cristilvk Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 salutarile mele..nu esti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 imi permit o mica corectie....ala e pistonul nu cilindrul... si o intrebare ...ptr ce faci toate astea?.....daca e doar placerea ta atunci inteleg... da, am scris gresit de ce fac asta? pentru ca asta imi place sa fac, nu am de gand sa vand motocicleta, pur si simplu imi place sa lucrez la motocicleta:) aveam unu la bloc care desfacea motorul la Dacie sa vada de ce merge geografia se invata cel mai bine la fata locului:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 pistoanele arata super dupa ce le-ai frecat!admirabil......INSA! dupa ce ai sa inchizi motorul la loc ai sa r putea sa ai surpriza ca el sa nu mai impinga cum impingea inainte si sati spun si de ce. dupa ce un motor a rulat cateva zeci de mii de km...in camasi,pistoane , segmenti apare inevitabil ceeace se numeste uzura.aceasta operatiune adica ceeace ai facut tu...necesita in mod normal piese noi, deoarece tu nu le mai poti pune pe cele vehi la locul lor exact in pozitia in care le-ai scos.asta e clar! si de aici...consum de undelemn, si o durata de viatza mult mai scurta decat ar fi avut in ipostaza in nu ai fi umblat in motor! oricum mult respect ptr proiectul tau. bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) pistoanele arata super dupa ce le-ai frecat!admirabil......INSA! dupa ce ai sa inchizi motorul la loc ai sa r putea sa ai surpriza ca el sa nu mai impinga cum impingea inainte si sati spun si de ce. dupa ce un motor a rulat cateva zeci de mii de km...in camasi,pistoane , segmenti apare inevitabil ceeace se numeste uzura.aceasta operatiune adica ceeace ai facut tu...necesita in mod normal piese noi, deoarece tu nu le mai poti pune pe cele vehi la locul lor exact in pozitia in care le-ai scos.asta e clar! si de aici...consum de undelemn, si o durata de viatza mult mai scurta decat ar fi avut in ipostaza in nu ai fi umblat in motor! oricum mult respect ptr proiectul tau. bafta in continuare! nu te pot contrazice, pentru ca nu sunt mecanic si nu am in spate experienta necesara pentru a imi da cu parerea. cred totusi ca dupa ce voi schimba piesele ce nu se incadreaza in tolerantele din manual, motorul va fi intr-o stare mult mai buna decat inainte. dar repet, asta este doar parerea mea sunt destui mecanici cu experienta pe aici, ei ar putea sa lamureasca situatia asta : motor pe care nu il desfaci si mergi cu el pana crapa .....VS..... motor caruia i-au fost schimbate pisele uzate peste limita, conform manualului de service pana acum am de gand sa fac: curat tot shimb toate garniturile si simeringurile schimb segmenti schimb cuzinetii curat pistoane curat supapele si suprafata de inchidere reglez jocul la supape schimb lantul de distributie schimb un pinion din cutia de viteze Editat Ianuarie 7, 2013 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 tiai facut un calcul cat te costa toate astea?....intreb de curiozitate cam cat il costa pe un fumator tigarile pe un an, diferenta este ca eu sunt mai sanatos:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Vreo 15-20 milioane cred; Ai site-uri wemoto, nu stiu care mai sunt si poti arunca acolo un ochi. @delete: cine face si desface, toata ziua are ce face Spor la munca! Sunt curios cam in cat timp termini proiectul, sa zici ca nu mai ai ce sa ii faci si cum va arata produsul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 salutarile mele..nu esti sanatos +1 la ce a spus domnu, ma inclin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 nu te pot contrazice, pentru ca nu sunt mecanic si nu am in spate experienta necesara pentru a imi da cu parerea. cred totusi ca dupa ce voi schimba piesele ce nu se incadreaza in tolerantele din manual, motorul va fi intr-o stare mult mai buna decat inainte. dar repet, asta este doar parerea mea sunt destui mecanici cu experienta pe aici, ei ar putea sa lamureasca situatia asta : motor pe care nu il desfaci si mergi cu el pana crapa .....VS..... motor caruia i-au fost schimbate pisele uzate peste limita, conform manualului de service pana acum am de gand sa fac: curat tot shimb toate garniturile si simeringurile schimb segmenti schimb cuzinetii curat pistoane curat supapele si suprafata de inchidere reglez jocul la supape schimb lantul de distributie schimb un pinion din cutia de viteze bravo pentru munca depusa ca un sfat, daca tot e desfacut, du chiulasa la facut la profesionisti (in special refacerea scaunelor de supapa), e pacat sa nu faci operatiunea asta daca tot e desfacut motorul). spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 super tare comparatia cu tigarile frate!...aici sunt d acord cu tine.eu m-am lasat de cativa ani....se aduna ceva gologani ptr benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 16, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) am slefuti supapele/scaunele supapelor, verificat, masurat arata bine pana acum inainte dupa Editat Ianuarie 16, 2013 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Cat de smecher! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Cat de smecher! Cat de prost esti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Gingerboy, tu ce pi.zda ma-tii vrei? Apreciez munca baiatului si tu vii si te bagi ca musca-n cacao. Apreciezi un rahat, ai vazut si tu o poza cu cu ceas comparator si o supapa si te-ai udat tot si acum vii cu replici gen "apreciez munca omului" Trist mai esti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Apreciezi un rahat, ai vazut si tu o poza cu cu ceas comparator si o supapa si te-ai udat tot si acum vii cu replici gen "apreciez munca omului" Trist mai esti! Ma jokere, fiecare are dreptul sa se minuneze de ceva, nu trebuie sa vina un "destept " ca tine care a vazut totul si stie totul De fapt tu esti tristul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 am slefuti supapele/scaunele supapelor, verificat, masurat arata bine pana acum inainte dupa daca tot esti la capitolul 'chiulasa' curata/poliseaza admisia si evacuarea..... 'felicitari' pentru munca depusa! inca ceva: eu as mai intai as fi refacut unghiurile scaunelor si mai apoi pasuirea supapelor. am impresia din poze ca 'pata' de contact este prea 'lata' si prea 'inalta'! nu o lua ca pe o replica rautacioasa, este doar parerea mea! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 am impresia din poze ca 'pata' de contact este prea 'lata' si prea 'inalta'! nu o lua ca pe o replica rautacioasa, este doar parerea mea! bafta! La fel cred si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 18, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2013 daca tot esti la capitolul 'chiulasa' curata/poliseaza admisia si evacuarea..... 'felicitari' pentru munca depusa! inca ceva: eu as mai intai as fi refacut unghiurile scaunelor si mai apoi pasuirea supapelor. am impresia din poze ca 'pata' de contact este prea 'lata' si prea 'inalta'! nu o lua ca pe o replica rautacioasa, este doar parerea mea! bafta! multumesc, nu ai cum sa le stii pe toate, orice sfat este binevenit am curatat admisia si evacuarea, nu cred ca este cazul sa-mi pierd timpul cu polish suprafata de contact este cam de 1.4 posibil totusi sa ai dreptate cred ca trebuia sa o fi facut putin mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 La un searci scurt pe google se vede ca asa sunt supapele din fabrica, poate unghiul nu mai e acelasi dar pata de contact pare similara cu cea de la supapele noi. De luat in calcul faptul ca vorbim de un motor proiectat prin 80 caruia pana in 2000 daca nu ma insel i s-au adus imbunatatiri minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 (editat) La un searci scurt pe google se vede ca asa sunt supapele din fabrica, poate unghiul nu mai e acelasi dar pata de contact pare similara cu cea de la supapele noi. De luat in calcul faptul ca vorbim de un motor proiectat prin 80 caruia pana in 2000 daca nu ma insel i s-au adus imbunatatiri minore. Esti mecanic din cate am vazut prin posturile tale, da?! hai sa iti zic diferenta dintre o supapa noua si astea uzate:alea noi si alea uzate au aceeasi latime acolo unde 'calca' supapa pe scaun, numai ca astea uzate fiind 'pasuite' se poate observa exact latimea si inaltimea de contact! la cele noi despre ce 'pata de contact' este vorba?! unghiurile scaunelor se faceau si prin 1930 de exemplu! cand refaci unghiurile scaunelor chiar si cu supape noi nu trebuie sa etanseze pe toata suprafata supapei, lasand loc de uzura in timp! supapa se 'afunda' in scaun si ajungand la marginea exterioara nu va mai etansa! nu stiu exact cum sa iti explic ca sa poti intelege! ps: din cauza unor 'mecanici' am ales sa imi repar singur motoarele... @delete636 nu este nici o problema daca le vei lasa asa, singura diferenta e in diferenta de 'viata' a supapelor si a compresiei! adica de exemplu in loc sa te tina reparatia 100k km te va tine doar jumate! in schimb supapele (mai ales cele de evacuare) vor fi racite mai bine, schimbul de caldura se face prin scaunul supapei, evitand 'arderea' supapelor! asta doar in cazul in care 'uiti' sa verifici jocul supapelor un timp mai indelungat! Editat Ianuarie 18, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Esti mecanic din cate am vazut prin posturile tale, da?! hai sa iti zic diferenta dintre o supapa noua si astea uzate:alea noi si alea uzate au aceeasi latime acolo unde 'calca' supapa pe scaun, numai ca astea uzate fiind 'pasuite' se poate observa exact latimea si inaltimea de contact! la cele noi despre ce 'pata de contact' este vorba?! unghiurile scaunelor se faceau si prin 1930 de exemplu! cand refaci unghiurile scaunelor chiar si cu supape noi nu trebuie sa etanseze pe toata suprafata supapei, lasand loc de uzura in timp! supapa se 'afunda' in scaun si ajungand la marginea exterioara nu va mai etansa! nu stiu exact cum sa iti explic ca sa poti intelege!ps: din cauza unor 'mecanici' am ales sa imi repar singur motoarele... Stiu care e diferenta dintre o supapa noua si una uzata; la una uzata care s-a afundat un scaun pata de contact se lateste spre "varfu" supapei, ori la el e intradevar cam lata dar si ciuperca are suprafata de contact destul de lata. Nu prea ai cum sa refaci unghiul scaunelor fara sa iti ingroape foarte mult supapa in chiuloasa, nu ai tolerante foarte mari, cel mai bine e sa schimbi scaunul, si daca schimbi scaunul schimbi si ghidul ca e foarte posibil sa aibe joc supapa in ghid, apoi e posibil sa schimbi si supapa, si daca tot am ajuns aici schimbi si simeringurile de supapa sa fie totul ok. Ca sa ii faca un rebult ok ar fi de bagat o droaie de bani in motorul ala, ori supapele mie imi par ok; daca isi permite si vrea sa bage in motorul ala piese noi, toata stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 (editat) Poate folosi cutitul de 30de grade si astfel mai scade latimea 'petei de contact' cat si intaltimea! atat trebuie! nimic mai mult! scaunele se pot 'taia' cel putin o data! gandeste-te la motoarele de cross cum este CRF-ul, care in plus are supape de titan si alea se schimba parca la 60 de ore! crezi ca se schimba 'scaunele' la fiecare schimb de supapa? nu! Editat Ianuarie 19, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 eu nu pot intelege atitudinea asta! daca nu aduceti nimic folositor topicului de ce postati?! daca aveti ceva de impartit puteti sa o faceti mai 'subtil' folosind pm-ul ! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 (editat) si eu apreciez ce face baiatul si o face din pasiune. bravo. sa mai pui poze Editat Ianuarie 19, 2013 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 multumesc pentru sfaturi s@arpe astia cu dusmani pe forum:)))))) ce-ati zice sa va mutati in alta parte cu prostiile de genul asta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 cu placere @delete636! cand ajung prin craiova dau un pm, tre' sa vad si eu 'proiectul'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.