utzelu Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Banditu 650 (da, stiu ca trece de 600 cc dar asa e si cu SV, care l iei in consideratie) i-o da la caca din toate punctele de vedere lui CBF 600. Este compromisul ideal intre sportivitate si comoditate/practicalitate si se preteaza bine ca si tourer. Plus ca e "passenger-friendly", mult mai friendly decat CBR 600 F si SV 650 si ai optional si ABS. Dar la o adica si CBF 600 e bun. Stiu ca Banditul de 650 e mai bun/practic, dar din pacate nu ma atrage. Adica nu-mi place cum arata. Daca te doare taxa de 100 de euro (50cc * 2) , atunci arunca un ochi si la GSR600, Kawasaki ER6 . Totul depinde de ce intelegi tu prin 'ceva bagaje' . Daca e mai mult decat un tankrucsak + rucsacel in spinarea pasagerei atunci mai poti pune top-case si alte mizerii si la SV. Eu folosesc motoru exact asa cum descrii tu : zilnic mers la servici si prin oras cu treburi + am facut ture de week-end de 300 km dus-300 intors cu sotia in spate fara probleme. Pt 200 de km n-ai nevoie de tourer. E un drum de 3 ore mers adormit si admirat peisajul cu o pauza de tigara la mijloc. Sau 2 ore dintr-un foc. Taxa nu e de 100 EUR, ci de 1300 EUR (650cc * 2 EUR) Motoarele > 600cc se taxeaza 2 EUR/cc la toata capacitatea cilindrica... In Cipru e clar ca nu-mi trebuie tourer, pt. ca toata insula are 300 km de la un capat la celalalt. Numai ca intentionez sa tin motorul catziva ani buni (macar 5 ani) si sa bag niste vacante prin Europa/Asia cu el. Deci e musai sa mearga top-case-uri (laterale si in spate). Dar nici tourer sa nu fie, pt. ca-mi trebuie si in oras sa merg cu el. Lista mea s-a redus la Suzuki SV650S, Honda CBF600 si Yamaha FZ6 Fazer. Preturile de pe mobile.de la un 2nd hand 2006 sunt asemanatoare (cca. 5000 EUR). In cazul meu SV-ul pierde din cauza taxei, chiar daca are cel mai misto motor din toate (V2 e preferatul meu). Kawasaki ER6 are motor de 650cc, deci intra in aceeasi oala cu SV-ul. Trebuie sa bat pe la dealerii din zona sa ma urc pe ele si poate atunci ma hotarasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Ce porcarie cu taxa aia. In cazul SV-ului e chiar nejustificata pt are putere, consum si noxe mai mici decat in CBR600 de ex. Exista modele japoneze de SV400, dar nu stiu cat de usor se gasesc si s-ar putea sa fie cam lesinate. Kituri ca sa faci din sv650 capacitate de 600 nu exista . 700 si 800 exista . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Ce porcarie cu taxa aia. In cazul SV-ului e chiar nejustificata pt are putere, consum si noxe mai mici decat in CBR600 de ex. Exista modele japoneze de SV400, dar nu stiu cat de usor se gasesc si s-ar putea sa fie cam lesinate. Kituri ca sa faci din sv650 capacitate de 600 nu exista . 700 si 800 exista . Si astia au fost obligati de UE sa-si revizuiasca taxele. In trecut erau mai mari. Tot nu-s conforme cu legislatia UE, dar deocamdata asta sunt. Cred ca pot spune ca sunt aproape hotarat la o Yamaha FZ6 Fazer. Cred ca are cam tot ce-mi trebuie, plus avantajul taxelor. Multumesc tuturor pt. opinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Asa ca acu ma uit dupa o Honda CBF600 sau un Suzuki GSR600. Daca era Hornetul ,as mai fi fost in dubiu ,dar in comparatie cu un cbf ,as merge clar pe mana unui gsr600...e doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 (editat) Daca era Hornetul ,as mai fi fost in dubiu ,dar in comparatie cu un cbf ,as merge clar pe mana unui gsr600...e doar parerea mea Hornetul sau GSR600 sunt naked-uri; ceea ce caut trebuie sa aiba carena (chiar si semi). Am stat azi pe un FZ6 Fazer si mi s-a parut super confortabil, chiar si pt. pasager. Plus ca Hornetul arata nashpa in ochii mei. Mai vad si un CBF600 si apoi ma hotarasc. Multa lume zice de CBF600 ca are motorul slab. Numai ca eu am vazut un filmuletz pe http://www.youtube.com/ cu un CBF600 si am ramas mut. 0-100 km/h in 4 secunde, viteza maxima 220 km/h. Nu stiu de ce revistele (englezesti) se plang de motorul ala... Editat Noiembrie 18, 2006 de utzelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Pana la urma am tot cautat si am cazut din lac in putz. Toate criteriile mele s-au dus pe apa sambetei si am luat un Ducati Monster 620ie Dark. Multumesc oricum pt. opinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Se baga ABS si la SV incepand cu 2007. Daca te doare taxa de 100 de euro (50cc * 2) , atunci arunca un ochi si la GSR600, Kawasaki ER6 . Er6 e de 650 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 Pana la urma am tot cautat si am cazut din lac in putz. Toate criteriile mele s-au dus pe apa sambetei si am luat un Ducati Monster 620ie Dark. Multumesc oricum pt. opinii. Felicitari! Ducati Monster 620ie nu are cilindreea de 618 cmc? Ai platit taxa aia de 2 euro pe cmc sau faptul ca e europeana te-a scutit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 Felicitari! Ducati Monster 620ie nu are cilindreea de 618 cmc? Ai platit taxa aia de 2 euro pe cmc sau faptul ca e europeana te-a scutit? Multumesc, Da are cilindreea de 618cc. Taxa nu am platit-o, pt. ca era deja inmatriculata in Cipru. Am luat-o de la un coleg de serviciu. Nu a fost prima mea alegere, dar faptul ca pretul a fost super bun (pt. Cipru), motorul arata excelent, si stiu cum a fost folosit de cand si l-a luat (nou in 2002) m-a facut sa-l iau. Plus ca m-a scutit de stresul aducerii unui motor din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Multumesc, Da are cilindreea de 618cc. Taxa nu am platit-o, pt. ca era deja inmatriculata in Cipru. Am luat-o de la un coleg de serviciu. Nu a fost prima mea alegere, dar faptul ca pretul a fost super bun (pt. Cipru), motorul arata excelent, si stiu cum a fost folosit de cand si l-a luat (nou in 2002) m-a facut sa-l iau. Plus ca m-a scutit de stresul aducerii unui motor din Germania. sa porti sanatos monstrul , dar cred ca thundercat era cel mai bengos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.