Sari la conținut

Problema FZ6


Postări Recomandate

-Mi-am achizitionat recent o Yamaha FZ6 Fazer din 2006, insa am o mica problema, cand intru in frana de motor, mi se opreste motorul..

-Daca o accelerez putin mai tare pe loc si o las sa se decelereze singura, iar se opreste motorul..

 

Prietenii mi-au zis ca:

trebuie reglat relantiul, pentru ca trebuia sa stea mai turata(dar nu stiu unde are reglajul)

sau ca trebuiesc schimbate bujiile(motorul are 42000 km)

 

Momentan, astea doua sunt pistele pe care merg, dar orice idee in plus este binevenita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele nu sunt schimbate, sunt cele originale..

Atasez si doua poze cu dansa, dar nu cred ca se vad si tobele..alte poze nu am, pentru ca abia ce am luat-o..

 

Nu cred ca are vreo importanta, dar are xenon pe faza scurta..headscratch.gif

post-56201-0-89096400-1343465764_thumb.jpg

post-56201-0-07883900-1343465806_thumb.jpg

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul sta la ralanti, pe loc? Daca da, cat e valoarea lui (in rpm)?

 

Turometrul este digital, nu pot sa spun exact la cate turatii sta..nu stiu daca are vreo setare care sa arate, o sa ma mai uit azi odata, sa vad daca arata exact..

 

Nu am manualul de utilizare al motorului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca sta...

Surubul de reglaj este pe partea stanga a motorului, sub airbox. Ar trebui sa ai 1100 rpm la ralanti.

Dupa ce verifici asta ar trebui sa te edifici asupra ralantiului, daca e bun sau nu.

Senzorul TPS este localizat pe partea dreapta a blucului de injectie si este necesara demontarea airbox-ului pentru a ajunge la el. Poate vrei sa bagi un ochi aici pentru ca tare mi-e ca si modelul tau are aceeasi problema, chit ca e din 2006. E posibil sa fie fabricat la mijlocul lui 2005 si inscris in acte in 2006 :D

Ai mare grija cu acest senzor deoarece oprirea motorului in mers, pe decelerare este extrem de periculoasa, se blocheaza roata spate si esti jos!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca sta...

Surubul de reglaj este pe partea stanga a motorului, sub airbox. Ar trebui sa ai 1100 rpm la ralanti.

Dupa ce verifici asta ar trebui sa te edifici asupra ralantiului, daca e bun sau nu.

Senzorul TPS este localizat pe partea dreapta a blucului de injectie si este necesara demontarea airbox-ului pentru a ajunge la el. Poate vrei sa bagi un ochi aici pentru ca tare mi-e ca si modelul tau are aceeasi problema, chit ca e din 2006. E posibil sa fie fabricat la mijlocul lui 2005 si inscris in acte in 2006 :D

Ai mare grija cu acest senzor deoarece oprirea motorului in mers, pe decelerare este extrem de periculoasa, se blocheaza roata spate si esti jos!

 

Azi am mers iar prin oras, motorul nu s-a oprit deloc..motivul ? am lasat-o sa se decelereze usor, usor, iar treptele schimbate in ture joase..Cat despre blocat roata, sunt obisnuit, la bandit blocam destul de des roata spate, ba chiar am blocat-o odata si la fazer, tot intr-o frana de motor..

Luni voi afla verdictul..sper sa nu fie TPS-ul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica butonul rosu ON-OFF, stiu persoane care l-au pus pe direct, posibil din cauza vibratiilor cauzate de decelerare poate omora motorul ... alta varianta care imi vine in cap acum ar fi pompa de benzina si/sau injectoarele. La TPS de obicei nu face treburi de genul asta, fie merge prea bogat, fie prea sarac dar nu am intalnit sa omoare motorul decat daca e dereglat rau de la pozitia normala, caz in care ar trebui sa mearga si motorul in sine aiurea; sau sa fie intradevar un defect de fabricatie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica butonul rosu ON-OFF, stiu persoane care l-au pus pe direct, posibil din cauza vibratiilor cauzate de decelerare poate omora motorul ... alta varianta care imi vine in cap acum ar fi pompa de benzina si/sau injectoarele. La TPS de obicei nu face treburi de genul asta, fie merge prea bogat, fie prea sarac dar nu am intalnit sa omoare motorul decat daca e dereglat rau de la pozitia normala, caz in care ar trebui sa mearga si motorul in sine aiurea; sau sa fie intradevar un defect de fabricatie ...

 

-Daca butonul de ON/OFF nu este pe ON, cand vreau sa pornesc motorul, nu porneste..deci nu este pe direct..Luni voi ruga un coleg sa se uite la motor, sa vad ce zice, daca el nu-si da seama(desi ma indoiesc), o sa ma duc intr-un service sa aflu despre ce este vorba..

-Dupa cum spuneam, motorul moare la decelerare rapida..adica si pe loc daca il accelerezi pe la 6000-7000 de ture si il lasi sa se decelereze singur, cand s-a deceleat de tot, se opreste motorul..

Iar in relanti, cred ca ar trebui sa stea ceva mai turata, nu mi se pare ca e suficient de accelerata..

-Cand vreau sa intru in frana de motor, sa zicem ca as avea treapta a 4-a si 6000 de ture, in momentul in care am apasat ambreiajul si usor frana, motorul se opreste(pentru ca e o decelerare rapida), cand ridic ambreiajul(in treapta a 3-a), motorul porneste inapoi..

Mai mult de atat nu stiu ce sa va mai zic Disappointed.gif

 

Dupa mine, cred ca trebuie marit relantiul..

 

M-am uitat pe partea stanga a motorului, in vederea reglarii relantiului, dar am gasit doua suruburi, nu unul..nu stiu care o fi din ele..headscratch.gif

 

Mor de ciuda, pentru ca abia l-am luat si as vrea sa ma pot bucura de plimbare..sa nu mai zic ca stau cu frica la fiecare semafor, sa nu trebuiasca sa pun o frana de urgenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul de generatia a doua merge fara nici o greata chiar cu TPS-ul deconectat complet.

 

M-am uitat pe partea stanga a motorului, in vederea reglarii relantiului, dar am gasit doua suruburi, nu unul..nu stiu care o fi din ele..headscratch.gif

parerea mea e ca ar trebui sa-ti tragi un manual de utilizare/reparatii. mi se pare normal sa stii macar ajustarile si mentenanta de baza, mai ales daca motorul face figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Daca butonul de ON/OFF nu este pe ON, cand vreau sa pornesc motorul, nu porneste..deci nu este pe direct..Luni voi ruga un coleg sa se uite la motor, sa vad ce zice, daca el nu-si da seama(desi ma indoiesc), o sa ma duc intr-un service sa aflu despre ce este vorba..

Ideea e sa nu iti faca probleme de la vibratiile cauzate de motor, el se comporta normal, dar cand apar vibratiile cauzate de decelerare se poate intampla asta ...

-Dupa cum spuneam, motorul moare la decelerare rapida..adica si pe loc daca il accelerezi pe la 6000-7000 de ture si il lasi sa se decelereze singur, cand s-a deceleat de tot, se opreste motorul..

Iar in relanti, cred ca ar trebui sa stea ceva mai turata, nu mi se pare ca e suficient de accelerata..

-Cand vreau sa intru in frana de motor, sa zicem ca as avea treapta a 4-a si 6000 de ture, in momentul in care am apasat ambreiajul si usor frana, motorul se opreste(pentru ca e o decelerare rapida), cand ridic ambreiajul(in treapta a 3-a), motorul porneste inapoi..

Mai mult de atat nu stiu ce sa va mai zic Disappointed.gif

 

Dupa mine, cred ca trebuie marit relantiul..

 

M-am uitat pe partea stanga a motorului, in vederea reglarii relantiului, dar am gasit doua suruburi, nu unul..nu stiu care o fi din ele..headscratch.gif

 

Mor de ciuda, pentru ca abia l-am luat si as vrea sa ma pot bucura de plimbare..sa nu mai zic ca stau cu frica la fiecare semafor, sa nu trebuiasca sa pun o frana de urgenta..

Nu cred ca e vorba de relanti, problema e ceva mai grava de atat ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihihihi.

n-a observat nimeni? isi zice Banditrider si are Yamaha :bounce:

Nu e vb de asta, doar ca, mai ales la injectie, chiar si cu relanti-ul prea mic ar fi trebuit sa stea nu sa moara; cum sta la relanti normal, asa ar fi trebuit sa stea si dupa decelerare, indiferent daca il setezi la 5000 sau 900 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va multumesc tuturor pentru sfaturi..am rezolvat problema !!!

 

Am gasit pana la urma unde imi arata turatia exacta si era la 700, am marit relantiul din surubul de sub rezervor, sa fie intre 1250 si 1350 si merge foarte bine..

Prima oara am testat-o pe loc, accelerand pana la 6000 de ture si motorul nu s-a mai oprit...apoi am dat o tura si pot sa spun ca merge perfect, exact cum trebuie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind e frig (a se citi sub 10 grade) si motorul nu s-a incalzit suficient, si-a mea face la fel. daca de exemplu inainte de-a o opri la semafor o las in frina de motor, cind ma opresc complet moare. daca o las sa mearga la ralanti, totusi sta fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...