Sari la conținut

Buson ulei motocicleta


Postări Recomandate

Salut, am cazut acu' ceva timp, busonu e raschetat nu il pot desface. Nu, nu am schimbat uleiu pe dedesupt inca, sa zicem ca reusesc sa-l desfac fara sa-l rup... intrebarea este, cum credeti ca as putea repara chestia ... Merge sa-i pun silicon din ala rosu? O sa tina?

 

Merci.

post-12636-0-42621000-1341263271_thumb.jpg

post-12636-0-00537200-1341263320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga o pila triunghiulara si refa suprafata capacului la inchiderea cu busonu, o sa iei un pic din buson si din o-ring-ul care sta sub el, schimbi o-ring-ul la final si ... problema rezolvata sau poti sa fortezi un pic asa, nu ar trebui sa crape, apoi dupa desfiletare refaci suprafata cu o pila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da merge mastic rosu...am avut si eu o problema asemanatoare si sa rezolvat temporar (pana a venit un nou buson)

Noul buson insa nu a avut garnitura cauciucata :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc, cea mai buna solutie e sa schimbi capacul cu totul, urmatoarea solutie ar fi sa il sudezi si apoi sa rectifici filetul si sa cumperi un buson nou.

daca e graba cu scgimbul de ulei ti-l pot schimba eu pe jos fara sa desfacem busonul avariat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incalzit cu pistol cu aer cald, in partea de jos si apoi racit. Cateva cicluri dinastea si o sa se desfaca. Sa fii atent la temperatura sa nu topesti plasticul iar daca nu merge pila si ciocanu e ultima solutie. Oricum tre sa refaci cu sudura capacul acolo...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca in final tot vei avea nevoie de alt capac. Daca as fi in locul tau as forta busonul cu un patent si dupa ce l-as desface, daca s-ar putea refolosi l-as refolosi, daca nu...as cauta altul (in cazul in care capacul s-ar mai putea folosi-in caz contrar as cauta alt capac de pe-acuma). Oricat de tare ai forta busonul, nu cred ca vei afecta capacul pentru ca busonul e dintr-un material mai slab decat capacul...asa ca primul care cedeaza e busonul.

 

P.S. Eu nu as pune silicon rosu acolo pentru ca exista riscul sa ajunga in ulei (mai ales din cauza deformarii) si de acolo sa intre pe un canal pe care sa ti-l blocheze ulterior impiedicand ungerea motorasului. Daca O-ringul nu face treaba, atunci as schimba complet...ciobanelile de genul duc de obicei la alte probleme mai grave.

Editat de dantu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...