Sari la conținut

Problema Suzuki GS450


Postări Recomandate

Buna seara tuturor,imi cer scuze ca am deschis un nou topic dar am cautat aproximativ 40 de minute unde as putea posta si eu o problema la motorul meu si poate unii imi vor da idei pentru ca eu la tot ce m-am gandit am facut.Intr-o zi am iesit cu motorul la o plimbare si la stop mi sa oprit motorul,l-am repornit si mergea dar am observat ca motorul functioneaza doar intr-un cilindru celalalt nu mergea.A doua zi am desfacut bujia si scanteie a avut,scanteie mare,am desfacut carburatoarele leam curatat dar tot asa face,motorul cand ruleaza dupa 4000/4500 rpm incepe sa porneasca si al doilea cilindru,am desfacut statorul de pe partea dreapta si am aliniat linia de sus cu cel de jos dar tot asa face.Aveti vreo idee ce ar putea fi problema?Sambata voi urca si un clip sa auziti sunetul motorului daca pana atunci nu aveti idee ce ar putea fi problema.

Inainte de a se strica asa suna dar acuma nu mai suna la fel si cand cupleaza al doilea cilindru lasa un nor de fum dupa el,ma gandesc ca din cauza ca nu arde benzina si cand cupleaza se arde dintr-odata benzina care sa acumulat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , schimba bujiile iintre ele iar daca tot nu merge cilindrul respectiv schimba fisa , daca tot nu merge schimba si bobina macar pt test sa-ti dai seama de unde-i buba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defapt dupa 4000-4500 nu mai simti asa tare lipsa unui cilindri si ai impresia ca merg amundoi dar defapt nu merg amundoi ... un test de compresie ar fi foarte relevant daca e sa tii cont de varsta motorului, nu ca neaparat nu ar avea compresi, dar poate ai vreo supapa indoita sau ceva ... Bujia e uda cand o scoti din motor?

 

Salut , schimba bujiile iintre ele iar daca tot nu merge cilindrul respectiv schimba fisa , daca tot nu merge schimba si bobina macar pt test sa-ti dai seama de unde-i buba ...

Asta ar fi varianta daca ar scoate bujia uda din motor de fiecare data, dar momentan nu stim ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect ... unde dai si unde crapa; vii cu o problema, te intreb daca ai compresie imi zici ca ai, cat ai de curiozitate? La treaba cu bujiile daca-s ude sau nu nu mi-ai raspuns ... Veniti fiecare cu cate o problema si cand va intreaba omu cateva detalii raspunde-ti orice, numai ce trebuie si cum trebuie nu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai compresie are..daca zice omu ca are....doar are compresometru in ureche si din ureche deja a masurat-o...:)))

 

pt baiatu cu Suzuki...daca nu ai cu ce masura compresia da un msg..si eu sunt din cluj...as putea sa te ajut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte am compresie dupa ureche si daca pun mana unde intra bujia la chiuloasa simt ca are compresie,are si benzina ca in momentul in care incepe sa functioneze si partea aceea imi scoate un nor de fum ca si cum ar fi innecat pentru ca nu arde benzina si la urma o arde cateodata.

 

@Bica as fi foarte recunoscator daca ai putea sa vii la sfarsitul saptamanii cu o scula din aceea sa vedem daca intr-adevar am compresie buna.

 

@lipton modelul meu e cu aprindere electronica,in cartea tehnica scrie ca la fiecare 5000 de km se regleaza,eu l-am reglat cum scria la carte dar nici un rezultat,tot aceeasi chestie.

 

Va multumesc tuturor si mai astept pareri. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta problema ar putea fi joc inexistent la vreo supapa care ramane un pic deschisa. O data cu incalzirea motorului jocul termic al supapelor se mareste si supapa inchide , iar cilindrul incepe sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut aceeasi problema la un 4 linie...la turatie pornea pistyonul la relantii si pana in 3000 de ture nimic.,..am masurat compresia 8 bari...,deci degeaba pui degetul la gaura ca ceva compresie are dar oare e suficient?eu cand am desfacut motorul era o supapa fisurata..schimbat supapa..merge brici..deci exista si posibilitatea asta...sau cum spunea cineva..jocul termic...la supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de compresie scazuta si functionare. Stiu un GS 500 care functioneaza impecabil cu compresie 6 atm pe ambii cilindri; adica are pornire foarte buna la rece, ralanti stabil, trage bine, consum 3,5-4%. Singura parte proasta este ca manaca ulei la mai mult de 2/3 din acceleratie. Motorul ala in mod normal ar trebui sa aiba 10 atm iar manualul zice ca minim este 9 atm. In practica, suporta 6 atm fara probeleme.

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de compresie scazuta si functionare. Stiu un GS 500 care functioneaza impecabil cu compresie 6 atm pe ambii cilindri; adica are pornire foarte buna la rece, ralanti stabil, trage bine, consum 3,5-4%.

Cu ce compresmetru ai masurat?

Cred ca ti-e defect compresmetrul. Cu compresie 6 nici rateuri nu da :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii ce vorbesti. Motocicletele comuniste ale anilor 60 au compresie de 6,5 atm cand setul este impecabil. Am mers cu cateva in care clampanea pistonul si care aveau segmentii uzati peste masra. Nu stiu ce compresie aveau dar era mult sub 6. Porneau acceptabil si mergeau bine. Nu comenta doar de dragul de a comenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut eu un GS 500 cu compresie 5 si ceva si 6 pe alt piston. Mergea dar foarte greu.

 

Si eu merg foarte greu cu un motor, dar merg! :blink:

 

Da, dar Andrei zice ca "mergea impecabil!" :laugh:

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am vazut mitsubishi motor 1.3 injectie monopunct...compresie la trei dintre pistoane 8 si la unu 10..si merge ceas....finutz toarce super..doar ca e umpic puturoasa pentru 75 de caluti....deci e clar..ca e compresie slaba desii merge ,porneste la sfert...poa sa mearga si cu compresie slaba....dar 6 bari da-on fasole....imediat ii pompa de bicicleta in loc de piston...eu am avut pe unu din pistoane 8 bari si nu mai mergea corect....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincer nu stiu baietii,dintr-odata sa se strice,mergea foarte bine si motorul avea viata in el si nu dadea semne sa ii scada puterea dar dintr-odata s-a stricat,mi se pare ciudat dar orice e posibil,utilizatorul Bica a zis ca vine cu compresometrul si atunci vom vedea.Mai astept pareri in cazul in care aveti,multumesc tuturor pentru pareri si in cazul in care nu vad o solutie ori desfac cilindrul si supapele sa vad ori il duc la un service. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pentru cei care urmaresc topicul..treaba sta cam asa...motorul are scanteie buna,bujiile sunt bune...unul din cilindrii e mort...si e ud zeama...la carbelitoare cica nu s-a umblat decat la curatare...membrana vacuumatica e buna suruburile pilot au 2 ture si 15...compresia e dubioasa...pe cilindrul respectiv abia a scos 5 bari iar pe cel care merge 6 bari....motocicleta cica ar fii fost la un batran tinuta in garaj ...e fabricata prin 80 si umpic si are 8000 de km...dada..cica 8000....dubios...pistoanele prin gaurica bujiilor arata cam 80000 de km de functionare...acuma trebuie vazut un joc la supape si eventual reasezarea supapelor in scaune...sau schimbat segmenti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...