XorX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 problema e urmatoarea, porneste foarte bine, sta la ralanti dar cum ating acceleratia moare motorul. Daca o pornesc accelerata, merge, se tureaza dar daca o tin constant oscileaza turatia, daca o las sa se duca la ralanti moare. Carburatorul l-am curatat, desfacut, bagat in decarburol, suflate jiglerele, verificate toate membranele care sunt bune, nu e nimic rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 VEZI NIVELUL LA PLUTITOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 vezi daca n-ai inchis de tot relanti-ul! ) la fel am patit-o si eu dupa aceeasi operatiune ) aveam relantiul inchis! Cand l-am deschis alta viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Pompa de spritz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 nivelul la plutitor nu se regleaza (stiu, si pe mine m-a mirat), plutitorul e tot din plastic ralantiul inchis, banuiesc ca te referi la surubul de reglaj amestec. E deschis 1,5 ture in momentul asta, dar oricum nu are mare influenta asupra mersului motorului pompa de sprit merge, daca o pornesc turata merge bine atita timp cit ii dau sprituri, asta chiar ma duce la ideea ca de fapt nu trage benzina sau are prea mult aer... dar de ce, pe unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 o problema este curgerea din rezervor. mizeria din el da drumu la benzina in cantitati mici suficient cat sa mearga motorul bine la relanti. curata "sita" din rezervor si vezi daca s-a rezolvat problema. Aceeasi problema am gasit-o si la trabant si la un cbr 600. era mizerie in rezervor si nu stiam de ce merge excelent la relanti si cand acceleram murea pentru ca nu avea suficient combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.