BabyDihor Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Buna seara tuturor,imi cer scuze ca am deschis un nou topic dar am cautat aproximativ 40 de minute unde as putea posta si eu o problema la motorul meu si poate unii imi vor da idei pentru ca eu la tot ce m-am gandit am facut.Intr-o zi am iesit cu motorul la o plimbare si la stop mi sa oprit motorul,l-am repornit si mergea dar am observat ca motorul functioneaza doar intr-un cilindru celalalt nu mergea.A doua zi am desfacut bujia si scanteie a avut,scanteie mare,am desfacut carburatoarele leam curatat dar tot asa face,motorul cand ruleaza dupa 4000/4500 rpm incepe sa porneasca si al doilea cilindru,am desfacut statorul de pe partea dreapta si am aliniat linia de sus cu cel de jos dar tot asa face.Aveti vreo idee ce ar putea fi problema?Sambata voi urca si un clip sa auziti sunetul motorului daca pana atunci nu aveti idee ce ar putea fi problema. Inainte de a se strica asa suna dar acuma nu mai suna la fel si cand cupleaza al doilea cilindru lasa un nor de fum dupa el,ma gandesc ca din cauza ca nu arde benzina si cand cupleaza se arde dintr-odata benzina care sa acumulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Salut , schimba bujiile iintre ele iar daca tot nu merge cilindrul respectiv schimba fisa , daca tot nu merge schimba si bobina macar pt test sa-ti dai seama de unde-i buba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Defapt dupa 4000-4500 nu mai simti asa tare lipsa unui cilindri si ai impresia ca merg amundoi dar defapt nu merg amundoi ... un test de compresie ar fi foarte relevant daca e sa tii cont de varsta motorului, nu ca neaparat nu ar avea compresi, dar poate ai vreo supapa indoita sau ceva ... Bujia e uda cand o scoti din motor? Salut , schimba bujiile iintre ele iar daca tot nu merge cilindrul respectiv schimba fisa , daca tot nu merge schimba si bobina macar pt test sa-ti dai seama de unde-i buba ... Asta ar fi varianta daca ar scoate bujia uda din motor de fiecare data, dar momentan nu stim ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 5, 2012 Autor Share Postat Iulie 5, 2012 Bujiile ieri le-am schimbat au scanteie,benzina are,compresie este,ma gandesc ca din cauza fisei nu as avea scanteie dar am scanteie destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Perfect ... unde dai si unde crapa; vii cu o problema, te intreb daca ai compresie imi zici ca ai, cat ai de curiozitate? La treaba cu bujiile daca-s ude sau nu nu mi-ai raspuns ... Veniti fiecare cu cate o problema si cand va intreaba omu cateva detalii raspunde-ti orice, numai ce trebuie si cum trebuie nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 pai compresie are..daca zice omu ca are....doar are compresometru in ureche si din ureche deja a masurat-o...)) pt baiatu cu Suzuki...daca nu ai cu ce masura compresia da un msg..si eu sunt din cluj...as putea sa te ajut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Acest model s-a facut si cu aprindere electronica si cu platini. Al tau cum e ? Daca e cu platini ai avans dublu (ai si la o platina fata de cealalta) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 6, 2012 Autor Share Postat Iulie 6, 2012 @ThunderByte am compresie dupa ureche si daca pun mana unde intra bujia la chiuloasa simt ca are compresie,are si benzina ca in momentul in care incepe sa functioneze si partea aceea imi scoate un nor de fum ca si cum ar fi innecat pentru ca nu arde benzina si la urma o arde cateodata. @Bica as fi foarte recunoscator daca ai putea sa vii la sfarsitul saptamanii cu o scula din aceea sa vedem daca intr-adevar am compresie buna. @lipton modelul meu e cu aprindere electronica,in cartea tehnica scrie ca la fiecare 5000 de km se regleaza,eu l-am reglat cum scria la carte dar nici un rezultat,tot aceeasi chestie. Va multumesc tuturor si mai astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 O alta problema ar putea fi joc inexistent la vreo supapa care ramane un pic deschisa. O data cu incalzirea motorului jocul termic al supapelor se mareste si supapa inchide , iar cilindrul incepe sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 eu am avut aceeasi problema la un 4 linie...la turatie pornea pistyonul la relantii si pana in 3000 de ture nimic.,..am masurat compresia 8 bari...,deci degeaba pui degetul la gaura ca ceva compresie are dar oare e suficient?eu cand am desfacut motorul era o supapa fisurata..schimbat supapa..merge brici..deci exista si posibilitatea asta...sau cum spunea cineva..jocul termic...la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) Legat de compresie scazuta si functionare. Stiu un GS 500 care functioneaza impecabil cu compresie 6 atm pe ambii cilindri; adica are pornire foarte buna la rece, ralanti stabil, trage bine, consum 3,5-4%. Singura parte proasta este ca manaca ulei la mai mult de 2/3 din acceleratie. Motorul ala in mod normal ar trebui sa aiba 10 atm iar manualul zice ca minim este 9 atm. In practica, suporta 6 atm fara probeleme. Editat Iulie 6, 2012 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Legat de compresie scazuta si functionare. Stiu un GS 500 care functioneaza impecabil cu compresie 6 atm pe ambii cilindri; adica are pornire foarte buna la rece, ralanti stabil, trage bine, consum 3,5-4%. Cu ce compresmetru ai masurat? Cred ca ti-e defect compresmetrul. Cu compresie 6 nici rateuri nu da ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Nu stii ce vorbesti. Motocicletele comuniste ale anilor 60 au compresie de 6,5 atm cand setul este impecabil. Am mers cu cateva in care clampanea pistonul si care aveau segmentii uzati peste masra. Nu stiu ce compresie aveau dar era mult sub 6. Porneau acceptabil si mergeau bine. Nu comenta doar de dragul de a comenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Pai si ce relevanta are? GS 500 nu e comunista! Facem un pariu pe un compresmetru ca GS-ul nu porneste cu compresie 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Pierde-i timpul altcuiva. Nu am scris pentru tine, am scris pentru cei care vor fi in dubii. Fiecare trage concluziile sale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Ai scris balarii! Daca esti sigur pe ce zici faceai pariul, asa , stai la locul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Pai si ce relevanta are? GS 500 nu e comunista! Facem un pariu pe un compresmetru ca GS-ul nu porneste cu compresie 6? fac eu cu conditia sa fie din segmenti, nu din supape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Cauta GS-ul ala (vorbeste cu Andrei) si poate ne vedem la o sezatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) Am vazut eu un GS 500 cu compresie 5 si ceva si 6 pe alt piston. Mergea dar foarte greu. Si eu merg foarte greu cu un motor, dar merg! Da, dar Andrei zice ca "mergea impecabil!" Editat Iulie 6, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Ma bucur ca nu-s ca tine, vreau sa stii lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 si eu am vazut mitsubishi motor 1.3 injectie monopunct...compresie la trei dintre pistoane 8 si la unu 10..si merge ceas....finutz toarce super..doar ca e umpic puturoasa pentru 75 de caluti....deci e clar..ca e compresie slaba desii merge ,porneste la sfert...poa sa mearga si cu compresie slaba....dar 6 bari da-on fasole....imediat ii pompa de bicicleta in loc de piston...eu am avut pe unu din pistoane 8 bari si nu mai mergea corect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 6, 2012 Autor Share Postat Iulie 6, 2012 Eu sincer nu stiu baietii,dintr-odata sa se strice,mergea foarte bine si motorul avea viata in el si nu dadea semne sa ii scada puterea dar dintr-odata s-a stricat,mi se pare ciudat dar orice e posibil,utilizatorul Bica a zis ca vine cu compresometrul si atunci vom vedea.Mai astept pareri in cazul in care aveti,multumesc tuturor pentru pareri si in cazul in care nu vad o solutie ori desfac cilindrul si supapele sa vad ori il duc la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 om vedea maine....suna-ma pe la 9(seara)...si vin sa vedem care-i beshina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 7, 2012 Autor Share Postat Iulie 7, 2012 ok,mersi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Deci pentru cei care urmaresc topicul..treaba sta cam asa...motorul are scanteie buna,bujiile sunt bune...unul din cilindrii e mort...si e ud zeama...la carbelitoare cica nu s-a umblat decat la curatare...membrana vacuumatica e buna suruburile pilot au 2 ture si 15...compresia e dubioasa...pe cilindrul respectiv abia a scos 5 bari iar pe cel care merge 6 bari....motocicleta cica ar fii fost la un batran tinuta in garaj ...e fabricata prin 80 si umpic si are 8000 de km...dada..cica 8000....dubios...pistoanele prin gaurica bujiilor arata cam 80000 de km de functionare...acuma trebuie vazut un joc la supape si eventual reasezarea supapelor in scaune...sau schimbat segmenti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.