Sari la conținut

SUZUKI SV1000S


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am achizitionat recent si eu un motor Suzuki SV1000S si am o dilema cu el. La pornire, la rece motorul zici ca o ia razna si se tureaza pana la 4000-4500 rot/min. Curiozitatea mea este ca asa trebuie sa fie sau e periculos pt motor aceasta turatie la rece? Ce ar trebui sa fac? Ma poate ajuta cineva?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E absolut normal, cu toate ca mi se pare cam mult 4500 ture. Asta este relantiul "modern", pentru a incalzi motorul si alte cateva motive... Sa il calaresti cu placere si sa aveti parte de drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e pe injectie e normal... motorul pe injectie i'si face incalzirea singur... nu e ca pe carburatie, tragi tu socu... daca sta mai putin de 2 minute turat cat zici tu, e ok... "Asfalt uscat"

Editat de crenwuste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia de pornire e pe la 2000rpm, nu la 4000 si asta in conditii de timp rece, la temperaturile astea ar trebui sa-ti porneasca din prima la turatia de relanti, cel putin la 650 asa e.

Stiu ca s-a mai plans un posesor de DL1000 de aceeasi probleme dar nu stiu care a fost rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cam turat pentru 4500.

Este normal sa se tureze,shocul este comandat de STV,dar se poate regla,pentru o turatie mai mica.

Daca si cand este cald,la pornire,pentru 2 sec sta tot la 4500, este clar ca trebuie reglat mai jos undeva la 2500..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e pe injectie e normal... motorul pe injectie i'si face incalzirea singur... nu e ca pe carburatie, tragi tu socu... daca sta mai putin de 2 minute turat cat zici tu, e ok... "Asfalt uscat"

 

nu toate au "soc" automat, sunt si cu manual. fast-idle se numeste, de fapt misca pozitia clapetelor dintr-o maneta in loc sa tii tu din acceleratie pana se incalzeste. :) in general cele fara sonda lambda il au manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. n-am avut contacte cu aprilia... dar 2 minute .. iti suge juma' de rezervor crackup.gif

 

 

ei, am exagerat probabil. iarna, la 1 grad afara sta destul timp turata. cam dupa 10 secunde ajunge la 2500 sau 3000, nu mai tin minte. vara in schimb nu trece de 2500 si aia dupa ceva ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea, n-a glumit. din pacate...

 

Cum sa reglez relantiul? Se tine la turatia aceasta doar pana ajunge la 30 de grade apa, pe urma isi revine la 1000 rpm. Iar daca apa in ea are cam 70-80 de grade nu sta doar aprox o secunda la turatia de 3500 adica urca si coboara instantaneu. Nu cred ca as putea eu regla ceva acolo sau stii tu ceva?

Multumesc!

 

isi revine relativ repede in relanti? daca da, adica intr-un minut-doua stai linistit.

 

Isi revine la relanti doar dupa ce atinge apa 30 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa reglez relantiul? Se tine la turatia aceasta doar pana ajunge la 30 de grade apa, pe urma isi revine la 1000 rpm. Iar daca apa in ea are cam 70-80 de grade nu sta doar aprox o secunda la turatia de 3500 adica urca si coboara instantaneu. Nu cred ca as putea eu regla ceva acolo sau stii tu ceva?

Multumesc!

 

 

 

Isi revine la relanti doar dupa ce atinge apa 30 de grade.

 

 

la faza cu reglajul relantiului eram doar ironic sau sarcastic, cum vrei. "problema" ta n-are treaba cu relanti-ul. adica omul (nu tng) a spus o prostie.

 

daca-si revine la relanti dupa ce atinge 30 de grade e ok, daca urca si coboara imediat la cald iar e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de completare,tu inca mai ai rabdare,eu am renuntat.de mult sa mai explic "pe degete"

Incerc un raspuns scurt si la obiect,daca nu intelege,or il depaseste probleme,or chiar este "pe langa rau",si atunci chiar daca iti bati capul sa-l ajuti,tot nu sa iese ce trebuie...

Cu respect TNG.

PS.Iti urmaresc cu interes proiectul RSV...bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de completare,tu inca mai ai rabdare,eu am renuntat.de mult sa mai explic "pe degete"

Incerc un raspuns scurt si la obiect,daca nu intelege,or il depaseste probleme,or chiar este "pe langa rau",si atunci chiar daca iti bati capul sa-l ajuti,tot nu sa iese ce trebuie...

Cu respect TNG.

PS.Iti urmaresc cu interes proiectul RSV...bafta!

 

Salutare,

Eu am inteles raspunsul tau cu STV. Dar cum ajung eu la el ca sa reglez de acolo turatie la pornire?

Multumesc inca odata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Eu am inteles raspunsul tau cu STV. Dar cum ajung eu la el ca sa reglez de acolo turatie la pornire?

Multumesc inca odata!

Rezervor,airbox jos!

Pui contactul si te uiti la STV,o sa.vezi ca la capat de cursa misca putin si acceleratia.

Daca esti atent indentifici acolo pe mecanismul de actionare, surubul de reglaj.

Reglezi, pornesti,si tot asa pa ajungi la rezultatul dorit.

Nu pot da mai multe detalii sunt pe mobil,si scriu de pe plaja la mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervor,airbox jos!

Pui contactul si te uiti la STV,o sa.vezi ca la capat de cursa misca putin si acceleratia.

Daca esti atent indentifici acolo pe mecanismul de actionare, surubul de reglaj.

Reglezi, pornesti,si tot asa pa ajungi la rezultatul dorit.

Nu pot da mai multe detalii sunt pe mobil,si scriu de pe plaja la mare...

 

Ok Domnu Mersi Mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...