EfesExtra Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Salut, am cazut acu' ceva timp, busonu e raschetat nu il pot desface. Nu, nu am schimbat uleiu pe dedesupt inca, sa zicem ca reusesc sa-l desfac fara sa-l rup... intrebarea este, cum credeti ca as putea repara chestia ... Merge sa-i pun silicon din ala rosu? O sa tina? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 daca schimbi capacul... rezolvi toate problemele. problema asta o s-o ai si la urmatorul schimb de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Baga o pila triunghiulara si refa suprafata capacului la inchiderea cu busonu, o sa iei un pic din buson si din o-ring-ul care sta sub el, schimbi o-ring-ul la final si ... problema rezolvata sau poti sa fortezi un pic asa, nu ar trebui sa crape, apoi dupa desfiletare refaci suprafata cu o pila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Da merge mastic rosu...am avut si eu o problema asemanatoare si sa rezolvat temporar (pana a venit un nou buson) Noul buson insa nu a avut garnitura cauciucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 hai noroc, cea mai buna solutie e sa schimbi capacul cu totul, urmatoarea solutie ar fi sa il sudezi si apoi sa rectifici filetul si sa cumperi un buson nou. daca e graba cu scgimbul de ulei ti-l pot schimba eu pe jos fara sa desfacem busonul avariat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Incalzit cu pistol cu aer cald, in partea de jos si apoi racit. Cateva cicluri dinastea si o sa se desfaca. Sa fii atent la temperatura sa nu topesti plasticul iar daca nu merge pila si ciocanu e ultima solutie. Oricum tre sa refaci cu sudura capacul acolo... Editat Iulie 3, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) eu cred ca in final tot vei avea nevoie de alt capac. Daca as fi in locul tau as forta busonul cu un patent si dupa ce l-as desface, daca s-ar putea refolosi l-as refolosi, daca nu...as cauta altul (in cazul in care capacul s-ar mai putea folosi-in caz contrar as cauta alt capac de pe-acuma). Oricat de tare ai forta busonul, nu cred ca vei afecta capacul pentru ca busonul e dintr-un material mai slab decat capacul...asa ca primul care cedeaza e busonul. P.S. Eu nu as pune silicon rosu acolo pentru ca exista riscul sa ajunga in ulei (mai ales din cauza deformarii) si de acolo sa intre pe un canal pe care sa ti-l blocheze ulterior impiedicand ungerea motorasului. Daca O-ringul nu face treaba, atunci as schimba complet...ciobanelile de genul duc de obicei la alte probleme mai grave. Editat Iulie 3, 2012 de dantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iulie 3, 2012 Autor Share Postat Iulie 3, 2012 dedeSUPT . Va multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.