Sari la conținut

Caramida zburatoare...


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

Multam Raul, n-am facut nici 100 km pana acum pe ea. De o saptamana sta in garaj, in Schwabach si ma asteapta. Intre timp am reusit sa o inmatriculez. Asigurarea pe un sezon a fost mai ieftina decat ma asteptam, 130 eu .:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am incumetat si am venit acasa cu ea. Spun "m-am incumetat" pt ca tot we a plouat, iar eu n-am apucat sa-mi cumpar decat geaca, pantalonii si cizmele urmeaza. Drept si prin urmare, am venit in blugi si pantofi sport. :crack:

 

Am mers aproape 150 km pe ploaie torentiala, in blugi, si am "reusit" sa ma ud doar la :rusinica: . Si acum ma minunez cum de nu m-a facut ploaia fleasca. Traiasca designerul carenelor. :rolleyes:

 

Viteza de croaziera a oscilat intre 130-150, cu cateva varfuri de 180-220. Consumul? Intre 5,5 si 6 %, in functie de viteza.

 

Am facut drumul Schwabach-Lahr, din fata casei, pana in fata casei in 3 ore si 20 de minute, in conditiile in care am alimentat pe drum si n-am tras de ea aiurea. Pentru 320 km, eu cred ca e super rezonabil.

 

Ma declar super incantat. :cheers:

post-11570-0-43731200-1334502865_thumb.jpg

post-11570-0-98537600-1334502997_thumb.jpg

post-11570-0-21870200-1334503121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehee, am fost la un pas sa-mi iau un GL 1500. M-am gandit ca e totusi prea devreme si, in plus, ma indatoram cu inca 3 mii de euro. Am zis sa incerc intai ceva mai soft. :crack:

 

Ma distreaza maxim expresia, ce se citeste pe fata celor care vad cine isi da casca jos de pe cap. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa este, tin minte anul trecut, in Italia, cind opream in benzinarii, marea majoritate cascau ochii cit cepele! :rolleyes:

Niste broaste pe HD-uri chiar spuneau..ce bine arata hodorogii astia, nu au burti deloc, pina ne-am dat castile jos, eu si nevasta-mea :crack: ..spuneau ca asta-i mobra de om cu nepoti acasa..le-am explicat ca mie mi-a placut sa sar peste etape! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, vizavi de ciudatenii. A mea nu are motor de 1100 ci de 1000, asa este modelul. Motocicleta nu a fost cazuta sau modificata niciodata iar anul de fab este 1994. :peace: Avantaje sunt destule, pentru un sezon (1 Martie-30 Octombrie), cu casco partial inclus, am platit 136 euro asig.

 

Din nou We, din nou vreme englezeasca. :crack:

 

Sambata dimineata am plecat sa plimb un pic roata prin imprejurimi si m-am trezit in Karlsruhe. De fiecare data cand plec sa fac o tura scurta, ajung inevitabil la peste 100 km. Ceva e in neregula. :crack:

Evident ca mai mult de jumatate din drum a plouat torential dar, ca de obicei , am reusit sa-mi pastrez blugii uscati. Asta s-a intamplat pana am ajuns pe drumul judetean unde probabil ca doar o caroserie m-ar fi salvat de torentiala ce ma astepta.

 

Motocicleta se comporta super la drum intins dar atunci cand dai de o succesiune de viraje mai stranse, cam schioapata. Nu e vorba ca penduleaza sau alte probleme de genul asta, buba e senzatia de sifonier culcat.

Am probat si mersul cu pasager si am descoperit ,placut surprins, ca nu simte absolut deloc pasagerul. Pot spune ca sta poate mai bine decat fara. :crack:

post-11570-0-79532300-1335111550_thumb.jpg

post-11570-0-99232800-1335111739_thumb.jpg

post-11570-0-73151200-1335111900_thumb.jpg

post-11570-0-46641500-1335113124_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa este, astea grele au un mare avantaj, nu simt greutatea pasagerului de niciun fel.

A mea merge la fel indiferent ca sunt eu sau cu nevasta-mea, trage la fel, depaseste la fel, consuma la fel.

Mai mult, pasagerul nu tebuie sa faca nicio manevra de genul sa se aplece odata cu mine.

Poate sa doarma linistit in spate :rolleyes:

Cauciucurile au o mare importanta in ciclistica mobrei pe viraje, trebuie sa fie noi si bine umflate.

Ti-as recomanda sa faci tot timpul presiunea recomandata, chiar un pic peste, daca scrie 2.8 pune 2.9 sau 3 linistit si ai sa vezi cum se apleaca pe viraje.

In DE nu-i problema de drumuri proaste, sa te zguduie din cauza asta.

Seteaza-i deasemenea suspensia spate mai tare, in caz ca penduleaza peste 140 pe viraje mai largi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, dupa tura de we asta, nu sunt atat de sigur ca vom ramane mult timp impreuna.

 

Nu vreau sa sune a porc, tehnic n-am ce sa-i reprosez , e de departe ce-a mai intretinuta mobra pe care am avuto, dar pur si simplu am ramas cu sentimentul ca nu ne potrivim.

 

Cauciucurile au maxim 2000 km si sunt umflate corespunzator. Tinuta de drum este impecabila iar daca m-as da numai pe autostrada, ar fi ideala. Consuma nesimtit de putin si culmea, nu obosesti la ghidon. Cu toate astea, o sa-mi incerc norocul si cu altceva. Poate un K 1200, poate un RT, poate... Am fost total dezamagit pe portiunea virajata iar manevrabilitatea in astfel de conditii este un mare minus/plus pentru mine.

 

Vedem. Momentan adunam km. Avem deja 800 impreuna. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usor usor iti revii Gixule :D Cu S1000RR ai mers? Cred ca ti s-ar potrivi mai bine.

 

Am un vecin cu o mobra similara (k100 parca), cind am vazut bateria de Dacie bagata sub sa cu doua cutii cu "electronica" (cu lampi probabil) deasupra plus doua tulumbe de ABSuri luate direct de la un escvator... am zis: "ete frate de ce nemtii si rusii se inteleg bine uneori"... :grinbandit:

 

Daca merge mai bine cu pasager... cind nu ai... baga niste nisip in coburile alea. Poate asta a vrut neamtu de la inceput sa faca. Oricum... prbabil nici daca ii pui remorca nu se va simti :).

 

 

Oricum... arata funny mobra asa ca exercitiu de imaginatie tehnica :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un RT, mobra extraordinara, sau daca doresti confort absolut ia-ti 1200LT.

Ambele se innoada extrem de bine pe viraje, in ciuda masei mari.

 

De ieri e inapoi pe mobile.de. Dupa cum am spus, in afara de faptul ca nu ne intelegem noi 2, n-am ce sa-i reprosez.

 

Mai am o luna si jumatate de "proba" la spitalul unde lucrez ,si daca totul se rezolva cu brio (asa se pare), voi putea sa ma orientez catre altceva.

 

La RT 1150 ma uit lung de cand l-am vazut prima data. De LT nu mai spun. Recunosc, nu sunt genul care face o pasiune pentru o marca anume, pana acum am avut mai mult Honda, dar nu pt ca ar fi cea mai ,ci pt ca s-a nimerit sa faca fix ce aveam eu nevoie la momentul respectiv. Pe langa asta , in afara de consumabilele clasice, nu am bagat niciodata un leu in plus si nu m-au lasat niciodata in drum (de Ducati nu pot spune asta cu mana pe inima :crack: ).

 

Usor usor iti revii Gixule :D Cu S1000RR ai mers? Cred ca ti s-ar potrivi mai bine.

 

Am un vecin cu o mobra similara (k100 parca), cind am vazut bateria de Dacie bagata sub sa cu doua cutii cu "electronica" (cu lampi probabil) deasupra plus doua tulumbe de ABSuri luate direct de la un escvator... am zis: "ete frate de ce nemtii si rusii se inteleg bine uneori"...

 

Daca merge mai bine cu pasager... cind nu ai... baga niste nisip in coburile alea. Poate asta a vrut neamtu de la inceput sa faca. Oricum... prbabil nici daca ii pui remorca nu se va simti .

 

 

Oricum... arata funny mobra asa ca exercitiu de imaginatie tehnica :cheers: .

 

Hehee, e de pe vremea cand la BMW, inginerii de design primeau doar coli de hartie, creioane si rigle. :crack:

 

S 1000 este mult prea scump si are din pacate aceiasi "boala" ca suratele japoneze. Mult dai, putin primesti la revanzare.

 

Eu imi pun mereu problema asa, pt ca nu sunt genul care sa pastreze o mobra f mult timp.

 

Apropo de look, arata mult mai bine in realitate. In cei 18 ani de "activitate2 a reusit sa scape doar cu 2 -3 zgarieturi superficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RT 1150 ma uit lung de cand l-am vazut prima data.

 

Daca am inteles bine ca esti genul ceva mai sportiv, ia in calcul si R1150RS (ca si la RT, de preferat incepand cu 2003, modelele cu twin-spark).

Tehnica si capacitatile de touring sunt similare cu RT dar look-ul si pozitia mai sportive.

 

Ceva mai nou si excelent sport-touring este R1200ST, doar ca multi o considera urata (mie imi place). Insa tehnic, ciclistica etc este super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am inteles bine ca esti genul ceva mai sportiv, ia in calcul si R1150RS (ca si la RT, de preferat incepand cu 2003, modelele cu twin-spark).

Tehnica si capacitatile de touring sunt similare cu RT dar look-ul si pozitia mai sportive.

 

Ceva mai nou si excelent sport-touring este R1200ST, doar ca multi o considera urata (mie imi place). Insa tehnic, ciclistica etc este super.

 

Rs-ul nu mi-a placut niciodata, din pacate. RT-ul are ceva al lui. Spun asta pt ca m-am tinut dupa un politist intr-o zi, si am ramas extrem de surprins de usurinta cu care lua virajele. Bucuresti, fantana de la Unirea, joaca de copil.

 

Vizavi de sport-touring-uri, R 1100/1200 S a fost si este o aparitie speciala.

 

Ca idee, we asta mi-a iesit un consum de 5.5 in conditiile in care am mers si pe autostrada(90-140), si pe national, si in oras, si cu pasager, si mai tare, si mai incet. De vant si ploaie nu mai zic nimic. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am inteles bine ca esti genul ceva mai sportiv, ia in calcul si R1150RS (ca si la RT, de preferat incepand cu 2003, modelele cu twin-spark).

 

Se pare ca el e oleaca mai sportiv caz in care R-ul trebuie lasat la o parte. Poate doar HP-ul insa ala e mult,mult prea scump. S1000RR nu cade sub 10.000 inca din pacate. Si oricum nu merita sa o iei acum, e prea scumpa. Cauta tot ceva japonez daca vrei ceva mai sportiv, io as zice VFR800 clar. Parca ai avut un VFR o data, 800-le e chiar meserie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo

vezi ca mai sunt si japo pe lumea asta :)

la pretul la care ai luat -o a fost super ok sa te dai cu ea

 

ieri am "scos" din nisip varadero si un R1100

si sa mi trag una, pe R m am simitit mult mai "jos" si mia "safe" desi trageam de gaz sa nu se ingroape ( ca nu l mia scotea nici naina de acolo )( poze la topicl ala de era scump varaderor :))

 

ciudat treaba asta,desi sunt fan honda mi a placut cum merge R-ul lui emil de numa numa

bine, la 40,.000 merge ca al meu la 80.000 ma rog, oleaca mai bavareaza dar nu vreau sa l supar. :-)

chiar e super ok, incredibil , m a fugarit pe autostrada cu 160 si parca stateea pe loc. si cam acelari counsum - eu 5.6 el pe acolo

 

 

una peste alta desi motoarele aste cu tatzele cazute sunt vai mama lor, unele modele chiar sunt reusite, chapeau

 

next?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

...

 

:))))) Total nereusita coane.

 

Asteptam momentul asta !

 

 

Neeeeeeext !

 

Ma bucur ca te bucuri :crack:

 

Se pare ca el e oleaca mai sportiv caz in care R-ul trebuie lasat la o parte. Poate doar HP-ul insa ala e mult,mult prea scump. S1000RR nu cade sub 10.000 inca din pacate. Si oricum nu merita sa o iei acum, e prea scumpa. Cauta tot ceva japonez daca vrei ceva mai sportiv, io as zice VFR800 clar. Parca ai avut un VFR o data, 800-le e chiar meserie.

 

Vedem ce-o fi. Oricum,daca o dau, o sa am iar de furca pana imi gasesc ceva care sa-mi placa.

 

bravo

vezi ca mai sunt si japo pe lumea asta :)

la pretul la care ai luat -o a fost super ok sa te dai cu ea

 

ieri am "scos" din nisip varadero si un R1100

si sa mi trag una, pe R m am simitit mult mai "jos" si mia "safe" desi trageam de gaz sa nu se ingroape ( ca nu l mia scotea nici naina de acolo )( poze la topicl ala de era scump varaderor

 

ciudat treaba asta,desi sunt fan honda mi a placut cum merge R-ul lui emil de numa numa

bine, la 40,.000 merge ca al meu la 80.000 ma rog, oleaca mai bavareaza dar nu vreau sa l supar. :-)

chiar e super ok, incredibil , m a fugarit pe autostrada cu 160 si parca stateea pe loc. si cam acelari counsum - eu 5.6 el pe acolo

 

 

una peste alta desi motoarele aste cu tatzele cazute sunt vai mama lor, unele modele chiar sunt reusite, chapeau

 

 

next?

 

Nu stiu cum e R-ul, n-am mers niciodata dar k-ul, cel putin pe autostrada, cu cat cresti viteza, cu atat devine mai placuta plimbarea.

 

O zi de 1 Mai plina, din lipsa de timp m-am rezumat la aproape 400 km prin imprejurimi. Cu ocazia asta ne-am imprietenit un pic pe viraje.

 

O data cu "imprieteneala", a crescut si consumul... :crack:

 

1500 km impreuna.

 

2000 km...

 

De 2 saptamani am lasat side-urile in garaj. Astept sa-mi vina costumul cu slidere,m-am saturat sa tarsai scaritele pe viraje...Sa vedem ce-o iesi. :friends:

post-11570-0-27472500-1335897660_thumb.jpg

post-11570-0-96024800-1335897964_thumb.jpg

post-11570-0-79863000-1335897993_thumb.jpg

post-11570-0-49343100-1335898019_thumb.jpg

post-11570-0-58879400-1335898050_thumb.jpg

post-11570-0-64349700-1335898098_thumb.jpg

post-11570-0-26275600-1337016847_thumb.jpg

post-11570-0-08709700-1337016896_thumb.jpg

post-11570-0-51758300-1337017116_thumb.jpg

post-11570-0-03325200-1337017317_thumb.jpg

post-11570-0-05772000-1337017362_thumb.jpg

post-11570-0-57755900-1337018076_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...