracteristicilor/preformante sunt cam la fel cu cele ale motorului tau. Inca o data ... e superb, multi km in siguranta ! Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.