Devil Postat Aprilie 27, 2004 Share Postat Aprilie 27, 2004 Nu stiu dc i-mi mergea motorul numai in pistonul din dreapta, a venit un prieten sa se uite si el, am schimbat bujiile si a mers. Am tot facut operatziunea de schimbare de bujii pana mi-am dat seama ca partea din stanga a motorului sparge bujiile, da un rateu 2 si a trosnit-o. Are cineva o idee dc se intampla asta si ce as putea sa fac? Multzumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Aprilie 27, 2004 Share Postat Aprilie 27, 2004 Treaba e mecanica, adica bujia aia se sparge dintr-un soc mecanic. 99% ca pistonul ii da in cap. Vezi si tu ce bujii ii pui, sau daca nu lipseste vre-o garnitura p-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devil Postat Aprilie 28, 2004 Autor Share Postat Aprilie 28, 2004 Stai o secunda, nu e mecanic tocmai asta e problema. Nu loveste pistonul bujia, nu prea stiu eu sa ma exprim in termeni , de pe la cate un rateu din cand in cand atunci cand bag un pic mana in ea se sparge bujia. Bujia daca o scot afara nu este lovita absolut de loc, in schimb da scanteie complet aiurea, nu mai da intre capete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 28, 2004 Share Postat Aprilie 28, 2004 Bujia sigur isi ia un soc de la piston - acesta are joc fie in boltz fie in ambielaj si doar la turatzii mari capata suficienta inertzie incat sa ajunga sa atinga bujia. Totusi, ar trebuie sa se vada o urma pe electrodul secundar - partea cea mai expusa contactului cu pistonul. Alt motiv nu vad... poate bujii prea proaste care nu pot prelua socul termic... dar e putzin probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 29, 2004 Share Postat Aprilie 29, 2004 Ar trebui sa lamuresti si tu ce motor e ..Dnepr, Jawa sau Jupiter Aici pot fi mai multe cauze: 1. Carburatie incorecta pe cilindrul ala sau scapari de ulei in camera de ardere (la Dnepr). Depunerile pe capul bujiei devin conductive si curentul se scurge la masa in loc sa sara prin scanteie. 2. Izolatorul poate sa crape din cauza socului excesiv al exploziei. Asta poate fi din cauza avansului prea mare (detonatie prea devreme, pistonul isi ia socul inainte de a ajunge la pms) O alta cauza ar fi benzina proasta care se autoaprinde inaintea scanteii,sau raportul de compresie al motorului a fost marit(garnituri mai subtiri, chiulasa / cilindru frezate, biela mai lunga decat normal etc).Diferentele astea sunt foarte importante, de exemplu la Jawa daca scoti 1 mm din inaltimea camerei de ardere (din garnituri/eventual chiulasa frezata un pic) iti arunca compresia de la @9:1 la @10,3:1. Calculele le puteti face si singuri PS Prezenta rateurilor indica aprinderea/distributia dereglata Mai multe detalii despre cum se "citeste" o bujie, aici: http://www.mztech.fsnet.co.uk/workshop/wrk_plugs.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Aprilie 29, 2004 Share Postat Aprilie 29, 2004 poi man vezi si tu ce fel de bujii iti tre' ca poate folosesti bujii reci pe un care are nevoie de bujii calde .... sau era in vers motor rece bujii calde ... whatever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 2, 2004 Share Postat Mai 2, 2004 Eu umblam intr-un timp cu vreo 10 bujii dupa mine si l-e scimbam tot timpul, iar la un moment dat mi-a dat un prieten o bujie NGK la care se potrivea cifra termica de care aveam nevoie si dupa asta am mers un an jumate' cu aceeasi bujie. Cauta echivalentul cifrei termice pentru Dnepr la o marca serioasa de bujii si ar trebui sa nu mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Mai 2, 2004 Share Postat Mai 2, 2004 Muta bujia din dreapta in stanga. Daca ti-o sparge, treaba e mecanica si desfaci motorul. Daca nu, treaba e termica si cauti bujii k lumea. Am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.