bumblebee Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Salut! Suzukiul meu consuma mai mult decat dublu de 2 saptamani. Cam 12 litri la 100-120km extern, cand ar trebui sa consume 4.7-5/100km, la viteza de 80-90km/h. Care ar putea fi problema? nu stiu daca este o coincidenta sau nu dar cam acum 2 saptamani am umblat la rotita de sub rezervor (langa sa) pentru ca se oprea la relanti si am inteles ca acela este reglajul. E cam absurd daca stau sa ma gandesc pentru ca nu vad ce legatura ar avea consumul la viteza de croaziera cu relantiul dar ce sa zic, iau si treaba asta in calcul... Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Rotita de reglat relantiul are intr-o oarecare masura legatura cu sincronizarea carburatoarelor. Probabil au fost desincronizate si acum e si mai rau. Si totusi consumul nu ar trebui sa fie atat de dramatic crescut. Asta este singurul lucru care-mi vine in minte acum. Trebuie sa desfaci carburile sa le cureti, sincronizezi, sa vezi daca nu cumva este un plutitor blocat ceea ce duce la un nivel al benzinei crescut. O operatiune destul de complicata la Marauder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 (editat) Problema cu opritul la relanti a aparut din senin sau in timp? Rotita de reglat relantiul are intr-o oarecare masura legatura cu sincronizarea carburatoarelor. Probabil au fost desincronizate si acum e si mai rau. Si totusi consumul nu ar trebui sa fie atat de dramatic crescut. Asta este singurul lucru care-mi vine in minte acum. Trebuie sa desfaci carburile sa le cureti, sincronizezi, sa vezi daca nu cumva este un plutitor blocat ceea ce duce la un nivel al benzinei crescut. O operatiune destul de complicata la Marauder. Daca sincronizarea e facuta bine surubul e legat strict de relanti, daca nu e facuta bine si sufele stau aiurea pe acolo face mai mult rau decat bine, oricum e cel mai prost sistem de angrenare intre carburatoare pe care l-am vazut, ever ... Posibil sa ii fi ramas si vre-unul din soc-uri trase, am mai gasit, la vx ce e drept, dar sistemul e acelasi; am gasit soc-ul din spate blocat pe deschis ... Editat August 9, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 1- iltrul de aer 2- sincronizarea 3- curatarea carb\inject 4- relantiu 5- bujii alceva nu ma vine, dartotuts daca a crescut brusc de obicei filtrul e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Shoc blocat. Cui pontou care nu inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Rotita de reglat relantiul are intr-o oarecare masura legatura cu sincronizarea carburatoarelor. Probabil au fost desincronizate si acum e si mai rau. Si totusi consumul nu ar trebui sa fie atat de dramatic crescut. Asta este singurul lucru care-mi vine in minte acum. Trebuie sa desfaci carburile sa le cureti, sincronizezi, sa vezi daca nu cumva este un plutitor blocat ceea ce duce la un nivel al benzinei crescut. O operatiune destul de complicata la Marauder. fumezi ce trebuie? Problema cu opritul la relanti a aparut din senin sau in timp? Daca sincronizarea e facuta bine surubul e legat strict de relanti, daca nu e facuta bine si sufele stau aiurea pe acolo face mai mult rau decat bine, oricum e cel mai prost sistem de angrenare intre carburatoare pe care l-am vazut, ever ... Posibil sa ii fi ramas si vre-unul din soc-uri trase, am mai gasit, la vx ce e drept, dar sistemul e acelasi; am gasit soc-ul din spate blocat pe deschis ... e ca la intruder, 2 sufe, una de sincronizare la relanti si una in mers... daca l-a dat mai jos poate e vreo problema, daca l-a ridicat merge mai aiurea dar in nici un caz nu face figuri decat la MAXIM 1/4 din acceleratie! p.s. l-as asculta pe TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.