adiciucy Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 as vrea unu, ast parari pro si contra va rog, la fiabilitate , e bun pentru un inceput la 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 as vrea unu, ast parari pro si contra va rog, la fiabilitate , e bun pentru un inceput la 4 timpi E bun pt. inceput la 4 timpi. Are putere destula, si fiind un V2, are caracteristici de cuplu/putere bune, fiind "prietenos". Cauta pe net forumuri specializate pt. SV650 si vei gasi o tona de informatii direct de la proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiciucy Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Cred ca cea mai mare comunitate de SV virtuala pe care am gasit-o se afla la: http://www.sv-portal.com/forums/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Cred ca mai degraba se incadreaza la Motorete de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Am inteles ca unele au fost folosite si pe circuit ,ma rog orice moto poate fi folosit daca vrei pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiciucy Postat Noiembrie 4, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2006 Am inteles ca unele au fost folosite si pe circuit ,ma rog orice moto poate fi folosit daca vrei pe circuit da asa e , ai dreptate, uitazti niste filmuletze joe_carillo.avi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 M-am mai interesat si eu de SV650S, pt. ca intentionez sa-mi schimb motorul anul viitor (SV650S, CBR600F sau CBF600). Ca tehnica/motorizatie cica e fantastica... Are probleme de calitate totusi, datorita faptului ca materialele folosite (metalul, vopseaua) sunt de calitate medie. Cica rugineste in draci (mai ales suruburile, esapamentul primar), vopseaua de pe motor si radiator se cam scorojeste. O alta problema comuna este ca poate intra apa la bujia cilindrului din fata (cand o speli cu jet puternic, sau de la mers pe ploaie). Asta-i din cauza configuratiei motorului (V2 la 90 grade). In rest e "bullet-proof" (cum zic englezii). Un alt forum bun, englezesc este www.sv650.org Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 Defecte caracteristice au toate modelele ,indiferent cum se cheama,dar per ansamblu sv-ul e super-apreciat in comparative ,asa ca nu ai ce pierde din alegerea facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 Defecte caracteristice au toate modelele ,indiferent cum se cheama,dar per ansamblu sv-ul e super-apreciat in comparative ,asa ca nu ai ce pierde din alegerea facuta Tind sa inclin spre alegerea unui SV650S, ori nou, ori unul de max. 1 an vechime. Mai am un singur dubiu, cat de comod este pt. pasager? As vrea sa-l folosesc si la drumuri mai lungi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 Lucrul nou ,tot nou ramane Ps:referitor la confort ,am mers buzau-brasov fara escala(ma rog ,am alimentat la Ploiesti si imediat pe cai) cu al meu gsxr si banuiesc ca la confort e o idee mai bun sv-ul...depinde ce inseamna lung pt tine.Cu gsxr-ul merg 200km lejer fara oprire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiciucy Postat Noiembrie 12, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2006 eu mam hotarat si lam cumprata, (sv 650 s din 2002) , merge super , nu e motor de curse, dar is 100% multzumit de el. vil recomand cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Lucrul nou ,tot nou ramane Ps:referitor la confort ,am mers buzau-brasov fara escala(ma rog ,am alimentat la Ploiesti si imediat pe cai) cu al meu gsxr si banuiesc ca la confort e o idee mai bun sv-ul...depinde ce inseamna lung pt tine.Cu gsxr-ul merg 200km lejer fara oprire Sunt sigur ca este confortabil pt. rider, dar cum este pt. pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Nu este un motor deosebit la capitolul pasager. Nici nu este intentionat sa fie.Daca il privesti putin...vezi ca e relativ sport ca design si ca pozitie a pasagerului. Oricum...din comparative...intradevar pare a fi un motor superb. Este de altfel si motorul pt care va opta si prietena mea...cel putin asa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 am un prieten care a facut 40.000 intr-un an cu sv(cel putin asa spunea el). daca ar fi fost incomod, cred ca l-ar fi schimbat pe altceva mult mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Cred ca mai util ar fi daca cineva chiar a facut drumuri mai lungi cu un SV650 si cu pasager. Stiu ca poti sa schimbi saua cu una cu gel (parca tot de la Suzuki). Cica e chiar confortabila. Oricum mai am in vedere o Honda CBR600F, care cred ca sta mai bine la capitolul confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Rugina nu e o problema majora la SV . Am SV din 2000 , singurul loc unde a aparut niste rugina e pe cadrul care sustine codita. Nici vorba de cojit vopseaua de pe radiator/motor. Probabil ca vorbesti despre un motor vopsit / manarit. Confortul pt pilot e foarte bun. Am facut anul asta drumuri Bucuresti-Obarsia Lotrului si Bucuresti-Barlad fara probleme de oboseala pt mine. Pentru pasager confortul este intr-adevar o problema, dar depinde si de antrenament si bagajele pe care le cara. Mitul bujiei din fata e un mit. Am avut personal probleme cu apa intrata pe ploaie si am ramas intr-un cilindru. Cand am verificat problema am constatat ca 'meseriasul' nu pusese fisa corect. Exista 2 semne, unul pe cilindru, unul pe fisa care trebuie aliniate si nu mai intra dupa aia apa . Am mers de atunci 2 ani prin ploi , am spalat motorul cu furtunul si am dat cu apa din greu pe radiator ca sa scot mizeria si n-am avut nici cea mai mica problema. In comparatie cu CBR600 / GSXR , SV650 e mai slab si asta se simte la viteza de varf. Pe de alta parte e mai agil in oras odata ce te-ai obisnuit cu el. Partea cu agilitatea e o parere personala bazata pe cum am vazut pe altii ca merg prin Bucuresti si cum merg eu. Daca vreti putere, exista SV1000. Curse : in anglia exista un campionat special de SV650 si unul numit mini-twins la care sv-ul este de asemenea motocicleta favorita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 In comparatie cu CBR600 / GSXR , SV650 e mai slab si asta se simte la viteza de varf.Total deplasata comparatia ta ,dar ma rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Total deplasata comparatia ta ,dar ma rog... Comparatia lui a plecat de la mine de fapt. Pt. ca eu am mentionat mai devreme ca ma intereseaza ori un SV650S ori un CBR600F. Din punct de vedere pur tehnic nu prea exista comparatie, intr-adevar. Dar daca ai si alte criterii in afara de nr. de cilindrii si putere, si cauti un allrounder atunci are sens. Rugina nu e o problema majora la SV . Nici vorba de cojit vopseaua de pe radiator/motor. Probabil ca vorbesti despre un motor vopsit / manarit. Mitul bujiei din fata e un mit. Am avut personal probleme cu apa intrata pe ploaie si am ramas intr-un cilindru. Cand am verificat problema am constatat ca 'meseriasul' nu pusese fisa corect. Exista 2 semne, unul pe cilindru, unul pe fisa care trebuie aliniate si nu mai intra dupa aia apa . Am mers de atunci 2 ani prin ploi , am spalat motorul cu furtunul si am dat cu apa din greu pe radiator ca sa scot mizeria si n-am avut nici cea mai mica problema. Treaba cu rugina, vopseaua si bujia este luata de pe forumurile englezesti. Tind sa cred ca este o problema localizata in UK, unde iarna se foloseste la greu sarea pe drumuri, ploua toata ziua si lumea merge iarna cu motoarele. De asta e bine de stiut ca in alta clima nu apar astfel de bube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Mda... si eu as fi incadrat SeVeul la motorete de strada. Si eu am auzit numai de bine despre el: usor, manevrabil, relativ puternic, economic, fiabil etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Tot nu-s convins ca SV650S-ul merge pt. doi. Eu in principiu am nevoie pt. mers la munca in fiecare zi si in weekenduri pt. plimbari cu nevasta cca. 200 km si ceva bagaje. Si nu-s vitezoman, asa ca partea cu puterea, viteza, sport etc. ma lasa rece (nu ca ar strica, dar nu-i un criteriu forte). Am citit in alte topicuri ca nici CBR600F-ul nu-i prea comod pt. pasager. Asa ca acu ma uit dupa o Honda CBF600 sau un Suzuki GSR600. E musai sa fie motor de 600cc, pt. ca aici, in Cipru, tocmai s-au scos toate taxele la motoarele de pana la 600cc. Ce trece de 600cc se plateste taxa de 2 EUR/cc, indiferent de tara de provenienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Nu prea merge pentru ce vrei tu...e drept...bagaje pe el...nu prea poti pune si pasagerul nu se simte prea bine. CBR F in schimb...e ok pentru pasager...prin comparatie...este totusi un Touring-Sport...totusi...de ce nu incerci ambele modele sa vezi ce iti place? Suna pe la dealeri (ma refer la cei ce aduc second) vezi care are cam ce vrei tu si incearca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Suna pe la dealeri (ma refer la cei ce aduc second) vezi care are cam ce vrei tu si incearca... Buba e ca nici CBR600F si nici SV650S nu sunt populare pe aici, asa ca dealerii nu aduc modelele astea. Iar CBR600F nu se mai produce din vara. In schimb o sa incerc in curand CBF600 la dealer-ul Honda. Aici moda e supersporturi de 1000cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 (editat) Buba e ca nici CBR600F si nici SV650S nu sunt populare pe aici, asa ca dealerii nu aduc modelele astea. Iar CBR600F nu se mai produce din vara. In schimb o sa incerc in curand CBF600 la dealer-ul Honda. Aici moda e supersporturi de 1000cc. Banditu 650 (da, stiu ca trece de 600 cc dar asa e si cu SV, care l iei in consideratie) i-o da la caca din toate punctele de vedere lui CBF 600. Este compromisul ideal intre sportivitate si comoditate/practicalitate si se preteaza bine ca si tourer. Plus ca e "passenger-friendly", mult mai friendly decat CBR 600 F si SV 650 si ai optional si ABS. Dar la o adica si CBF 600 e bun. Editat Noiembrie 15, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Se baga ABS si la SV incepand cu 2007. Daca te doare taxa de 100 de euro (50cc * 2) , atunci arunca un ochi si la GSR600, Kawasaki ER6 . Totul depinde de ce intelegi tu prin 'ceva bagaje' . Daca e mai mult decat un tankrucsak + rucsacel in spinarea pasagerei atunci mai poti pune top-case si alte mizerii si la SV. Eu folosesc motoru exact asa cum descrii tu : zilnic mers la servici si prin oras cu treburi + am facut ture de week-end de 300 km dus-300 intors cu sotia in spate fara probleme. Pt 200 de km n-ai nevoie de tourer. E un drum de 3 ore mers adormit si admirat peisajul cu o pauza de tigara la mijloc. Sau 2 ore dintr-un foc. Singurul motiv pt care sustin ca SV-ul este mai bun decat altele este din cauza ca e mai ingust. Nu are motor 4 in linie transversal, are centru de greutate mai centrat si asta il face mult mai manevrabil in oras si mai 'strecurabil' in oras. Pe de alta parte si ER6 are 2 cilindri in paralel si s-ar putea sa fie interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.