Sari la conținut

Problema Electrica


Postări Recomandate

Salutare , am si eu nevoie de un sfat deoarece am motocicleta la tara si nu am cum sa o teransport in oras cel putin pana vineri .

Dupa o pauza de aproape o luna, timp in care a stat cu prelata pe ea, am scos/o iar la lumina . Am pus si am spalat-o cu apa si sampon , am lasat - o sa se usuce dupa care am incercat sa o pornesc dand la automat . A incercat de cateva ori sa invarta dar am observat ca este usor inecata si am lasat-o sa ia o pauza de 2 - 3 min ca sa nu omor bateria . Cand am incercat sa o pornesc din nou apasam degeaba pe buton ca nu vroia sa miste nimic . Am incercat si sa o imping dar s/a comportat ca s cum butonul de off/run nu functiona , evident nereusind sa o pornesc nici impinsa . Luminile merg , claxonul merge, semnalizarile merg, iar siguranta centrala mi s-a parut in regula . Care ar putea fi problema? As vrea macar sa o pot porni sa ajung in Constanta cu ea la un electrician .

ps Am incercat sa o pornesc si cu mufa scoasa de la maneta de ambreiaj , si cu cricul lasat si cu el ridicat .. nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am si eu nevoie de un sfat deoarece am motocicleta la tara si nu am cum sa o teransport in oras cel putin pana vineri .

Dupa o pauza de aproape o luna, timp in care a stat cu prelata pe ea, am scos/o iar la lumina . Am pus si am spalat-o cu apa si sampon , am lasat - o sa se usuce dupa care am incercat sa o pornesc dand la automat . A incercat de cateva ori sa invarta dar am observat ca este usor inecata si am lasat-o sa ia o pauza de 2 - 3 min ca sa nu omor bateria . Cand am incercat sa o pornesc din nou apasam degeaba pe buton ca nu vroia sa miste nimic . Am incercat si sa o imping dar s/a comportat ca s cum butonul de off/run nu functiona , evident nereusind sa o pornesc nici impinsa . Luminile merg , claxonul merge, semnalizarile merg, iar siguranta centrala mi s-a parut in regula . Care ar putea fi problema? As vrea macar sa o pot porni sa ajung in Constanta cu ea la un electrician .

ps Am incercat sa o pornesc si cu mufa scoasa de la maneta de ambreiaj , si cu cricul lasat si cu el ridicat .. nimic .

 

 

Verifica sa ai cel putin 12.5sau 12.7 volti in baterie.

Daca bateria are mai putin nu mai porneste.

Incearca sa o pornesti luind curent de la alta baterie masina etc.

Daca nu e de la baterie verifica in ordine butonul de pornire,starterul(releu de pornire)si in cele din urma electromotorul.Binenteles si firele dintre ele.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrat apa la bujii - sterge bine locasul bujiilor;

Butonul de pornire nu are nimic, problema e in electromotor, s-au dus periile. Baga motorul in viteza a doua daca poti(daca nu merge baga a 1-a), trage ambreiajul si impinge motorul in fata (tu calare pe el) si eliberreaza ambreiajul. In felul acesta o sa rasucesti colectorul starterului, cel pe care calca periile, pe alta pozitie decat pe cea actuala. Dupa aceea incearca sa pornesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am si eu nevoie de un sfat deoarece am motocicleta la tara si nu am cum sa o teransport in oras cel putin pana vineri .

Dupa o pauza de aproape o luna, timp in care a stat cu prelata pe ea, am scos/o iar la lumina . Am pus si am spalat-o cu apa si sampon , am lasat - o sa se usuce dupa care am incercat sa o pornesc dand la automat . A incercat de cateva ori sa invarta dar am observat ca este usor inecata si am lasat-o sa ia o pauza de 2 - 3 min ca sa nu omor bateria . Cand am incercat sa o pornesc din nou apasam degeaba pe buton ca nu vroia sa miste nimic . Am incercat si sa o imping dar s/a comportat ca s cum butonul de off/run nu functiona , evident nereusind sa o pornesc nici impinsa . Luminile merg , claxonul merge, semnalizarile merg, iar siguranta centrala mi s-a parut in regula . Care ar putea fi problema? As vrea macar sa o pot porni sa ajung in Constanta cu ea la un electrician .

ps Am incercat sa o pornesc si cu mufa scoasa de la maneta de ambreiaj , si cu cricul lasat si cu el ridicat .. nimic .

 

Verifica si bornele de la baterie care pot fi oxidate, trebuie sa fie curate,si firul de masa al electromotorului.Daca ai un spray de contact la mana WD 40 nu ar fi rau sa dai pe la butonul de pornire si toate cele.Eu am patit cu motocicleta mai demult.Seara a functionat ok.A doua zi cand sa dau RUN nimic.Am crezut ca sunt sigurantele,am cautat peste tot.Intr-un final am ajuns la borne,care erau oxidate rau le-am curatat bine cu smirghel fin (800-1000)si la prima cheie a pornit.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jesus.

deci omu' zice ca apasa pe buton si nu invirte nimic, si i se raspunde ca e de la bujii.

ceva care se buleste (am patit) e contactul butonului de START dar poate fi orice altceva, pur si simplu tre' luate toate pe rind, incepind cu ce-i mai simplu, nu-i nimeni oracol sa ghiceasca de la ce e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incercat sa o pornesc dand la automat . A incercat de cateva ori sa invarta dar am observat ca este usor inecata si am lasat-o sa ia o pauza de 2 - 3 min ca sa nu omor bateria .

 

jesus.

deci omu' zice ca apasa pe buton si nu invirte nimic, si i se raspunde ca e de la bujii.

ceva care se buleste (am patit) e contactul butonului de START dar poate fi orice altceva, pur si simplu tre' luate toate pe rind, incepind cu ce-i mai simplu, nu-i nimeni oracol sa ghiceasca de la ce e.

 

La fel am patit si eu, la motoru meu!Intra apa in chiulasa si fura scanteia!

Daca era butonul, pornea daca apasa mai mult pe el(ceea ce a facut), dar este electromotorul si mai exact periile!

Butonul nu "moare" doar ca tre sa apesi pe el mai tare/lung :P (daca e murdar sau defect)

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dp meu de vedere poate sa fie orice, nu ma intereseaza in mod direct.

da' sa pui omu' sa demonteze ca fraieru' in motor doar pt. ca ti-a zis tie oracolul ca e de la perii mi se pare cam de rahat.

ar trebui angajata permanent o ghicitoare a forumului, sa nu se mai chinuie oamenii degeaba depanind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti mai explic o data:

 

- eu si Jerycho avem motoare aproape identice!

- eu am patit la fel ca si el si am remediat defectiunea prin inlocuirea periilor colectoare;

- curatarea butonului de pornire fara schimbarea periilor colectoare este "par la ceas" (adica degaba!);

- defectul este in periile colectoare (de-aia nu porneste :P)

- butonul NU ARE CUM SA impiedice pornirea, doar daca sunt taiate firele!

 

Vorbesc prin prisma experientei de 5 ani cu aceasta motocicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dupa ce va face asta, mai povestim!

 

 

A intrat apa la bujii - sterge bine locasul bujiilor;

Butonul de pornire nu are nimic, problema e in electromotor, s-au dus periile. Baga motorul in viteza a doua daca poti(daca nu merge baga a 1-a), trage ambreiajul si impinge motorul in fata (tu calare pe el) si eliberreaza ambreiajul. In felul acesta o sa rasucesti colectorul starterului, cel pe care calca periile, pe alta pozitie decat pe cea actuala. Dupa aceea incearca sa pornesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi de ce omul nu a reusit sa o porneasca nici impinsa? Sa fie si electromotorul si bujia magica a lui Alex? (desi cam ciudat reply-ul). Daca esti mecanicos din fire, fa un strap intre firele care vin pe releul de pornire si vezi daca invarte sau nu, asta cred ca e cea mai usoara procedura cu care poti sa incepi. Dupa asta stii de ce te apuci, contact, butoane, electromotoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am crezut si eu, pina am patit.

 

Mda...aceeasi problema...daca'l opresc de la switch...si'l dau inapi pe ON nu porneste...nici un semn...daca misc foarte putin de buton porneste...deci problema la buton'ul...RED

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata . Dupa ce am stat vreo 3-4 ore impreuna cu un bun prieten si mecanic si am verificat toate firele instalatiei electrice, dupa ce ne-am enervat si am inceput sa banuim ca este de vina IC Igniter - ul ne/am intors la unul din primele lucruri verificate dar nu verificate suficient de bine.... contactul .

Desi aveam lumini , claxon si semnalizari pana la urma a vost vorba de niste lamele distantate din partea electrica a contactului, asta in urma imbatranirii plasticului carcasei si ruperii lui intr-o parte . Solutia .. 1 tub de superatac gel si promisiunea ca dupa intrunirea celor de la Seawolves Constanta voi cauta sa cumpar de noua partea electrica a contactului .

Multumesc pentru idei si informatii , multe dintre ele chiar le/am verificat .

Sanatate si drum bun :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...