Sari la conținut

Imi sare din treapta a2a la 10000 rpm Dc?


Postări Recomandate

ZZR?

 

Cauta o cutie de viteze desfacuta(care se stie buna) si cumpara pinioanele care stau cuplate in viteza a 2-a sau toate pinioanele daca nu ti le da doar pe cele care iti trebuie.

E o boala des intalnita la modelul asta. Asta pot sa ti-o confirme multi.

Si al meu a facut asa dar am schimbat pinioanele si acum poti sa dai cat vrei in a 2-a.

Editat de Unguru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZZR?

 

Cauta o cutie de viteze desfacuta(care se stie buna) si cumpara pinioanele care stau cuplate in viteza a 2-a sau toate pinioanele daca nu ti le da doar pe cele care iti trebuie.

E o boala des intalnita la modelul asta. Asta pot sa ti-o confirme multi.

Si al meu a facut asa dar am schimbat pinioanele si acum poti sa dai cat vrei in a 2-a.

 

 

ca sa tina reparatia, si bineinteles daca doresti sa pastrezi motorul cumperi noi cele doua pinioane si furca aferenta... :friends:

 

Confirm ce au spus colegii mai sus! :) Pinioanele noi te costa undeva la 350-400 lei - se merita zic eu stiind ca bagi lucru nou in motorul tau! Totusi si dupa reparatie nu trebuie fortata pe treapta a2a - defectul poate sa reapara daca e abuzata treapta a 2a! Acest defect este intalnit la toate motocicletele care au fost folosite in regimu a1a pana la limitare a 2a pana la limitare, frana ca vine semaforu - scopu sa se amuze pizdipoancele de pe bordura :))

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu am cateodata problema asta la bulldog-ul meu cu transmisie pe cardan dar doar cand e turat sau cand e in mers si o scot la neutru si dupaia refuza sa intre in a 2-a si nu e turata ... ar tre sa imi fac probleme, se poate agrava treaba(am mers cam 2000 km asa si nici nu s-a agravat nici remediat)? Am schimbat uleiul de transmisie in primavara conform cartii service dar problema a aparut cam la 1000 km dupa schimb. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu am cateodata problema asta la bulldog-ul meu cu transmisie pe cardan dar doar cand e turat sau cand e in mers si o scot la neutru si dupaia refuza sa intre in a 2-a si nu e turata ... ar tre sa imi fac probleme, se poate agrava treaba(am mers cam 2000 km asa si nici nu s-a agravat nici remediat)? Am schimbat uleiul de transmisie in primavara conform cartii service dar problema a aparut cam la 1000 km dupa schimb. Merci.

 

tu verifica-ti jocu la cablu de ambreiaj (daca ai ambreiaj hidraulic inseamna ca arcurile care fac debraierea/ambreierea nu mai functioneaza in parametrii optimi) - ce spui tu nu e problema de cutie ci problema de ambreiere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZZR?

 

Cauta o cutie de viteze desfacuta(care se stie buna) si cumpara pinioanele care stau cuplate in viteza a 2-a sau toate pinioanele daca nu ti le da doar pe cele care iti trebuie.

E o boala des intalnita la modelul asta. Asta pot sa ti-o confirme multi.

Si al meu a facut asa dar am schimbat pinioanele si acum poti sa dai cat vrei in a 2-a.

 

 

da e zzr 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...