Sari la conținut

nu vrea sa porneasca


Postări Recomandate

daca nu merge cu socul dar merge cu acceleratia poate fi un semn ca nu ajunge benzina pe circuitul de ralanti. da' chiar la toti 4 cilindrii?

oricum, o sa vedeti, motorul ala e o poveste fara de sfirsit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pateam sa nu trag socul la maxim pe vreme rece (la mine e in lateral, maneta e o semiluna, nu e pe ghidon) si dadeam la buton si ma miram ca nu porneste, insa se auzea pe evacuare cum se chinuie. Cum trageam de gaz, cum disparea orice urma de sunet de 'pornire'. Apoi imi dadeam seama ca socul nu e tras maxim, mai erau necesari ~3 mm si pornea la sfert.

 

Deci nu mai trage de gaz cand incerci sa-l pornesti rece.Insa e rece oricum. Si asigura-te ca socul functioneaza corect.

 

Insa cu tot istoricul de probleme e posibil sa nu fie nici pe departe socul o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai fain e cind ti se recomanda "fa a, b si c", tu nu faci nimic din cele recomandate si dupa aia vii si spui "sigur nu e asta" :)

o sa vezi cum evolueaza :D

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

profit le aceasta postare sa imi spun si eu problema :

al meu este un gsxf 600 (99) , i-am facut carburatia, porneste la prima secunda, merge bine motorul, DAR , nu sta la ralanti

daca il tin din acceleratie la cel putin 1000 de ture, sta perfect, nu se opreste, daca las acceleratia, mai merge un pic (2-3sec) si se opreste. ce sa fie ?

ps : bujii si baterie - noi .

Editat de v strom19
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui facuta o sectiune "am o problema - care?"

cum il pornesti? cu soc sau fara? cu acceleratie sau fara? din ce scrii se intelege ca-l pornesti, dupa care turatia scade si se opreste. la ce temperaturi se intiompla treaba asta? cit timp il tii din acceleratie? daca pornesti la drum cu el asa, tinindu-l din acceleratie si mergi 10-15 minute, tot nu sta? daca dupa astea 10-15 minute sta, la ce turatie? ce intelegi prin "carburatie facuta"? daca eu m-as duce in service sa-mi faca carburatia si dupa asta nu ar sta la ralanti, as trage concluzia ca e "nefacuta". daca ai "facut-o" singur, ce i-ai facut?

serios, cred ca maxim 1% din oameni sint in stare sa explice ce-i doare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui facuta o sectiune "am o problema - care?"

cum il pornesti? cu soc sau fara? cu acceleratie sau fara? din ce scrii se intelege ca-l pornesti, dupa care turatia scade si se opreste. la ce temperaturi se intiompla treaba asta? cit timp il tii din acceleratie? daca pornesti la drum cu el asa, tinindu-l din acceleratie si mergi 10-15 minute, tot nu sta? daca dupa astea 10-15 minute sta, la ce turatie? ce intelegi prin "carburatie facuta"? daca eu m-as duce in service sa-mi faca carburatia si dupa asta nu ar sta la ralanti, as trage concluzia ca e "nefacuta". daca ai "facut-o" singur, ce i-ai facut?

serios, cred ca maxim 1% din oameni sint in stare sa explice ce-i doare.

CALINEE hai sa nu ridiculizam ,...ok! maine imprumut o dracovenie de la un service auto sa verific compresia si vad dupaia.. daca ai chef sa-ti bati malaiu de mine si ca motoru e plm si ... vreau sa te anut ca am postat de atatea ori si am invatat chiar f multe de pe forum in 4ani in care nu stiam cei ala motor...daca stau bn si ma gandesc sunt atatia motociclisti cu vechime care nu stiu sa schimbe o siguranta sau lasa motorun drum si pleaca. Asa ca nu ma fi rautacios cu cei ca mine care se chinuie singuri sa repeare cate o vechitura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand verifici compresie, sa scoti toate bujiile, si baterie trebuie sa fie incarcata bine. Si cand dai comanda la electromotor, tii acceleratie deschisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand verifici compresie, sa scoti toate bujiile, si baterie trebuie sa fie incarcata bine. Si cand dai comanda la electromotor, tii acceleratie deschisa.

ok insa intrebarea sa ma lam : dc trebuie acceeratia deschisa atata timp cat motoru nu porneste! ? (asta sa mai adaug ceva la bagu de cunostinte) ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok insa intrebarea sa ma lam : dc trebuie acceeratia deschisa atata timp cat motoru nu porneste! ? (asta sa mai adaug ceva la bagu de cunostinte) ms.

pt. ca ideea masurarii compresiei e sa... masoare (surprinzator) presiunea maxima pe care e capabil s-o mentina cilindrul. netragind de acceleratie, admisia aerului se va face pe circuitul de ralanti si prin "crapatura" de pe linga clapetele inchise. e ca si cum ar vrea sa masori temperatura de afara si ai tine o bricheta fix linga termometru, introduci o variabila care n-are legatura cu ceea ce masori.

 

compresia masurata la rece nu e relevanta, in manual la Bandit (probabil si la Katana) e mentionata compresia la cald. la cald nu inseamna dupa ce a ajuns tot motorul la temperatura de functionare (~90 de grade), e suficient sa mearga 2-3 minute cit sa se incalzeasca segmentii, supapele etc.

 

la motorul meu e diferenta de aproape 3 atmosfere intre compresia masurata la rece si cea la cald.

 

poti sa masori compresia dar eu prevad ca o sa-ti iasa ceva gen 7 atmosfere si o sa dai apa la moara celor care cred ca asta e problema. asta poate sa confirme sau infirme un mecanic cu experienta dar cin auzite porneste si la 5 atmosfere.

 

dupa ce o masori, torni cu o seringa mica niste ulei de motor in cilindru prin gaura bujiei si masori iar. daca iese considerabil mai mare compresia, e de la segmenti. daca nu, e de la supape.

 

nu inteleg de ce nu scoti capacul de la motor sa fii sigur ca e ok distributia. nu inteleg nici de ce nu spui ce-i cu carburile alea, daca-s reglate. btw, daca a incercat cineva o sincronizare de banc (dupa lumina care trece prin fanta de care ziceam) si a facut-o aiurea, adica sint puternic desincronizate, o sa fie dificila pornirea.

la motorul ala sint atit de multi "factori X" incit e ruleta sa-i dai de capat. cum am mai zis, nu e nimeni oracol sa ghiceasca problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca asa sa masoare compresie, adica presiune care rezulta de la comprimare de aer din cilindru fata de aer din atmosfera. Daca clapete de acceleratie sunt inchise, pleci de la o presiune care e mai mica decat cea atmosferica din cauza vacuumul/depresiune in admisie. Adica, nu se umple cilindrii cu aer cat trebuie. Si in plus, turatie de pornire e ceva mai mica cu clapetele inchise.

 

Sa ma corecteaza cineva daca gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa zic, o compresie de 7 la rece e perfect ok.

 

e exact cum a zis Falkenberg, nedeschizind acceleratia obturezi admisia aerului in cilindru si nu are nici un sens sa faci asta cind masori compresia, compresia tine de cilindru, adica segmenti, supape, garnitura de chiulasa, nu masori "compresia carburatoarelor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat, nu vrea.

atunci inseamna ca are o problema, ceva.

 

CALINEE hai sa nu ridiculizam ,...

raspunsul era pt. cel cu ralantiul. vad ca nu se sinchiseste nici el sa descrie problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. ca ideea masurarii compresiei e sa... masoare (surprinzator) presiunea maxima pe care e capabil s-o mentina cilindrul. netragind de acceleratie, admisia aerului se va face pe circuitul de ralanti si prin "crapatura" de pe linga clapetele inchise. e ca si cum ar vrea sa masori temperatura de afara si ai tine o bricheta fix linga termometru, introduci o variabila care n-are legatura cu ceea ce masori.

 

compresia masurata la rece nu e relevanta, in manual la Bandit (probabil si la Katana) e mentionata compresia la cald. la cald nu inseamna dupa ce a ajuns tot motorul la temperatura de functionare (~90 de grade), e suficient sa mearga 2-3 minute cit sa se incalzeasca segmentii, supapele etc.

 

la motorul meu e diferenta de aproape 3 atmosfere intre compresia masurata la rece si cea la cald.

 

poti sa masori compresia dar eu prevad ca o sa-ti iasa ceva gen 7 atmosfere si o sa dai apa la moara celor care cred ca asta e problema. asta poate sa confirme sau infirme un mecanic cu experienta dar cin auzite porneste si la 5 atmosfere.

 

dupa ce o masori, torni cu o seringa mica niste ulei de motor in cilindru prin gaura bujiei si masori iar. daca iese considerabil mai mare compresia, e de la segmenti. daca nu, e de la supape.

 

nu inteleg de ce nu scoti capacul de la motor sa fii sigur ca e ok distributia. nu inteleg nici de ce nu spui ce-i cu carburile alea, daca-s reglate. btw, daca a incercat cineva o sincronizare de banc (dupa lumina care trece prin fanta de care ziceam) si a facut-o aiurea, adica sint puternic desincronizate, o sa fie dificila pornirea.

la motorul ala sint atit de multi "factori X" incit e ruleta sa-i dai de capat. cum am mai zis, nu e nimeni oracol sa ghiceasca problemele.

carburile au fost sincronizate, curatate etc. pe celalalt motor care il aveam montat innaintea astuia...astazi am incercat sa masor compresia cu un manometru special dar era pentru masini si cum la gsx600f bujiile sunt ingropate f. adanc nu am reusit sa cuplez manometru la stutu care se infileteaza. in cele din urma un prieten cu service m-a sfatuit sa fac dopuri si sa le pun in lacasul bujiilor sa vad daca mi le arunca afara, sa vad daca are compresie. Rezulatatul imi arunca toate dopurile afara . nust cum naiba sa fac sa gasesc la gl un manometru ...poate sergiu ma ajuti tu cu un deasta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. ca ideea masurarii compresiei e sa... masoare (surprinzator) presiunea maxima pe care e capabil s-o mentina cilindrul. netragind de acceleratie, admisia aerului se va face pe circuitul de ralanti si prin "crapatura" de pe linga clapetele inchise. e ca si cum ar vrea sa masori temperatura de afara si ai tine o bricheta fix linga termometru, introduci o variabila care n-are legatura cu ceea ce masori.

 

compresia masurata la rece nu e relevanta, in manual la Bandit (probabil si la Katana) e mentionata compresia la cald. la cald nu inseamna dupa ce a ajuns tot motorul la temperatura de functionare (~90 de grade), e suficient sa mearga 2-3 minute cit sa se incalzeasca segmentii, supapele etc.

 

la motorul meu e diferenta de aproape 3 atmosfere intre compresia masurata la rece si cea la cald.

 

poti sa masori compresia dar eu prevad ca o sa-ti iasa ceva gen 7 atmosfere si o sa dai apa la moara celor care cred ca asta e problema. asta poate sa confirme sau infirme un mecanic cu experienta dar cin auzite porneste si la 5 atmosfere.

 

dupa ce o masori, torni cu o seringa mica niste ulei de motor in cilindru prin gaura bujiei si masori iar. daca iese considerabil mai mare compresia, e de la segmenti. daca nu, e de la supape.

 

nu inteleg de ce nu scoti capacul de la motor sa fii sigur ca e ok distributia. nu inteleg nici de ce nu spui ce-i cu carburile alea, daca-s reglate. btw, daca a incercat cineva o sincronizare de banc (dupa lumina care trece prin fanta de care ziceam) si a facut-o aiurea, adica sint puternic desincronizate, o sa fie dificila pornirea.

la motorul ala sint atit de multi "factori X" incit e ruleta sa-i dai de capat. cum am mai zis, nu e nimeni oracol sa ghiceasca problemele.

ca fapt divers la motoarele care sunt in regula compresia are diferente foarte mici intre masurat compresia cu motorul rece si apoi la temperatura de functionare!

am vazut motociclete cu mult sub compresia minima data de fabricant! si ghici! mergeau destul de ok! se observa in schimb ca la ture medii si mici motorul pare anemic!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburile au fost sincronizate, curatate etc. pe celalalt motor care il aveam montat innaintea astuia...astazi am incercat sa masor compresia cu un manometru special dar era pentru masini si cum la gsx600f bujiile sunt ingropate f. adanc nu am reusit sa cuplez manometru la stutu care se infileteaza. in cele din urma un prieten cu service m-a sfatuit sa fac dopuri si sa le pun in lacasul bujiilor sa vad daca mi le arunca afara, sa vad daca are compresie. Rezulatatul imi arunca toate dopurile afara . nust cum naiba sa fac sa gasesc la gl un manometru ...poate sergiu ma ajuti tu cu un deasta

 

 

carburile de asta se regleaza in plm, ca sa le reglezi dupa fiecare motor in parte, nu degeaba sunt suruburile alea acolo. degeaba sunt reglate pentru celalalt motor... si degeaba iti arunca dopurile, ti le poate arunca si la 2 atmosfere. motorul ala este si a fost un gunoi, de asta l-ai si schimbat. nu inteleg de ce nu-ti faci itp-ul cu seria asta si nu-l pui pe celalalt la loc. de ce c_acat iti tot bati capul cu un gunoi? ii intereseaza seria? foarte bine, nu iti pornesc gigeii de acolo tigaia. se uita la lumini si la frane si la gume. iti faci probleme cand de fapt n-ai nici una...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci inseamna ca are o problema, ceva.

 

 

raspunsul era pt. cel cu ralantiul. vad ca nu se sinchiseste nici el sa descrie problema :)

 

as descrie problema daca as intelege ceva;

ar putea sa fie de la supape ? asa imi spunea cineva.

daca invart si dau ralantiul mai mare, nu se intampla nimic, sa fie oare problema de la cablul de ralanti ?

scuze de intarzierea descrierii problemei

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...