Sari la conținut

up grade racire?


Postări Recomandate

Faci pipi pe el la stop sau ce? :)

Pe langa suprafata radianta incomparabil mai mica decat a radiatorului principal nu e nici in calea curentului de aer.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci pipi pe el la stop sau ce? :)

Pe langa suprafata radianta incomparabil mai mica decat a radiatorului principal nu e nici in calea curentului de aer.

nu !

da are o suprafata mult mai mica decat radiatorul motocicletei ,dar suplimenteaza racirea si SE AFLA exact in calea curentului .

la modelul asta de motor este montat acolo unde aerul este "aruncat " de sub carenaj.

ps. e vb de o incercare de a raci un pic un motor carenat cu care se circula in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: dar nu se deformeaza cand sistemul este sub presiune?! intreb ptr ca trebuie sa fie destul de subtire 'peretele' coductei suplimentare ca sa functioneze cat mai bine! Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: dar nu se deformeaza cand sistemul este sub presiune?! intreb ptr ca trebuie sa fie destul de subtire 'peretele' coductei suplimentare ca sa functioneze cat mai bine!

peretele are o grosime de 1,5 mm .

obs:in timpul fct motorului divaisu' se incinge mult mai rau decat furtunul in care e "infipt" de unde deduc ca ceva racire suplimentara produce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai simplu..sunt niste baieti care fac radiatoare cat casa...racing..pt orice fel de vehicul...din aluminiu si facut destul de profi ca alea de curse...il iei pe ala stock jos ii dai doi pumni si pui unu dinala cat usha de la garaj...si probabil nu o sa mai ajungi veci la 60 de grade cu motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca motorul mai ales racit cu apa are o plaja de temperatura in care a fost proiectat sa functioneze.

Vezi cum creste acul da temperatura de cand ai montat device-ul.

 

Radiatoarele facute de meseriasi din aluminiu sunt de 7 ori mai grele decat cele facute de baietasii cu ochii mici de la rasarit. Am avut in mana al meu de Hornet si altul facut pentru hornet.. diferenta incredibil de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma refeream la baieti care fac in garaj cazane cu sudura in electrod..ci la firme cu prestanta care cu asta se ocupa...echipeaza motoare pt circuit...si ma indoiesc ca alea cantaresc o tona...si baietashii aia cu ochii mici is cam imbecili cateodata...pot sa iti dau un milion de exemple concrete...;)..la motoare ma refer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe circuit ai viteza, iar la viteza se raceste orice motor cu radiator stock, chiar daca mergi in 12-15k ture, pentru ca la turatia ai un SS de 600, in treapta I are peste 80km/h, viteza la care chiar si la 30 de grade motorul apuca sa se raceasca bine.

 

Problema de racire apare in oras cand mergi incet si stai mult, si aici cred ca sunt acceptate impovizatiile pana la proba contrarie. Daca omul o sa simta diferenta in temperatura motorului, inseamna ca functioneaza, si ne spune si noua, daca nu, atunci nu.

 

...si probabil nu o sa mai ajungi veci la 60 de grade cu motorul...

Cat despre temperatura minima de functionare a motorului, aici intervine termostatul, care deschide circuitul de racire dinspre circuitul mic spre circuitul mare.

Astfel, daca montezi pe motocicleta un radiator de camion, motorul oricum o sa aiba 78-80 de grade, sau cat o fi temperatura de deschidere a termostatului (chiar si la temperaturi mici de afara), pentru ca antigelul cald pur si simplu nu o sa ajunga niciodata in radiatorul mare (sau o sa ajunga pe fractiuni mici de timp, pana cand o sa scada iar temperatura la temeperatura de deschidere a termostatului)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu !

da are o suprafata mult mai mica decat radiatorul motocicletei ,dar suplimenteaza racirea si SE AFLA exact in calea curentului .

la modelul asta de motor este montat acolo unde aerul este "aruncat " de sub carenaj.

ps. e vb de o incercare de a raci un pic un motor carenat cu care se circula in oras.

 

 

daca vrei sa simti intr-adevar diferenta la caldura emanata (ca de fapt asta te mananca pe tine) cumpara-ti banda pentru evacuari, ceva mai rasarita, nici chiar la 10 lei/m si crede-ma ca o sa simti ENORM diferenta la semafoare. invelesti galeriil tocmai pana-n finala si gata. plus ca teoretic mai castigi un cal sau 2. ce au facut tu acolo e frectie si in oras sigur n-o sa simti nimic. uita-te la indicatorul de temperatura si o sa imi dai dreptate. poate afara la viteza relativ mare (130-140) si turatie relativ mica in treapta a6-a sa simti ceva-ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa simti intr-adevar diferenta la caldura emanata (ca de fapt asta te mananca pe tine) cumpara-ti banda pentru evacuari, ceva mai rasarita, nici chiar la 10 lei/m si crede-ma ca o sa simti ENORM diferenta la semafoare. invelesti galeriil tocmai pana-n finala si gata. plus ca teoretic mai castigi un cal sau 2. ce au facut tu acolo e frectie si in oras sigur n-o sa simti nimic. uita-te la indicatorul de temperatura si o sa imi dai dreptate. poate afara la viteza relativ mare (130-140) si turatie relativ mica in treapta a6-a sa simti ceva-ceva

 

 

 

 

eu am probleme de racire la motorul meu...ca asa e el...si am pus banda pe galerii pana la finala...si pot sa spun ca se simte diferenta...de vreo 20 de grade...in compartimentul din fatza unde-s galeriile...nu stiu daca castigi cai in plus pt orice beshina dinasta cert este ca iti ies gazele mai cu spor din galerii...si mentine o temperatura mai mica la radiator motor etc...dar te cam usca la buzunar banda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va aruncatzi sa dati cu presupusul...ca daca vrei o banda buna ajungi pe la vreo 100 si ceva de euro...si iti trebuie destul de multa la un L4.Ai fii uimit ...Mie mi-a trebuit vreo 40 de metrii.ceva de genu.Cu suprapunere de vreo 1 cm la fiecare infasurare.TNG..eu am gasit una buna la baietii cu site-ul 4TUNNING..si aveau si ceva oferta....si era de marca banda nu dinaia de legat borcane...

Dar e de stiut ca de iti pui banda...pana ajungi cu motorul la 90 de grade ca sa se prajeasca bine banda aia si mori asa fum face..zici ca se aprinde motorul...pute de mori....pana se prajeste de vreo 2 ori dupaia e ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tng: e un user aici, robyb, el are la 15 lei/ metru sau ceva de gen.

 

si da, am uitat sa spun ca pute si scoate fum pana se "coace". un vecin de-al meu a fost amuzant, strica ceva pe la dacia lui si dupa cateva minute dupa ce am pornit motoru' sa astept sa se coaca minunea a venit intr-un suflet la mine cu stingatorul in mana urland cat putea: "opreste-o ca sarim in aer!!" :lol: mi-a luat ceva timp sa il calmez pana i-am explicat de ce scoate fum :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine banda a fost cu ghinion: a ruginit toata toba unde a fost infasurata!!! o fi tinut apa, umezeala peste iarna..nu stiu...dar teava era beton inainte s-o imbrac in porcaria aia de banda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Cat despre temperatura minima de functionare a motorului, aici intervine termostatul, care deschide circuitul de racire dinspre circuitul mic spre circuitul mare.

 

Pentru majoritatea forumistilor principiul de functionare al sistemului de racire va ramane intotdeauna o necunoscuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...