relu-cbr Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salutare tuturor Am achizitionat si eu prima mea motocicleta, este luata de la userul spike din Bucuresti, pe 18 luna asta am dat sala si am luat si pe 31 dau poligonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Mult succes la examen Âşi cât mai mulți km fără incidente neplăcute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pictorash Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 E frumoasa! Ai grija de ea si de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Super alegere! Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zen089 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 sa o stapanesti sanatos fara nici un incident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 F3-ul e o alegere foarte buna. Dar pune-i crashpaduri ca o sa plangi dupa carenele alea Motocicleala placuta! Cred ca numeri zilele si abia astepti sa o scoti la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Iulie 31, 2012 Autor Share Postat Iulie 31, 2012 Multumesc pentru aprecieri, azi am luat poligonul (admis) dar nu pot circula cu motorul pentru ca nu se mai da dovada la A, dupa ce termin si cu B-ul ca pe 6 august am sala la B si cred ca mai dureaza doua saptamani pana dau orasul, cam naspa ca nu pot iesii cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salut! Asa cum am primit si eu sfaturi de la unii oameni de pe forum cand mi-am cumparat motorul..tot asa ti le voi transmite si eu la randul meu. In primul rand, felicitari pentru achizitie, ai facut o alegere buna, in al doi-lea rand ...ai grija mare cu ceberica....stie sa mearga si linistita dar si daca se enerveaza ai sa ramai uimit...stie sa se dea extrem. Ia-ti echipament si atentie...atunci cand ai sa CREZI ca o stapanesti..atunci e perioada cea mai periculoasa (iti spun asta din experienta personala). Toate cele bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat August 25, 2012 Autor Share Postat August 25, 2012 Azi am mai iesit si eu pe caldura asta torida facand un mic popas la o plantatie de meri si am zis sa fac niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angel_wings Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 frumos motor....felicitari pt achizitie ....ai grija de ea si de tine....cum a zis colegu de mai sus ii linistita da si stie sa dea span'....fii atent si nu da mai tare decat stii tu ca poti da...asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 Am schimbat placutele de frina la roata de spate ca erau uzate, le-am facut eu din placute de frina de dacie, am facut cam 4000 de kilometri pun si o poza cu kilometrajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Nu stiu daca e chiar atat de sanatos sa umblii cu adaptari dubioase la sistemul de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 De ce sa fie dubios? frineaza destul de bine este o mica diferenta fata de cele originale ma refer la duritatea ferodoului este putin mai moale plus ca nu ataca discul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Poti sa imi zici si mie cum ai facut cu placutele ca sunt curios. Cred ca sti ca sunt baiatu cu nrg-ul albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 Da Coste te stiu, poi e foarte simplu se pune placuta de dacie cu ferodoul in jos si automat partea metalica este deasupra apoi se suprapune placuta moto se traseaza cu acul de trasat pe linga placuta moto apoi se polizeaza placuta de dacie pe margine pina la trasaj de preferat ce flexul si se mai da o gaura de fi 7mm, in timpul polizarii se raceste cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 Am confectionat singur suportul pentru top case Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Treaba buna cu suportul de topcase! Ca idee, cu ce ai indoit teava? PS: cat timp se gasesc piese originale, ce rost are sa umbli sa modifici placute de dacie & stuff. Poate nu e chiar asa de rau cum ne inchipuim noi, dar...la partea de frana nici eu nu m-as juca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Octombrie 23, 2012 Autor Share Postat Octombrie 23, 2012 Am folosit teava de 18mm 2,5mm in carne indoirea a fost facuta la rece fara sa se faca cute, si acele placute de frina facute din placute de dacie frineaza foarte bine daca apas mai tare pedala de frina se blocheaza roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Si sunt si ieftine, am vazut pe net ca la 35 lei iei 4 placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Noiembrie 23, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2012 (editat) Am o dilema! Acum doua saptamani am scos bujiile sa ma uit la ele deschizatura era de 1,5mm la toate le-am reglat intre 08-09 cum scrie in manual, la cilindrul nr.1 si nr.4 am gasit ulei pe filetele bujiilor de ce? Ca la nr.2 si nr.3 nu aveau ulei pe filete, poate cineva sa-mi explice si mie cineva de acel ulei? Mentionez ca nu consuma ulei nu scoate fum pe toba Nimeni nici-o parere! Editat Noiembrie 23, 2012 de relu-cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Decembrie 27, 2012 Autor Share Postat Decembrie 27, 2012 Azi stateam linga motor mai exact in fata lui si ma uitam catre radiator, vad pe mijlocul radiatorului numai granule de nisip ma tot gindeam ce pot face sa nu mai arunce roata de fata pe el, m-am decis sa fac un pres din cauciuc la aripa, l-am prins in 2 surubele si am rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Adauga si niste poze, cum ii estetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Decembrie 28, 2012 Autor Share Postat Decembrie 28, 2012 O sa fac azi poze scuze cam murdara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 salut! nu vreau sa par rautacios, dar presul ala de cauciuc arata ca dracu, e motocicleta, nu tractor! plus de asta e periculos, gandeste-te ca desi e rigid il poate prinde sub aripa de fata, urmarile nefiind prea placute! am vazut ca ai facut si placute de frana. alta greseala! placutele nu le poti face perfect identic ca cele originale! cum intra in etrier? daca intra fix placutele homemade se vor bloca pe disc, iar daca le-ai facut mai mici iar e rau pentru ca la franare forteaza in tijele de ghidare, fac uzura aiurea etrierilor si multe altele! e pacat de motocicleta arata impecabil, incearca sa o pastrezi asa! PS: prelungirea la aripa fata o poti face mult mai elegant dintr-o aripa spate de scuter decupata! IvanPedala a facut o prelungire de genu asta si pot zice ca nu te 'zgarie pe retina' si in plus e functionala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.