riderboy Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Salutare, Am achizitionat recent si eu un motor Suzuki SV1000S si am o dilema cu el. La pornire, la rece motorul zici ca o ia razna si se tureaza pana la 4000-4500 rot/min. Curiozitatea mea este ca asa trebuie sa fie sau e periculos pt motor aceasta turatie la rece? Ce ar trebui sa fac? Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 isi revine relativ repede in relanti? daca da, adica intr-un minut-doua stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 E absolut normal, cu toate ca mi se pare cam mult 4500 ture. Asta este relantiul "modern", pentru a incalzi motorul si alte cateva motive... Sa il calaresti cu placere si sa aveti parte de drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) daca e pe injectie e normal... motorul pe injectie i'si face incalzirea singur... nu e ca pe carburatie, tragi tu socu... daca sta mai putin de 2 minute turat cat zici tu, e ok... "Asfalt uscat" Editat Iunie 30, 2012 de crenwuste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Turatia de pornire e pe la 2000rpm, nu la 4000 si asta in conditii de timp rece, la temperaturile astea ar trebui sa-ti porneasca din prima la turatia de relanti, cel putin la 650 asa e. Stiu ca s-a mai plans un posesor de DL1000 de aceeasi probleme dar nu stiu care a fost rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Este cam turat pentru 4500. Este normal sa se tureze,shocul este comandat de STV,dar se poate regla,pentru o turatie mai mica. Daca si cand este cald,la pornire,pentru 2 sec sta tot la 4500, este clar ca trebuie reglat mai jos undeva la 2500.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 daca e pe injectie e normal... motorul pe injectie i'si face incalzirea singur... nu e ca pe carburatie, tragi tu socu... daca sta mai putin de 2 minute turat cat zici tu, e ok... "Asfalt uscat" nu toate au "soc" automat, sunt si cu manual. fast-idle se numeste, de fapt misca pozitia clapetelor dintr-o maneta in loc sa tii tu din acceleratie pana se incalzeste. in general cele fara sonda lambda il au manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 ce motor pe injectie ati vazut voi sa stea la 4k rpm 2 minute cand il pornesti ?????? rsv 1000 de exemplu, 2004-2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 hmm.. n-am avut contacte cu aprilia... dar 2 minute .. iti suge juma' de rezervor ei, am exagerat probabil. iarna, la 1 grad afara sta destul timp turata. cam dupa 10 secunde ajunge la 2500 sau 3000, nu mai tin minte. vara in schimb nu trece de 2500 si aia dupa ceva ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 trebuie sa ii reglezi tu relantiul la cate ture sa stea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 trebuie sa ii reglezi tu relantiul la cate ture sa stea Ai glumit,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Ai glumit,nu? culmea, n-a glumit. din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderboy Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 culmea, n-a glumit. din pacate... Cum sa reglez relantiul? Se tine la turatia aceasta doar pana ajunge la 30 de grade apa, pe urma isi revine la 1000 rpm. Iar daca apa in ea are cam 70-80 de grade nu sta doar aprox o secunda la turatia de 3500 adica urca si coboara instantaneu. Nu cred ca as putea eu regla ceva acolo sau stii tu ceva? Multumesc! isi revine relativ repede in relanti? daca da, adica intr-un minut-doua stai linistit. Isi revine la relanti doar dupa ce atinge apa 30 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Cum sa reglez relantiul? Se tine la turatia aceasta doar pana ajunge la 30 de grade apa, pe urma isi revine la 1000 rpm. Iar daca apa in ea are cam 70-80 de grade nu sta doar aprox o secunda la turatia de 3500 adica urca si coboara instantaneu. Nu cred ca as putea eu regla ceva acolo sau stii tu ceva? Multumesc! Isi revine la relanti doar dupa ce atinge apa 30 de grade. la faza cu reglajul relantiului eram doar ironic sau sarcastic, cum vrei. "problema" ta n-are treaba cu relanti-ul. adica omul (nu tng) a spus o prostie. daca-si revine la relanti dupa ce atinge 30 de grade e ok, daca urca si coboara imediat la cald iar e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Multumesc de completare,tu inca mai ai rabdare,eu am renuntat.de mult sa mai explic "pe degete" Incerc un raspuns scurt si la obiect,daca nu intelege,or il depaseste probleme,or chiar este "pe langa rau",si atunci chiar daca iti bati capul sa-l ajuti,tot nu sa iese ce trebuie... Cu respect TNG. PS.Iti urmaresc cu interes proiectul RSV...bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderboy Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 Multumesc de completare,tu inca mai ai rabdare,eu am renuntat.de mult sa mai explic "pe degete" Incerc un raspuns scurt si la obiect,daca nu intelege,or il depaseste probleme,or chiar este "pe langa rau",si atunci chiar daca iti bati capul sa-l ajuti,tot nu sa iese ce trebuie... Cu respect TNG. PS.Iti urmaresc cu interes proiectul RSV...bafta! Salutare, Eu am inteles raspunsul tau cu STV. Dar cum ajung eu la el ca sa reglez de acolo turatie la pornire? Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Salutare, Eu am inteles raspunsul tau cu STV. Dar cum ajung eu la el ca sa reglez de acolo turatie la pornire? Multumesc inca odata! Rezervor,airbox jos! Pui contactul si te uiti la STV,o sa.vezi ca la capat de cursa misca putin si acceleratia. Daca esti atent indentifici acolo pe mecanismul de actionare, surubul de reglaj. Reglezi, pornesti,si tot asa pa ajungi la rezultatul dorit. Nu pot da mai multe detalii sunt pe mobil,si scriu de pe plaja la mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderboy Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 Rezervor,airbox jos! Pui contactul si te uiti la STV,o sa.vezi ca la capat de cursa misca putin si acceleratia. Daca esti atent indentifici acolo pe mecanismul de actionare, surubul de reglaj. Reglezi, pornesti,si tot asa pa ajungi la rezultatul dorit. Nu pot da mai multe detalii sunt pe mobil,si scriu de pe plaja la mare... Ok Domnu Mersi Mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.